Jump to content

VW POLO GTI


vlad_pvs

Postare recomandată

As zice si eu ceva dar... :icon_thumright:. WOW ! Cand mai ai posibilitate fa si un filmulet 0- topspeed :P. Bafta multa si drumuri libere

Link către comentariu
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad_pvs

    193

  • Bogdan_wrc

    35

  • RoSonic

    24

  • xht20

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci Circoloco! Chiar acum am ajuns acasa de la Cluj, unde am fost la dyno. Rezultatul:

294 Cp la roata

363 Cp la motor

392 Nm

Sincer nu ma asteptam la o asemenea putere :Driver:

post-41671-1257803238_thumb.jpg

Link către comentariu

Felicitari, Vlad! Ai o masina de tot respectul. Este pentru prima oara cand NU regret ca am vandut Ibiza. Acum realizez cat de depasita era saraca!!

Link către comentariu

Felicitari pentru valorile obtinute!

Si dupa grafic, cred ca e o setare pentru "drag". Valori mici pe turatiile mici - practic la fel ca stock ceea ce te va ajuta la plecari ; iar pe turaiile mari acolo unde sta masina la o cursa de 400/1000m e cuplu si putere din plin :)

edit: adica inainte la 3500-4000 rpm aveai ~350NM, acum la 3500-4000rpm ai ~200NM -> deci clar acum poti pleca mult mai bine.

Dar cred ca nu-i greu de facut si o varianta de soft mai potrivita pentru strada/drumuri virajate etc.

Modificat de RoSonic
Link către comentariu

Gizas! :) 360 cai pe 1.2 tone. Felicitari! Filmuletul m-a lasat paf... si am mai vazut filmulete de genul asta destule.

Bafta!

Link către comentariu

Va multumesc la toti pentru aprecieri! Rosonic, ai perfecta dreptate, pleacarea de pe loc se face mult mai usor. Softul actual este unul pentru internele stock ale masinii, cuplul fiind aproape la fel ca si cu stage2. Dar turbina fiind destul de mare, se incarca doar la turatii mai mari.

Pe viitor, dupa ce voi schimba internele, sunt sigur ca se va schimba si prefixul la putere :)

Link către comentariu

Super, daca cu 290cp urca in felul asta inseamna ca ai o buburuza-racheta. :icon_thumright:

Link către comentariu

Nice movie and music Sorine :icon_thumright:

Deoarece Polo-ul are inca internele stock ruleaza la un boost modest pentru un GT2871, dar cu interne schimbate 4xx Bhp nu va fi o problema.

Momentan interesul nostru se axeaza pe trenul de rulare si punerea pe asflat a calutilor, dupa care mai mult ca sigur vor urma internele :)

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

Daca s-ar putea monta pe ea un 4motion, de preferat cu autoblocant pe spate... ar fi ceva de vis...

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu

WOW... ESP-ul il deconectezi pentru ca ii cam da cu virgula, nu?! :drunken: . Felicitari pentru MIG-ul ce-l ai, daca ii montezi 2 aripi si-o coada, decolezi. :D

Link către comentariu

Bravo...tot respectul pentru ce ai facut din acesta masina.

Cifrele sunt impresionante. Ma gandesc cum o fi cand o sa schimbi si internele si turbina o sa mearga la capacitatea ei... :D

Trebuie sa va luati ceasuri de bord si tu si Aicu...ca le dati peste cap pe astea :offtopic:

Link către comentariu

deci...wow

masina e racheta...voiam sa te intreb...reusesti sa conduci in limite legale?cate puncte ai luat pana acum?;)

mult succes cu masina,e un proiect impresionant

cheers

b.

Link către comentariu

Foarte interesant filmul ;) de abia astept sa inceapa cursele din Ungaria sa vad cum stati la start cu Polo si S3'ul :P

Link către comentariu

wow.. e racheta cu GARETUL GT2871R, dar daca ai gasi 3076 .63ar sau 3071R T25.63ar ai trece de 4oo de caluti, nu mai vorbim de injectoare, pompa de alimentare, intercooler.. bafta! :D

Link către comentariu

Foarte tare cum urca lejer pana pe la 4000, iar de-acolo zici ca sare in 7000 direct :icon_thumright: Ma si gandesc daca te iei cu cineva, la inceput se bucura...iar apoi cred ca ii pica falca...asta daca mai apuca sa vada ceva :)

O intrebare: cum te descurci cu rotitele alea la puterea asta? Cred ca si in a 5-a iti zboara fata in toate partile cand intra turbina...

Link către comentariu

Multumesc frumos baieti pentru aprecieri!

Michael_9N: urmatorul upgrade vor fi franele de S3 8L

justbeck: nu prea exagerez prin oras cu viteza, si pana in 4000 rot/min masina este foarte linistita. Nu am luat nici un punct in viata mea :) cred ca am fost norocos :D

B-78-TDI: 400 de caluti nu sunt o problema pentru GT2871, problema o reprezinta internele motorului, care sunt stock (deocamdata). Gt2871 cred ca este cea mai buna alegere pentru 1.8turbo, o turbina mai mare ar intra si mai tarziu in ture mai mari.

Jmf: am experimentat "torque steering" si in a 5-a :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!