Jump to content

problema interesanta !


w3bbuilder
 Share

Postare recomandată

Din ce in ce mai mult inclin sa'ti dau dreptate cu temperatura. Observ ca in fiecare dimineata...cand temperatura este sub 25 grade merge masina de zici ca zboara...si nici de tremurat nu da semne. Cand vine ziua ...si trece temperatura de 25...cum da in nas...si ma face cumnatu'miu cu 90 cai de zici ca eu is cu bicicleta. Seara'si revine...si iar mananca jar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este alta mancare de peste . Orice masina "trage" mai bine la 20 grade fata de 30 grade celsius ( racire mai buna la intercooler , densitate mai mare la aer ). Insa nu ar trebui sa tremure la relanti la nici o temperatura. Sunt destul de aproape de adevar in ceea ce priveste tremuratul de la relanti la temperaturi mari . :-) ( prietenii stiu de ce :P ) . O sa postez aici in clipa in care sunt 100% sigur de rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa indicatiile primite de la alinica (multumesc mult), la masina mea, "rezolvarea" in proportie de 99% a constat in modificarea valorii din Engine-> Adaptation-> Group 02 de la 32768 la 32743, iar acum relantiul sta bine, vibratiile in motor au scazut mult. Ramane sa mai asteptam rezultate si de la altii, in final alinica fiind cel care va da varianta 100% sigura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cit a crescut turatia la relanti si cit era inainte de adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi verifica pentru ca nu-mi aduc aminte exact, dar relantiul a scazut , daca nu ma insel la 840rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza si am vazut ca relantiul a scazut de la 861rpm(la val. 32768) la 840rpm(pt val. 32743), iar astazi, desi in Timisoara au fost 38 de grade si am forjat-o, statea relativ "calm" la relanti, muuuuult mai bine decat inainte, din punctul meu de vedere fiind ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai Alinica,mai spune-ne ceva,si la mine face la fel !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi,

Mda...am purces la cautarea timpului necesar pentru curatarea turbinei asa cum am mentionat mai sus...Insa un meserias...a zis ca nu e nevoie dupa ce s'a uitat cu vag-com. Bun...Solutia?..Trei litere = MAF. Si uite'asa dupa o lunga asteptare m'am ales cu MAF Pierburg - Cod 7.22684.08.0 = 370 RON + manopera. Concluzia? Am uitat de toate problemele mele...merge masina atat de bine (n'a mers niciodata de cand o am asa...caci avea de atunci MAF dus), incat plang ca n'am inca drumuri de facut, si plec la mare abia vineri. M'am jucat insa prin orash nitel...ca deh...senzatia asta n'am avut'o niciodata de cand sunt sofer(8 ani). Demential, Incredibil, No comment. Si inca ceva...am simtit din plin cei 116 cp (care ziceai ca's 150 - "cred ca ai mei sunt de competitie"). Cica s'a rezolvat si problema cu tremuratul, aseara erau 33 grade (deci temperatura din admisie peste 50), a mers juma' de ora la relanti...si nu a mai facut. Cand o sa fiu 100% sigur o sa va spun. Va las ... ma duc sa dau o tura ...

Pe curand!

Modificat de w3bbuilder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  w3bbuilder a scris:
Salutare dragi colegi,

Mda...am purces la cautarea timpului necesar pentru curatarea turbinei asa cum am mentionat mai sus...Insa un meserias...a zis ca nu e nevoie dupa ce s'a uitat cu vag-com. Bun...Solutia?..Trei litere = MAF. Si uite'asa dupa o lunga asteptare m'am ales cu MAF Pierburg - Cod  7.22684.08.0 = 370 RON + manopera. Concluzia? Am uitat de toate problemele mele...merge masina atat de bine (n'a mers niciodata de cand o am asa...caci avea de atunci MAF dus), incat plang ca n'am inca drumuri de facut, si plec la mare abia vineri. M'am jucat insa prin orash nitel...ca deh...senzatia asta n'am avut'o niciodata de cand sunt sofer(8 ani). Demential, Incredibil, No comment. Si inca ceva...am simtit din plin cei 116 cp (care ziceai ca's 150 - "cred ca ai mei sunt de competitie"). Cica s'a rezolvat si problema cu tremuratul, aseara erau 33 grade (deci temperatura din admisie peste 50), a mers juma' de ora la relanti...si nu a mai facut. Cand o sa fiu 100% sigur o sa va spun. Va las ... ma duc sa dau o tura ...

