Jump to content

problema interesanta !


w3bbuilder
 Share

Postare recomandată

Intr'un final neasteptat mai scriu si eu cate ceva. Deh...Era si timpul.

Propun dezbaterii urmatoarea tema: e posibil ca din cauza combustibilului, sa ai senzatia ca masina merge in trei pistoane?

Si acum sa explic ce se intampla.

Din cand in cand, cu o variatie pe care nu o pot defini, motorul merge inegal, de afara nesimtindu'se absolut nimik, in schimb maneta schimbatorului vibreaza lateral foarte dur, iar toba de esapament ii tine isonul. In rest...n'ai putea observa ca e ceva ciudat. Turatia motorului sta normal, se intampla asta,cu si fara A/C pornit, indiferent ca e rece sau nu motorul, nu exista erori la scanare cu vag-com.

Acelasi lucru i se intampla si cumnatului meu pe un golf TDI de 90 cp.

Un mecanic mi'a propus sa fac un plin si sa'i pun aditiv de motorina. Nu cred ca asta ar fi o solutie, in schimb cer si parerea voastra. Va salut pe toti, chiar daca n'am avut ocazia sa o fac la Paltinis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc!

Rog administratorii sa stearga Topicul deschis de mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca un curatat de injectoare,expune problema la tdi

Modificat de crash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu un S3, deci motor de 1.8T, care a avut o bobina arsa si cuvintele lui erau "masina mergea in 3 pistone". Nu ma pricep prea bine insa poate te ajuta datele expuse mai sus.

Mai sterg topicul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sterg topicul?

<{POST_SNAPBACK}>

Move'it to TDI Forum! Mersic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vineri ma duc sa curat injectoarele. Va spun ce s'a intamplat dupa curatarea lor.

Ma intreb totusi: e din vina combustibilului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma macina aceeasi problema. Uneori in relanti , parca merge in 3 pistoane , fara sa varieze turatia. Lucrul asta l-am remarcat de mai multa vreme .... Daca este rece motorul , nu se intampla acest fenomen. Sunt 2 posibilitati : un injector care sa faca figuri ( se poate monitoriza grupul 13 ) sau EGR-ul care este un pic murdar. O sa investighez si eu problema ( nu prea am timp ... ) si o sa revin cu informatii ... Oricum , cel putin in cazul meu , comportamentul este exact ca si cum in relanti motorul nu are arderea completa pe unul din cilindri. Chiar azi am fost cu masina la ITP ( pe bune ) si la noxe masina a iesit excelent , desi mi-am facut tuning la ea. ( 0,6 la mine , max opacitate admisa este 1,5 ). Este clar ca problema descrisa apare doar in relanti si este generata ori de un injector murdar ori de valva EGR.

Modificat de alinica2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate n'am ajuns la service pentru curatarea injectoarelor. Intrebarea mea e: Spui ca se poate monitoriza grupul 13 (banuiesc ca e vb de vag-com). Acesta poate spune ca este vorba de injectori murdari, sigur? Ce erori trebuie sa apara si in ce grup daca EGR'ul e murdar. Poate sa'mi arate si mie cineva unde e EGR, si cum se poate curata (daca e posibil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaugat la motorina Diesel Spuelung de la Liqui Moly si parca a intinerit motorul. Pe doza scrie ca se poate folosi pentru curatarea injectoarelor atat prin adaugare in rezervor cat si pe cale directa: turul si returul sa traga direct din "substanta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Inca n'am avut timp de curatit injectoarele dar inainte de a face 1000 km am bagat la un plin o solutie de curata injectoare made in U.S.A. Ce pot sa spun este ca zgomotu lmotorului s'a redus simtitor si ca masina parca nu mai e la fel de puturoasa (poate e placebo). Dar din cand in cand inca mai apare problema cu tremuratul motorului, schimbatorului, tobei de esapament. LA fel...fara sa varieze turatia. Si asa cum a zis alinica, asta nu se intampla la rece.

Pe curand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Astazi am facut curatirea de injectoare. Pot sa spun ca nu a avut efectul scontat. Adica...dupa aproximativ 2-3 ore de functionare a inceput sa faca la fel (masina). Mentionez ca in acest moment am in ea Euro 4 cu aditiv p3 de la OMV. Chiar nu mai stiu ce sa mai cred. Pe vremea Golfului 2 nu mi'am facut absolut nici o problema si saracu a mers si cu combustibil de tip M (gaz lampant - sau cum draq s'o numi).

Mecanicul a spus ca de vina e MOTORINA. Chiar asa sa fie?

Alinica - tu ce ai mai facut?

Modificat de w3bbuilder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Astazi am facut curatirea de injectoare. Pot sa spun ca nu a avut efectul scontat. Adica...dupa aproximativ 2-3 ore de functionare a inceput sa faca la fel (masina). Mentionez ca in acest moment am in ea Euro 4 cu aditiv p3 de la OMV. Chiar nu mai stiu ce sa mai cred. Pe vremea Golfului 2 nu mi'am facut absolut nici o problema si saracu a mers si cu combustibil de tip M (gaz lampant - sau cum draq s'o numi).

Mecanicul a spus ca de vina e MOTORINA. Chiar asa sa fie?

Alinica - tu ce ai mai facut?

