Jump to content

Intercooler crapat


calingurghiu
 Share

Postare recomandată

Chiar si asa...rezolvarea este tot alt intercooler...

Eu l-am decapsat de tot...am pus poxipol si l-am capsat din nou dar nu a tinut...plus ca e ceva de munca sa desfaci toate clemele alea...

Daca zici ca este de 85 ia codul de pe el si cauta acelasi cod...

Vezi sa nu dai peste un vanzator zelos care stie ca toate sunt la fel si sa iti dea de 65...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Laurentiu_LWR

    20

  • AdCrys

    9

  • F l o r i n

    8

  • FVM

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai tocmai de aceea l-am masurat  :D .Problema este ca nu prea am gasit in zona Ploiestiului niciun intercooler,sunt in cautari.Oricum nu ma grabesc pt ca nu cred ca e o problema foarte grava, avand in vedere ca masina trage bine nu intra in limp mode si nici nu se aude fasait ca si cum ar sufla pe acolo.Ceea ce ma deranjeaza este acel ulei care picura si imi murdareste bara jos in acel colt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..am in passat din 1999, 85 kw, 116 cp si in urma cu ceva timp am avut un accident in urma caruia mi s-a spart intercooler-ul...am si eu 2 intrebari

1. daca imi achizitionez un intercooler din dezmembrari de pe un passat de 110 cp se potriveste sau trebuie sa iau de alta masina de 116 cp (audi, vw golf)???

2. Cum pot curata intercooler-ul???

Multumiri anticipate

Modificat de cosmin_2ooo7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema intercoolerului.L-am inlocuit cu unul second.Dar si acesta am observat ca da putin ulei pe la imbinarea cu futunul de jos.Se pare ca acel colier nu strange bine.Acolo este un colier otelit cu autostrangere.oare daca ii voi pune un colier clasic pe filet v-a tine mai bine?Este posibil ca acest colier otelit sa se aseze si sa se stranga mai bine in timp?

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine cumperi colierele noi pe original...nu cred ca sunt prea scumpe...eu am luat de curand coliere originale pentru niste furtune de combustibil...si doar prin simplul fapt ca le deschideam la maxim la revenire erau putin mai largi

Dupa atat timp e posibil sa nu mai stranga asa bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerca maine sa pun un colier universal pe filet.Sper sa nu fie nevoie sa demontez tot intercoolerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

 

Am si eu o problema, in sensul ca las o mica pata in parcare, in partea dreapta fata aproape de roata , dupa 1 zi de lasat masina la servici. 

Saptamana asta am schimbat cauciucurile si am observat asta, pentru ca se prelinge ulei , undeva pe la baza intercoolerului.

A doua zi am fost la o diagnoza, iar cei de acolo mi-au zis ca problema este de la turbina si ca trebuie sa o schimb(sau sa oreconditionez), desi nu au desfacut nimica ca sa faca verificari. Am observat ca nivelul la ulei este mai aproape de limita minim, fata de ultimul schimb din vara(am facut cam 6000 km de atunci).  Legat de turbina nu am observat diferente, masina trage bine si pe autostrada, nu intra in limp mode, masina nu scoate fum, nu se aud alte zgomote ciudate... Eu ma gandesc daca este posibil ca intercoolerul sa fie crapat, pentru ca nu am scut in fata. Ce mi-ati recomanda sa fac: o verificare la intercooler,legaturi, racorduri, curatat turbina si un nou schimb de ulei?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Si sa controlezi axul turbinei daca are joc. In rest ordinea care ai scris-o e foarte buna. Uleiul daca nu e necesar nu il schimba, doar completeaza-l.

De cele mai multe ori se crapa intercoolerul mai ales daca unul din racorduri e din plastic. Practic se distanteaza acel capac de plastic si astfel uleiul se prelinge pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

 

La ultima "vizita" la service mi s-a spus ca intercooler-ul este fisurat.Am observat de ceva timp scurgeri de ulei in zona respectiva si parca un "fasait"(se aude parca cum trage aer) la demaraj.

Tipul de la service mi-a propus sa il sudeze.

A mai incercat cineva varianta sudura?Credeti ca rezista sau doar pierd timp si bani?

