Jump to content

VW POLO GTI


vlad_pvs

Postare recomandată

Puteti sa renuntati linistiti la rezonator..........eu am renuntat la el demult :vinemosul:

Link către comentariu
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad_pvs

    193

  • Bogdan_wrc

    35

  • RoSonic

    24

  • xht20

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Not so fast. Am fost plimbat ieri cu furia si rezonatorul ala chiar e meserias, ca de altfel toata masina. Iar cand ma gandesc la ce urmeaza... :Driver:

Link către comentariu

Mersi JMF, si eu pot sa zic acelasi lucru de masina ta :icon_thumright: am ramas foarte impresionat cat de bine trage :blah_:

Link către comentariu

Ieri am fost la Cluj la Dyno :)

Rezultatul a fost foarte surprinzator, si anume 190.9 cai putere la roata, 239,3 cai putere estimati la motor si 369,4 Nm. In unele runuri a fost chiar si 387Nm.

Graficul nu arata tocmai stralucit, probabil din cauza bujiilor care nu au fost schimbate niciodata, cat si a evacuarii originale.

Sunt foarte multumit de puterea obtinuta cu ajutorul micutei turbine k03 :)

bh28gtr5.th.jpg

dscf6840.th.jpg

dscf6838m.th.jpg

dscf6839.th.jpg

dscf6847.th.jpg

dscf6837b.th.jpg

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu

Maine vine dat jos motorul de pe Polo, si schimbata turbina si restul pieselor. revin maine cu poze :rolleyes:

Link către comentariu

Din pacate nu au fost ascultatori, drept urmare li se vor alatura inca vreo 100 de cai :unsure:

Link către comentariu
Din pacate nu au fost ascultatori, drept urmare li se vor alatura inca vreo 100 de cai :)

Ai sa innebunesti de cap maşina asta cu atatia cai:)

Link către comentariu

Cateva poze din timpul operatiei de inima: inima originala era prea mica si nu mai putea sa faca fata cerintelor, asa ca a fost inlocuita cu una putin mai mare :Driver:

image0126.th.jpg

image0127w.th.jpg

image0128.th.jpg

image0130.th.jpg

image0131x.th.jpg

Link către comentariu

Spor la treaba :)

ps: rugaminte - daca ai cum, sa masori te rog intercooleru ca-s curios ce dimensiuni are (latime, inaltime, grosime)

Link către comentariu
Cateva poze din timpul operatiei de inima: inima originala era prea mica si nu mai putea sa faca fata cerintelor, asa ca a fost inlocuita cu una putin mai mare :icon_thumright:

image0126.th.jpg

image0127w.th.jpg

image0128.th.jpg

image0130.th.jpg

image0131x.th.jpg

Salut.

Ce tip de "transplant" o sa efectuezi?De GTI sau Audi?Succes si sa ne tii la curent cu pacientul german :)

Link către comentariu

O turbina atat de mare incat am renuntat la clima :biggrin: nu mai aveau loc conductele de la clima, si va trebui ajustata putin si caroseria (cu ciocanul) pentru a largi putin distanta intre turbo si ea :D

post-41671-1252352734_thumb.jpg

Link către comentariu

Auzi da turbina aia nu are lag prea mare??? Mie K04 imi intra cam la 3000rpm, gt28-ul in mod normal ar trebui sa intre chiar mai sus. Daca asta e masina ta de zi cu zi mersul prin oras ar fi cam neplacut zic eu, ca tre sa stai cu ea turata destul de sus. Nu stiu, poate gresesc, correct me if I'm wrong. La un GT28 ma gandeam si eu ptr viitor, dar tocmai problema asta ma retine...cel putin momentan :biggrin:

Oricum e tare, la ce putere o sa ajungi si ma intereseaza in mod special NM sa vad cat trage :D

Link către comentariu

Din cate stiu eu ar trebui sa intre pe la 3000-3500 de ture, dar cel mai sigur vom vedea cand va fi gata.

qdonline, daca ai k04 de ai vrea sa pui gt28? amandoua dezvolta puteri aproximativ egale, cu gt2871 cam 400 cai, iar cu un k04 cu un soft bun aprox 385 cai (masurati pe dyno). Uprgrade-ul la K04 pe 2.0 TFSI este gt3071 :D

Link către comentariu

ei, am vazut ca s-ar ajunge la 425 cp cu gt28...dar ma gandeam si la 3071 :). Sincer un 400-425 CP cred ca m-ar multumi :). Oricum nu-i va pune jos pe toti niciodata cu toate diferentialele pe care le-as instala..

385cp ptr K04 mi se par prea multi ptr mersul de zi cu zi si nu stiu cat de fiabila e treaba. Eu de asa ceva am nevoie (fiabilitate in timp) intrucat asta e masina mea "zilnica".

Revenind la tine...la 3000 sigur nu intra, m-as bucura sa fie asa, dar facand analogia cu K04, nu cred. 3500 e cam sus, dar cand va intra cred ca vei fi efectiv lipit de scaun avand in vedere si masa masinii (ma mica).. Nu stiu cum arati tu, daca esti gen Nadir...nu-s probleme, da daca ii semeni lui BYGu atunci...:D

Multa bafta in continuare si sa ne tii la curent cu rezultatele.

Softu va fi revo, nu?

Link către comentariu

Mersi qdonline, eu sunt undeva intre Nadir si BYG-u (85kg) :P Softul va fi tot Revo. Urmeaza niste frane mai mari, si o suspensie reglabila pe inaltime numai sa mai strang niste banuti ca s-au cam terminat :blah:

Link către comentariu

Esti constient ca nu ma las mai prejos nu? :blush:

In februarie, iti devin iarasi competitia ta cea mai apriga!

:unsure:

Link către comentariu
O turbina atat de mare incat am renuntat la clima :icon_rambo: nu mai aveau loc conductele de la clima, si va trebui ajustata putin si caroseria (cu ciocanul) pentru a largi putin distanta intre turbo si ea :icon_rambo:

Deci ai "inghesuit-o" pana la urma :blink: Asteptam filmulete "porno" :D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Felicitiari @vlad_pvs cu masina pe care o ai , e bine sa avem si noi masini calumea in oras :icon_cool: . Am ramas socat cand am vazut ca ii dai 245 km/h :| .

Stima si repesct !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mersi baieti! N-am mai postat de ceva timp, intre timp Polonicu a primit o evacuare cap-coada de 76mm, pentru care a trebuit sa duc masina la Cluj pe trailer, in Oradea nimeni nu face asa ceva. De atunci masina sta parasita in garaj, mai aveam nevoie de niste furtune siliconice, care nici alea nu se gasesc decat la comanda, iar comanda a intarziat sa apara. Dupa luuuuungi asteptari, astazi au ajuns in Oradea, impreuna cu uleiul Motul 300v 5w-40 (merci Nadire!)

De luni incepe asamblarea intake-ului si a pompei de benzina, pe urma scriem softul stage3, si ii dam cheie! Mai trebuie sa ajunga si toba finala, care e la fel de greu de gasit. Pana atunci voi merge asa fara :)

Pun si o poza langa fratiorul mai mare, cel mai rapid Golf GTI DSG din lume, si cea mai rapida masina FWD din Romania (12.4 sec pe 1/4mila)

abcd0003e.th.jpg

image0192.th.jpg

image0193.th.jpg

image0108x.th.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!