<{POST_SNAPBACK}>

Dar de unde obisnuiai sa bagi motorina?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general LUKOIL dar aici in Tg. Jiu nici nu mai stiu de unde sa iau. Avem doar AGIP si PETROM in afara de LUKOIL si alti vanzatori insignifianti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general LUKOIL dar aici in Tg. Jiu nici nu mai stiu de unde sa iau. Avem doar AGIP si PETROM in afara de LUKOIL si alti vanzatori insignifianti.

<{POST_SNAPBACK}>

si cati km-ii are masina? daca nici nu are multi km-ii numai din motorina poate fi .

Un filtru de motorina schimbat la 10.000 km cred ca previne anumite chestii neplacute.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai investigat un pic .... In clipa in care am problema respectiva ( la temperaturi exterioare ridicate ) EGR-ul cerut incepe sa varieze ( nu mai este liniar in relanti ) cu putin 5-10mgr. Bineinteles ca EGR-ul masurat are o variatie mai mare ( pana in 20mgr ) . Am zis sa elimin problema admisiei murdare . In consecinta sambata am curatat admisia si bineinteles EGR-ul. Stratul de jeg era de grosime medie ( masina are 117.000 km fara nici o interventie pana acum, doar consumabile si distributia ) . De sambata si pana azi nu a mai facut probleme , oricat m-am straduit sa o "incing" :rolleyes: . Inca nu pot sa zic ca am rezolvat problema. Astept o zi cu temperaturi peste 29 grade si o sa revin cu noutati.

Modificat de alinica2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cati km-ii are masina? daca nici nu are multi km-ii numai din motorina poate fi .

Un filtru de motorina schimbat la 10.000 km cred ca previne anumite chestii neplacute.

<{POST_SNAPBACK}>

Masina are exact 100050 km.

De la ultimul schimb de ulei si filtre, inclusiv cel de motorina, am exact 6000 km. Filtrul de motorina este MANN cumparat de la augsburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis sa elimin problema admisiei murdare . In consecinta sambata am curatat admisia si bineinteles EGR-ul. Stratul de jeg era de grosime medie.

<{POST_SNAPBACK}>

Asta ai facut'o tu ...singurel. Ai un How-to? Adica scule, metoda, s.a.m.d.?

Io nici EGR nu stiu unde e. Si acum sunt in pana de bani si nu cred ca voi ajunge curand la service. Mai ales ca nici nu mai am incredere in ei!

Poate faci o mica incercare de ajutor. Mersic anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu amanunte. Problema a ramas . Ieri a fost mai cald si a inceput din nou sa faca . In concluzie o sa trec mai departe . Adica urmatorul banuit este MAF-ul. Al meu are 2 luni, este Pierburg. Masina trage excelent , dar exista posibilitatea sa faca figuri in clipa in care se incalzeste pelicula . O sa incerc sa-l schimb cu unul Bosch sa vedem ce zice ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu amanunte...Am curatit identic ca si tine sistemul de admisie si EGR. Nu s'a simtit absolut deloc. Daca stiam ca o sa scrii n'o mai curatam...he he...Am glumit...oricum i'a facut bine...dar mare lucru n'am gasit. In schimb...am primit de la un sofer vechi de dieseluri de la mine de la serviciu urmatorul sfat: "nu mai schimba statia de benzina de unde cumperi motorina". Cica trebie sa bag dintr'un singur loc caci se amesteca combustibilul in functie de statia de unde bagi astfel...cu euro2, sau 3..sau 4..sau deloc...sau cu aditivi...s.a.m.d. Si cica asta da tremuratul ala. Apoi...tipul care are Audi A4 model '97 1.9 tdi, imi zice sa n'am mare incredere in motorina euro 3 si 4 ca cica n'are nush ce vascozitate...se apropie de benzina...si nu asigura o ungere k-lumea a pompei...Nu stiu cum sa spun...mie mi se par povesti...ca cele spuse de babe ca'ti trece raceala daca pui foi de varza pe tot corpul si la la la. Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa testezi acest mit urban :) este suficient sa bagi 2 plinuri de la aceeasi pompa si o sa te convingi ca nu asta este cauza . Astept inca MAF-ul BOSCH . Probabil ca maine o sa am un raspuns daca el era cauza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...astept cu nerabdare. E vorba de MAF Bosch de la augsburg ...nou...care costa...450 RON?

Modificat de w3bbuilder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. Sursa este diferita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva noutati ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal eu am convocat o intalnire cu mecanicul meu sa'mi faca o curatire de turbina...dureaza o zi..costa putin...nu ma deranjeaza...si astept schimbari...mari schimbari. Si inca ceva...de o saptamana, nu s'a mai balbait schimbatorul deloc. Sa fie vremea de vina? (A plouat continuu !!)

Modificat de w3bbuilder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal eu am convocat o intalnire cu mecanicul meu sa'mi faca o curatire de turbina...dureaza o zi..costa putin...nu ma deranjeaza...si astept schimbari...mari schimbari. Si inca ceva...de o saptamana, nu s'a mai balbait schimbatorul deloc. Sa fie vremea de vina? (A plouat continuu !!)

<{POST_SNAPBACK}>

Nu cred ca o sa ajute prea mult curatatul turbinei . 99% problema este legata de temperatura exterioara ridicata ( peste 25grade C in cazul meu ). Am observat ca in momentul in care temperatura in admisie depaseste 50 grade C , apar problemele. Maine o sa fie mai cald si o sa pot testa diverse schimbari ...

Va tin la curent - suntem mai multi cu aceeasi problema ... :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!