Jump to content

Problema pompa tandem ?


82bog
 Share

Postare recomandată

bondocksaint-yo-tommy

Am si eu o problema la o fabia  1,9 tdi din 2001. Daca o las parcata pe un drum drept sau cu fundul in jos nu mai imi porneste la prima cheie. Tin cam 20 de sec pana sa imi porneasca iar dupa ce a pornit , porneste la sfert . Am observat ca daca o las cu fundul in sus parcata , cu botul putin in jos , porneste si la -20 de grade la sfert. Am schimbat supapa de pe filtru de motorina , pompa de alimentare de sub bancheta din spate . Tot la fel. Sa fie pompa tandem de vina sau aveti alte idei ? .

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu . Inca nu am gasit vinovatul, dar banuiesc supapa de pe filtru. A fost si la mine schimbata cu una Bosch . O sa incerc sa o anulez din circuit pt cateva zile sa vad cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.03.2016 at 5:10, bondocksaint-yo-tommy a scris:

Am si eu o problema la o fabia  1,9 tdi din 2001. Daca o las parcata pe un drum drept sau cu fundul in jos nu mai imi porneste la prima cheie. Tin cam 20 de sec pana sa imi porneasca iar dupa ce a pornit , porneste la sfert . Am observat ca daca o las cu fundul in sus parcata , cu botul putin in jos , porneste si la -20 de grade la sfert. Am schimbat supapa de pe filtru de motorina , pompa de alimentare de sub bancheta din spate . Tot la fel. Sa fie pompa tandem de vina sau aveti alte idei ? .

Multumesc anticipat

E pompa tandem de vina !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care ati schimbat pompa tamdem ce recomandati ? Pierburg, Bosch, Swag? Care e original?

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, a planat cineva pompa tandem? masina porneste foarte urat, am alimentat cu motorina direct la pompa (pe tur si retur) si tot aiurea porneste, am inteles ca am sanse sa se rezolve prin planarea pieselor din pompa tandem! cunoaste cineva detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma poate ajuta cineva cu piesa de cuplare a axului pompei la arborele camelor (acel inel care intra pe axul pompei si are doi dinti ce intra in canalul din capatul arborelui camelor).

A mea s-a spart si nu gasesc sa o cumpar.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Mobilier De Grădină Câmpina

Ar fi bine    cei care au reZolvat problema pornirii sa posteze si modul de rezolvare si cauza. Nu de alta dar vad ca toti cereți răspunsuri dar nici unul nu a spus cum a reZolvat problema desi  trecut foarte mult timp de la postare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

SAlut! 

Am si eu o intrebare, daca ma puteti ajuta cu un sfat: pe ARL meu am pompa tandem LUK si vreau sa o inlocuiesc cu una sh marca Bosch. Exista diferente/probleme la montaj/inlocuirea cu pompa Bosch?

Mersi anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 2/24/2016 at 11:39 AM, mihaiionascu said:

am gasit problema 

dsa stricat filetul la un surub care strange pompa tandem si pe acolo da motorina

acel surub este de 6, stie cineva daca majorej cu tarodul si l fac de 8 este vreo problema??

Imi permite grosimea chiuloasei??

a mai patit cineva asa ceva??

cum a rezolvat -??

 

 

Cum ai rezolvat problema cu surubul ai rectificat filetul la M8, ca si eu am patit acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut am si eu o problema cu un golf 4 tdi de ce piuie becu la frână de mana si pedala de frana e tare daca stie cineva sa-mi spună si mie vă multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua. 

Detin un golf 4 variant 1.9 TDI AJM .

Dupa o inspectie a masinii am constatat ca ștuț-ul care face legatura intre pompa de tandem si servofrana se rotea cu totul . In acest furtun vad ca este un alt furtun care intra un electrovalva N75 .

Am descoperit problema cand am verificat instalatia de vaccum din cauza ca la 120 km intru in limp mode . Pe tester imi arata 17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation.

Sa fie din cauza acestui ștuț care sa rupt din sudura ?  Tin sa mentionez ca atunci cand am scos furtunul era lichid pe acel stut.

Va rog foarte mult sa ma ajutati cu un raspuns.

 

tandem.jpg

tandemm.jpg

stut.jpg

Modificat de ALeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, 

Este in regula acest joc la stutul pompei tandem?

