Jump to content

Un american nervos


tamango

Postare recomandată

multumesc pt aprecieri si sugestii.

cateva clarificari necesare:

masina am verificat-o minutios inainte de cumparare, mai ales ca am vorbit cu fostul proprietar american (un tip cu afaceri imobiliare care nu a mai putut/vrut sa plateasca leasing-ul) si am scos cum ziceam fisa de pe Carfax Report chestie care a costat vreo 30 usd. masina a fost plimbata vreo doua luni din Florida in New York pe la doua auto house-uri si apoi la o licitatie in NY s-a vandut cu ceva peste 16.000 usd firmei care mi-a adus-o. am acte pentru toate miscarile astea de care va spun, inclusiv rapoartele service si chitante/facturi de la revizii si interventii, pana la bec schimbat. toate corespund cu ceea ce am primit de la Carfax. ca o chestie amuzanta, fostul proprietar m-a intrebat daca am gasit monezile scapate de el in spatele sertarelor acelea de langa butonul de avarie. intr-unul din rapoarte scria ca el reclamase situatia iar service-ul respectiv raspunsese ca timpul alocat reviziei nu ajunge pt extragerea monezilor si sa revina la o data ulterioara, operatiunea fiind estimata la 170 usd. pana la urma asta nu s-a mai intamplat si le-am scos eu scazand astfel 1.25 usd din pretul de achizitie.

nici eu nu ii am la inima pe samsari dar inca cred ca am facut un deal bun.

afisajul in mile ca si temperatura le-am modificat personal in km si respectiv grade celsius din CB, foarte simplu, nefiind nevoie de vag-com. viteya o urmaresc fara probleme in kmh in fereastra aceea mica digitala.

cutia NU este DSG - as fi vrut eu - ci tiptronic, dupa cum scrie si in documentele originale de achizitie a masinii de catre singurul proprietar american de la dealer-ul din state. m-as bucura sa ma insel, nu trebuia sa scrie totusi pe maneta aceea "DSG"? unde trebuie sa ma uit atent pentru a deveni cutia DSG :huh: ?!

AC - din ce am citit nu este un simplu sistem manual (desigur ca nu e climatronic) dar are un sistem de termostatare a temperaturii din habitaclu si mie imi este de ajuns. am avut masina cu climatronic inainte de asta si stiu bine care sunt avantajele si dezavantajele climatronicului. de altfel, din ceea ce am citit, aceasta varianta de echipare a fost cea de baza comercializata in state.

inteleg ca benzina de la noi e mai buna ca si cea din state. se poate oare face ceva ca motorul si implicit ecu sa nu se mai "supere" cand alimentez cu benzina buna?

ca diferente, tot din citite va spun ca ar fi pregatite pt a corespunde legislatiei americane in ceea ce priveste siguranta - ceva ranforsari etc. de aceea intrebam si eu ca sa ma edific.

@kostas: pai spune-mi te rog cand si unde esti tu prezent la o intalnire ca sa imi fac programul de asa natura incat sa pot veni si eu. thx

Modificat de tamango
Link către comentariu
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tamango

    21

  • Kostas

    9

  • Riddler

    6

  • anorganix

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu povestea asta ai cam spus tot despre masina.

Nu cred ca mai sunt nelamuriri acum.

Nu stiam ca au pus tiptronic pe B6. Stiam doar de DSG.

Un eventual check al codurilor de pe stickerul de la roata de rezerva sau cel de pe caietul service iti spune ce fel de cutie este.

Link către comentariu

@Kostas-Iti spun sigur ca exista tiptronic pe B6, chiar este un coleg de forum cu B6 motor de 2.0 Fsi- 150 ponei de aici din Galati si are tiptronic nu Dsg.

@Tamango-Masina si mai ales motorul este de vis si pretul este de asemenea foarte bun, moamaaaa ce de dotari si cum arata tapiteria de pe scaune, trapa :lol: , dar cum a zis si colegul Kostash chiar nu inteleg de ce s-au zgarcit cand au configurat masina la 200E in plus pentru dublu-climatronic :blah_:

Modificat de Auras
Link către comentariu

Frumoasa masina! Superba motorizare! Avand in vedere pretul ai facut o afacere foarte buna!

