Jump to content

Pierdere apa


CryWolf
 Share

Postare recomandată

da functioneza si termocupla si termostatu im oras nu am probleme cat ar fi de cald doar la viteza ce trece de 130km, se ridica ceasu la apa odata cu km.cand opresc motoru electroventilatoru mai lucreaza cateva secunde si se opreste .cred ca ramane sa dau chiulasa jos ,dar pana o dau jos o sa fac o mica tiganie cu niste ceasuri de dacie sa vad daca indica la fel si in plus de asta nu e mare lucru sa schimbi o garnitura cu toate ca nu prea as vrea sa il desfac ca e asa de la mama lui ,dar daca e nevoie desfacem .pana atunci poate mai primesc niste sfaturi

Poti sa treci pe la mine sa ne uitam putin,ai cumparat de la mine macaralele electrice de GEAM........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CryWolf

    8

  • shmily001

    7

  • tzap_79

    5

  • AMIKU

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate stiu, se poate verifica functionalitatea ceasului de temperatura din bord...pui firul de sonda pe masa si trebuie sa sara ceasul in maxim.

Acum; nu stiu cata relevanta are...corectati-ma daca gresesc.

Nu stiu electrica bine. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Schimba bordul!

nu bordu este problema .am dat chiulasa afara si are niste fisuri la pistoanele 2-3 chiar la anticamera si supapa :icon_cool:

Modificat de tzap_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Radiatorul meu "pierde" lichid de racire.Cum il demontez pentru a-l lipi/schimba? Am auzit ca in cazul in care il lipesc nu rezista mult lipitura.Este adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare prieteni!

Am si eu o mare problema... De cateva zile mi se incalzeste repede motorul (daca merg mult chiar fierbe) Am verificat termostatul si nimic... aceeasi problema! Unde e buba?

va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie cumva capacul de la borcan...are o garnitura de cauciuc .ia si o verifica..apasa pe furtunul care duce la radiator ala mare si daca e moale tare inseamna ca e capacul...instalatia de racire la golf este sub presiune..asa ca furtunul trebuie sa fie tare...totusi daca esti ghinionist tare ..poate fi pompa de apa sau garnitura de chiulasa ..vezi tot aici pe forum ca sunt manuale tehnice si ai sa vezi acolo cum se verifica care si cum e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit asa ceva cand am cumparat masina...am descoperit ca era radiatorul super infundat..se verifica usor cand fierbe apa pui mana pe radiator jos pe langa termocupla de la ventilator..daca acolo e rece inseamna ca e infundat ...eu l-am desfundat la o spalatorie(am scos toate furtunele care veneau in radiator (mare grija ca e facut dintr-un plastic zici ca e carton si ai poti rupe gatul) apoi desfaci si termocupla aia de la ventilator...si bagi jetul in radiator .... din radiatorul meu a iesit namol (fostul proprietar cred ca punea apa din canal :lol:( in borcan ... in concluzie ..si asta poate fi o cauza posibila de iti fierbe apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult... ma gandeam sa schimb radiatorul... dar maine o sa incerc o curatare apoi mai vad...

sper sa o rezolv repede!

multumesc inca odata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult... ma gandeam sa schimb radiatorul... dar maine o sa incerc o curatare apoi mai vad...

sper sa o rezolv repede!

multumesc inca odata!

Daca zici ca doar de cateva zile iti incalzeste, nu cred ca radiatoru e problema. Si eu de curand am rezolvat aceeasi problema, la mine radiatorul a fost de vina, doar ca nu sa intamplat dintro data, ci de cand am luato (2 ani jumate) tot incalzea cand solicitam motoru.

Spui ca vrei sa cureti sistemu de racire, am facut si eu asta inainte de a schimba radiatoru, am bagat o solutie de la Valvoline in antigel, am lasat motoru sa mearga , si apoi am golit tot lichidu si am pus antigel nou, ceva diferenta in bine a fost, probabil poate si de la faptu ca pusesem antigel nou, da problema tot nu o rezolvasem.

Sa ne ti la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o problema de genul tau chiar si mai rau , am schimbat radiatoru si pana acum e ok .dar incearca si treaba cu curatarea instalatiei .

Modificat de tzap_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a intamplat chiar de-odata.. Prima oara (Brasov-Comanesti) mi s-a incins cand urcam Oituzul... si m-am gandit ca poate de la urcat... La coborare am oprit k se aprinsese becul. Am stat putin in parcare apoi am completat cu apa si am plecat mai departe... insa pana in Onesti iar a crescut. Am ajuns la Comanesti si am scos termostatul. Si tot se incalzea... La intoarcere am venit usor,(max 70 km/h) si numai in oituz s-a aprins becul iar. Daca era pompa nu cred ca ajungeam eu la Brasov. Azi dau jos radiatorul si merg la spalatorie sa-l curat.

