Jump to content

Martor nivel ulei aprins


florin25
 Share

Postare recomandată

Uitati ce am patit:ieri mi s-a aprins martorul in bord check oil level.am oprit masina am completat cu ulei si nimic....senzorul a ramas aprins.azi am schimbat uleiul(ca oricum cam era vremea) si aceeasi problema.am facut un test vagcom....nici o eroare.am scos borna la baterie...nimic.martorul portocaliu e in continuare aprins.

ceva sfaturi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi senzorul de nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-Com / VCDS stie sigur daca are vreo problema sau nu. Este imposibil sa nu fii gasit eroarea doar daca cel care a facut-o nu se pricepe. Intri pe Engine si vezi la erori. Apoi pe Instruments... o fi martorul ramas aprins din cine stie ce eroare.

LE: Daca ai scos borna sigur ai erori muuuulte. Erori care vor dispare dupa ce le stergi cu vag-com. Deci prin urmare o sa iti gaseasca si eroarea cu martorul de la ulei.

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri si azi am tot umblat pe la mai multe service-uri.mi-au facut tot felul de diagnoze si nu apre nici o eroare.singurul lucru ce aparea e ca nivelul de ulei e scazut.

si acum sa va intreb ceva:la voi cand capota e deschisa afiseaza in BC acest lucru?la mine nu apare nimic in BC cand capota e deschisa ci numai la usi.intreb acest lucru pentru ca am aflat ca odata aprins martorul portocaliu nivel ulei acesta ar trebui sa se stinga cand ridici capota indiferent daca completezi cu ulei sa nu si daca nu completezi martorul se va aprinde dupa 50-80 km parcursi.

la mine martorul ramane aprins orice as face.

mi-au spus la sevice sa schimb sonda,dar daca ar fi stricata n-ar trebuie sa apara la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai probabil daca ai facut schimbul si ai pus cantitatea indicata de ulei, nu ar trebui sa te sperii chiar asa tare. Motorul are ulei. Si daca are ulei ar trebui sa fie valabila si reciproca: sa se stinga dupa 50-80 km parcursi. Oricum si eu am avut aceeasi problema: la mine era defect senzorul de la capota (era dezplipit un fir) si nu sesiza ca eu deschid capota.

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebip firul de care vorbesti unde era situat....cred ca si la mine e aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu doar ti-am dat o idee...verifica ca poate fi si altceva. Era firul prins de "inchizatoarea" capotei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti fi mai explicit te rog.....sa stiu unde sa caut firul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CIUDAT....martorul nu se mai aprinde. :rolleyes:

Modificat de florin25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a "sesizat" ca are ulei! Dar asta nu stiu daca inseamna ca problema senzorului e rezolvata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi masina anti vw mi-a facut o noua surpriza.S-a aprins martorul " senzor ulei" .M-am speriat crezand ca am ramas fara ulei (schimbul de ulei l-am facut acum 2000 km),deoarece nu completez intre schimburi,insa surpriza uleiul este la nivel.Am incercat sa sterg eroarea cu VCDS insa apare din nou. Ce-ar putea fi?Motorul merge normal,insa am mers cu frica ,ar putea fi probleme?Multumesc

Modificat de polo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai o problema cu senzorul de ulei. Din cate am auzit eu (desi nu sunt sigur), senzorul de ulei se afla in baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire dupa mers in forta 60 km senzorul de nivel ulei si-a revenit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori senzorul e pe duca ori nu ai contact corespunzator, nu m-ar mira sa mai scrii peste vreo 2 luni ca iara s-a aprins becul :P

verifica contactii de care s-a scris mai sus si daca ai posibilitate fa un schimb de senzor nivel ulei (implica mai multe :rolleyes: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori senzorul e pe duca ori nu ai contact corespunzator, nu m-ar mira sa mai scrii peste vreo 2 luni ca iara s-a aprins becul :D

verifica contactii de care s-a scris mai sus si daca ai posibilitate fa un schimb de senzor nivel ulei (implica mai multe :P )

din pacate ai dreptate,s-a aprins iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cat este normal sa consume ulei intre schimburi ? mi s a aprins senzorul ala si dupa ce mi au completat s a stins, este periculos sa se aprinda? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alinboblea: daca te uitat prin topicul B6 Mananca Ulei ? cat si prin topicul dedicat Ulei B6 o sa vezi din posturile colegilor ca acest consum este "normal" pt motoarele TDI PD :)

