Jump to content

Martor nivel ulei aprins


florin25
 Share

Postare recomandată

facand un drum de la zalau la praid apoi inapoi prin muntii apuseni brad beius oradea zalau undeva la cateva zile mi sa aprins martorul de ulei bec galben... :icon_redface: am completat pana la nivel maxim am mai facut cateva sute .de km 700 -800 poate si am verificat din nou nivelul de ulei.spre surprinderea mea.nevelul era pe joja sub minim...putin.putin....spre nimic..uimirea mea este de ce senzorii..nu ma-u anuntata ..de o problema..un bec galben ...apoi cel rosu...

nu inteleg de ce...dorm greu de cateva noptii gandinduka sa nu fii patit ceva motorul..care merge super.am pus ulei si de atunci sunt cu ochii pe nivel...

ma-m gandit la toate varinatele ...baie sparta...etc :icon_redface: asteptparerii :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Adryan, pt a verifica nivelul uleiului trebuie sa fii sigur ca acesta se afla pe fundul motorului, deci motorul trebuie sa fie rece... atunci sa verifici nivelul. Poate nivelul nu se afla sub minim si de aceea nu tii s a aprins martorul. Incearca si aceasta varianta daca nu ai facut o deja.

Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

Am si eu problema la FR-ul fratelui meu (Seat Leon 1.9 TDI model 1M 2004). Rog moderatorii sa nu ma considere off topic pt ca postez o problema de a unui seat, am postat si in aria de FR si nu am primit niciun raspuns. Acum aproximativ o saptamana i s'a aprins in bord martorul de nivel/presiune ulei culoare galbena. Intrucat nivelul uleiului era intr-adevar foarte scazut am facut o completare la rece de aproximativ 7-800ml ulei, iar in prezent pe joja nivelul este undeva la maxim. Problema este ca si in prezent martorul din bord ramane in continuare aprins (chiar si in mers)! Stie cineva ce trebuie facut? Ma poate ajuta cineva mai priceput? Din ce au spus ceilalti colegi in acest topic, am inteles ca ar avea legatura cu senzorul de la ridicarea capotei. Masina a avut un mic incident vara trecuta in partea din fata si ma gandesc ca de atunci sa i se fi defectat acel senzor. E posibil ca aceasta sa fie cauza pt care martorul din bord nu se mai stinge? Zic acest lucru intrucat nivelul de ulei in prezent este ok. Multumesc si astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal, masina vede cand ai ridicat capota si stinge martorul.... acum, nu cred ca asta sa fie problema voastra - ci e posibil ca senzorul de pe baia de ulei sa faca figuri - verifica-i cablajul, pune VCDS-ul pe masina.....s-ar putea sa necesite schimbarea senzorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal, masina vede cand ai ridicat capota si stinge martorul.... acum, nu cred ca asta sa fie problema voastra - ci e posibil ca senzorul de pe baia de ulei sa faca figuri - verifica-i cablajul, pune VCDS-ul pe masina.....s-ar putea sa necesite schimbarea senzorului .

am si eu aceasi problema, am facut diagnosticare nu apare nici o eroare doar ca imi spunt ca nivelul uleiului nu este ok! Prob este ca mie nu imi apare pe bord cand deschid capota? Am inteles ca se stinge si dupa acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, dupa ce deschizi capota, calculatorul este facut sa creada ca tu ai completat cu ulei si nu mai verifica pentru urmatorii 100 km, dupa asta, daca nivelul este scazut, atentioneaza iarasi.

Daca nu apare cand deschizi capota, posibil sa switchul de la capota sa fie dus sau firele intrerupte.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o intrebate pt voi ce ulei bagati in masina pe timp de iarna . Eu am cumparat ieri un bidon castrol de 5 L (5w-40) , in motor este 5w-30 , va iontreb ca trebuie sa ii fac schimbul si nu stiu ce sa fac sa bag tot 5w-30 sau sa ii bag 5w-40 , spunetimi care este diferenta dintre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricare respecta norma 505.01 sau 507.00-Long Life - pentru motoarele pompe dusse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema am facut un drum de 5 km si mi s-a aprins martorul la ulei becul rosu!!!? am oprit masina s-a stins cand am accelerat peste 2800 s-a aprins din nou si masina mergea parca fara vlaga...am oprit din nou si nu a mai pornit? sa se fi ”calat„ motorul?