Intr-adevar ciudat swtich-ul pt lumini (nu se poate pune numai pozitia?).

Ca si sfat pt imbunatatire: volan de piele :).

Si acum :offtopic: :

Kostas (cred ca) vrea sa spuna ca nu este tiptronic pentru motorizarea respectiva (2.0 TFSI). Pt ca in rest este tiptronic la 1,6 si 2,0 FSI. Oricum, din cate stiu eu nu este tiptronic pe 2.0 TFSI

Cat despre climatronic, la Golf de ex nu este disponibil (in America) decat la GTI. Poate e la fel si la Passat.

Modificat de rex
Link către comentariu

Nu sunt 100% sigur insa e posibil ca fiind de State, masina sa fie cu pozitii pe post de DRL (Daylight Running Lights, care se activeaza automat la punerea contactului).

Asa s-ar explica lipsa "pozitiilor" de pe comutator, plus ca B6-le are si codare in VAG pentru DRL, stiu sigur pentru ca am activat functia la modele europene. :offtopic:

Link către comentariu

Se poate ca pe 2.0 tfsi pe Passat sa nu fi pus DSG... Pe Golf5 GTI au pus DSG. Si e acelasi motor.

Link către comentariu
(...) chiar nu inteleg de ce s-au zgarcit cand au configurat masina la 200E in plus pentru dublu-climatronic :ceuameni:

nu e vorba de zgarcenie, e vorba de conceptie :)

noi, europeni (si in special romanii :P) NU concepem sa luam o masina fara climatronic, in schimba americani NU concep o masina pe diesel ;)

si mai sunt si alte diferente de privire a lucrurilor

oricum, RAR vei vedea o masina prin state care sa fie dotata cu climatronic :P

@tamango: np, vroiam si noi poze, sa admiram "americanu'" :D

:Driver: safe

Riddler

Link către comentariu

:offtopic: ma intrebam de ceva vreme cit de complicat este sa schimbi cadranul mile-kilometri numai in unul in kilometri ?? :screwy: m-am mai trezit ca mergeam cu 90 mile la ora de citeva ori...chiar daca afisajul digital arata in kilometri...daca este cineva care a facut asa ceva...sau stie...

scuze pentru offtopic !

multumesc pentru intelegere

Link către comentariu

Pe eBay gasesti folii in KM/h pentru tacho si nu e greu deloc sa le schimbi.

Scuze de offtopic.

Link către comentariu

Cum adica folii? Nu dai un exemplu? Montezi folie peste cadran sau cum?

Link către comentariu

M-am exprimat oarecum neclar.

Exista 2 variante:

1. folie custom peste cadran (e varianta mai cheap).

2. Doar cadranul, un pic ma scump dar e OEM.

9ff2_1.JPG

(poza orientativa pentru Passat B5.5)

Link către comentariu

Citat : 'se poate oare face ceva ca motorul si implicit ecu sa nu se mai "supere" cand alimentez cu benzina buna?'

Raspuns -> Da, update de soft. O sa te bucuri dupa.

Felicitari pentru masina, este de exceptie.

Link către comentariu

cer scuze moderatorilor pentru off-topic!

M-am exprimat oarecum neclar.

Exista 2 variante:

1. folie custom peste cadran (e varianta mai cheap).

2. Doar cadranul, un pic ma scump dar e OEM.

multumesc,ma gindeam eu ca este o varianta,dar mai bine masor de 10 ori...si tai 1 data...

o zi buna

Link către comentariu
Citat : 'se poate oare face ceva ca motorul si implicit ecu sa nu se mai "supere" cand alimentez cu benzina buna?'

Raspuns -> Da, update de soft. O sa te bucuri dupa.

Felicitari pentru masina, este de exceptie.

pai asta si vreau. poti fi mai explicit, unde se poate face update-ul asta de soft?

si @Riddler: am pus poze, adica link-uri la imagehost, cum m-ai invatat matale, doar fa click pe ele in pagina precedenta si le ai la rezolutie ok, enjoy

Modificat de tamango
Link către comentariu

adica resoftare ? tcm turbo, superchips, revo.

update de soft cred ca doar porsche poate face.

