Jump to content

Martor nivel ulei aprins


florin25
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema cu un pasat b6 din 2009mi sa aprins martorul de la ulei rosu si imi spune ceva de presiunea la ulei si sa opresc motorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprește motorul. Solicita tractarea și la mecanic, nu mai face 1m cu ea ca rupi motorul. Probabil pompa de ulei dusa. 

Modificat de Boditza
Fara quote la postul imediat anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Intampin si eu o problema la al meu B6 (B6 2009 2.0 CBDC). S-a aprins in bord "Oil sensor Workshop ! " pe culoarea galbena. Am verificat nivelul de ulei si este OK, nu imi consuma intre schimburi. Am urcat masina pe elevator sa vad daca a pierdut ulei, am verificat si mufa cu gandul ca poate este iesita (am scos mufa si bagat la loc in ideea unui contact imperfect, fara nici o schimbare).

Am verificat cu testerul si am urmatoarea eroare.

000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) Implausible Signal

       P0196 - 000 - - Interminttent

...

 

Oare este senzorul busit sau sa fie ceva de pe partea electrica ( fire ) ?

Nu am apucat sa verific de unde pleaca cablul de ajunge in senzor.

Ceva sfaturi ?

Multumesc

 Scuzati claritatea pozei

11.thumb.jpg.cc1b449773705e3656847db614a36563.jpg111.thumb.jpg.12a0ba730f85fc081d4c9abd3d5f1c86.jpg

Modificat de rolling06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarea senzorului și cablajul pana în ceasuri. Dacă e ok, schimba senzorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oky, ms de pont. Dar intrebarea ar fi...care ar fi traseul cablajului de pleaca din senzor? Adica pe unde sa il caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întâi verifici dacă ai sau nu. Ca îl cauți degeaba, dacă e bun și senzorul are probleme. Altfel, o sa vina matisat cu celelalte cabluri... Verifici în zona dintre motor și lonjeron șofer, conectica, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata am mai verificat nivel uleiului si era ok, dar eroarea a ramas in bord, am facut un drum de 5 km am oprit, stat vreo 30 de min iar cand am pornit masina eroarea nu mai aparea in bord, trebuie sa verific daca a ramas memorata in calculator, momentan nu am access la tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi s-a aprins martorul ulei, am completat cu 300ml ulei si s-a stins.

Cand am verificat mai bine, pierd foarte mult ulei in cele doua zone.

Cauze? Rezolvare?

20190818_091812.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire galerie si posibil inlocuire garnitura capac culbutori

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

galerie cu sau fara flapsuri?

din ce citesc, ele sunt cauza problemelor.

ma gandesc sa cumpar o galerie din aluminiu si ma intrebam daca sa o iau fara flapsuri . . .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat galerie din aluminiu cu clapete, cod: 03G 129 713 H 

Puteti sa ma ajutati cu cod-urile de la prezoane (am inteles ca sunt diferrite) si de la garnitura?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Job done!

Au mai ramas doua probleme: aranjatul de furtune si cabluri, plus capacul de plastic de la motor, pentru ca nu mai am doua pocioruse de prindere.

20190922_163513.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Am si eu o problema cu martorul de ulei din bord (B7, 2.0 diesel, 2012). Prima data a inceput sa se aprinda martorul (pe galben) prin decembrie. Mai aveam vreo 3.000 km pana la schimb asa ca am decis sa-l schimb oricum. Dupa schimb la vreo 2 zile martorul a inceput sa palpaie din nou (tot galben). Am completat ulei in urmatoarele zile pana s-a golit bidonul (5L) si la un moment dat nu s-a mai aprins.....pana acum vreo saptamana.

Am luat si schimbat senzorul cu unul VIKA pe codul de VAG (cca 200 lei) dar problema nu a disparut . Mentionez ca nu e aprins tot timpul: imediat dupa pornire si cand merg incet ...pana pe la 20-30 km/h. 

