Jump to content

Intercooler crapat


calingurghiu
 Share

Postare recomandată

Gata ... achizitionat, schimbat, curatat turbina ... total 640 Lei.

Saraca masina, mi-am dat seama cam greu ce are ... dar in sfarsit se simte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Laurentiu_LWR

    20

  • AdCrys

    9

  • F l o r i n

    8

  • FVM

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, este diferenta semnificativa. si nu mai am nici fumigena dupa mine ... am scapat de fumul din depasiri :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

aveti idee pe unde pot gasi ( sau daca se gasesc ) garniturile de la inbinarile furtunelor care duc la intercooler(jos in partea dreapta a rotii furtunul se inbina cu o parte de conducta de plastic care la randul ei duce la intercooler), zilele trecute am auzit un fisiit la schimbarea treptelor de obicei turat peste 2000, iar cand m-am uitat mai atent furtunul sarise din acea inbinare iar garnitura era rupta, intentionez sa le schimb pe toate dupa tot traseul.

Mentionez ca tipul motorului este axr 101 cp.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numesc oring-uri si se gasesc la orice mag. de piese mai serios 9( pe comanda cod motor). Am schimbat si eu vreo 4 si m-au costat cam 40 roni, daca tin bine minte. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos o sa caut , banuesc ca sut la set ptr fiecare tip de motor in parte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. am si eu un vw bora 1.9 tdi din 2005 siam o problema....sa incep de la inceput.....acu un an mi sa aprins pt prima data in bord emision workshop iar masina nu se mai accelera....am fost la un service si am curatat turbina care mergea decat la jumatate din potential....o perioada de timpt toate bune....acum dupa ceva timp cand mergeam la drum intins....pe serpentine depasiri...cand fortam putin motoru iar se aprindea si nu se mai accelera, dar daca ii luam contactu si o reporneam nu mai avea nici un fel de problema ( si am mers ceva timp asa ) dar duminica cand mam intors de la mare sa intamplat din nou sa nu se mai accelereze doar ca de data asta daca o reporneam...o reporneam degeaba doar ca acum scoate si fum negru. va rog care stiti sa imi da-ti si mie o explicatie si ce ar trebui sa fac....din cate am inteles ar fi intercooleru...poate sa fie si de laltceva???? Va multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers, ca nu strica.

Fum mult, pierdere de putere - poate sa fie furtunele de la intercooler sparte, desfacute, sau chiar intercooler. Se aude ceva fasaind pe la motor, cand o accelerezi ?

Fum negru la accelerare si masina puturoasa - poate sa fie si un debitmetru mort.

Asa ca, mai bine verifica inainte sa schimbi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

s-a intamplat si la mine sa fie spart intercoolerul din cauza grilei de plastic care freca pe el si s-au tocit elementii.L-am schimbat cu unul de pe 1.8 turbo (dar a fost necesara largirea locului pt senzor codul de intercooler era cu S la sfarsit).

Despre "limp mode-ul" de la colegul sfarfalik mie mi s-a intamplat pe autostrada cand i-am dat blana si am mers asa vreo 5 minute ....a cedat actuatorul de la turbo....am oprit si repornit si si-a dat drumul...

imi mai face figuri la accelerari peste 4000 rpm.

Bafta si drumuri bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum pot face un log in mers....stiu ca e un lucru care il stiu majoritatea de aici...dar eu sunt cam nou pe aici....si sincer nu stiu ce este un "log in mers" si nici nu stiu cum sa il fac.