Pe curand!

<{POST_SNAPBACK}>

Daca vei face si un tuning vei simti aceeasi diferenta peste ce ai acum :D

Sunt curios daca s-a rezolvat problema cu tremuratul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...din pacate revin cu vestea cea rea. Tremuratul nu a disparut...ci doar s'a redus simtitor. In rest...totul ok.

Alinica...cand poti fi 100% sigur ca ai o solutie? Ma duc si eu sa'i fac relantiul la 840? Ca maine o intind la mare...si o sa fie sigur cald si as vrea s'o mai tin pornita...

Modificat de w3bbuilder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te costa nimic sa incerci reducerea relanti-ului. Am acelasi motor ca tine si la mine a dat rezultate.

Modificat de alexander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu costurile sunt cele care ma obsedeaza...ci eventualele reactii adverse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca trebuie crescuta viteza la relanti pe la 880-890rpm pentru a rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  ender a scris:
Eu cred ca trebuie crescuta viteza la relanti pe la 880-890rpm pentru a rezolva problema.

<{POST_SNAPBACK}>

Trust me, am incercat cam tot ce se putea ;) . Ma apropii tot mai vertiginos de tampoanele motor. Fiind cu ulei , ar putea sa se "inmoaie" in clipa in care se incalzesc. Din pacate nu am avut timp sa le verific. Solutia pentru a le verifica, este destul de simpla. Se pune o sticla de 2 L cu apa la congelator. Se scoate dupa 30 min ( sa fie cat mai rece apa, dar sa fie in stare lichida :o ). Se gaureste capacul sticlei si se atasaza un furtun ( pentru a putea dirija jetul de apa direct pe tampon , intrucat este greu sa torni direct cu sticla ). Se stropesc in mod continuu tampoanele cu apa rece avand motorul pornit . Bineinteles ca se verifica inainte de a turna apa ca tremuratul sa se manifeste . Daca nu se schimba nimic dupa ce au fost racite tampoanele , atunci nu este de acolo problema :beerchug: . Acum dupa ce am mai citit postul meu inca o data , ma gandesc ca ar trebui de fapt 2 sticle de apa si 2 oameni care sa toarne fiecare apa pe tampoane dupa principiul "un om-> o sticla->un tampon" :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ender: solutia poate fi diferita in functie de cazurile individuale. Eu am incercat sa cresc progresiv turatia si nu se schimba nimic in bine, la fel m-am jucat si cu cantitatea de motorina (engine->adaptation->group 01) si tot nimic, in schimb atunci cand am micsorat relanti-ul, ca prin farmec totul a devenit stabil, iar de atunci e aprox o saptamana in care in Timi au fost temperaturi de peste 34-35 grade, am mers fortat tot timpul ca sa vad daca reapare problema dar spre fericirea mea totul e super OK. Ma bucur daca si la altii se poate rezolva tot atat de usor. In cazul lui w3bbuilder e usor sa incerce modificarea relanti-ului daca are cag-com si laptop, si poate s-o faca exact cand incepe tremuriciul.

EDIT: @w3bbuilder- reactii adverse nu au de unde sa apara, in caz ca nimic nu se schimba revii la setarea din fabrica (de obicei 32768) si gata. Vezi ca in "Adaptation" poti sa dai "Test" sa vezi cum merge (sau ENTER dupa ce introduci noua valoare) si doar daca esti multumit de rezultat dai "SAVE".

Modificat de alexander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal'tare din nou. Abia m'am intors de la mare si ma grabesc sa revin la problemele noastre. Vad ca intre timp nu s'a mai intamplat nimik. Eu am sa merg maine sa'i modific relantiul. Revin cu noutati pe la pranz (tot maine). In concediu m'a stresat balbaitul ala de nici nu va inchipuiti...Pe curand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!