Jump to content

Probleme la ceasurile din bord


redmann
 Share

Postare recomandată

Va salut,

am o problema cu ceasurile la un passat din 95. Merg cand vor ele. Cand nu merg pai nici macar ceasul ce indica ora nu merge, pare sa palpaie un pic, ca si cum nu ar avea suficient curent sa porneasca. Dar cateodata pornesc din senin si merg perfect, apoi iar nu merg etc. Se aprinde becul de frana de mana de exemplu, dar tot ce este digital pare sa aiba o problema. Mentionez ca am miscat mufa din spatele bordului fara succes. Pare a fi din alta parte. Are cineva idee unde pot testa acest bord sa vad daca este defect, sau unde as putea gasi un manual cu pinii de pe conectorul de intrare? Sau orie informatie care sa ma ajute in elucidarea acestei probleme?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut aceasta problema la vechiul passat

nu am gasit nici o solutie,decat inlocuirea ceasurilor si din cate stiu a costat ceva la vremea aia.

am inteles ca e boala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ceasurile nu mai costa asa mult, numai ca nu prea gasesti si nici nu stiu daca se potrivesc cele de la motorina la benzina. am cautat ceasuri exact pentru modelul asta dar nu am gasit. trebuie sa mai caut la ceva dezmembrari ...

ceasurile vechi le-am demontat si am gasit parlit un circuit integrat in el, posibil sa ma ajute si un bord cu ceasuri defecte, poate stie cineva ...

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor ai pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor ai pe masina ?

e 1.8 benzina, codul nu il stiu exact, masina nu este inca inmatriculata si din ce am vorbit cu taicamiu nu apare pe actele provizorii, iar cretinii aia de la politie i-au pierdut niste acte ale masinii cu care a venit din germania , de aia nu poate acum nici sa o inmatriculeze, taxa e platita, aia marita, banii nu ii poate recupera etc. iar una peste alta s-a dus si bordul ca sa fie cu noroc.

pe mine m-ar ajuta si uun bord bun si unul defect, de pe ala defect as incerca sa ii inlocuiesc circuitul ars, oricum , care varianta cade prima pe aia o aleg, nu fac pretentii.

Merci pt orice ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un bord de B4 cu 240 Km/h si 7000rot/min. Tel. 0722 718 316.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o propblema cu passatul meu variant,model 1995,2000i,35i,de exemplu cand vreau sa aprind becurile(faza scurta,lunga,proiectoare)i-mi cade bordul nu mai functioneaza luminile din bord,ceas,turometru,dor acul la vitezometru merge,atat.Ce ar putea fi?poate ma ajuta cineva si pe mine.Pentru sfaturi dati add la dulau_dulailor.Multumesc

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot creea un topic nou si cred ca ar fi foarte util un topic cu titlul PROBLEME AVUTE SI REZOLVAREA LOR

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ideea cu topicul ala , dar avand in vedere ca sunt ffff multe probleme, cred ca va fi gros tare topicul ;)

Pentru gabi_74, cred ca ai putea avea aceeasi problema ca mine, asta daca nu cumva nu e mufa pusa cum trebuie.

Mai poate fi o problema, stii vorba aia "n-are masa dom'le". Nu e rea vorba asta daca reusesti sa o interpretezi: atata timp cat firele de +/- nu fac bine contact in asa fel incat sa treaca suficient curent (amperaj) prin ele vor fi probleme. Daca apare un consumator cu impedanta mai mica, el va prelua toata puterea iar restul consumatorilor "mor". Asta se poate intampla daca mufa nu face bine contact sau poate ai o problema la panoul de sigurante, contact imperfect, sigurante puse gresit, adica cu valori diferite de ce ar trebui.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai stie cineva unde pot gasi ceasuri de B4?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut si eu, cand te asteptai mai putin pica tot bordul, l-am desfacut si l-am verificat la mufa de intrare si am descoperit lipiturile crapate si cand se misca mufa nu mai facea contact si le-am refacut, acum nu mai am nici o problema, eu zic sa iti verifici partea de electrica si dupaia daca totul este in regula sa te gandesti la inlocuirea ceasurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am superverificat-o, e dus driverul de ceasuri. Ori gasesc alt circuit integrat, numai ca nu prea l-am vazut in comert la noi, ori cumpar alt bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am gasit, deci cine stie de unde as putea cumpara ceasuri de B4 il rog sa posteze aici.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un passat b4 din 1994 benzina.pornesc motoru totui bine, cand aprind faza scurta sau pozitii acul de la apa sau lichidu de racire creste repede in cateva secunde la 110 grade chiar si mai mult si apoi ledul de la apa incepe sa se aprinda intermitent , iar daca stang farurile totul revine la normal,acul se duce la 85 grade 90, 95 apoi scade, totul e normal.

