Jump to content

Problema pompa tandem ?


82bog
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

Parcheaza masina cu fundul pe o bordura si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba e ca nu mai porneste deloc...nici cu sprei de pornire ...dau la automat pana moare bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Apropo, de pompa tandem. Eu am schimbat aceasta pompa, la masina mea. Intradevar, noua este destul de scumpa, intre 9 si 12 milioane, dar eu am luat-o de la shrot, acum 2 ani, 100 de euro, si functioneaza si in ziua de azi perfect.

Si, subiectul principal - simptomele, atunci cand nu lucreaza pompa tandem :

1- masina se tureaza normal, intra turbo, dar se simte ca puterea este foarte scazuta, simti ca masina nu trage deloc.

2-pedala de frana, nu tot timpul, ci cand si cand - se intareste in mers, adica se simte foarte rigidida, si este greu de apasat.

Cam astea sunt simptomele, nu sunt mecanic, nu am cunostiinte in domeniu, spun doar ce am trait pe pielea mea si cum s-a rezolvat, pentru ca daca cineva mai banuieste ca ar fi pompa tandem, sa poata avea si certitudine ca ea este.

Asta e problema care o am eu !!!

La relanti am si eu zanganit usor de genul unei saibe slabite, care se aude in interiorul acestei pompe.

Probabil si de aici problema care o simt ca trage mai greu fata de puterea ei normala :(

Totodata am gasit si eu putina motorina pe la furtunul cel gros de iese din ea. Mi-a batut mecanicul cu ceva usor in acel stiut de metal si acum numai am pierderi. Mi-a zis ca toate golfurile au probleme cu acel stiut. Odata batut nici numai misca.

Problema e sa nu dati tare in el, ci sa puneti o bucata de lemn pe marginea lui si sa bateti usor cu un ciocanel in acea bucata de lemn.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o intrebare.

Se poate mari consumul din cauza ca e rupt furtunul dintre pompa tandem si tulumba, cel de vacum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu e nevoie de niciun semn. Doar cand o montezi inapoi sa fi atent sa intre camele pe axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acum 2 zile am fost cu masina la un mecanic pt a scimba alternatorul.Dupa ce am plecat de la el si am pus frana am observat ca nu mai am frana adica pedala ramanea sus.M-am intors la el si acesta mi-a zis ca este defecta pompa de vacuum desi dimineata frana a functionat normal.

VA intreb,este posibil ca acesta sa fi montat cureaua de la alternator altfel?Aceasta curea angreneaza si pompa de frana?  Sau frana functioneaza doar din pompa de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Servofrana functioneaza prin vidul creat de pompa tandem, nu are legatura cu cureaua alternatorului.

 

Verifica furtunul dintre pompa tandem si servofrana cel in forma de V; eu l-am avut fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,in necunostinta de cauza va descriu o problema care se manifesta la masina din semnatura in acest topic.

Turatia de relanti scade undeva spre 800rpm in momentul in care franez si masina este trecuta pe liber,cand eliberez frana turatia isi revine incet la valoarea normala 903.

Nefiind un comportament normal sunt in cautare de solutii pentru remediere.

Erori la scanarea cu Vagcom nu au aparut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.Asta.seara mi s.a intamplat si mie o anomalie.am parcat masina cu botul in jos pe un pod.Dupa o ora cand dau sa pornesc..se invartea motorul in gol.pun contactul din nou si o ia la sfert.Ce naiba o fi avut?mi s.a mai intamplat odata ai era masina pe portiune dreapta..Precizez ca atunci cand am parcat am lasat masina in marchariere si am dat drumu la frana..in acel moment a invartit putin motorul deplasandu.se 5 cm.sa aiba asta legatura ca nu a pornit apoi?Mi.e frica sa nu am probleme cu compresia..multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia NU.

Pompa tandem, supapa din rezervor, oring-uri injectoare, alte neetanseitati in instalatia de alimentare.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Am inteles.o mai las asa deocamdata.pompa tandem nu o depistez cand o las cu botul in sus?mi.a dat de cateva ori eroare la becul cu bujiile si am inteles ca ar fi un releu care daca nu mai lucreaza nu poti porni masina.tacanitul care il am la motor dupa ce se incalzeste imi pare ca se aude din zona pompei tandem.poate sa tacane dupa ce se incalzeste si sa.mi dea impresia ca e un tachet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o idee legata de problema mea de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca eu am pompa asta pe LUK si in tecdoc nici nu apare brand-ul asta :(

Nu se mai fabrica ?

