Jump to content

Faruri Passat B5.5


mdol
 Share

Postare recomandată

Cosmin, nu se modifica nimic, este un brat mic de care misti si faci acea dunga.

Va adaug cateva poze cu autopsia unui far de 3BG.

dsc00002wf.th.jpg 72024654.th.png bratul de care va vorbeam

dsc00003vt.th.jpg fotografiat prin locasul becului pt cele Europene

dsc00004m.th.jpg dsc00005xx.th.jpg

dsc00006.th.jpg cu bratul ridicat, adica acum apare linia continua

dsc00008eu.th.jpg dsc00009gg.th.jpg dsc00020jr.th.jpg dsc00019p.th.jpg

dsc00014jh.th.jpg oglinda-proiector si lupa fara tablita cea in discutie.

Probabil ca o sa zica cineva, ok de ce nu intoarceti acea tablita... pt ca nu se mai potriveste acolo pe locasul respectiv si pana la urma ce facem; demontam farul ca pana la urma sa-l stricam si sa-l aruncam? :)

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Borisake' , belea autopsia. Poate asa incep sa inteleaga si cei care isi inchipuie ca intre masinile cu volan pe dreapta si cele pe stanga nu sunt mari diferente....Sa transformi un Passat e ca naiba, dar nu imposibil, atata timp cat ai o masina donatoare....altfel, ori faci treaba de 2 lei, ori te mananca de bani cei cu dezmembrarile...... :mop: ce ar place si la B5-ul meu, faruri cu lupa, din pacate sunt destul de scumpe.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca tu ai putut desface farul, nu ai putea sa il montezi la loc fara probleme?

pentru ca ma gandeam ca s-ar putea modifica tablita cu ajutorul unei freze mici in genul cum am modificat poza de mai jos, adica sa decupezi in parte cealalta si sa ridici a doua tablita pentru a acoperi partea taiata din fabrica.

asta e o idee, sau pentru cei care au farul vechi ar putea schimba aceea tablita, asta pentru cei care au far cu lupa, pentru ceilalti trebuie sa schimbati geamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus acum pe masina unele FK. nu ma apuc sa le montez iar.era o idee...dar facusem asta la un service, pe aparat.

despre ce spune RAR ...e adevarat numai ca e in caz general.farul de passat avand posibilitatea sa fie reglat.

m-am uitat in schimb la faruri, pt ca le mai am inca,demontate, si nu vad care ar fi diferenta. mai multe masini (3-passat si chiar gri) :Driver: au fost inmatriculate cu farurile lor.

nu ma bag asa tare sa explic ca sincer nu prea ma pricep in "mecanica" dar vroiam sa zic colegului de forum ca nu ar fi asa. ma retrag din aceasta problema....dar raman la parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca tu ai putut desface farul, nu ai putea sa il montezi la loc fara probleme?

pentru ca ma gandeam ca s-ar putea modifica tablita cu ajutorul unei freze mici in genul cum am modificat poza de mai jos, adica sa decupezi in parte cealalta si sa ridici a doua tablita pentru a acoperi partea taiata din fabrica.

asta e o idee, sau pentru cei care au farul vechi ar putea schimba aceea tablita, asta pentru cei care au far cu lupa, pentru ceilalti trebuie sa schimbati geamul.

Cum am zis, autopsie, deci l-am taiat este de nerecuperat; eu nu am putut sa scot geamul de pe rama cum a reusit Vicius, dar nustiu daca cele de Anglia mai au acea tablita culisanta, dar daca o au, se face prin decupare cum ai aratat tu acolo.

Sa ne zica cei cu faruri de Anglia, daca au in far acea tablita, ca masina mea este Europeana.

PS: L-ai indus sau l-am indus in eroare pe colegul JoeBlack1 poza pe care a decupat-o el este facuta de mine de la un far European, ca sa-ti dai seama de diferente uita-te la pozele atasate de mine. ;)

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Din ce am vazut eu la o emisiune pe Discovery exista posibilitatea plasarii unor buline autocolante pe far intr-o anumita pozitie si rezolva problema farurilor de la masinile cu volan pe dreapta sau cu volan pe stanga.

Este ce mai usoara si mai ieftina varianta.

Aceste buline blocheaza fasciculul de lumina intr-un anumit punct, astfel incat sa nu fie deranjant pt cei ce circula din sens opus.

Emisiunea se numea Weeler Dealer parca. In aceasta emisiune un personaj cumpara masini SH, le reconditioneaza si le revinde. Intr-unul din episoade a cumparat pt o masina cu volan pe dreapta faruri de la una cu volan pt stanga (deoarce era varianta cea mai ieftina, ei fiind in Anglia - volan pe dreapta) iar inainte de a merge la RAR-ul lor pt obtinerea autorizatiei de circulatie a lipit cate o bulina pe fiecare far. Parca era un kit ce continea si o folie transparenta pe care era marcat locul de lipire a bulinelor, in functie de modelul masinii.

Englezii care vin cu masinile in tarile cu circulatie normala (ca la noi) isi cumpara aceste kituri, iar la intoarcere in Anglia indeparteaza acele autocolante.Deci e o solutie reversibila.

Nu stiu daca au aparut si la noi astfel de kituri, dar puteti cauta.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mai mult ca sigur este o solutie de moment, dar sincer la farul in discutie (far 3BG cu LUPA) nu se aplica. Are alt principiu fata de cele obisnuite.

