Jump to content

Intercooler crapat


calingurghiu
 Share

Postare recomandată

Momentan circul fara deflectorul de aer de pe intercooler din motive de erodare invocate de mecanic.

Sunt curios cum o sa se comporte motorul dupa ce da caldura. Si oare nu se aduna mai multe mizerii acolo pe grila intercooler, din cauza ca nu mai are deflectorul de aer instalat?

Va tin la curent ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Laurentiu_LWR

    20

  • AdCrys

    9

  • F l o r i n

    8

  • FVM

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca nu o sa simti mare diferenta la putere...... ca nu e masina racing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-o sa simt , ramane de vazut, mai ales in depasiri. Consumul o sa-l vad pe bord.

Cel mai mult insa , sunt interesat sa nu se suprasolicite, incalzeasca turbina si/sau motorul atunci cand afara vor 30 de grade +.

Merci.

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema si tind sa cred ca e intercoolerul. De o bucata de timp imi scoate ft mult fum si am si lag ft mare sub 2000rpm. Am un passat avf remapat. Am verificat furtunele de legatura dintre turbina si ic si sunt in regula, dar se aude un fasait undeva in zona intercoolerului, ca si cum ar pierde presiune. E posibil sa fie fisurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pai iti dai seama ca pana nu dai bara jos...si ii faci o poza si o pui aici...nu stie nimeni sa iti spuna nu?

daca este curat...e ok..daca e murdar de ulei,inseamna ca este fisurat pe undeva

spor

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o dilema cu intercoolerul, tot din cauza acelei prize aer pe care nu o mai am. Cum se realizeaza racirea cu ajutorul intercoolerului? Intra sau iese aer din el? Presupun ca daca avea o priza de aer in fata, aerul intra in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...normal aerul trece prin el...asa se raceste...indiferent daca ai priza sau nu...

fara priza de aer...fluxul de aer mai trece si pe langa el,mai sunt si pierderi...uite o poza sa intelegi mai bine....

post-14266-0-94621400-1335127245_thumb.j tot aerul care intra in bara prin grila laterala se duce peste tot

cu priza de aer...aerul este directionat catre intercooler si ajunge doar la intercooler...nu si pe langa el...

post-14266-0-39106100-1335127355_thumb.j

e simpla chestia

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, acum mi-e mai clar, cel putin pana la intrarea in intercooler. Mai incolo nu stiu cum functioneaza sistemul de racire.

Intrebarea mea acum este: cum pot monta priza de aer fara ca aceasta sa dauneze intercoolerului? Intreb asta deoarece multi se plang ca li s-au deteriorat sau crapat intercoolerul din cauza prizei de aer din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu banda aia de silicon am pus-o din cauza acestui deflector pentru ca a frecat si a spart cateva celule...

in partea de jos decupeaza cam 1 cm pe lungime...cat sa nu mai atinga deloc...asta ar fi solutia

uite poza ce sa decupezi post-14266-0-09465700-1335166582_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva ca am circulat fara deflector in ultimele doua luni?

Dauneaza motorului sau turbinei?

In cazul in care conduc mai sportiv si turez peste 3000 se poate supraincalzi vreo componenta si sa se defecteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu... stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare din nou. Saptamana trecuta am avut o interventie la masina pe partea de suspensii ocazie cu care am comandat si deflectorul de aer de pe intercooler. Avea ceva eticheta cu VW Audi pe el si scria in germana. Parea ca e fabricat in Austria. L-au pus baietii sus si m-am linistit, fuuuuuuuuu :).

Cred ca e mai bine cu el decat fara si zic asta deoarece parca suna altfel motorul inainte si dupa montaj. Sa fie doar efectul psihologic ?!

Oricum, montajul nu e complicat , au dat bara fata jos si pur si simplu l-au agatat cu acele cleme. Vine perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Posibil efect placebo. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema. Am un g4 din 2000, motor ALH si zilele astea am dat jos intercooler-ul si furtunele acestuia pt ca era f mult ulei pe ele. Nu stiti din ce cauza? Se poate sa fie spart IC? am scos din el vreo 2 bucati mici de garnitura. Ce pot sa fac? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie si spart, se poate sa-ti scape si pe langa oringuri.... acum, asta vezi dupa ce-l speli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

pai...normal aerul trece prin el...asa se raceste...indiferent daca ai priza sau nu...

fara priza de aer...fluxul de aer mai trece si pe langa el,mai sunt si pierderi...uite o poza sa intelegi mai bine....

attachicon.gifImag015.jpg tot aerul care intra in bara prin grila laterala se duce peste tot

cu priza de aer...aerul este directionat catre intercooler si ajunge doar la intercooler...nu si pe langa el...

attachicon.gifImag016.jpg

e simpla chestia

Ce fel de silicon ati folosit ca sa lipiti IC acolo? De cand mergeti cu IC reparat asa? Rezista la presiunea data de turbina? As incerca si eu aceasta reparatie, am cateva roase tot din cauza deflectorului de aer (se poate oare lipi cu DURAFIX sunt niste electrozi de lipit aluminiu cu o butelie de butan gaz se incalzeste suprafata dupa care cu acel electrod se topeste pe suprafata respectiva, nu stiu daca IC-ul este complet numai de aluminiu, sa nu aiba ceva chestii prin el care sa se topeasca de la caldura generata de flacara) si decat sa iau unul nou mai bine as mai intinde-o putin  :))!