 

Apar numai BUGIAD, HOFFER, MEAT & DORIA, PIERBURG si VAICO :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am patit si eu la fel, aproximativ, si prindeam aer pe la filtrul de motorina, pe la retur. Vezi ca are 2 garnituri de cauciuc pe returul care intra in filtrul de motorina care se pot schimba sau cumperi un filtru noucare are si garniturile alea(sunt 2 garnituri mici,rotunde,  una neagra si una albastra).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

 GOLF 4 AXR, 2002, 101 CP, 74 KW

 

Am o pierdere de motorina pe la pompa tandem, din cate se poate vedea pe la un capacel metalic de pe exteriorul pompei din partea de jos, Pierderea se manifesta doar cand pornesc si e motorul rece. In rest pompa functioneaza corect, am pedala, porneste motorul. Stie cineva daca se gaseste chit de reparatie (garnituri), pentru aceasta pompa, pentru capacele de pe exteriorul pompei, un cod pentru aceste garnituri sau set ce o fi.

 

Multumesc

 

 

 

  

post-64921-0-60269400-1388760270_thumb.j

Modificat de adrotaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe la stiutul din dreapta unde intra furtun ala negru aveam ceva semne de umezeala. Mi-a batut mecanicul cu un lemn usor pe el si nu mai am probleme.

Prima simptoma a colegului @Remus19 o am si eu.

Masina se tureaza normal, intra turbina, dar parca nu am forta in ea.

O sa schimb debitmetrul asta BOSCH reconditionat de nu stiu ce firma, care il am pe ea, luat la 350 RON cu piesa la schimb si sa-mi cumpar altul BOSCH original la 600-700 RON cat e.

Ala reconditionat m-a tinut fix 2 saptamani si s-a simtit diferenta. Se ridica masina de bot intr-a 5-a la 160 Km/h.

Asa ca pana la pompa tandem raman la debitmetru.... apoi mai vorbm :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutari , am si eu aceasi problema cu pompa tandem ,  la golf 4 tdi  , 85kw, 115 cai , cod motor ajm ,   pompa luk ,  am pierdere de motorina dar se pare ca nu este numai motorina  pentru ca este mai inchisa la culoare , cred ca este si ceva ulei  ,  pe la capacul pompei este pierderea ,    se poate rezolva numai cu schimbul garniturii, sau   poate sa fie si alta problema   daca este  motorina  impreuna cu ulei s-ar putea sa fie ceva defect in pompa tandem , sau este normal  , curge asa din cauza garniturii defecte , mentionez ca masina functoneaza bine , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si la mine pierde motorina. Un golf 4, AXR, 101 CP. Cred ca se pierde destul de multa ca numai nu imi scade consumul sub 6l/100km. In prima faza credeam ca pierde ulei pe la o planetara, dar se pare ca e motorina de la pompa tandem. In ce trebuie lovit sa nu se mai piarda motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut

pierd putina motorina pe la pompa tandem in partea de sus la imbinarea de la capacul negru al pompei si pompa propiu-zisa.

face un fel de balonas

mentionez ca masina porneste si functioneaza perfect

am cumparat setul de garnituri una mica rotunda si una in forma de inima

se schimba greu?

ce trebuie sa tin cont?

nu mai vreau sa ma duc la mecanici

am scule , va intreb doar de ce trebuie sa tin cont

multumesc

post-140126-0-17282700-1419235400_thumb.

post-140126-0-26502000-1419235924_thumb.

exista o garnitura mare pt capacul negru????

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai cumparat tu sunt garniturile dintre pompa si chiulasa, desi acolo s-ar putea sa ai garnitura metalica(daca pompa e ca cea din poza).

Exista kituri de reparatie pentru pompa, care includ si garnitura dintre capac si pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

puteti cumpara tot setul daca aveti livrare pina in romania,sau cineva care sa cumpere din germania,

http://www.ebay.de/itm/MEAT-DORIA-Vakuumpumpe-Unterdruckpumpe-Kraftstoffpumpe-Reparatursatz-Dichtung-/181307236078?pt=DE_Autoteile&hash=item2a36c0deee


mai este un set cu garnituri de 10 euro, acolo sunt doar 2 , posibil din interior, daca fac rost de link il postez, 

Daca cineva a facut rost de aceste garnituri si lea schimbat, va rog sa scriti detalii, cit e de complicata aceasta lucrare, vreau sa incerc singur, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

In tara nu a gasit nimeni acest kit de reparatie?

post-47410-0-26636000-1429906648_thumb.j

Modificat de florin76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe forum,sigur e cineva care are acele garnituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

am gasit problema 

dsa stricat filetul la un surub care strange pompa tandem si pe acolo da motorina

acel surub este de 6, stie cineva daca majorej cu tarodul si l fac de 8 este vreo problema??

Imi permite grosimea chiuloasei??

a mai patit cineva asa ceva??

cum a rezolvat -??

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!