Jump to content

Un american nervos


tamango

Postare recomandată

Si daca se aprind ambele becuri de marsarier, unde sunt becurile de ceata?

Poate pui cateva poze cu masina noaptea in marsarier si apoi cu ceata pornita.

Multumesc!

Link către comentariu
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tamango

    21

  • Kostas

    9

  • Riddler

    6

  • anorganix

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai becuri de ceata nu are... presupun ca in statele unite, de unde este masina adusa, ceata este interzisa.

nici pozitie la comutator nu am. luminile sunt ori on, ori off. farurile ard non-stop, sa vedeti ce de becuri am sa schimb. printre chitantele si actele fostului proprietar din state am dat si de o factura de service pentru schimbat bec far: 17 usd

Modificat de tamango
Link către comentariu

salut , frumoasa masina , cred ca este un Confort-line nu am stat sa citesc tot ce-au scris colegii ..

motorul 2.0 tfsi are cutie Tiptronik nu dsg ...asa credeam si eu de a mea 2.0 fsi ca are dsg , oricum am mers cu 2.0tfsi .. si chiar are potential

sa o stapanesti sanatos ...

PS : i-am pus cauciucuri de vara dunlop sport; - aceeasi bataie o am si eu pe fata( am cauciucuri DUNLOP SPORT 9000 in V-uri ) cand pun frana se simte acea bataie am fost am verificat ... cand creste viteza nu mai are nimic , e de la cauciuri sunt tocite inegal ... incearca sa schimbi roata aia care zici tu ca se aude cu una din spate ... si o sa vezi :Driver: ....

Modificat de ssoorr
Link către comentariu

da, am schimbat dupa cum spuneam rotile intre ele fata-spate si simptomul se mentine. inclin sa cred ca e vorba de discul de frana, mai ales cand rememorez valul de abur iesit din roata dreapta fata cand am pus karcher-ul pe ea...

am facut sapaturi si la un magazin cunoscut pe aici am aflat preturi intre 350 ron (ceva aproape no-name) si 550 ron (ate)

ceva sugestii pentru o sursa cu preturi bune?

catre ce brand sa ma orientez?

[ps: eu nu am zis ca are cutie dsg, stiu ca este un tiptronic.]

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

mda...

am schimbat discurile de frana cu unele zimmermann. cele vechi erau ate si am vrut sa iau tot asa dar astea au sosit mai repede si la un pret apropiat - 440 ron.

deci: am eliminat cauciucurile, discurile de frana si parca tot mai am o bataie infundata, ciclica, intre 35 si 40 kmh, in linie dreapta. este clar mai estompata acum dar parca tot mai este acolo. cum se manifesta capetele de planetara, daca asta o fi cauza? alte sugestii aveti?

Link către comentariu

Oare daca mergi la un service de roti sa vezi daca nu cumva ai vreo janta stramba si care trebuie roluita si de acolo sa fie si bataia respectiva.

Apropo dupa ce te-ai mai acomodat cu bestia ce consumuri scoti asa la mers normal nici sportiv, nici calm.

Link către comentariu

Problema ar putea aparea inclusiv de la rulmentul rotii respective. Fugi si verifica sa nu cumva sa ai o surprinza neplacuta la viteze mai mari chiar.

Link către comentariu

am eliminat jantele si cauciucurile dintre cauzele posibile. rulmentul nu ar trebui sa se auda intr-o plaja mai mare de viteze? in plus, sunetul nu seamana cu cel de rulment uzat, este o bataie ciclica, infundata.

@Auras: partea cu consumul e mai neplacuta la oras, pe CB am intre 11,5-14% in general. noroc ca pt oras am alte masini. la drumul facut in Croatia recent media a iesit de cca 8,7% cu tot cu autostrada la 150-160 kmh si drumurile diverse. deci vrea mai mult la drum lung masina.

consumul ma indeamna la un chiptuning in curand, dar inca mai citesc sa ma lamuresc daca se optimizeaza in felul asta.

Link către comentariu
volnick1986

super masina super motorul. ce nu imi place este volanul ala "de plastic" cum ii zic eu. am mai vazut aici in CJ un passat 2.0T tot din america cu volan de plastic. nu imi place la ei ca totusi pe un asemenea motor puteau sa ii puna un volan frumos in 3 spite imbracat in pele. aiurea echiparile astea la ei... nu sunt sigur dar cred ca in europa 2.0T-ul vine cu voaln de piele...

Link către comentariu

Volanu' din piele in 3/4 spite nu depinde de ce motor alegi, ci depinde de nivelu' de echipare :blah:

Daca tot ai vazut ca are volan din plastic, n-ai observat ca nici climatronic n-are ci clasicul "aer conditionat climatic" ?! :Driver:

Europeni tin le lux, la confortul personal, pe cand pe americani ii intereseaza cilindrelee la motor (cat mai multe) si cai putere :icon_thumright:

Link către comentariu

volanul l-am imbracat eu in piele, singur, pentru ca golas cum era ma deranja la drum, avand priza foarte proasta.

despre climatronic ziceam in alt post ca nu ii simt lipsa decat in sensul ca e mai bine fara.

Mr Riddler fa-ma sa fug pana la Bv ca si asa ii place sotiei crantzul de la Vatra Ardealului. cat de greu este sa montezi volanul acela? mai raman functionale comenzile? nu voi avea probleme cu airbagul (care ramane al meu inteleg)? te astept cu un pm, thx.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

da, din ce zice Riddler se pare ca eu pot monta numai un volan din piele cu patru spite si cu comenzi pe el. asta ca sa pastrez airbag-ul si sa nu fac modificari majore.

imi poate da cineva o sugestie unde sa merg, service sau meserias, pentru a diagnostica zgomotul pe care il am la rulaj?

Link către comentariu

Cum ti-am zis si pe PM, daca vrei si pedale de tiptronic, n-ai cum decat daca iti iei cel in 3 spite :)

Oricum si volanul multifunctional in 4 spite e destul de dragut, mai ales ca e specific pt masiniile vandute in US :offtopic:

Pt diagonoza incearca mai bine un service autorizat, ca sunt multi "specialisti" prin tara :D

Link către comentariu

am renuntat deja la padele de tiptronic. o sa ma orientez catre cel in 4 spite, multifunctional. asta mai are nevoie de ceva module pt a-l inlocui pe cel simplu?

Link către comentariu

Doar modulul pt a face functionale comenzile (in caz ca masina ta nu-l are pe cel care trebuie)

Aici ai de aflat exact dupa codul spiralei de airbag :blink:

Continuma discutia pe aria tehnica de la Passat B6 -> Montarea comenzi ca sa nu ne sara moderatori in cap :icon_cool:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

multumesc pt detalii, chestia cu volanul insa se pare ca ar trebui amanata in conditiile in care este necesara schimbarea capului de planetara.

off topic: de ce naiba nu imi mai creste numarul de posturi?

Modificat de tamango
Link către comentariu

Pentru ca postezi pe topicul tau si am impresia ca nu se contorizeaza. Dar pana la urma ce importanta are nr de posturi :biggrin:. Frumoasa masina...sa te bucuri de ea :icon_cool:

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

in aria masina mea nu se contorizeaza posturile :rolleyes:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!