Observ ca ai acelasi motor cu al meu, asa ca daca vei citi prin topicurile respective, vei observa ca eu unu, am avut consumuri de ulei intre schimburi de 2litri. In cazul altui coleg consumul prin completari a fost si de 3 litri :P

Cauzele consumului de ulei pot fii multe, printre care putem enumera "rodaj necorespunzator", "ulei care nu indeplineste norma specifica motorului", "ulei mult prea subtire si care se consuma imediat (ex. ulei cu SAE 5w30)", etc.

(...)este periculos sa se aprinda? :vaidecapulmeu:

Depinde ce intelegi tu prin periculos :D

Daca ti se parinde doar martorul galben mai des, cel care contine si niste "mici valuri" sub el, atunci nu ai de ce sa-ti faci grij, acel martor deobicei se ocupa cu avertizarea din timp asupra lipsei unei cantitati de ulei din motor si te "roaga" sa completezi. ;)

In schimb, daca o sa vezi vreodata martorul de culoare rosie, atunci poti sa-ti pui 2 - 3 semne de intrebare asupra uleiului, dar in primul rand iti recomanda sa tragi URGENT pe dreapta si a opresti motorul ! :huh:

Respectivul martor avertizeaza cand presiunea uleiului este mult prea mare, iar manualul nu recomanda sa mai continui deplasarea, ci oprirea motorului pt a putea permite scaderea presiuni lui :mellow:

Sper sa te fii lamurit asupra problemei :rolleyes:

:Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult pt precizari acum sunt mai linistit , a mea mi a consumat in jur de 700 de grame la 9000 de km ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL, pai atunci nu ai de ce sa te plangi asupra consumului de ulei :icon_thumright:

E OK. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M am linistit ! ma bucur ca exista forumul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sunt proaspat posesor de B6 din 2006. Si nu pot decat sa ma felicit ca am intrat pe forum. Multumesc tuturor celor care posteaza aici.

La primul drum pe care l-am facut cu masina, acum 2 zile, dupa vreo 200km s-a aprins acelasi martor galben de ulei. Va dati seama cat de speriat si cat de dezamagit totodata am fost. Pana acum cateva momente cand am citit acest topic. Si m-am dus urgent la masina, la capota, si stupoare. Am gasit mufa din partea stanga, cea care merge la incuietoarea capotei, cazuta. Am pus-o la locul ei si dupa aprox.1 minut s-a stins si martorul. Va multumesc mult, mi-a cazut o piatra de pe inima. Imi era frica ca va trebui sa schimb senzorul de ulei, cu ulei si filtre cu tot. Va dati seama, la o masina cumparata de 3 zile. Am scapat :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si nivelul de ulei? Chiar daca e scazut si nu ai completat martorul de ulei se stinge cand ridici cxapota, deoarece masina crede ca tu ai completat cu ulei. si se va aprinde dupa 100 km parcursi daca nivelul e scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am verificat si nivelul de ulei. Defapt a fost primul lucru pe care l-am facut. Si nivelul era ceva mai sus de jumatatea jojei. Si desi am umblat de mai multe ori la motor, nu s-a stins martorul decat cand am gasit ieri mufa cazuta. Si de altfel am facut de ieri pana azi peste 100km, si nu s-a mai aprins nimic, deci cred ca doar mufa a fost problema.

Deci, multumesc mult si bafta tuturor, multi km fara necazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!