Jump to content

Martor nivel ulei aprins


florin25
 Share

Postare recomandată

are senzor.. l-am vazut.. cel de la baia de ulei.. de langa busonul pe unde se scoate uleiul la schimbul regulat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Am si eu un passat bkp din 2006,acum 2 zile s-a aprins martorul de ulei pe rosu in timp ce mergeam. Cand sta pe loc masina nu se aprinde,doar daca o turez peste 3000 sau daca plec cu ea... Ar putea fi si altceva in afara de pompa de ulei? Vreau sa spun ca doi mecanici s-au uitat la ea si au spus ca trebuie sa desfaca motorul pentru a fi siguri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ca tine am patit si eu, facea numai in mers....vezi ca e pompa de ulei, e infundata sita de la sorb si nu mai ajunge uleiul sus la turatii mari, eu mai aveam 3 gaurele pe unde imi tragea ulei.
Mergi URGENT cu ea la doctor si NU mai merge cu ea pana nu iti da baia de ulei jos si iti verifica pompa cuzinetii si ce o mai fii pe sus...!!!
PS: Pe mine deranjul asta ma costat 600E...


IMG_0278b8433.jpg

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare colegi,

Am o nelamurire in legatura cu o masina, un Passat B6 din 2010, motor CBAB (2.0 TDI Euro 5, CR, 103kw). Masina e a surorii mele, sta in Munchen. A fost acum cateva saptamani la schimb de ulei, si s-a ales cu un Oil Sensor : Service now! in bord. Mecanicii care au schimbat uleiul au indrumat-o pe sora mea la reprezentanta, pentru ca ei nu reusesc sa reseteze eroarea (???). Nu inteleg ce e de resetat, ma gandesc ca ei au confundat cu resetarea intervalului de service.

Problema e alta. Urmeaza ca masina sa vina in Iasi peste o saptamana si nu stiu ce pot sa-i recomand surorii mele. Stiu ca Passaturile astea au probleme cu pompa de ulei (parca), mi-e frica sa nu ramana masina undeva. De altfel, service-ul aici e extrem de scump. Un schimb de ulei cu verificare generala a fost 400 euro, fata de 600 lei ultimul schimb facut in Iasi. In contextul descris, o eventuala amanare a service-ului pana ajunge in Iasi ar fi o economie deloc de neglijat (plus, pot sa-i fac chiar eu diagnoza acasa sa vad eventuala eroare).

S-a mai intalnit cineva cu problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie sa localizezi problema. Oil sensor,service now,oil pressure sunt lucruri diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bordul spune Oil Sensor. Service now! 

Sa inteleg ca daca pompa ar fi cu probleme, eroarea ar fi fost Oil pressure?

Masina merge bine, am mers ieri putin cu ea si nu are comportament anormal - se incalzeste normal si temperatura sta la 90 de grade, consumul la ralanti e 0.7 cu AC pornit, temperatura uleiului raportata in IC era de ~105 grade la mers in oras.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema la senzorul de nivel  si trebuie resetat intervalul de service 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Dupa schimbare uleiului pe bord mi a aparut mesajul " Oil Senzor. Service Now ! ". Am incercat sa resetez intervalul de ulei folosing vcds, dar fara niciun rezultat. Mesajul tot apare. Dupa o alta verificare and gasit urmtoarea eroare.

Sunday,09,October,2016,09:54:50:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 MS    HW: 03L 907 309 B
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  4080
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 83968 800 403718
                      VCID: 021E9677C40FE4120974CCD-8056
1 Fault Found:

000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8)
               P0196 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 181681 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.14.24
                    Time: 15:21:01

             Freeze Frame:
                    RPM: 828 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Content: 0.0 mm
                    Content: 0.0 mm
                    Temperature: 17.1°C
                    Temperature: 16.2°C
                    Temperature: 28.8°C


Readiness: 0 0 0 0 0

oil.jpg

Modificat de Dragos24x7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata ,pui vcds-ul cu contactul pus si vezi temperatura ulei,antigel,aer ,care trebuie sa fie aprox egale cu temp de afara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, EEXCALADE said:

Dimineata ,pui vcds-ul cu contactul pus si vezi temperatura ulei,antigel,aer ,care trebuie sa fie aprox egale cu temp de afara .

Imi poti spune unde se pot vedea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt valorile afisate.

 

Fuel temp - 13.5'C

Oil temp -25.2'C

Intake air temp -14.4'C

Coolant temp - 14.4'C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pe mufa alt senzor temp ulei si revezi temperaturile,daca da ok inlocuieste senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Nu era bagata mufa de la senzor. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut,ma puteti ajuta cu un sfat,am facut schimbul de ulei si am scos din motor numai 3 litri,precizez ca nu ma avertizat martorul;de ce?pana sa vina iarna ma avertizat,acum nu ce se putea intampla,mentionez ca am schimbat can-ul acum o luna ca imi descarca bateria dupa ca am montat un rns 510,sa aiba legatura can-ul cu martorul de complectare ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are legatura.

de obicei martorul de aprinde atunci cand abia mai ai ceva pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic - trebuie verificat senzorul de nivel, daca este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .Am si eu o intrebare , am schimbat baia de ulei pentru ca mi s-a stricat filetul la cea veche , insa mecanicii au uitat sa-mi puna senzorul pe care il aveam eu pe vechea baie . Baia am luat-o SH , daca senzorul de pe baia aceasta era defect , imi arata in bord ? Cum verific daca el functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai erori in bord - martor galben aprins, etc - presupunem ca functioneaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Are cineva idee care e nivelul maxim de ulei pe joja din imagine?Cred ca a fost schimbată ca nu seamănă cu cele două modele din carte.Este cumva până la acea degajarea din partea de sus?Ms

20180315_164414.jpg

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul este intre cele doua puncte cu negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare,doar ce am lăsat mașina la poarta unui seviceauto, problema este urmatoarea, sa aprins martorul de ulei roșu asta după ce am pornit-o și am mers vreo 2 km, am mai mers ceva pîna am găsit sa ma retrag din trafic am oprit motorul am stat cred ca 1 min și lam pornit din nou nu mai apărea martorul dar stin pe loc, am zis ca a fost o eroare am dat sa plec dar după ceva sute metrii a apărut iar dar și cu un zgomot ceva în partea dreapta a motorului(cum stai la volan) am oprit din nou și alta surpriza ca frina era tare și nu mai răspunde ca înainte. Am observat ca motorul nu mai merge normal. Pîna au venit cei cu remorcare iam mai dat vreo dou porniri și după citeva  secunde se aude ca un nustiu sa descriu sigur un pufait pare partea dreapat(pare ceva presiune) Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil s-a dus axul de la pompa de ulei astfel pompa nu mai functiona . Ce ai facut tu acolo ai distrus mai tare motorul... . Dupa ce se aprinde becul rosu la passat se opreste cat mai repede motorul si pana nu se gaseste cauza nu se mai porneste deloc , in 90% din cazuri pompa s-a stricat . Acum cred ca o sa te astepti la ce-i mai rau , daca opreai motorul imediat si nu il mai porneai aveai sanse mari sa scapi cu motorul intreg , acuma nu stiu ce sa zic in cazul tau dar ce-i drept motorul a fost fortat sa mearga fara ungere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am schimbat o data pompa aceea cu lanț am pus pe pinioane, la asta ce se mai putea rupe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!