Jump to content

VW POLO GTI


vlad_pvs

Postare recomandată

Eu de frane... stiu ca o buna perioada de timp si cu modifcari serioase, inca aveai frane stoc

Link către comentariu
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad_pvs

    193

  • Bogdan_wrc

    35

  • RoSonic

    24

  • Circoloco

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vlad, mi se pare ca ai probleme cu schimbarile de viteza exact ca si mine. Pe film apar timpi morti destul de lungi intre schimbari. Agata cumva ambreiajul ?(cu ce ambreiaj mergi ?)

Ambreiajul este SouthBend stage 3 Drag. Timpii morti din film sunt din cauza ca nu am schimbat eu prea repede vitezele, nu imi place sa o fortez degeaba, dar nu agata deloc la schimbarea vitezelor. Probleme am avut doar inainte sa schimb suportii de motor. Am sa fac un film mai profi, cu wotshift ca sa vezi diferentele.

Eu de frane... stiu ca o buna perioada de timp si cu modifcari serioase, inca aveai frane stoc

Franele sunt si acum stock, cu placute TRW si lichid de frana Motul RBF660. Pentru stilul meu de condus sunt suficiente, nu zic ca nu ar fi loc de mai bine, dar daca le-as schimba nu as mai putea folosi slickuri pe 15".

Link către comentariu

Criminal :wub: . Mai este prin tara vreun Polo GTI mai rapid ca al tau?

Felicitari pentru munca depusa :icon_thumright:

te-ai intrebat daca mai este vreun 1.8t mai rapid ca a lu vlad, eu din cate stiu nu exista, poate ma insel...

felicitari vlad, trage intr-o mare graba masina asta :icon_thumright:

nu te bage gandul la un autoblocant?

Link către comentariu

Criminal :wub: . Mai este prin tara vreun Polo GTI mai rapid ca al tau?

Felicitari pentru munca depusa :icon_thumright:

te-ai intrebat daca mai este vreun 1.8t mai rapid ca a lu vlad, eu din cate stiu nu exista, poate ma insel...

felicitari vlad, trage intr-o mare graba masina asta :icon_thumright:

nu te bage gandul la un autoblocant?

Teoretic ar trebui sa fie S3 8L celui de la ciptuning.ro, cu 600 cai (cel putin asa afirma el :)))

Link către comentariu

Teff, asa se lauda si RBN ca are un S3 de 6-700 de cai...dar e un fel de elodia 2 :)) fuge pe aceleasi campii ca si un anumit Subaru argintiu...

Vlad..iti trebuie niste grane de S3 :P dar si roti de 16".

Link către comentariu

Criminal :wub: . Mai este prin tara vreun Polo GTI mai rapid ca al tau?

Felicitari pentru munca depusa

te-ai intrebat daca mai este vreun 1.8t mai rapid ca a lu vlad, eu din cate stiu nu exista, poate ma insel...

felicitari vlad, trage intr-o mare graba masina asta

nu te bage gandul la un autoblocant?

Ms mult! Mai sunt si alte 1.8T foarte puternice in tara.

Urmeaza cat de curand si un autoblocant + o cutie in 6 trepte.

Vlad....jos palaria !!!!!!!!

MS mult mabial, la fel iti zic si eu tie!

niceeeeeeeeeee

Merci :)

Teff, asa se lauda si RBN ca are un S3 de 6-700 de cai...dar e un fel de elodia 2, fuge pe aceleasi campii ca si un anumit Subaru argintiu...

Vlad..iti trebuie niste grane de S3 dar si roti de 16".

Bogdane, de elodii suntem cu totii satui.

Si de frane ce sa zic, mai trebuie sa ma gandesc sa vad cum fac, am nevoie sa pot folosi slicuri pe 15".

Link către comentariu

@ridefree: eu ma refeream in special la polo gti 1.8T, nu la alte 1.8T :P

Bafta la modificari Vlad!

Link către comentariu

E criminala acceleratia acestei masini.Proiect de nota 10 ( cu exceptia franelor :blah_: )ca sa fiu carcotas.Singura chestie care mai este de facut,avand in vedere puterea masinii ,un diferential autoblocant.Eu nu inteleg cum inca mai rezista cutia stock la puterea si cuplul asta.Felicitari!

Link către comentariu

@ridefree: eu ma refeream in special la polo gti 1.8T, nu la alte 1.8T

Bafta la modificari Vlad!

Multumesc mult lucian :)

f frumos vlad....felicitari!..again..rupe..

Merci inca o data!

E criminala acceleratia acestei masini.Proiect de nota 10 ( cu exceptia franelor :blah_: )ca sa fiu carcotas.Singura chestie care mai este de facut,avand in vedere puterea masinii ,un diferential autoblocant.Eu nu inteleg cum inca mai rezista cutia stock la puterea si cuplul asta.Felicitari!