Poate cineva sa imi dea un cod piesa pentru intercooler pentru un MK4 1.9 TDI AXR,74 kW?

Am inteles ca cel original este Valeo.Asa este?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu sudatul - depinde de cat de bine face treaba si costuri - altfel te orientezi catre unul SH sau nou - atentie la calitatea celor aftermarket - am intalnit destule, care cedeaza foarte repede....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre cat de bine face treaba nu am nici o idee :icon_confused: .Cat despre costuri a zis undeva la 250 de RON.

Avand in vedere ca unul nou este 500,ma gandesc serios sa renunt la ideea cu sudatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot pe varianta inlocuirii, as merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ajutati-ma si pe mn!am schimbat intercoolerul anu trecut(nissens nou)si turbo reconditionat de reprezentanta VW D&C Oradea si acu o sapt in mers mai turat un pik am auzit un pok f tare...am oprit..m-am uitat si icul era crapat in 2:plasticul de sub ic era desfacut!azi lam schimat cu unul nou la service si mia facut un test de presiune la turbo..dupa cum am citit la voi p forum! Presiunea normala era 1220(cv d genu)si presiunea masurata 1650(plus minus..urca un pik 5 sau 6..si scadea tot acolo). Asta era in relantiu turat!zicea omu care mia fac testu ca probabil ca in mers se ridica mai sus de 1650 si capana in 2000 e ok!!DE CE A CRAPAT ICUL IN 2??? Asta e intrebarea!! E prost facut turbo??

Datimi un rasp sa stiu unde sa merg.in rest o zis omu..ca nu aparea nimik altcv probl la turbo! E vorba de o bora 1.9 ajm din 2000 cu 116 cp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cred ca am presiunea prea mare la turbina.Imi impinge primul tub chiar la iesire afara din turbina pe la 2000 rpm.Poate cineva sa imi spuna daca pot sa reglez presiunea cu VCDS 12.12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Bună seara , am dat jos intercooler-ul și am gășit ulei în el doar prelins pe el nu era adunat în interior.. Este de la turbina ? Și intercooler este fisurat îmi curge ulei din el la drum lung..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

La intercooler de ajm ce diametru are senzorul de pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,

 

Am o bora tip motor ajm 116 cp si a crapat intercoolerul,intrebarea mea este ca pot pune un intercooler cu grosime mai mica? Cel care a crapat este de 85 si eu am unul cu grosimea de 64,pot sa il montez pe cel cu 64 sau o sa am probleme cu racirea?

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca ai de 85...stiam ca pana in 130 Cai sunt de 65...tocmai de asta nu cred ca vei avea nici o problema punandu-l pe cel de 65...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns dar intre timp mi-am facut rost de unu cu dimensiunea de 85 si l-am montat,pana acum totul pare ok.

Nu se da quote / citeaza la postul anterior. Este sanctionabil. multumesc

Modificat de Aerofan
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce prindere ai?colier sau cupla rapida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prinderea este cu colier

Ce ar fi putut cauza acest lucru?

Țin sa mentionez ca eram in treapta a 3-a si motorul turat la 3000. De aproape 1 an am vazut pete mici de ulei sub masina in zona unde este intercoolerul si pe intercooler era ulei,cel mai mult in zona in care sa desprins. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut poate cineva sa imi dea un cod pt intercooler 1.9 axr si un cod pt surubul de prindere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua , doresc si eu o opinie in legatura cu aceasta problema daca se poate . Ce ar trebui facut in continuare , pe lângă faptul că am cumparat un nou radiator la pretul de 400 lei . La service călcând pedala de accelerație la maxim , ieșea aer iar câteodată in timpul mersului brutal pica turbina ( rareori) . Iar cică acel plastic a mâncat radiatorul . Ceva păreri 

Screenshot_20200604-150054_Messenger.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce spui trebuie verificat intercoolerul sa nu fie fisurat undeva, traseul (furtun, cuple) si facut un log pe tuirbina / capsula vacumatica daca lucreaza in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercoolerul este nou nout achiziționat anul  trecut , doar ce nu a fost schimbat este acest radiator din partea dreapta , care azi la service mi.a arătat cum scapă aer . Comandand unul nou ma gandesc tot cu furtune etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!