Jump to content

Pierdere putere la 2.0 TDI 140 CP DSG


rovie
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Va rog niste pareri sau sfaturi daca ati mai intalnit o situatie asemanatoare. Dupa cum spuneam si in titlul topicului ma confrunt de ceva timp cu o pierdere de putere la motor, ideea e ca se intalmpla sa-si revina singur atat in mers cat si cand il pornesc iarasi. Am tot cautat pe forum dar nu am gasit ceva asemanator.

In cazurile de pierdere de putere cutia de viteze DSG se comporta ciudat: schimba mult mai repede in treapta superioara (la max. 2500 ture), nu mai urma motorul in sarcina. La fel si in situatia cand merg constant si turatia este joasa (treapta 4, 5 sau 6), in momentul in care accelerez nu mai schimba in treapta inferioara, se chinuie si urca in aceeasi treapta de viteza, in conditiile in care in mod normal daca accelerez putin schimba imediat in treapta inferioara la aprox. 2000 turatii.

In ultima vreme mai mult merge prost decat bine motorul, isi revine pentru scurt timp si atat. Am tot incercat sa identific anumite particularitati cand isi revine, dar nu reusesc sa-mi dau seama de la ce face asta.

Pe Vag-com nu imi apar erori la motor/cutie viteze, primele simptome de acest fel le-am avut cand mi s-a aprins si martorul de la DPF, am fost cu ea la reprezentanta, mi-au curatat filtrul, dar motorul tot nu a mers bine. La scurt timp mi s-a aprins iarasi martorul de la DPF, am fost iarasi la ei si mi-au spus ca au gasit un anumit update de soft la nemti care rezolva problema cu DPF, l-au instalat pe masina si de atunci nu am mai vazut martorul aprins, dar problema cu motorul a ramas.

Mi-am facut recent schimbul de ulei la alt service si cei de acolo, la rugamintea mea, mi-au masurat si gradul de incarcare la DPF, 26%, concluzia lor a fost ca problema nu ar fi de la DPF.

Ceva ideii ce sa mai incerc, chiar nu mai am solutii.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune ca este de la turbina, mai ales ca spui ca dupa ce repornesti masina merge normal. Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta cred ca poate fi vorba despre turbina in care s-a strans funingine si se decupleaza automat, iar la reporninrea masinii e din nou activa. Mergi la un service bun, sa vezi mai exact despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc!

Sigur e de la turbina.si mie mi s-a intimplat la fel si am curatat turbina la niste baieti destepti care asta fac si acum merge perfect.daca vrei da-mi mailul tau si iti scriu nr meu de tel sa stam de vorba si sa te trim la baietii astia.in Bucuresti.

Mailul meu andi24ani@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil debitmetrul de aer sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passand, ti-am trimis un e-mail, astept nr. tau de telefon si te sun sa vorbim, cel putin sa vedem daca simptomele sunt identice cu ce ai avut si tu.

nu stiu ce sa spus referitor la debitmetru, voi incerca sa iau de la un prieten debitmetrul si sa vad daca se schimba ceva. Sa fac un log cu vag-com-ul, ne putem da seama din el daca e turbina sau debitmetrul?

Abia acum am vazut ca nu mi-am schimbat orasul, mai nou sunt in Tg. Mures, din pacate a trebuit sa las Bucurestiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Un coleg de la mine de la firma are un passat B6 din 2007 1,9TDI 105cp, 6vit. si are urmatoarea problema, la viteze mari pe autostrada nu poate sa despaseasca viteza de 160-170km/h, a fost in concediu, in germania si oricat apasa pedala debeaga. Problema se manifesta la viteze mari, a schimbat debitmetru cu unul nou si tot la fel face, nu debitmetru e devina. In vitezele inferioare se tureza pana la zona rosie si merge perfect dar cand intra in vitezele superioare nu poate sa treaca de 3500 RPM.

LE: Daca ar fi fost turbina defecta ar trebuie sa ii faca figura asta si in vitezaa 3-a sau a 4-a de exemplu, eu asa stiu. Poate sa reporneasca motorul ca tot la fel face.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema lui e legata de faptul ca vitezele de care vorbesti sunt prea apropiate de viteza maxima a masinii

intra limitatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Noroc!

Sigur e de la turbina.si mie mi s-a intimplat la fel si am curatat turbina la niste baieti destepti care asta fac si acum merge perfect.daca vrei da-mi mailul tau si iti scriu nr meu de tel sa stam de vorba si sa te trim la baietii astia.in Bucuresti.

Mailul meu andi24ani@yahoo.com

Salut am un pasat b6.2006, dsg, si tot asa de cateva zile doar dimineata cand plec si daca o accelerez mai tare se aprinde macaroana si engine default...opresc si apoi repornesc si nu mai are nici o problema ..pot sa o accelerez la 5000 de ture ca nu mai apare nimic...ce sa fie.....???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS stie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. La un B6 , 2.0 TDI , 140 CP din 2006, apare in bord motorul aprins si nu mai trage si nici nu pot sa ii dau mai mult de 100-120 km/h. Am facut diagnoza si pe injectie zice ca ar fi : senzor 2 presiune turbocompresie , semnal prea puternic (rezistenta prea sczauta) cod eroare 16626, iar pe linia de comunicatie CAN i-a dat : unitate magistrala de date confort filament unic cod eroare 406. Aveti careva idee ce i-as putea face sau ce ar putea fi ??? va rog un ajutor daca se poate.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ciudat suna tradus in limba romana.

Limp-mode, presiune prea mare = actuator , geometrie blocata sau lipsa vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

Incearca sa cureti EGR-ul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ciudat suna tradus in limba romana.

