Jump to content

Meine deutsche Audi A3


Tracto

Postare recomandată

Pun pun si pe lumina..

Apropo pe la jumatatea lui august ti-am vazut masina in 2 Mai. Cred ca era sotia la volan :)

Link către comentariu
  • Replies 343
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    175

  • GTI_85

    20

  • Amedeo

    17

  • ovidiu89

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Un mic update. Initial am vrut sa schimb ceasurile cu totul. Toate bune si frumoase dar cand sa programez cheile la ceasurile noi nu a mers nici cum. Am decis atunci sa mut display-ul cu temperatura pe ceasurile vechi. Sper sa identific problema cu programarea cipurilor din chei pentru ceasurile noi. (IMMO se afla in ceasuri). Cred ca trebuie sa cumpar cip-uri noi.

Era si cazul mai ales ca vine frigul sa stiu si eu cu ce ma confrunt.

Ideea este ca inca nu arata bine temperatura. L-am legat si se pare ca temperatura de afara se imparte la 2 iar rezultatul injumatatit este afisat atat pe display cat si pe climatronic. Deci ceva nu e 100% bine. O sa mai investighez.....

post-10002-0-37963800-1348700604_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am cumparat senzor de temperatura exterioara nou nout pe care o sa il montez langa cel original al masinii si il voi folosi exclusiv pentru display-ul din bord.

Astept cipurile pentru chei sa pot monta si ceasurile de bord "noi".

Pana atunci .....

Mancare buna pentru nemtoaica. Alimentare tip DTM :>

post-10002-0-25226100-1349472627_thumb.j

post-10002-0-47998100-1349474481_thumb.j

Modificat de Tracto
Link către comentariu

A venit cipul nou pentru ceasuri. A mers perfect din prima. Problema este ca ceasurile noi imi arata cu 10-20 km/h pe ora mai mult ...... Sper sa le pot calibra... Pana atunci back to the drawing board - merg cu ceasurile vechi :(

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In final am facut indicatorul de temperatura functional cu o acuratete de 100%.

Rezolvarea era montarea a celui de-al doilea senzor pe langa cel care il are masina deja. Cost ~ 30 ron nou nout + tras fir de la Gala pe pinul aferent de la display (pentru a nu indica eronat spre ex. la semafor cand este influentat senzorul de caldura de la motor).

Initial legaem display-ul de temperatura la senzorul deja existent pe masina. Dar se pare ca intensitatea C.E. nu este aceeasi folosind acest procedeu iar display-ul si climatronic-ul sunt sensibile la acest capitol.

post-10002-0-00250700-1350943115_thumb.j

Modificat de Tracto
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

"Rezolvarea era montarea a celui de-al doilea senzor pe langa cel care il are masina deja. "

Merge facut si cu un singur senzor, iar pentru asta firul responsabil cu temperatura de pe bord nu se leaga in paralel cu climatronicul la senzor...

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu

La modulele de climatronic fara can-bus exista un pin responsabil cu output-ul temperaturii (dupa ce temperatura a fost deja citita de climatronic) pentru instrument cluster. Fa rost de un pinout la climatronic si sigur o sa te edifici

Schema e ceva de genul: senzor --> climatronic --> instrument cluster

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu

Ai eroare de bec ars cumva? ar fi fain daca ai scoate becurile de la pozitie sa ramai doar cu us light

Link către comentariu

Esti in legalitate cu poztii pe semnal. Am circulat cu ele, se circula in continuare cu ele, cunosc prieteni care au, masinile americane au :D Nu vad de ce sa-ti faci griji

Link către comentariu

Eu am scos pozitiile, am doar in semnalizari si am fost oprit de mai multe ori pentru controale de rutina si nu a zis nimeni nimic

Link către comentariu

@Circoloco si ovidiu89. O sa iau in serios parerile voastre si pe viitor cred ca procedez si eu asa :)

Pacat de pozitii. Ca sunt Philips Blue Vision :P

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am trecut si eu la winter mode :) Era cazul.

Am ales varianta cea "noua" de proba de capace. Ce parere aveti raman la acestea sau trec la cele de anul trecut ?

post-10002-0-03546800-1354549013_thumb.j

post-10002-0-36004800-1354549016_thumb.j

post-10002-0-41972800-1354549019_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!