Jump to content

My new Scirocco


robi_zet

Postare recomandată

Ms :icon_thumleft:

 

Ce fericiti sunteti voi cu et-urile astea.....Poate ne intalnim vreodata pe la jr, sa ti transmit aprecierile live  :lol:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pana la urma am rectificat discurile. Cel din dreapta era cu problema din cauza aia si sunetul acela de rulment cu problema. Momentan 95% numai bat asa rau si nici sunetul acele nu il mai am.

Din ce am inteles cei mai multi care au venit la rectificat erau cu discuri ATE. 

 

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Barcau Andrei

Si eu am avut probleme cu discurile ATE ( cele simple ). Le-am rectificat, dar problema a revenit ( am doar 7000km cu ele). Cu siguranta nu voi mai folosi discuri ATE, cred ca si cele Starline tin mai mult

Link către comentariu

Cred ca discul din dreapta era deformat din fabrica, de ce zic asta? Pai la viteza foarte mare intra in vibratie cand puteam frana, eu am crezut ca asa face din cauza la santuri. Pe toti care i-am intrebat dupa ce au montat aceste discuri mi-au zis ca nu aud nimic. Acum vad ca e liniste si la viteza mare (normal e discul drept)

 

Stiu ca scria made in DE pe cutiile discurilor acum chiar nu am idee daca sunt falsificate sau daca chiar materialul folosit de ATE e unul asa moale.

 

In plus ce am observat la noi si nu cred ca numai la noi in romania. Se falsifica tot ce e cu renume, castrol, ate, lemforder etc.

 

Probabil daca pe viitor iar se ovalizeaza, am sa merg pe firme gen Pagid, care nu prea sunt asa cautate si nici la fel de falsificate. Din aceeasi cauza nu imi place uleiul Castrol..... chiar nu ai idee ce se vinde.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
hangyouridols

Mergi linistit pe Pagid,eu le folosesc de f multi ani,atat discurile,cat si placutele.

Link către comentariu

Robi,de ce nu iti cumperi originale VW ? Eu nu am auzit pe nimeni sa se planga de cele de origine,fie ca e vorba de placute sau discuri.

Link către comentariu

De multe ori, cand vine vorba de OEM, pretul e mai mare decat daca alegi calea producatorului. Lumea argumenteaza decizia de a alege un producator, in loc de OEM, ca fiind acelasi lucru, dar mai ieftin.

Din pacate, am observat si eu ca piesele OEM de bine, de rau, sunt bune si merita pretul ceva mai mare.

Link către comentariu

Eu  am mers pe varianta de top de la ATE pt a nu avea probleme, 300 lei discul parca, placute de 350 lei. Banuesc ca daca mergeam pe OEM tot acolo ajungeam asta e. Garantie la discurile se pare ca e de 12 luni doar, nu 18 sau 24.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Eu credeam ca ratiunea principala pentru care s-a trecut la ATE a fost eliminarea prafului negru care rezulta din tocira placutelor OEM.

 

Pana la urma ... exista ceva solutii cat de cat acceptabile ca pret pentru a elimina acest neajuns creat de placutele OEM si apoi pentru a aduce, eventual, si un plus la consistenta franarii pastrand acelasi diametru al discurilor de frana ?

Link către comentariu

Si pentru a folosi eficient astfel de placute, este necesara si schimbarea discurilor?

Link către comentariu

NU, mai mult ca sigur discul care il am eu, e un disc plin frezat putin in el atat tot. Nu cred ca difera materialul lui.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Barcau Andrei

Cat a costat rectificatul ? Eu am dat 100 lei pt ambele discuri un service pe langa Casa Radio pe Plevnei.

Link către comentariu

Era 100 pt discuri pline si 150 pt discuri ca ale mele sau cu gauri. De ce diferenta nu stiu?

Link către comentariu
Barcau Andrei

Eu cred ca voi da jos discurile ATE pentru ca nu merita sa le rectific a 2a oara. Sincer voi incerca discurile Starline ( 160lei ambele )

Link către comentariu

Sunt pățit la BMW cu discuri și plăcuțe luate din România. Ce-am pus la nemți a fost cu totul altceva și diferența de preț a fost mică.

Link către comentariu
Master_Blaster

Cum ai norocul la discuri dupa parerea mea, nici alea oem nu sunt perfecte, eu am ovalizat un set oem pe audi.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am schimbat bucsele de la tendoane (parca asa se numesc) de pe puntea spate, sunt cele care sunt bagate in caroserie. post-42557-13975773587601_thumb.jpgpost-42557-13975773715433_thumb.jpg

Mi-a tinut putina companie Acidutzu :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si alte bielete. Cele vechi erau praf, puteai sa le misti cu un deget.

post-42557-13986892161015_thumb.jpgpost-42557-13986892240757_thumb.jpg

Link către comentariu

Nu-mi vine sa cred ce diferenta este intre noile bielete si cele vechi. Este mult mai rigida masina acum.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!