mentionez ca inainte pornea mai greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea

am o problema la motor , de ce mia aparut o depunere vascoasa la capacul de la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la busonul uleiului sau pe capacul ala care acopera motorul? Daca e pe buson poate este de la condens

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi dimineata mi s-a aprins din nou martorul de la nivelul de ulei. Prima data mi-a aparut parca prin noiembrie, decembrie odata tot drumul. Dupa ce am plecat la o sapt cu masina nu a mai aparut decat o data parca si acum. M-am uitat de prima data la nivelul de ulei, si era deasupra zonei hasurate de pe tija. Azi cand am plecat cu masina pt prima data, mirosea in masian a ulei si la nici 5km s-a aprins senzorul de ulei. Am scanat masina cu VagCom, nici o eroare, m-am uitat pe la motor, nici urma de ulei scurs pe undeva. Acum astept sa revina uleiul in baie ca sa pot sa ma uit incaodata pe tija. Masina merge perfect. Sa fie vreo problema cu senzorul din baia de ulei murdar sau lamele de alimentare oxidate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna seara..

Are cineva idee de ce nu mi se aprinde becul galben/rosu la ulei cand este scazut? Acum 2 sapt am spart baia de ulei si am ramas aproape fara ulei.....Din fericire am oprit la timp si nu s-a intamplat nimic dar pe bord nu a aparut nici o avertizare nimic...Am crezut ca senzorul este de vina si am pus altul cand am schimbat baia si am pus mai mult ulei special sa vad daca imi apare in bord cum ca nu ar fi ulei destul dar nu s-a aprins nimic....din ce cauza? Trebuie activat cu vag com ceva sa se aprinda? Mentionez ca atunci cand am luat masina se aprindea becul daca scadea uleiul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a ars becul? ... vorbim de Passat sau Bora?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie vazut cum e codat IC. trebuie sa fie interval fix cu senzor de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora 2003...1.9 TDI ASZ...de la semnatura....nu cred ca s-a ars becul...cand am desfacut bordul sa il curat am vazut ca e pe leduri...si cand pun contactul se aprinde becul rosu de la ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,acum doua luni in timpul mersului imi aparuse martorul de la ulei pe galben,am oprit si am completat in jur de 700 grame,dupa 50,60 km martorul s-a stins si astazi dupa aproape 1000 km s-a aprins din nou martorul de ulei pe galben,am completat cu 600 grame din nou. sigur am ceva defect ca altfet nu pot sa-mi explic de ce consuma atat ulei. as vrea sa stiu parerile voastre daca sunteti amabili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e mult. Verifica jocul axial al turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebip firul de care vorbesti unde era situat....cred ca si la mine e aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

AM si eu 2 intrebari la voi.

Daca in motor am castrol LL3 si am mai completat cu mobil 1 este vreo problema?( respecta norma data de producator)

Si a 2-a intrebare daca se aprinde martorul de ulei cam cu cat trebuie completat? eu fara sa verific am pus un litru credeti ca este prea mult ?

 

Motorul este CR 2.0 tdi 170 cai

 

Schimbul de ulei a fost facut in urma cu 19 mii km.In aprilie sunt programat la revizie cu ea 

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am si eu o problema cu becul la ulei, deschid capota nivelul este ok, dupa ce inchid capota se stinge becul, iar dupa nu stiu cati km parcursi se parinde, iar nivelul este acelasi, ceva sugestii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschidere capotei "reseteaza" martorul pentru urmatorii 100km. Daca nivelul este ok insa iti reapare atentionarea, probabil ai o problema la senz de nivel sau la cablaj.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut.. am si eu o intrebare.. am avut nivelul de ulei scazut in motor pentru ca era slab capacul de la culbutori si imi arunca uleiul pe acolo la un passat b6 2007.. si mi s-a stricat axa cu came din cauza lipsei de ulei.. in finee.. intrebarea este dc nu mi s-a aprins martorul de ulei sau avertizarea in calculatorul de bord daca nivelul a fost asa de scazut?

Modificat de MihaiConvers
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poaye ca nu si senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!