Jump to content

Rezervor carburant; Pompa de joasa presiune; Indicator Nivel; Indicator Range (Tiguan 5N & 5N2)


Vlad F Buc
 Share

Postare recomandată

Nu mai umple ochi rezervorul. Acolo unde intra stutul pompei, are un sistem de evacuare a gazelor din rezervor. P-acolo curge benzina ta afara. Un fel de supraplin. Alimenteaza pana se opreste pompa singura si nu mai insista dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare tuturor!

De curand ma confrunt cu urmatoarea problema: uneori cand dau cheie indicatorul de la motorina ramane pe zero, iar functia Range nu afiseaza km ramasi. Daca scot cheia din contact si incerc din nou, uneori isi revine alteori, nu. Uneori in timp ce merg, acul cade on zero si functia range iar nu afiseaza nimic. Ce ar putea fi?

In prima poza se vede ca range-ul nu indica nimic, in plus nici martorul de rezervor nu e aprins, in a doua am repornit-o, martorul de la rezervor e aprins iar range-ul functioneaza , in a treia eram in drum spre benzinarie si acul a cazut, range-ul nu indica nimic, martorul e stins, iar a patra, este facuta dupa alimentare si totul functioneaza normal. Totul pe parcursul a 7 km si o oprire de 30 minute.

P80321-150519.jpg

P80321-153454.jpg

P80321-154446.jpg

P80321-155437.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu are legatura cu temperatura exterioara si nici cat de plin e rezervorul, ca si constatare pana acum. Imi aduc aminte ca la service cand am facut schimbul de consumabile, in momentul cand s-a facut amorsarea pompei de motorina, cel de la service mi-a spus ca am o eroare la clapeta de acceleratie. Poate ajuta aceste informatiii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat... plutitor, cablaj, ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! am nevoie sa golesc rezervorul la un Tiguan din 2012, 2.0 diesel. ce optiuni as avea?(in afara de mers cu masina pana se termina)

este masina unui prieten care a alimentat motorina "defecta"(nu intrebati) si acum motorul merge foarte prost... si m-am gandit sa scoatem motorina si sa bagam alta(buna) + un aditiv.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.thumb.png.34a3f7644f6af0e97ce9e1e9bfd9839c.png

@F l o r i n: in poza sunt codurile de eroare. Scot bancheta si unde ma uit? Ca vad ca sunt doi senzori. Multumesc anticipat pt sfaturi. 

P80615-105442-001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.thumb.png.e317b0cb05b6b6743b1538e5a15099e6.png

Scoti turul/returul , cu vag com dai comanda la pompa (vezi procedura de amorsare filtru o gasesti pe forum) inlocuieste si filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut inainte sa citesc raspunsul aici. Doar ca am dat test la pompa din rezervor. A mers pompa 1-2 minute, dupa care am iesit si am mai dat de cateva ori pana am scos toata motorina. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.thumb.png.a0c0835b8896cf10da55bcc871a13314.png

Vad ca senzorul 2 face probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am avut aceasi problema, la mine a fost de la baterie. (ce-i drept era vb de un Passat b6). Vad in acelasi timp ca sta si la relanti la 1000rpm ceea ce iar ar putea indica ca ar fi o problema cu bateria sau puntea de diode.

Vad ca e topicul foarte vechi si by the way - ai rezolvat problema? Daca da, zi-ne pls cum.

Limbajul de chat este interzis de Regulament!

Modificat de vdragos
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@air_catalin: Salut! Nu m-am gândit că ar putea fi o legătura între bateria slaba și senzorul de carburant. S-a rezolvat de la sine, în sensul ca nu mi-a mai apărut, după acea scanare și ștergere a erorilor. Mă gândesc că ar fi putut fi un contact imperfect, din moment ce nu am făcut nimic dar nu a mai apărut eroarea. Dar îți mulțumesc pentru idee, o să mai caut pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 12.03.2009 at 10:34, Vlad F Buc a scris:

Din cartea masinii avem asa : capacitate rezervor carburant 64L rezerva 7L. Ce este aceasta rezerva? Cand intervine aceasta rezerva?

Intreb deoarece la alte masini skoda de ex. alimentarea rezervorului de rezerva se face separat.

In cazul Tiguan cum este completata sau alimentata aceasta rezerva? Se face automat cand faci plinul? Se face separat?

Poate reuseste totusi sa ma lumineze careva.