Multumesc frumos pt aprecieri :) Dupa cum am mai zis, franele originale reusesc sa opreasca foarte bine masina, am avut ocazia sa le testez pe Hungaroring. Nu zic ca nu i-ar prinde bine niste frane mai bune, dar din cauza ca mai particip din cand in cand la concursuri de dragracing unde folosesc slickuri pe 15", nu pot sa pun frane mai mari de 288mm pe fata.

Diferentialul autoblocant este pe lista pieselor pe care le voi cumpara in curand, impreuna cu o cutie in 6 trepte ( care este mai rezistenta ). Cutia de pe masina am desfacut-o deja de 2 ori, o data am schimbat sincronul de la viteza a 2-a, si o data am schimbat pinioanele de la viteza a 3-a. Noroc ca nu sunt deloc scumpe piesele :)

Link către comentariu

Probabil te-ai obisnuit tu cu franele astea,dar tine cont ca masina avea frane de 150 de cai,acum ai peste 400 cai. Daca ai sa schimbi vreodata franele, ai sa iti dai seama cat de slabe sunt(sau erau). Fratele meu are un ibiza Fr ,are aceleasi frane pe care le ai si tu 288, eu am Ap Racing cu 4 pistonase 312,trebuie sa ma crezi ca diferenta este mare,cand ma sui pe masina lui ,am impresia ca nu am frane,si asta vorbesc de oras,pentru ca daca le scoatem pe circuit ,diferenta este clar si mai mare. Eu stiu ca tu vrei sa ai roti mici ,usoare ,ca sa scoti timpi foarte buni la drag ;) ,dar la puterea pe care o are masina,eu zic ca merita ceva pe masura!! Asta e, se gasesc si slickuri pe 17! Am vazut cateva pagini in urma ,poze cu un pinion barbierit. Dupa parerea mea cutia in 6 trepte,nu este mult mai rezistenta,a fost montata pe motoarele de 180 de cai de pe golf 4 gti si pe s3 210 225, diferentele cred ca sunt minime,in afara de faptul ca aia are 6 trepte si a ta 5.Ai avea in schimb un avantaj la consum,dar nu stiu daca te intereseaza :D .

Link către comentariu

Salutare Vlade.

Cu adevarat impresionant filmuletul!

Mult sucees pe viitor!

Link către comentariu

O cutie 6 trepte de pe Bora TDI, tine 370Nm dupa manualul ei. Iti poti face oarecum o idee...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Probabil te-ai obisnuit tu cu franele astea,dar tine cont ca masina avea frane de 150 de cai,acum ai peste 400 cai. Daca ai sa schimbi vreodata franele, ai sa iti dai seama cat de slabe sunt(sau erau). Fratele meu are un ibiza Fr ,are aceleasi frane pe care le ai si tu 288, eu am Ap Racing cu 4 pistonase 312,trebuie sa ma crezi ca diferenta este mare,cand ma sui pe masina lui ,am impresia ca nu am frane,si asta vorbesc de oras,pentru ca daca le scoatem pe circuit ,diferenta este clar si mai mare. Eu stiu ca tu vrei sa ai roti mici ,usoare ,ca sa scoti timpi foarte buni la drag ;) ,dar la puterea pe care o are masina,eu zic ca merita ceva pe masura!! Asta e, se gasesc si slickuri pe 17! Am vazut cateva pagini in urma ,poze cu un pinion barbierit. Dupa parerea mea cutia in 6 trepte,nu este mult mai rezistenta,a fost montata pe motoarele de 180 de cai de pe golf 4 gti si pe s3 210 225, diferentele cred ca sunt minime,in afara de faptul ca aia are 6 trepte si a ta 5.Ai avea in schimb un avantaj la consum,dar nu stiu daca te intereseaza :D .

Nu e vorba de obisnuinta, am condus destule masini cu frane extraodrdinar de bune. Conduc masina in aceasta configuratie ( bigturbo ) de aproape 2 ani de zile fara sa am probleme la capitolul franare.

Cat despre cutie, este foarte cunoscut faptul ca cutia 02M de pe 1.8T este cu mult mai rezistenta fata de 02J ( 5 trepte ). Iar pe langa acest aspect, are treptele putin mai scurte, lucru care m-ar avantaja foarte mult.

Slickuri speciale de drag nu se gasesc pe 17", sau daca se gasesc, nu incap pe Polo.

Salutare Vlade.

Cu adevarat impresionant filmuletul!

Mult sucees pe viitor!

Multumesc mult Rex!

O cutie 6 trepte de pe Bora TDI, tine 370Nm dupa manualul ei. Iti poti face oarecum o idee...

Cutia de pe Bora TDI este de asemenea 02M, dar spre deosebire de cutiile 02M de pe 1.8T, aceasta are rapoartele mult mai lungi.

Link către comentariu

Am mers cu Polo la niste cumparaturi :)

Cameramanul era sa scape telefonul din mana :))

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A fost un BAAANG :))

Ieri au ajuns o parte din piesele necesare pentru swap-ul de cutie. Multumesc frumos Lucian! :icon_thumright:

post-41671-0-78154300-1302101252_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!