Jump to content

Curge pompa de tandem!


marianu
 Share

Postare recomandată

datorita unor probleme de pornire din cind in cind,am facut o inspectie la motor si am descoperit ca pe la capacul de la pompa tandem imi curge motorina ,care se prelinge pe sonda de lichid racire.am desfacut capacul si se pare ca s-a tasat garnitura de etansare intre capac si aceasta.bineinteles ca garnitura nu se gaseste separat ,fiindu-mi indicat o pompa noua. va cer parerea acum daca cineva a mai patit asa ceva si cum a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confectioneaza una ....alege materialul potrivit iao pe cea veche si fai o copie.... simplu nu?

atentie la material sa fie rezistent la produse petroliere.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Marianu, :( exact acceasi problema a intampinat-o si masina din semnatura-mi... :rolleyes: ai grija ca ti se va fisura furtunul instalatiei de racire...solutia (optima, :icon_thumright: sper eu, n-am avut 1600 RON pentru o pompa noua) a fost niste solutie de aia siliconica rezistenta la temperaturi inalte...

Modificat de BN23RZV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,m-am gindit si eu la silicon,dar acesta ie facut pentru etansare de ulei si apa,nu pentru produse petroliere,si ma gindesc ca poate sa ajunga silicon in pompa si apoi direct in injectoare ,,,nici nu vreau sa ma gindesc la urmari.as face io o garnitura dar nu stiu din ce material sa o fac....originala ie dintr-o tabla subtire si acoperita cu un fel de plastic ,cauciuc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teflon, clingherit si chiar si cum spunea un coleg mai sus, silicon rezistent la temperatura. Daca e bun pentru etansare la baile de ulei, e ok si la pompa tandem, nu cred ca s-ar dizolva in motorina, dar ar trebui sa se gaseasca si separat de cumparat garnitura aia. Colegul Blitz cred ca e mai in masura sa-ti dea un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din proprie experienta iti spun ca in timp siliconul se dizolva in contact cu motorina , mai bine incerci ceva din clingherit , sau teflon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti din brasov ...nu ai cunostinte la IAR Ghimbav?...rezervoarele elicopterelor sunt dintr-un cauciuc foarte rezistent la produse petroliere si se caseaza destul de des...acolo sunt niste oameni foarte priceputi sunt sigur ca ti-ar rezolva problema cu costuri minime....varianta cu silicon nu e viabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi aici.

E vorba de garniturile dintre pompa si chiulasa? Alea se gasesc separat.

Si eu am patit la fel. Se distruge furtunul de antigel ce trece pe sub ea. Si te trezesti ca-ti pierde antigel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal eventual incearca la Tess (repr Volkswagen)vis-a vis de metro 1 s-ar putea sa poti comanda numai garnitura fara pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura dintre pompa si chiulasa se gaseste separat, garnitura din partea cealalta a pompei nu se gaseste separat, vine cu tot cu pompa, iar pompa (pentru motorul AXR de pe golf) costa 1180 lei la Midocar. Chiar astazi am intrebat pentru ca eu as avea nevoie de garnitura care vine impreuna cu pompa :)

Momentan problema am rezolvat-o cu silicon.

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi ,deci am vorbit cu cineva care a mai avut problema asta si a rezolvat cu un silicon negru ,ramine sa caut si sa incerc sa ertansez capacul din nou.va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi,am rezolvat-o.am desfacut capacut,degresat garnitura si pus silicon negru .am lasat sa se usuce si am pus capacul.facut proba ,totu ok.deci cam asta ar fi rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de garnitura dintre capac si corpul pompei, nu? E de cauciuc? Si eu vreu sa desfac pompa veche sa-i rezolv garnitura aia. Merge doar cu silicon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare : aceste garnituri intra intr-un sant (canal) in corpul pompei? Am si eu o pirdere pe acolo si daca a-r fi in canal a-si vrea sa-i pun un fir subtire de azbest sub garnitura ca sa o ridice si sa preseze m-ai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Acele garnituri intra in corpul pompei, intr-un sant.(daca ai modelul de pompa cu garnituri). Sunt unele pompe cu garnitura de metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea razvan

Daca te referi la pompele cu garnitura metalica, vezi ca e montata intre chiulasa si pompa, pompa la exterior avand acelasi tip de capac cu acelasi tip de garnitura de cauciuc. :icon_thumright:

Mai jos ai o poza cu tipurile de garnituri disponibile la interior. La exterior nici macar nu e specificat in catalog ca ar exista vreo garnitura.

post-7456-1237320685_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la mine intre pompa si capac este o garnitura metalica acoperita cu ceva cauciuc negru care se taseaza si incepe sa curga.am intilnit si cu garnitura de cauciuc care intra in sant ,acolo pe corpul pompei nu era plan si avea niste asperitati de metal care le-am curatat cu o pila si s-a rezolvat.am incercat si io sa bag ceva sub garnitura ca sa etanseze si tot curgea......garnituri nu sunt sanse sa gasiti,nu sunt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o lipesti, nu stiu cu ce au lipito dar asa mi-au zis ca au rezolvt problema cei de la servis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea, problema asta am avut`o si eu aucm 1 sapt aprox ... am incercat cu ridicarea garniturii originale dar in timp se preseaza si incepe iar scurgerea , intr`un final am cumparat o camera de bicicleta din big 5 ron :) am decupat garnitura avand ca model originalul ( am facut`o mult mai lata cam de 3-4 ori decat originalu ) am montat`o , strans bine capacu si de 3-4 zile nici o picatura ... bafta all

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugminte: care este pompa de "tandem"? Nu am mai auzit pana acum despre ea. Unde e localizata? Are cineva o poza cu ea? Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit eu :angry:) ... azi s`a dus garnitura, pica ia :blink: ... trebuie un cauciuc mai rezistent, daca gasesc ceva va anunt , numai bine

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am confectionat alta garnitura dintr`o camera de masina , un cauciuc mult mai tare si mai rezistent .. de 3 zile e pe masina ... e ok pana acum ... Daca nici asa nu tine recurg la epoxilina , silicon sau ce se mai vb pe aici.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil. Avertisment!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin iar cu problema legata de pompa tandem,a inceput iar sa curga,deci nici siliconu negru nu tine ,cred ca il dizolva motorina.nu stiu cu ce as mai putea incerca acolo sa etanseze.ma gindesc la clingherit ,am ceva dar ie cam gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!