Buna,scuze de intrerupere,sunt nou si nu gasesc unde sa pun intrebarea!Capacul de la rezervorul Tiguanului nu se deschide ,cum pot sa-l deblochez?!O fii inghetat,sau?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelenta, ati citat un post de peste 9 ani, credeti ca o sa va raspunda autorul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 17.12.2018 at 17:59, Tiguandld a scris:

Buna,scuze de intrerupere,sunt nou si nu gasesc unde sa pun intrebarea!Capacul de la rezervorul Tiguanului nu se deschide ,cum pot sa-l deblochez?!O fii inghetat,sau?!

 

Salutare , am si eu o problema cu clapeta de la rezervor, cea de afara, e mereu deschisa. Chiar daca incui masina ea ramane deschisa . Exista buton special sa o blochez? Mentionez ca masina e tiguan 2.0 tdi 2011. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, exista un actuator, care este defect la tine. Cumpără original - nu este scump - și schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns, am cautat pe net si am aflat care este, dar nu am gasit nici un video sa vad pe unde se desface si se inlocuieste.daca ma poate indruma cineva. Multumesc

Renunta la citarea inutila, este interzisa de Regulament!

Modificat de vdragos
Citare absolut inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
BogdanPopescu

Salutari la toata lumea,

De curand am ramas in “pana prostului” cauza fiind indicatorul de combustibil din bord,cred ca a ramas blocat si nu coboara mai jos de un sfert de rezervor,la fel nu urca mai mult de 3sferturi cu plinul facut.

A schimbat cineva plutitorul?Se poate schimba doar plutitorul? Cat a costat?Se poate schimba usor(fara service)?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original, se găsește doar cu pompă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Sunt deja la a doua alimentare, la doua benzinării diferite și am următoarea problemă:

Când alimentez după primul litru deja sare pompa că și când are și plinul făcut și dă motorina afară cu toate că știu sigur că nu este plin, situația arată că și când furtunul de la rezervor e sugrumat sau ceva de genul. Mă gândesc că este ceva legat de aerul din rezervor sau dacă are ceva circuit separat de eliminare a gazelor din rezervor, sau poate a ajuns motorină pe ceva circuit de eliminare a aerului din rezervor. 

A mai plătit cineva așa ceva? Ce ar trebui să verific sau ce este de făcut în cazul ăsta. Deja mă înjură lumea la pompa că stau prea mult să alimentez, dar din păcate intră doar puțin câte puțin, daca forțez dă afara motorina. 

Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare, 

Am aceeasi problema cu a lui cybermix pe un 5N2 2.0 tdi din 2013. Este cauzata de sistemul de ventilatie a rezervorului.

 Stie cineva exact cum se ajunge la el?

Consecinta este ca nu pot umple peste 1/2 rezervor chiar si cu maxim de rabdare. Modelele mai vechi de vw aveau supapa de ventilare in gatul de umplere si mergea apasata cu mana sau eliminata. 

Masinine astea au gatul de umplere conectat la fundul rezervorului (defapt aproape de el). Daca aerul nu mai poate iesi nu mai poti alimenta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Și eu am aceeași problema pe un tiguan 5n 2.0 tdi din 2013. Din cate m-am interesat ar exista o supapa in partea de sus a rezervorului dar în sistemul vw nu apare că piesa de schimb, ci este parte integrantă din rezervor. Nu are rost sa dau rezervorul jos încercând să caut soluția daca piesa este cu tot cu rezervor. Aveți alte idei de a rezolva problema ? Eu pot face plinul dar durează foarte mult. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut! 
mă confrunt din păcate cu aceeași problemă relatată de băieți mai sus ..

(probleme la alimentarea cu motorină a rezervorului) 

I.a dat totuși cineva de capăt ? ..

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Revigoram putin topicul

Ieri mi s-a intamplat pentru prima data sa alimentez cu o cantitate mai mare cu 3 litri decat capacitatea rezervorului in conditiile in care in bord aveam range 30 km deci estimez un minim de 3 litri

Am solicitat verificarea pompei cu vasul etalon dar, duminica fiind, nu era prezent seful de statie si operatorul nu putea sa faca operatiunea. Mi-a transmis sa revin astazi pentru verificari

Astazi m-am prezentat din nou la statie si am solicitat verificarea pompei sa ma conving ca nu este decalibrata

Rezultatul il vedeti mai jos. Abaterea este in limita admisa de 100ml la capacitatea canistrei de 20l

Cum va explicati fenomenul? Rezervorul este mai mare decat scrie in CIV? A facut spuma motorina? Sau canistra etalon nu respecta specificatiile?

Mie nu mi s-a mai intamplat niciodata sa alimentez cu o cantitate mai mare decat capacitatea rezervorului inscrisa in CIV

Etalon1.jpg

Etalon2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Rezervor carburant; Pompa de joasa presiune; Indicator Nivel; Indicator Range (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!