Limp-mode, presiune prea mare = actuator , geometrie blocata sau lipsa vacuum.

si in cazul acesta ce sfat mi-ai da sa ii pot face ? ce se poate face in acest caz ? trebuie alta turbina sau se poate repara ? si cum daca stie careva. Mersi

PS: sa incerc si cu EGR-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba geometria variabila - in mod sigur e blocata.

Verifica intai si functionarea corespunzatoare a actuatorului. EGR-ul nu-ti da eroare pe turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am sa fac.Multumesc frumos pentru ajutor.O sa revin dupa rezolvarea problemei.O zi bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Salut am un pasat b6.2006, dsg, si tot asa de cateva zile doar dimineata cand plec si daca o accelerez mai tare se aprinde macaroana si engine default...opresc si apoi repornesc si nu mai are nici o problema ..pot sa o accelerez la 5000 de ture ca nu mai apare nimic...ce sa fie.....???

Aceiasi problema o am si eu tot b6.2006, dsg, 130.000km, dimineata cand o accelerez mai tare sau ii dau pe sport.

Plss Help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Passat 2006, 2.0 TDI, 140 CP, remapat 170 CP.

In primul rand de masina nu trag ca de hotii de cai, ci numai in caz de depasire o accelerez ca atare; filtrul de aer si motorina le schimb la 7000 km, iar restul de consumabile la 15000 km. Kit-ul de ambreiaj si volant au fost schmbate la 175.000 km, iar masina are acum 184.000 km. Pe tester nu apare nici o defectine.

Cu toate aste in jur de 2000 rot/min in treapta a 2-a sau a 3-a, in special daca masina urca un deal ( nu neaparat mare ) si accelerez normal, nu puternic, am pierdere putere motor; adica sunt 3 goluri de putere si parca se aude un zgomot de frecare metal pe metal.

Ce poate sa aiba?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Mutare post in topic corespunzator.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema razolvata:

Masina a fost pusa pe tester si nu mi-a da nici un defect. Am verificat valorile de la:

- turbo

- injectoare

Valori perfecte. Mai departe am trecut la EGR.

A fost demontat, curatat si nu mai am intreruperi de motor. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Am Passat B6 2.o Tdi 130 cp şi aveam aceaşi problemă; o uşoare pierdere de putere mai ales c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am probleme cu puterea motorului in mers

nu se accelereaza la supra solicitare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!

Ppoate ma lamuriti un pic si pe mine.

Nu stiu exact cum sa explic simptomele de la masina mea dar tind sa cred ca nu e normal. Am facut un video scurt sper ca este ok sa postez un link cu video personal:

problema se poate observa la ~00:15 si din nou la ~00:30

In mod Sport ajung in treapta 3 si in momentul in care franez si trece in treapta2, turatia motorului ajunge undeva la ~1700rpm parca smuceste un pic masina (in video se poate observa ca nu am mai putut tine tel asa stabil)...turatia scade brusc cu ~100rmp si apoi creste iar ~100rpm si tot asa de circa 2-3 ori. Dupa se comporta normal.

Am observat ca in mod Sport se simte mult mai brutala "problema".

Stie cineva ce poate sa fie?

P.S. Masina are 193.000 acum si uleiul in cutie apare schimbat la 188.000km la VW in DE in luna august.

Modificat de moronel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 years later...
On 3/12/2009 at 11:42 PM, rovie said:

Salutare,

Va rog niste pareri sau sfaturi daca ati mai intalnit o situatie asemanatoare. Dupa cum spuneam si in titlul topicului ma confrunt de ceva timp cu o pierdere de putere la motor, ideea e ca se intalmpla sa-si revina singur atat in mers cat si cand il pornesc iarasi. Am tot cautat pe forum dar nu am gasit ceva asemanator.

In cazurile de pierdere de putere cutia de viteze DSG se comporta ciudat: schimba mult mai repede in treapta superioara (la max. 2500 ture), nu mai urma motorul in sarcina. La fel si in situatia cand merg constant si turatia este joasa (treapta 4, 5 sau 6), in momentul in care accelerez nu mai schimba in treapta inferioara, se chinuie si urca in aceeasi treapta de viteza, in conditiile in care in mod normal daca accelerez putin schimba imediat in treapta inferioara la aprox. 2000 turatii.

In ultima vreme mai mult merge prost decat bine motorul, isi revine pentru scurt timp si atat. Am tot incercat sa identific anumite particularitati cand isi revine, dar nu reusesc sa-mi dau seama de la ce face asta.

Pe Vag-com nu imi apar erori la motor/cutie viteze, primele simptome de acest fel le-am avut cand mi s-a aprins si martorul de la DPF, am fost cu ea la reprezentanta, mi-au curatat filtrul, dar motorul tot nu a mers bine. La scurt timp mi s-a aprins iarasi martorul de la DPF, am fost iarasi la ei si mi-au spus ca au gasit un anumit update de soft la nemti care rezolva problema cu DPF, l-au instalat pe masina si de atunci nu am mai vazut martorul aprins, dar problema cu motorul a ramas.

Mi-am facut recent schimbul de ulei la alt service si cei de acolo, la rugamintea mea, mi-au masurat si gradul de incarcare la DPF, 26%, concluzia lor a fost ca problema nu ar fi de la DPF.

Ceva ideii ce sa mai incerc, chiar nu mai am solutii.

Merci.

Salutare tuturor, 

 

A mai patit si rezolvat cineva un caz ca cel din acest topic vechi........am fix aceeasi problema si nu o pot solutiona, aici in discutia lucrurile au ramas cumva in aer 

 

Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!