Jump to content

VW Golf 5 2.0l, 140+CP


gbrgeorge

Postare recomandată

Nu ai mai postat de ceva timp , ce ai mai facut nou la masina? Foarte interesant topicul tau, sunt printre putinele pe care le-am citit cuvant cu cuvant, rand dupa rand. Sa te bucuri de ea in continuare!

Link către comentariu
  • Replies 258
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gbrgeorge

    113

  • Andrei AXN

    16

  • B_U_T

    15

  • cip12cip12

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar ca nu am mai postat de ceva vreme. Masinuta merge minunat, nu mi-a creat probleme si sunt multumit de cum arata. Din pacate am ramas fara talonul masinii din cauza foliei de pe fata si mi-a fost invatatura de minte si va sfatuiesc si pe voi sa renuntati la artificiul asta. Cel putin eu sunt foarte multumit de vizibilitatea "normala". I-am montat, cu ajutorul unui vecin, niste filtre (sau sincer nici nu stiu cum sa le spun) in usile fata care muta bassul pe boxa mare si pe boxa de medii vocea sau alte efecte. Sunetul s-a imbunatatit, dar nu am reusit sa profit la maxim din cauza talonuluuuiiiiiii.

In rest, mi-a spart cineva unul din stopurile spate si nu gasesc pe nicaieri de vanzare doar un singur stop ptr ca deh...e de tiuning domne' :banghead:

Link către comentariu

Am vazut masina acum aproximativ 2 saptamani in Vama Veche parcata pe drumul principal la bordura. Eu mergeam spre Istanbul, era 5 dimineata cred. Frumoasa, sa te bucuri de ea in continuare. Cu talonul asta e... bine ca de acum stii ce e de facut dar cu stopul e chiar de cacao...si mie mi-e teama de un incident asemanator pentru ca nu gasesti decat perechi

Link către comentariu

Acolo m-am oprit ptr cateva zile de relash. Trebuia sa claxonezi, ieseam eu si schimbam cateva vorbe.

Link către comentariu

George, nu stiu de ce nu faci casco la masina, parca esti mai fericit. Cel putin eu sunt.

Link către comentariu

Face parte din primele planuri cand iau salariul.

Link către comentariu

La ora 5 dormea masina dusa, cu prasolarul in parbriz si roua pe ea :D Probabil ca si tu la fel, nu cred ca te scoteam eu din pat cu un claxon :). Lasa data viitoare :D. Si fa-i casco ca e pacat

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Merci serifule. Din ce vad eu in ultima vreme, incep sa ma gandesc la transformari teribile la motor...dar parca la fel de bine as sta in banca mea :)

Link către comentariu
  • 3 months later...

Sunt intr-o cumpana. Nu stiu daca sa imi cumpar jante de R32. Problema este ca va trebui sa le sablez si sa levopsesc, fiind zgariate. Ideea este ca o sa le dau pe ale mele la schimb si voi plati manopera ptr toate astea. Diferenta ar fi de 100 ron. Cauciucurile raman ale mele ca si asa sunt aproape noi. Am timp de gandire inca o luna, cat mai am pana imi recapat permisul, dar inclin foarte mult sa le iau.

post-40454-0-24643700-1289982933_thumb.j

post-40454-0-89670300-1289982956_thumb.j

Link către comentariu

Go 4 it,personal ador jantele de r32,iar daca vine vorba de gust,mi se par mai misto ca ale tale,no offence.

It's up 2 u.

Brgds

Link către comentariu

Si eu m-am cam plictisit de le mele si mi se par jante super ca si model cele de R32.

Link către comentariu

Salut! Nu stiu daca ai specificat in vreun post de-al tau pana acum...masina a venit cu farurile cu xenon din fabrica sau le-ai pus tu ulterior??Observ ca nu ai instalatie de spalare a farurilor si de accea te intreb. Al doilea motiv pt care intreb asta e fiindca si eu am tot un G5 2.0 TDI pe care l-am achizitionat de curand si la care i-au fost schimbate farurile cu cele cu xenon si intampin probl ca nu am autoleveling si nici acele adaptoare pt xenon nu le am...

Ontopic: deosebita masina si multa bafta in continuare!

Link către comentariu

Chiar azi m-am uitat pe topicul tausi am vazut ce masina frumoasa ai. Farurile sunt OEM, dar bara de jetta pe care am pus-o ulterior nu avea prevazuta instalatia. De 2 ani de zile ma tin sa o fac dar...nu am dat mare importanta. Cand am facut ITP-ul m-au intrebat baietii aia de ce nu am instalatia si le-am explicat si a fost ok.

Link către comentariu

Referitor la jantele de mai sus, daca sunt originale vw de R32 zic si eu sa le iei fara sa te mai gandesti vreun pic, sunt si mai aspectuoase si mai rezistente ca ale tale, in schimb daca sunt replica ai putea mai bine sa cauti sa le vinzi separat pe ale tale si sa iei ceva tot pe 18(ca pastrezi gumele tale noi), dar sa fie ceva gen BBS sau o firma mai cu renume. Sa ne tii la curent sefu' ;)

Link către comentariu

Oricum, cauciucurile vor ramane. Nu ii dau decat janta pe janta si am uitat sa amintesc in primul post si a 5-a janta MAK in schimbul celor 4. Jantele m-am interesat si sunt originale de r32.

