Jump to content

VW POLO GTI


vlad_pvs

Postare recomandată

Te-am vazut duminica prin CJ ( cred ca erai tu la CORA) , super tare masina :censur:

Link către comentariu
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad_pvs

    193

  • Bogdan_wrc

    35

  • RoSonic

    24

  • xht20

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc mult baieti! masina e ideala de zi cu zi, pentru acest scop am si cumparat-o. Suspensia e putin cam rigida, dar nu exagerat ( fosta masina era M3 e36, simteai fiecare denivelare oricat de mica ar fi fost) si sunt curios cum va fi cu rotile pe 17+arcuri sport. In Cluj inca nu am ajuns cu ea, sigur voi ajunge in viitorul apropiat, acolo sta fratele meu. Astazi a fost o zi frumoasa pentru Polo, a primit o folie pe toate geamurile + o admisie BMC CDA . ( Multumesc Aicu, dator pe viata! ) Sunetul e demential, se simte o usoara crestere de putere, motorul respira mai usor acum. Exista si un lucru negativ, faptul ca nu te poti abtine sa nu apesi pedala :icon_thumright: Voi pune si niste poze, doar sa fie vremea mai buna si sa apuc sa spal putin masinuta.

Link către comentariu

mersi B-78-TDI! Intre timp, am renuntat la catalizator, si vineri masina a primit un stage 2. Diferenta e destul de mare fata de stage1, si sunetul e mult mai placut. Urmatorul upgrade va fi cu siguranta un intercooler frontal, deoarece cel existent nu mai face fata deja :blah:

Un scurt film cu masina dupa stage2:

Zyx, am facut si eu o incercare in a 5a.

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu

Cred ca te cam infige in scaun cand ii dai cu a 2a pana la 100 :blah:.

O sugestie: fa-i stopurile negre, o sa arate bestial (parerea mea).

Felicitari, f misto masinuta :P

Link către comentariu

Mersi hihi! :P stopurile as vrea sa le schimb cu unele cu leduri, si putin mai inchise, dar deocamdata la exterior ramane asa....principala preocupare e partea mecanica :blah:

Link către comentariu

Sunt impresionat profund de cata aderenta ai intr-a II-a :| si ce bine se misca acum ! Nici nu-mi imaginez dupa turbo cum o sa fie. Iti mai trebuie un short shifter dupa :wub:

Link către comentariu

salut. am vazut ca ai faruri angel eyes cu lupe. as vrea si eu sa imi iau modelul acesta de faruri si vreau niste pareri de la tine daca se poate:D cum sunt lupele, bat bine, au venit farurile cu motoras? p.s. arata excelent masina ta. salut!

Link către comentariu

mersi tuturor! :Driver:

adrian@superchips: ai pierdut niste gratare grozave :) si mersi mult!!!

naka66: voi schimba toate furtunele, dar odata cu montarea noului turbo.

Zyx: masina are umpic peste 200 de cai, deoarece inainte doar cu soft stage1 eram paralel cu civic type r de 200 de cai cu admisie si evacuare cu galerii si decat. Acum se simte o mare diferenta fata de stage1, dar inca nu am apucat sa incerc din nou cu honda.

50ryn: pana acum nu am avut probleme cu aderenta, masina trage foarte liniar, si chiar azi ma gandeam la o cutie in 6 trepte de pe 1.9 tdi, cred ca ar fi mai lungi umpic vitezele, si cutia e mai rezistenta.

drw99: mersi mult!

cosmin1012: farurile sunt ok, nu sunt nemaipomenite, au venit fara motorase, si aveau niste becuri albastre in partea de sus pe care le-am scos ;)

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu

ma de raspuns. motorasele se potrivesc de pe cele vechi? ci ce socket au? scuze ca pun atatea intrebari dar info de pe jom.de sunt in germana si nu inteleg nimic.salut!

Link către comentariu

Civic TypeR nu e un criteriu dupa care sa te iei. Polo este turbo, TypeR-ul este aspirat. Alt lucru este faptul ca TypeR-ul nou si cel vechi au acelasi motor, aceeasi putere. Plus de asta, diferenta de greutate intre cele 2 modele este de aprox 100kg(de... normele astea). Oricum, nu ar trebui sa fie problema chiar doar cu un soft. Ca si chestie, legat de aceeasi masina, eu eram la 2-2,5masini in spate pe 400m. Asta cu 144cp masurati pe dyno. Cineva care se pricepe la masini cat de cat zicea la un moment dat (si inca zice si sunt de acord cu el) ceva de genul "Daca nu ai foaie dyno..." si continuarea o poti interpreta cum vrei tu. Mai bine sa zici ca ai xxx cp cu soft sau cu nush ce modificari decat sa te arunci la sume care ar trebui sa faca diferenta clara cand esti pe strada. Sincer, si eu credeam la fel ca si tine, ca puterile sunt mai mari. Pe dyno am vazut insa alte valori. Dar nimeni nu crede la cum se misca masina :Driver:

Spor la treaba in continuare si sper sa faci unul dintre cele mai tari Polo GTI de la noi (si cine stie, poate de prin lume)! Vad ca sunt multi cei care isi pun bazele in masina asta, asa ca e bine. Concurenta duce la progres!

