Jump to content

VW POLO GTI


vlad_pvs

Postare recomandată

Vlad, de ce nu incerci un K04 mai degraba decat un Gt?

Eu personal am strans toate piesele de pe un Audi TT de 225hp si urmeaza un mare upgrade. Mai am de lua pompa de benzina cu flow marit si dupa o bag la upgrade.

Link către comentariu
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad_pvs

    193

  • Bogdan_wrc

    35

  • RoSonic

    24

  • xht20

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am ales GT2871r, deoarece e mai potent decat K04, si pe viitor, as vrea sa schimb si internele sa pot scoate maxim din motorul asta. Internele stock rezista la 320-330 cai, cu alte interne si GT2871r se poate ajunge usor la puteri de plus minus 400 cai. Si nici nu sunt deloc scumpe internele. Eu am comandat deja si pompa de benzina si injectoarele impreuna cu turbina si downpipeul, astept sa ajunga maine sau poimaine. spor si tie la modificat!

Link către comentariu

cu alte interne tine motorul asta si 700 de cai :D e pe youtube un GOLF cu asa putere..scartie si in treapta 4a :D

hai ca urmaresc cu mare interese proiectul.

Link către comentariu

Vlad, tocmai au sosit o parte din jucarii pentru Polo. Cand ai timp treci pe la noi :-)

post-8096-1237382659_thumb.jpg

Link către comentariu

ia uiteeee....era murdara masina si si-a luat aspirator.... :)) vrruum...

Link către comentariu

Vlad e in extaz acum :D

Te asteptam cu impresii dupa minunatele upgrade-uri.

Link către comentariu

vlad, din cauza oamenilor cu turbo ca voi o sa ramana planeta fara oxigen :D :D

Link către comentariu

Intradevar va trage ceva aer "aspiratorul" meu :) din pacate va mai trece o perioada de timp pana voi reusi sa strang toate piesele necesare pentru upgrade, sa speram ca pana in vara vor fi puse pe masina. Astazi am facut RAR-ul, si saptamana viitoare masina va primi o folie si niste numere de inmatriculare. Atasez si eu o poza cu jucariile primite ieri :(

post-41671-1237468797_thumb.jpg

Link către comentariu

noutati? congratulation pt masina ta:P nebunie pura m-am uitat pe filmulet 3 sec de la 50-100.asta da elasticitate . al meu in 3 secunda urca 5 km/h :icon_thumright:

Link către comentariu

Mersi hunior! deocamdata noutati nu am, luni sunt programat la folie, si intre timp strang bani pentru ce mai am nevoie....is al naibii de scumpe toate :unsure: ieri am facut primul roadtrip cu Poloul, si sunt extrem de multumit de cum se comporta pe drum,mai ales la depasiri, si consumul e foarte decent, undeva pe la 7,8 la mers sportiv si 6,4 la mers normal. Numai bine!

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

salve vlad :D

se pare ca vei avea cel mai rapid polonez din romania ;))

te-as ruga sa schimbi si internele sa ai si cel mai rapid 1.8t cu tractiune fata ;))

abia asatept sa o vad pe strase ;))

e bine ca e tot neagra si daca o sa te dai cu aicu nu se vede cine castiga ;)) cu siguranta va castiga REVO ;))

Link către comentariu

hehe mersi nadir! is in plan si internele alea...de aceea am ales Gt2871r pentru ca poate mai mult de 320cp cat rezista internele stock ;) si is mai mult ca sigur ca dupa aceea va casitga MINI REVO-ul :D asta daca reusesc sa le termin pana nu se satura aicu de S3, si face un buy back la un RS3 ;)

Link către comentariu

RS3 stock nu se va misca cum se misca "esica" acum (STG2+), plus ca ies mai ieftin daca iau un 3071 si 4 injectoare. Teoretic atunci 10 sec nu ar fi o problema. Ramane de vazut :-)

Cat despre POLOnez, daca acum la 210 CP se misca intr-un mare fel, la de doua ori atata putere ... trebuie sa ne lasam imaginatia sa zboare :-)

Oricum un asemenea proiect nu se face la repezeala, fiecare componenta schimbata trebuie sa fie de inalta calitate (si care evident costa pe masura) deoarece nu este suficient sa ai o masina foarte rapida care sa stea 90% din timp prin service, noi vrem o masina puternica si FIABILA care sa poata fi folosita zi de zi.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina, pentru alegere! Pentru fun si linii drepte e o masina care promite si poate multe! Asa cum a fost si cazul meu, a fost si este cea mai buna oferta pret/calitate/performante/an fabricatie si ce mai vrei tu la un loc.

Insa, pacat ca esti in cealalta parte a tarii si pacat ca nu mai tii masina asa ceva mai mult timp ca sa ne masuram si noi fortele sa vad ce inseamna 210cp fata de 190 (cat mi-a dat mie pe dyno), asta de curiozitate...

LE:

- asa se misca masina mea... doar intr-o singura treapta, ultima. Modificat de Zyx
Link către comentariu

Zyx, felicitari pentru masina. Pot sa spun ca tu si ea sunteti celebri chiar si in partea de vest a tarii, plus ca Fusco ti-a laudat-o mult si el :-) :wub:

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu

Zyx, multumesc pt urari! din pacate, masina va ramane in stadiul actual inca ceva vreme, pana voi reusi sa cumpar si celelalte piese necesare ( evacuare, admisie, debitmetru, intercooler, furtune, ambreiaj, diferential...si inca cate ceva) Felicitari si tie pentru masina, si ar fi foarte interesant sa vedem cum stau una langa cealalta, s-ar putea sa merg la Pitesti pe 29 martie sau cand e, inca nu sunt decis :blah_: . Cat despre Esica vs Polonezu.....vom mai vedea dupa ce va fi montata turbina si restul....deocamdata nu are nici un sens :D

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

zyx`ule nu contest ca masina tanu merge bine dar tine cont vlad cand a facutfilmu ala avea doar soft si 2 pers in masina :)) deci nimic mai mult sper sa intelegi ca sa stii ce puncte de reper sa iti iei daca vrei sa faci comparatie

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri! In mare parte este meritul masinii de care am fost si voi fi multumit. De avut in vedere si pe cei care mi-au laudat masina pentru ca ei, acum, sunt mai indreptatiti sa fie laudati decat mine.

Nadir, pot sa zic ca ma cam cunosti, berbecule...:blah: Oricum, ca reper, in primul rand am luat treapta de viteza, iar ca oricine care vrea sa exemplifice modul in care trage masina, ma asteptam sa se scrie conditiile in care s-a facut filmarea. Cum nu s-a scris nimic de genul asta, am fost liber sa ma gandesc asa cum mi-a trecut mie prin cap, nu?! Asa si eu, la acea filmare eram cu fata si portbagajul era plin si nu am mentionat nimic de genul asta cand l-am postat la mine pe thread. Oricum, adevarul e ca atunci cand masina plimba oaspeti se misca mai alene decat daca ar fi doar soferul, asta e clar.

Whatever, chiar sunt curios ce poate masina in comparatie cu a mea si chiar as fi curios de o foaie dyno a masinii, nu a ceea ce facut Revo in decursul anilor la acest motor.

Modificat de Zyx
Link către comentariu

zyx, poate va mai aparea vreun frate polo GTI prin Buc...

Link către comentariu

ti-am vazut azi polonezul prin trafic...cum astepta nervos la semafor(erai primul :) )...foartee frumoasa, o recunostii dintr-o mie :angry:.

Cum te descurci cu strazile de la noi?Poti sa o folosesti zi de zi?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!