Bulinutele alea se folosesc la farurile cu geam desenat, ne au efect pe un far cu geamul clar, pt ca la cele fara lupa proiectia este facuta de oglinda. Oglinda inegala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut ,

Am si eu o probema . Am bushit masina in bot si m-am apucat sa cumpar piese din desmembrari, am cumparat doua faruri hela de pe o masina de Anglia, si cineva m-a speriat precum ca farurile de Anglica sunt diferite de farurile produse pt masinile de Europa continentala si ca cel de stanga bate mai sus si nu se poate regla sub nici o forma . Daca are cineva ideee sa imi de si mie un msg , sa ma duc sa il strag pe ala de imi vandu piesele de gat ca sa jurat ca nu este nici o problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot face si alea numai ca trebuie sa desfaci sticla si pe oglinda de la lupa vei vei gasi o lamela care se da intr-o parte si in alta, o dai invers decat este acum, aia schimba unghiul luminii de pe stanga pe dreapta. nu stiu daca ma fac bine inteles daca nu am un far pe acasa demontat si iti fac o poza numai la lupa ca sa vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu omule, nu trebuie sa desfaci niciun far. Exista acea tablita despre care vb DSF, dar nu trebuie sa desfaci niciun far, dai pur si simplu unul din capacele din spate jos parca cel de la faza de intalnire si o sa gasesti acea tablita cu un pin, tragi de acel pin in sus ca din acel "Z" pe care il ai acum sa devina o linie dreapta "___________".

La farurile de Europa, adica la farurile pe care le avem noi "Z" este invers, 32599891.th.png

Ai aici un far pe care l-am desfacut eu si iti atasez o poza cu piesa in discutie.

PS: Sa ma mut la celalalt calculator, acolo am pozele.

Uite la asta faceam noi referire:

dsc00011fb.th.jpg dsc00012cs.th.jpg dsc00018ya.th.jpg dsc00019oc.th.jpg

Sper ca ai inteles despre ce piesa vb.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aceiasi problema si la mine, dar cred ca am gasit solutia pe alt forum. Farul cu pricina e de pe b5.5. Eu nu am incercat inca transformarea dar o sa postez poze si pareri dupa.

Housing orientation is mirror image between left and right headlight.

Confirm settings for the USA/CDN as follows:

  • Remove large cover cap from rear of headlight housing.

  • → Confirm selector -1- to be in appropriate setting -arrows- depending on application.post-96703-0-93712100-1315981815_thumb.j

Left headlight

  • Selector up: Left-hand drive (e.g.: USA - Canada - Europe etc.)
  • Selector down: Right-hand drive (e.g.: Great Britain - Australia etc.)

Right headlight

  • Selector down: Left-hand drive (e.g.: USA - Canada - Europe etc.)
  • Selector up: Right-hand drive (e.g.: Great Britain - Australia etc.)

→ Left headlight (adjustment screws for right headlight are mirror image):post-96703-0-80921600-1315981896_thumb.j

  • 1 - Lateral adjustment
  • 2 - Height adjustment

  • Access adjustment screws through hole in lock carrier (Phillips head or socket head).
  • Turn the adjusting screws for lateral adjustment -1- and height adjustment -2- until the specified setting is achieved.

Modificat de tymonel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.sunt nou prin zona asta,am un passat din 2004,am montat xenon de 6000k si din greseala sa desfacut motorasul care ridica farul,lam scos afara mam uitat la el si l.am pus inapoi.iar cand am vrut sa ridic farurile mai in sus nu mai merge

Stiti cumva ce are si daca mai pot repara ca sa mearga?

Modificat de condracheM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul are in capat, o biluta. Aia intra intr-un suport de fixare, in interiorul farului...si cand dai comanda, trage sau impinge de el. Tu ai pus motorasul pe far...dar nu ai bai bagat varful - unde trebuie. Din cauza asta nu-ţi actioneaza reglajul. Scoate motorasul si baga-l cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nu l-ai bagat bine inapoi. Uita-te atent sa fie la locul lui si sa intre bine un corpul oglinzii. Verifica si mufa lui sa fie bagata corespunzator. Daca numai l-ai scos si l-ai pus inapoi nu aveai ce sa strici la el( la partea electronica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci l.am pus perfect,a intrat si biluta aia inapoi,nu merge,m.am uitat si la sigurante,e totul bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-a motorasul jos si desfa capacul de deasupra lui.Inauntru o sa vezi un potentiometru culisabil in sus-jos.Verifica acea tija micuta a potetiometrului daca e iesita de la locul ei. Chiar daca nu intelegi ce incerc sa iti explic aici,vei vedea si singur odata ce vei desface motorasul. Probeaza motorasul si in timp ce e desfacut. Doar bagi mufa lui si pui e cineva sa iti umble la leveling.Atentie sa fie bagat si mufa farurului.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o intrebare.de ce cand schimb treptele scoate fum alb?atunci knd merg un pic mai tare,cand merg incet nu scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si tu unde trebuie..... altfel informatiile se pierd si nu au nicio valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Mi-am montat de curand o instalatie cu xenon.Pe masina am faruri angel-eyes.

Poate sa imi spuna cineva daca caldura degajata de xenon afecteaza farul?

Exista riscul de deteriorare?

De unde pot lua un motoras de far?

Modificat de Fizzynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general, nu....depinde de calitatea farurilor.

P.S. - e cea mai mica problema, pe care o genereaza instalatiile de xenon, after market.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

stie vreo cineva daca pot da farul jos de pe passat fara sa dau bara jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge dar mai greu. Am dat eu dar te chinui de mori. Asa bara e jos in 15 min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, daca are si prinderea de jos, nu se poate. Altfel, daca nu are toate prinderile, se poate. Asa cum zice si Mihai, bara e jos in 10-15 minute....daca nu ai mai facut-o, cel mai mult te vei chinui sa desfaci siguranta de la capota....dar ne suni si te directionam prin telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!