Jump to content

My new Scirocco


robi_zet

Postare recomandată

Sa nu fie chiar clapeta de vina acum.

 

La mine nu mananca deloc intre schimburi nici macar 100 g, cel putin pana acum, de noua avand masina si rodajul l-am facut ca la carte. Inainte am avut un golf 3 care manca 1 l la 1000 km.

Link către comentariu

oby,incearca adaptare flapsuri in grupul 142,si adaptare Readlines in grupul 200 ( se face cu frana si acceleratia apasate 100%)

Link către comentariu

Nu cred ca e clapeta de vina... Inainte sa curat admisia se opreau ambele la 80% daca era una din ele defecta se observa. Acum se opreste adaptarea la 93%...

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu

Din pacate inca nu am reusit sa rezolv nimic.
Pana acum am schimbat clapeta de acceleratie, un senzor de presiune benzina si o electro-valva. Se simte o diferenta de la curatarea supapelor in sunetul motorului. O alta problema pe care am descoperit-o ieri in mers... Mi-a iesit o tija care intra in admisie si scapa aer, aceasta este conectata la o ciuperca care creaza vacum si actioneaza acele flapsuri din admisie. Dupa montarea la loc in timp ce apasa mecanicul pe ea a observat ca prin ea se facea vacum. Am scos-o iar afara (imi pare rau ca nu am facut poze) aceasta avea o gaura in ea... Se vedea ca nu e o gaura perfecta. Acum ii rog mult pe posesorii de 2.0 tsi cand ajung la masina doar sa puna degetul in capul acelei tija si sa imi spuna si mie daca la ei face vacum pe acolo. Mai jos aveti pozele cu lucrarea de curatare si clapeta de acceleratie, cum arata dupa 85000 km.

Send from my Nokia 3310

post-42557-1387615481436_thumb.jpg

post-42557-13876154914324_thumb.jpg

post-42557-13876155039344_thumb.jpg

post-42557-13876155326119_thumb.jpg

post-42557-13876155519363_thumb.jpg

post-42557-13876155945643_thumb.jpg

post-42557-13876156044977_thumb.jpg

post-42557-1387615628341_thumb.jpg

post-42557-13876156367424_thumb.jpg

post-42557-13876156488964_thumb.jpg

post-42557-13876156682672_thumb.jpg

post-42557-13876156789444_thumb.jpg

post-42557-13876156944073_thumb.jpg

post-42557-0-12423700-1387615985_thumb.j

post-42557-0-61350100-1387616042_thumb.j

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Duduia asta a ta este hotarata sa nu cedeze usor.

Ai suparat-o cu ceva, sau care crezi ca-i treaba ?! 

Link către comentariu

admisia are pe capatul opus tijei actionate de vacum, un senzor de citire pozitie flapsuri, in majoritatea cazurilor acela se defecteaza,si nu mai citeste pozitia flapsurilor,incearca sa imprumuti un senzor de la cineva cu TSI,se demonteaza usor,si sa faci adaptarea sa vezi cum e. Eu cred ca 90% de acolo provine problema ta,daca citesti pe forumuri pe afara o sa vezi despre ce vb.

Link către comentariu

Stiu, ramane sa schimbat acel senzor.... dar nu se demonteaza deloc usor nu este loc sa il scoti din cauza distributiei si trebuie scoasa iar admisia. Problema care ma macina acum este faptul ca pe la acea tija tragea aer fals. Astept de la un coleg cu 2.0 tsi sa imi comfirme ca la el nu trage.

Link către comentariu

tija aceea despre care vorbesti,estea cumva conducta care iese din pompa de vacum si pur si simplu intra prin apasare,iar daca misti de ea fasaie?

Link către comentariu

Despre asta vb. E tija care controleaza flapsurile din admisie. La mine se face controlul pe baza de vacum, la tfsi am inteles ca e un motoras. Iar pe unde scapa aer este incercuit

post-42557-0-38566800-1387620650_thumb.j

Link către comentariu

Eu zic sa incerci cu alta galerie, de la cineva care nu are probleme.

Pe forumurile externe e o problema des intalnita cu galeria de admisie care cedeaza la 2.0 tsi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Ultima poza postata de tine cu ciuperca de vacum....nu este ca ai tu pe masina.Aia este o modificare facuta de altii ca sistemul sa fie mai eficient.

Tija originala este de plastic.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu

Nu are legatura. E singura poza care am gasit-o pe net unde se poate vedea acea gaura. E doar de informare pt un posesor de 2.0 tsi care ar putea sa ma ajute.

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu

 La TFSI  CFKA din 2009...sistemul este identic cu sistemul tau,miscarea flapsurilor este comandata tot de electrovalva de presiune comandata electronic si tot cu capsula vacumatica.

Asemeni...la toate TFSI-urile de 2 litri de pe Audi.

 

Despre asta vb. E tija care controleaza flapsurile din admisie. La mine se face controlul pe baza de vacum, la tfsi am inteles ca e un motoras. Iar pe unde scapa aer este incercuit

 

post-64586-0-44832600-1387627803_thumb.j

Link către comentariu

Mersi frumos. Deci acea tija luna cam de 7-8 cm. Intra in admisie la capat are un oring si se ingusteaza din ce in ce mai mult. Apoi intra in tija de la flapsuri care e un fel de triunghi. Pe la sfertul tijei de 7-8 cm normal era un perere despartitor pt a nu lasa aertul sa intre pe acolo la mine acel perete are o gaura. Cred ca o sa schimb si admisia si acel senzor ca m-am saturat sa le iau pe noroc nu e aia ba e aia.

 

Nu prea ma pricep la desen. Partea din dreapta e tija, in ea se afla acea parte din plastic unde la mine e gaurita, triunghiul unde intra in tija si liniile acelea sunt tuburile care dus spre flapsuri.

post-42557-0-93646900-1387700891_thumb.p

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Despre cum trage nu pot sa ma pronunt. Dar se aude altfel in sarcina. Se aude mai rotund

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu

Daca tot ai desfacut pe acolo ai vazut ce anume recircula gazele ( tine locul EGR-ului) prin admisie? Ca poate reusim cumva sa nu le mai recirculam

Link către comentariu

PCV-ul recircula gazele prin admisie,singura modalitate de a impiedica uleiul sa ajunga in admisie,este montarea unui anulator PCV cu catch can,insa s-au semnalat probleme pe timpul iernii cu acest sistem.

Link către comentariu

Inteleg..eu ma gandeam sa facem cumva sa nu mai treaca gazele arse deloc prin admisie...ceva gen motoare non-euro

Link către comentariu

Nu stiu, nu sunt toate ale mele :)) Eu am doar bobinele de acolo dar iti spun imediat.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!