Pot luam limp mode - positive deviation din cauza ca as pierde vacuum pe aici?\

 

 

Modificat de andreistef4n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jocul este mare, trebuie remediata problema

limp mode insotit de eroarea ta - in general de la geometrie imbacsita - jos turbina si curatat/inlocuit geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci 100% nu pot lua limp mode cu overboost de la vacuum insuficient sau valva n75 defecta. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu conditia ca geometria sa nu fie blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa incarc topicul cu alte balarii. A fost verificata geometria la mana de mecanic si a zis ca e ok. Sper ca toata povestea sa se lege de acest minunat stut. Maine voi astupa acolo si va tin la curent. ?.. noapte buna va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, andreistef4n said:

Deci 100% nu pot lua limp mode cu overboost de la vacuum insuficient sau valva n75 defecta. Corect?

vacuum insuficient = negative deviation sau control deviation, in functie de model - nu positive deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca aveti dreptate. Am astupat acolo la stut, am schimbat valva N75 si tot intra in limp mode. Nu stiu ce sa ii mai fac. Cred ca pana la urma o sa dau turbina jos. Sper sa reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal....:P. Acolo este problema - la turbina/geometrie

Nu e rau ca ai rezolvat pierderea de vacuum de la stutul pompei, e foarte bine ca ai facut asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut! A schimbat cineva pompa tandem cu una Pierburg si imi poate spune cum se comporta? Din ce am vazut are stutzul are alt sistem de prindere in pompa si pare a fi din plastic.

image.png.27f5f2f59d333f4b6c68a00076ad04d6.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
moscraciun777
On 3/25/2012 at 3:02 PM, Remus19 said:

Apropo, de pompa tandem. Eu am schimbat aceasta pompa, la masina mea. Intradevar, noua este destul de scumpa, intre 9 si 12 milioane, dar eu am luat-o de la shrot, acum 2 ani, 100 de euro, si functioneaza si in ziua de azi perfect.

Si, subiectul principal - simptomele, atunci cand nu lucreaza pompa tandem :

1- masina se tureaza normal, intra turbo, dar se simte ca puterea este foarte scazuta, simti ca masina nu trage deloc.

2-pedala de frana, nu tot timpul, ci cand si cand - se intareste in mers, adica se simte foarte rigidida, si este greu de apasat.

Cam astea sunt simptomele, nu sunt mecanic, nu am cunostiinte in domeniu, spun doar ce am trait pe pielea mea si cum s-a rezolvat, pentru ca daca cineva mai banuieste ca ar fi pompa tandem, sa poata avea si certitudine ca ea este.

 Ce legatura are pompa tandem cu circuitul de frânare?!! :-))))) 

Modificat de moscraciun777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Glumesti?

Servofrana functioneaza pe baza de vacuum...

Pompa tandem produce vacuum-ul...

Acum ai inteles legatura? ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. De o saptamana am si eu probleme cu pornirea la vw bora 1,9 tdi 85kw motor AJM. La diagnoza nu am coduri de eroare, de alimentat se alimenteaza, (am verificat conductele de alimentare si am curatat sorbul, am inlocuit filtrul de motorina si am schimbat gariturile de la supapa de retur de pe filtru) porneste foarte greu si se opreste daca nu o tin turata la 2000de rotatii/ min. Cred ca de vina e pompa tandem. Am comandat una si in momentul in care ajunge o schimb si va dau verdictul. Apropo am schimbat si releul de pornire (109) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut colegi. Va cer si eu parerea la urmatoarea problema la o Bora 1.9 TDI 131 CP. In timp ce mergeam mi-a aparut mesajul STOP NOW si canistra de ulei. Am oprit si am tractat masina pana acasa. La prima vedere, ulei peste tot deci am suspectat o fisura pe la vreo conducta. Din pozele atasate rezulta ca am fisuri la corpul pompei tandem precum si cupla de prindere cu axa cu came rupta. Cu toate acestea,  nu vad ce legatura ar avea pompa tandem cu uleiul. Eu stiu ca pompa tandem face vacuum si presiune la motorina.

Intrebarile mele sunt:

1 . Este normal ca in pompa tandem sa intre ulei de motor ?
2. Se poate schimba cupla defecta din capatul axei cu came ?

20190831_161218.jpg  20190831_161226.jpg  20190831_161247.jpg  20190831_161416.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!