chiar nu pot sa-mi dau seama ce are, daca stie careva ceva sa ma ajute si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica lipiturile mufei in care intra mufa cu firele albe ce vine de undeva din bord si se infige in panoul cu ceasuri. Refa lipiturile si apoi verifica lipiturile si la LM7805. Aceeasi problema am avut-o si eu si s-a rezolvat dupa cum am descris.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am refacut lipiturile la integratu ala , mufa aia alba care intra in bord ii totul in regula cu ea, acum are perioade, cand merge normal , cand imi pica acu la benzina , acu la turometru si el o ia razna , dar daca dau un pumn in bord isi revine, ce sa ii mai fac? cred ca tre sa schimb bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu te hazarda sa schimbi tot bordul (panoul cu instrumentele de masura). Mai verifica inca odata placa de baza a panoului instrumentelor de masura (ceasurile) si vezi ca sunt lipituri reci. E greu de verificat, cu o lupa, te uiti pe la terminalele pieselor si unde pare lipitura proasta, mai dai un punct de fludor.

Ar trebui sa mearga. Daca nu si nu, atunci faci comanda de ceasuri noi si gata problema.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

integratul LM7805 e ala cu 3 pini ? sau tu spui de altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e regulatorul liniar de tensiune de 5V. Are 3 pini: Vin, GND, Vout. Nu inteleg de ce nu i-au pus proiectantii un mic radiator pentru a putea disipa mai bine caldura. In timp se desprinde fludorul din cauza socurilor mecanice si termice.

Dar si pe placa e posibil pe alocuri sa fie lipituri defectuase. Eu am gasit la masina mea anul trecut cand i-am facut si eu operatiunea.

Ca fapt divers, cred ca e o problema generala la Passat B4. Aveam aceleasi simptome: cand porneam luminile de intalnire sau si mai grav, lumina de drum, bordul o lua razna, incepea sa clipeasca LED-ul de la apa, indicatoarele aratau ce voiau ele, chiar si turometrul arata putin sub 0 rpm.

ALEKS

Modificat de ALEKS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ALEKS , asta mi se intampla mie acum , se aprinde becu de la apa , acele de la ceasuri o iau razna , dami tu un sfat ce sa fac , eu sunt in Italia , am concesionario volkswagen aici in oras , pana acuma am mai facut comanda de o pompa de ambreiaj , si de o garnitura de motor, daca nu reusesc imi dau comanda de ceasuri pt bord,sau spunemi tu ce sa fac. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scris in posturile de mai sus tot ce am reusit eu sa fac sa mearga. Mai mult, din pacate nu stiu sa te ajut.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Da este o problema cu ceasurile de bord la passat b4 ,personal am schimbat 3 ceasuri ,ultimul recent si nici asta nu merge bine am probleme cu turometru dar e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as gasi un ceas cu kilometrajul pe afisaj electronic, l-as putea monta direct in locul ceasului meu cu kilometraj mecanic? Sau afisajul se prinde de placa de baza si trebuie schimbat tot panoul de instrumente.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor, de cateva zile sunt si eu membru al acestui forum si posesorul unui passat b4 adus din austria, si m-ar interesa in primul rand daca si la voi atuncea cand opresti motorul si scoti cheia din contact raman aprinse acele afisaje cu ora si cu numarul de kilometrii.

Pe viitor sa auzim doar de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!