Modificat de Zyx
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

ma voi sunteti frati?

amandoi aveti polouri negri ambele gti si ambi nascuti in aprilie si mai exact pe 04 aprilie :Driver:)

Link către comentariu

Eu unul nu m-as crampona de o fisa dyno deoarece este o chestiune extrem de relativa cu foarte multe variabile si nu cred ca este cazul sa intru in detalii. Personal o consider o bucata de hartie cu niste numere pe ea numai buna de pus la mapa in sertar sau de postat pe forumuri :-) , dar care din pacate nu spune nimic despre modul in care masina se comporta pe strada.

Pe de alta parte, ca sa vorbim concret, Polo Gti are un intercooler minuscul iar cum pe dyno este imposibil sa simulezi fluxul de aer de pe strada, masina va suferi de 'heatsoak' de la primul run in special in cazul variatelor STG2. Astfel ECU ca sa protejeze motorul va imbogati amestecul fie prin faptul ca va injecta mai multa benzina, fie va reduce cererea de boost, fie ambele, iar un amestec mai bogat inseamna automat mai putini CP. De aceea noi la absolut toate masinile le facem setup-ul final pe strada (the fine tuning), in conditii reale, astfel incat acestea vor oferi randament maxim acolo unde conteaza, pe strada si nu pe niste role sa dea bine la CV :-)

De asemenea Polo lui Vlad are doar de-cat, adica catalizatorul a fost inlocuit cu un straight pipe, ceea ce nu este solutia ideala avand in vedere ca o mare parte din restrictia evecuarii vine si de la grosimea tevii, destul de subtire la Polo Gti.

Dar cum o poza spune mai mult decat 1000 de cuvinite, asa si filmuletul cu POLOnezul lui vlad nu prea lasa loc de interpretari :-)

Link către comentariu
ma voi sunteti frati?

amandoi aveti polouri negri ambele gti si ambi nascuti in aprilie si mai exact pe 04 aprilie ;))

Iha!!! :vaidecapulmeu:

Tizule (si numele meu e Adrian), daca observi, am mentionat ca si eu eram la fel... credeam la fel, comparativ cu ce se intampla pe strada. Una peste alta, rezultatul pe dyno va fi la fel la toatele masini, nu va "prostii" pe nimeni, ci pe toate lumea la fel. Oricum, masina acum trage mult mai bine decat inainte, asta e clar. Iar, legat de catalizator, e un lucru bun (pentru performante), de acolo foarte posibil sa fi castigat inca 5-10cp. Trebuie facuta doar o mica mantocarie in soft - lucru pe care nu multi stiu sa faca si, aia e.

SporT la treaba!

Si, LA MULTI ANI! :) pentru ziua de ieri!

Nadir... :icon_thumright: u didn't came... me sad... very sad... :(

Link către comentariu

mersi zyx, La multi ani si tie pentru ziua de ieri, dar eu sunt mai mic cu o zi, mai exact sunt din 5 aprilie :icon_thumright:

Ai incercat sa duci masina la doua dynouri, sa vezi daca nu cumva iti vor arata puteri diferite?

Link către comentariu

Zyx, nu este asa, ma refer la ideea ta ca un anume dyno spune la fel pentru toate masinile, chiar este destul de diferita si complicata toata treaba :-)

Mai exact la masinile cu intercooler mic, cum este si Polo Gti, acesta ajunge imediat la limita cu un STG2 chiar si pe strada, iar pe dyno va suferi de heatsoak din primul run si am explicat in mesajul precedent ce masuri ia ECU in acest sens. In schimb la alte masini, unde setup-ul intercoolerului este unul superior acesta nu va ajunge la limita deoarece alte componente vor ajunge inainte la limita lor fizica, cum ar fi de exemplu turbina, injectoarele, etc. Ei, aceste masini, vor arata cifre similare si pe un dyno si 'pe strada' ca sa zic asa, chiar daca fluxul de aer si racirea nu poate fi comparata.

Acum daca vrei sa crezi, bine, daca nu, tot la fel de bine :-)

And Happy B. to you too !

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu

M-ai depasit ieri la intrarea in Cluj in Floresti, am remarcat masinuta in oglinda inca de departe, mandra tare. La un moment dat am tras pe dreapta sa resetez o eroare :)

Link către comentariu

Octavia RS gri cu nr VRS?? super masina, nu trece neobservata :Driver: ce mica e lumea asta :icon_thumright:

Link către comentariu
ralph veres BH-87-VER

Frumoasa foc masina, sa ai grija de ea cum are ea grija de tine, :icon_thumright: , nu dai si o vizita pe la intalniri in oradea?:lol: :D

Modificat de ralph veres BH-87-VER
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!