Revin dupa ce il montez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a intamplat chiar de-odata.. Prima oara (Brasov-Comanesti) mi s-a incins cand urcam Oituzul... si m-am gandit ca poate de la urcat... La coborare am oprit k se aprinsese becul. Am stat putin in parcare apoi am completat cu apa si am plecat mai departe... insa pana in Onesti iar a crescut. Am ajuns la Comanesti si am scos termostatul. Si tot se incalzea... La intoarcere am venit usor,(max 70 km/h) si numai in oituz s-a aprins becul iar. Daca era pompa nu cred ca ajungeam eu la Brasov. Azi dau jos radiatorul si merg la spalatorie sa-l curat.

Revin dupa ce il montez!

daca tot dai jos radiatorul te sfatuiesc sa te duci la un electrician sa-ti incerce si ventilatorul de la radiator... si de la ala poate fi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul merge... l-am probat :icon_thumright:

Insa problemele se cam tin lant... Am vrut sa dau pompa jos si s-au rupt 2 suruburi :( Dar le rezolv eu pana la urma... numa sa nu se mai incalzeasca :))

Revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la un total de 4 suruburi rupte :biggrin:

Sunt dezamagit :D:(;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa de apa, am curatat radiatorul.. Sper sa nu mai am probleme!

spuneti-mi va rog, cum se face o aerisire buna la instalatia de racire.

multu mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

isi face singura aerisire. pornesti motorul si il lasi pana porneste termocupla in acest timp mai completezi cu apa sau antigel in vas daca e nevoie.....

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat pompa de apa, cureaua de distributie, bujiile, am verificat pompa de injectie.... totul merge ceas... sau GOLF ;)

suntep pregatiti de iarna...

DRUMURI BUNE PRIETENI!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
la modelul tau de motor , daca ai totul original , ai o pompa electica de apa care raceste turbina , verifica circuitul de racire

al turbinei .

la racirea cu apa a turbinei l-as indruma si eu, am vazut la un SB ca i sa spart returul de la apa (cel de sub turbina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut . va rog sa ma ajutati si pe mine daca se poate. am proble cu apa si ma dispera .. sa va explic ce sa intamplat : dupa ce am ajuns acasa cu masina (apa calda-90 de grade ceva normal)ma mananca si deschid capota si de plictiseala desfac capacul de la vasul de expansiune si incepe imediat sa curga apa. am pus cat de repede am putut capacul la loc si lichidul a continuat sa curga dar acum pe o gaurica din lateralul vasului(gaurica vasului). acum ceea ce nu pricep este ca am completat la loc cu antigel(g12) si dupa ce temp urca la 90 de grade incepe sa iasa aburi .. ciudat este faptul ca imi da apa afara doar dupa ce opresc motorul. si vreau sa mai zic ca se aude si ceva de genu unei bolboroseli.. apa crescand si scazand in vas pana se goleste. aveti idee ce ar putea sa fie ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiator infundat, termocupla, garnitura de chiulasa. Prima data verifica termocupla, dupa radiatorul.. si doar in ultima faza verifica/schimba grnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit posturile de mai sus si iam dat de cap. era de la busonul vasului de expansiune era sarita garnitura din locul ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, pentru ca busonul are o supapa pe el..

bine ca ai rezolvat problema :)

Modificat de Ciubaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutor.... dupa cateva gropi destul de zdravene (ca de! platim taxe si impozite pe sosele).... mi s-a aprins led-ul din bord de la apa. Evident ca am tras pe dreapta sa vad ce se intampla. Furtun spart, cel care e intre chiulasa si pompa de apa si are un "T" care duce la termoflot. L-am bandajat cu banda izolatoare normala .. si am reusit sa ajung in Bucuresti (zic eu bine). Problema e ca nu gasesc sa cumpar furtunu asta decat la Augsburg unde mi-au cerut 241 de RON.

Sfaturi , pareri .... totusi e doar un furtun de 25 cm.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutor.... dupa cateva gropi destul de zdravene (ca de! platim taxe si impozite pe sosele).... mi s-a aprins led-ul din bord de la apa. Evident ca am tras pe dreapta sa vad ce se intampla. Furtun spart, cel care e intre chiulasa si pompa de apa si are un "T" care duce la termoflot. L-am bandajat cu banda izolatoare normala .. si am reusit sa ajung in Bucuresti (zic eu bine). Problema e ca nu gasesc sa cumpar furtunu asta decat la Augsburg unde mi-au cerut 241 de RON.

Sfaturi , pareri .... totusi e doar un furtun de 25 cm.

Multumesc

incearca la dezmembrari k nu merita sa dai atat pe un amarat de furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!