Modificat de misubora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salut...poti incerca...eu am mers in varianta cu silicon cateva luni pana am gasit altul si l-am schimbat...

Metoda ta de reparatie imi pare mai profi...sa pui ceva poze de la operatie:)

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu ce sa zic, parca as inclina in a cumpara unul second, am vazut ca se gasesc pe la 250 ron, cred ca e mai sigur decat cu silicon si operatia am sa o fac eu, cred  ca nu este prea complicat, partea cu lipitul este super profi, dar sa ne gandim ca la imbinarea dintre aluminiu si plastic nu o sa faca fata la temperatura in momentul lipiri si ce repari pe o parte cred ca se strica pe alta, pacat ca nu mai sunt utilizatori care au intampinat astfel de probleme ca poate s-ar gasi o solutie mai buna decat achizitionarea altui intercooler! multumesc pt. raspuns!  :D

Modificat de misubora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos intercoolerul de pe masina si l-am spalat la spalatorie cu solutie pt spalat motoare si eram bucuros ca nu avea acele lamele de aluminiu roase de catre deflector :icon_bounce: dupa care i-am blocat o intrare cu o sticla de plastic si la cealalta intrare am pus o garnitura mai groasa din cauciuc si am bagat aer cu pistolul de umflat roti si am dat pe intercooler cu o solutie fomata din apa cu sapun :mop:  si ghinion, sufla aer pe la partile laterale unde se imbina plasticul cu aluminiul  :tuktuk: (nu puteau sa faca nemtii tot IC-ul din aluminiu ca sa poata fi reparat??), in fine asta a fost ieri, am si dat comanda de unul SH pe net si l-am primit astazi 250 lei pret destul de ok la 130 cp prindere pe sigurante tot OEM Valeo si am repetat operatiunea de decontamnare la spalatorie cu IC-ul cuparat + clatit binisor in inteior cu diluant dar era destul de curat, montat la loc (daca nu era treaba pe fuga faceam un DIY cu foto, oricum destul de simpla operatiunea), doar ca inca nu am pus si furtunul de sus si am pornit masina ca sa arunce eventuale urme de diluant si gaze sa nu am surprize, merge ok doar ca tot aud acel fasait cand se tureaza peste 2000 oare sa fie ceva furtun neetans? totusi putere am! a, inca ceva, IC-ul mi-a venit cu tot cu senzor si am ramas cu un senzor presiune IC ORIGINAL in plus poate are careva nevoie! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Poate sa confirme cineva ca daca gaura din intercooler e prea mare turbina intra in avarie si se blocheaza pana la urmatoarea repornire a motorului?Poate fi asta o cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice pierdere de presiune debit prea mare pe circuit  face ca turbina sa nu functioneze in parametri  turbina si motorul intra pe avarie. Eu personal mi-am facut intercooler la comanda din aluminiu dupa original, schimbat coliere, toti senzori si electrovalevele noi, egr nou, o-ring noi la injectoare, furtune si furtunase noi,  o mare gaura in buget.

De atunci masina e racheta pe roti, consum la relanti  acum iarna de 0,4-0,5l/h, consum la mers 110-120, 6,5-7l-h, mers sportiv, nu o iert deloc.

Fiecare maruntis nou a adus un + masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si eu trebuie sa inlocuiesc IC-ul, deoarece deflectorul de aer a frecat IC-ul pana la fisurat.In ultimul timp imi lasa cate o mica picatura de ulei in parcare.Baietii de la service mi-au zis ca trebuie schimbat IC.Precizez ca puterea masinii nu a scazut si nici nu se aude nici un fasait suspect in sarcina.Imi poate spune vre-un coleg ce model de intercooler am?Am vazut pe cateva site-uri de piese auto ca exista doua modele: unul cu grosime de 65mm si unul de 85mm.Am gasit intr-un alt topic legat de IC  ,ca cel cu grosimea de 85mm ar fi pt modele de 130cp, iar eu as avea de 65mm.Pot pune pe masina mea IC cu grosimea de 85 mm fara alte modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe 130 nu ai sanse sa il pui fara modificari deoarece difera sistemul de prindere el fiiind pe cuple rapide...nu pe colier cum ai tu

post-14266-0-77283000-1421179940_thumb.jpost-14266-0-25188000-1421179942_thumb.j

In schimb poti studia intercooler-ul de pe 1.8T...este de 85 si pe coliere dar trebuie investigat bine daca se pupa la unghi...cum intra furtunele...si probabil trebuie si senzor de 3Bar

le

http://www.ecstuning.com/ES2090764/

http://www.ecstuning.com/ES258887/

Mie imi par la fel...

Succes

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am studiat mai detaliat problema intercooler-ului meu.Se pare ca nu este fisurat unde freaca acea priza de aer si imi scapa ulei pe la imbinarea de jos dintre partea din aliminiu cu plasticul.Are ca niste aripioare/cleme metalice care tine capacul din plastic strans, la mine cateva cleme sunt slabe unele chiat rupte.Voi reveni si cu cateva poze.Cu ocazia asta i-am masurat grosimea, se pare ca are in 85mm si prinderile sunt pe coliere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!