Am facut si o verificare a instalatiei electrice si nu sunt intrerupte cele 3 fire care pleaca de la senzor . Rezultatul verificarii ar fi ca senzorul VIKA nu e bun. Ok. Acum urmeaza sa pun altul de origine (~ 470 lei) si problema ar trebui sa fie rezolvata.

Cica totusi daca problema nu dispare exista posibilitatea de a fi probleme cu ceasurile de bord (sper sa nu ? ca nu am chef sa desfaca tot bordul).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal,daca achiztionam piese de calitate idoielnica,asa se intampla. Pune macar unul mai ok. Pana si valeo am intalnit cu probleme. Normal ca se va rezolva ....daca de acolo este. Pune senzor original, dupa care mai vedem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pe joja ce nivel ai? Daca e la maxim pe joja si ai becul aprins nu e ok. Ce nu inteleg este daca ai turnat 5 litri de ulei in motor pt ca aveai becul aprins. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/15/2020 at 4:29 PM, valioglu said:

Dar pe joja ce nivel ai? Daca e la maxim pe joja si ai becul aprins nu e ok. Ce nu inteleg este daca ai turnat 5 litri de ulei in motor pt ca aveai becul aprins. 

In decembrie in a inceput aventura facusem schimbul de ulei si am tot completat ca sa ajustez nivelul. Curios ca dupa ce puneam cate un pic se stingea martorul din bord. Asta pana acum cand problema a revenit.

On 2/15/2020 at 1:48 PM, F l o r i n said:

Normal,daca achiztionam piese de calitate idoielnica,asa se intampla. Pune macar unul mai ok. Pana si valeo am intalnit cu probleme. Normal ca se va rezolva ....daca de acolo este. Pune senzor original, dupa care mai vedem. 

O sa pun unul de origine de data asta. Sper sa-l pun azi maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus senzor nou de origine si problema e aceeasi. Cica ceasurile de bord ar fi problema atat timp cat firele nu sunt intrerupte. Nasol ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista și acesta posibilitate... Din păcate, dacă senzor ok, cablaj verificat.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Am identificat problema. Pana la urma problema era tot de la cablaj. Firele rosu si negru care pleaca de la senzor erau întrerupte pe traseu. Faceau contact cand si cand si nu mai dadeau nivelul, deloc. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde erau, la plecarea din mufa, sub baie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la plecare din mufa. Pe traseu, intre semicadru si cutie. 

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Care sunt pasii pentru a anula avertizarea "Oil sensor Workshop" din VCDS sau Delphi ? Cablajul e ok, uleiul e la nivel, senzorul e nou,  dar nu e OEM, posibil asta sa fie cauza. Cum l-am schimbat recent, as vrea sa codez in asa fel incat sa nu mai apara martorul. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 8/18/2019 at 9:31 AM, Apashi said:

Mi s-a aprins martorul ulei, am completat cu 300ml ulei si s-a stins.

Cand am verificat mai bine, pierd foarte mult ulei in cele doua zone.

Cauze? Rezolvare?

20190818_091812.jpg

Am rezolvat pierderea de ulei de la galerie, după ce am înlocuit-o cu una din aluminiu. :)

A mai rămas pierderea de ulei de la breather, cred ca e și valva PCV acolo. :(

Văd două variante de rezolvare:

1. Înlocuiesc întreg capacul cu unul nou - varianta SCUMPĂ 

2. Instalez în locul breather-urului un separator de ulei (oil catch can) - Varianta IEFTINĂ 

Exemple pentru motorul BKP: 

https://www.drive2.ru/l/531092429713966172/

https://www.drive2.ru/l/573460186144964845/

Care din cele două variante recomandați și de ce?

Mulțumesc!

20190922_163513.thumb.jpg.690f3b425fd418d331321495b3840779.jpg

FUAAAgFLeuA-960.jpg

pwAAAgDqr-A-960.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pe forum colegi care au instalat OIL CATCH CAN? 

Recomandati?

 

Sau sa schimb capacul cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!