Link către comentariu

ooooo, bine ai revenit printre pamanteni, dl GBR !!!

Cat despre jantele de R, sfatul meu este sa stai linistit, asta daca cumva au provenienta mioritica!

Te salut si daca si data viitoare cand vii prin Fcs nu te vad, cu prima ocazie iti desumflu toate rotile de la masina ! :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am spus PAS. Prietenul Radu m-a sfatuit corect ca un adevarat prieten. Astept plecarea in austria si inca 2 zile sa-mi iau permisul inapoi :D

O sa fac un drum de Focsani si apoi vedem ce mai facem. Trebuie sa duc masina la un service (astept recomandari dca aveti ceva bun) ptr un senzor de la cutia DSG ce imi tine turat motorul la 1000 ture. Nu mereu, din cand in cand si isi revine la o repornire.

Link către comentariu

Te avertizez de pe acum: ma suni cand pleci din Buc, nu cand ajungi in Fcs.....!!! =)))

Te astept cu drag la un spritz autohton ;)

Link către comentariu
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Hey, buna seara prieteni. Cred ca mai stiu o parte dintre voi...de pe vremea cand eram ceva-ceva activ pe aici.

Nu va pun sa cititi randuri fara sens, vreau sa scriu despre masina mea ( inca sunt innebunit dupa ea ca in prima zi ).

A intrat ( de vreo 3 - 4 zile intr-o revizie MAXIMA. Si...am avut parte de multe multe suprize ( neplacute ).

NR 1 - Schimbarea uleiului de la cutia DSG. Buuuun. Din ce stiu eu, sau mai bine zis din ce am citit, trebuie schimbat la 60.000, asa ca am prins un pont foooarte bun si am luat de la un mecanic (friend of mine) cei 6 litrii aferenti si filtrul ptr cutie cu un pret extraordinat de DOAR 450 lei ( in reprezentanta toata treaba era 650 ). Manopera - 150 ron. Revin cu alte puncte ce trebuie sa le aveti in vedere si voi, pe viitor..

post-40454-0-56483500-1351796733_thumb.j

Modificat de gbrgeorge
Link către comentariu

Zici ca e masina lu' Tutankamon, la ce praf are pe ea. :)) Spor cu revizia si s-o scoti pe drum cat mai repede! :emthup:

Link către comentariu

Nr 2 - Nu mai merge turbina...practic, nu mai merge. Nu mai intra la turatia respectiva si...imi da un delay la schimbarea vitezelor. Cu cat apas mai mult pedala de acceleratie cu atat se tureaza si nu schimba. La service, in urma unei scanari si unui contro amanuntit, sonda - senzorul (cum vreti voi sa-i spuneti) EGR il gaseste spart. Inlocuire pe loc 350 lei nou. Mergem mai departe. Debitmetrul...valoarea pe care o inregistra era undeva la 400. Fara debitmetru, valoarea era 550. Iar in conditii de functionare normala 220 - 230. Schimba si debitmetru = 300 lei. Buuun. Eroarea nu se rezolva, turbina nu merge. Mergem mai departe.

Nr 3 - El Catalizatorul. Praf, infundat, spart, dezastru. Sita rupta, infundat la maxim, incat nici macar spray-ul nu iesea pe partea celalalta. Comanda si catalizatorul = 1000 ron. Aici a fost un mic mic mic semn de intrebare. Dar...avand in vedere ca am un copil mic de crescut...trebuie sa ma intrerup iar. Dar...revin

Daaaaaa, chiar ca masina zici ca a trecut printr-o ploaie cu praf. Tocmai ma simteam fotogenic si am vrut sa nu pierd momentul :)).

Buuuun. Catalizatorul il puteam scoate de tot si implica o cheltuiala mult mai mica sau...il inlocuiam cu totul si dadeam multi bani. Am intrebat la service ce imi recomanda. Doresc sa adaug ca toata lucrarea de acum SI TOT CE VOI FACE DE ACUM INAINTE, voi face numai la acest service unde am gasit, cred, oameni mai profesionisti decat la PORSCHE MONDIAL.

Buuuun. Patronul serviceului mi-a recomandat sa schimb catalizatorul si sa nu-l tai ptr ca : scos fiind va scoate un suierat deranjant, va elimina sonda Lambda si imi va trimite va trimite valori false catre turbina. Plus ca nu mi-a dat o garantie buna a functionarii acesteia. Inlocuind-o, practic masina va fi asa cum a fost proiectata. Ceea ce mi-am dorit. Maine dimineata vine catalizatorul si va fi pus pe masina. Abia astept sa o iau. Toate astea mi se intampla ptr ca sunt un sofer calm, care nu merge tare :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!