Link către comentariu

pai este diferenta intre cele doua operatiuni?

sau daca pana la urma fac ceea ce mi s-a sugerat aici, adica un soft tuning modest, se rezolva problema?

Link către comentariu

Da este diferenta intre operatiuni.

Ca sa-ti faci o idee, update-ul de soft este ca un Windows nou, iar resoftarea este ca un program pe care il pui ca sa-ti mearga Windows-ul mai repede. :D

Mergi la reprezentata si intereseaza-te. Pe langa problema cu carburantul sigur mai sunt alte optimizari pe care le vei obtine dupa update.

Link către comentariu

merci pt lamurire.

are cineva idee cam cat ar putea costa?

si ce anume reprezentanta imi recomandati (eventual daca este una care si comunica cu clientii, telefonic sau pe mail, ca probabil nu o sa am timp sa merg in prealabil personal sa intreb si sa fac programare)?

Link către comentariu
  • 1 month later...

intre timp am mai adaugat vreo 5.000 km rulati. am fost intr-o lunga excursie in croatia.

in ultima luna s-au mai intamplat chestii...

i-am stricat un bandou cromat pe spate dreapta - l-am cumparat de nou si urmeaza sa-l montez (julit putin, cam 6 mm, in stalpul portii);

i-am pus cauciucuri de vara dunlop sport;

am luat manual de reparati elsawin sau cam asa ceva;

i-am schimbat bucsele mici de bascula stg-dr si i-am facut o geometrie fata-spate la autosoft (era mai mult in afara parametrilor pe spate!);

am bagat de seama ca pierde antigel pe la o flansa din lateralul motorului, cum te uiti la el in dreapta. flansa e intr-o pozitie imposibila ca o schimbam eu pana acum dar imi trebuie ceva timp, cu care stau nasol. de aia nici nu am ajuns la intalnire la o scanare propusa de dl kostas;

in cam 6.000 km rulati am adaugat cca 0.7 l ulei 5w30 slxIII. la mondeo diesel de dinainte nu completam deloc cu ulei intre schimburi. o fi bine?

acum ma enerveaza o bataie pe dreapta fata, este ciclica deci are legatura cu invartitul rotii si se simte numai la viteze mici, fiind mai puternica intre 36-40 km/h. cel mai mult banuiesc discul de frana - intr-o zi venisem cu masina din oras, trafic de kkt ca de obicei pe bd aviatorilor si am spalat-o la scurt timp dupa ce am bagat-o in curte. am fost atat de tembel incat am dat pe jante si implicit pe discuri cu jetul de la karcher, mai mult pe fata dreapta ca asa era masina parcata. a iesit mult abur de m-am si speriat gandindu-ma ca am ceva defectiuni la frana dar fiind vb de cutie automata si trafic intens era normal ca franele sa fi lucrat mai mult deci sa fie mai incinse.

stie cineva cum se verifica discul de frana la ovalizare (eu ma gandesc deja la unele metode empirice) si credeti ca ar putea fi altceva? precizez ca nu e extrem de pregnant deranjul provocat de respectiva bataie.

daca nu am postat unde trebuie despre problemele astea, please do not shoot to kill me!

Link către comentariu

Salut. Daca ti s-au ovalizat discurile de frana o sa simti o pulsatie in pedela de frana. Daca vrei sa masori efectiv, trebuie sa demontezi discurile si sa le masori cu un ceas comparator astfel observand care e "bataia" maxima ( 0,08 mm - bataia maxima admisa).

Modificat de drw99
Link către comentariu

Salut!

Daca ai varianta americana, inseamna ca ti se aprind becurile de marsarier pe ambele parti (stanga/dreapta)?

Link către comentariu

@drw99: am sa dau jos discul din dreapta sa vad cum fac sa il masor ca nu am un comparator. poate se poate vedea cu roata data jos si masina suspendata, cu motorul pornit.

@CT 10 VWP: da, se aprind ambele becuri de marsarier

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!