Florin daca ai fi mai explicit as fi recunoscator :) mersi :)

VIPER34 : si mie imi facea figura asta la accelerari peste 4000 dar acu....nu mai facace chestia asta dupa repornire...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers -

te loghezi cu VagCom-ul pe Engine, pe meas block - 003, 010 si 011 si ii dai Log. Il faci in treptele 2 si 3 de viteza, dupa 2000 rpm pana la 4000 rpm, cu pedala de acceleratie apasata 100%. Dupa aia ce rezulta il atasezi in aria noastra dedicata log-urilor si noi ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-a anuntat mecanicu ca al meu intercooler e varza totala si trebuie schimbat

Vreau sa va intreb marca J.DEUS e buna?(e cel mai ieftin din pacate-bugetu e in criza)

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

la dezmembrari nu gasesti? ce inseamna varza totala?spart sau imbaxit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dezmembrari a cerut 50 euro si nu avea cu locas de senzor

varza totala, adica explodat, kaput total

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare prostie modul in care a fost montat intercoolerul pe Golf iv, al meu s-a ros tot in plasticul de la deflectorul de aer. Pentru inlocuire am gasit vreo 2 variante :

- dezmembrari - vreo 350 ron

- nou, magazin - vreo 300 ron

Care din cele 2 variante ar fi mai buna? Banuiesc ca cel nou nu e original dar totusi e nou..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! la Golf`ul 4 1.9 TDI de 131 CP ce piesa e in stanga (cum te uiti) capacului de plastic ce sta pe motor. Are un furtun gros.

Imi da ulei pe acolo ...stiti de la ce ar putea fi

Modificat de Teodor09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Intercooler-ul meu are aprox. 15.000km de cand a fost schimbat ("nou" din magazin). Ieri eram in depasire cand am auzit un zgomot in dreapta fata si am pierdut putere. Am crezut ca am facut pana. Am oprit masina iar in fata rotii din dreapta fata imi curgea ulei. Cand m-am uitat sub bara, am vazut capacul de jos de la intercooler sarit (mai statea doar in colier) iar garnitura atarna. Ulei mi-a curs aprox. un paharel de cafea. Am ajuns la un service ~ 15km, mi-a dat jos intercooler-ul si mi-a pus capacul la loc. Dar ne-am uitat si la capacul de sus iar acesta nu mai are garnitura (este sarita si rupta).

Din ce am reusit eu sa explic, concluzia ar fi ca ma lasa turbina? Sau este doar problema de intercooler?

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...din cate tin eu minte ai curatat si turbina cand ai schimbat intercooleru-ul ,nu?

cel care ti-a curatat -o a pomenit ceva?cum ca ar fi pe duca?

eu cred ca este doar problema de intercooler,posibil marfa proasta sau poate l-ai agatat cumva...fara sa iti dai seama...

cel busit nu l-ai lipit la loc?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plasticu ala ii pus dimpotriva sa directioneze cat mai mult aer spre el....gasiti intercoolere aftermarket undeva la 100 euro frontal kre se pune in fata la radiatoare,furtunele,tubulatura tot ce trebuie si alea undeva pacolo.....50-60,da randament cam cat 4 intercoolere vag originale,o remapare sa dispara lagu de la turbo si dintr`un 116 hp il faci km de 145 in limitele normal;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am avut intercoolerul taiat de la plasticul ala ce venea in fata lui , si l-am lipit cu poxipol si merge bine mersi . Problema e caacum 1 luna m-a lasat turbina , si ma gandesc sa nu fii fost de la poxipolul vietii . Ajutati-ma si pe mine cu un intercooler sau un loc de unde pot lua unul nou sau bun sa imi iau o piatra de pe inima. :) Turbosuflanta am reconditionat-o , dar ma gandesc ca o sa ma lase iarasi , si o sa trebuiasca o turbosuflanta noua (care am inteles ca e vreo 1000 euro ?) , si nu merita turbo nou fara intercooler nou :). Vreau sa fiu pregatit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) de unde 1000€?Ia legatura cu CIPOS si ai sa vezi ca e mult mai ieftin.Colgeul TURBODIESEL a luat de la el si a fost foarte multumit legat de calitate/pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) de unde 1000€?Ia legatura cu CIPOS si ai sa vezi ca e mult mai ieftin.Colgeul TURBODIESEL a luat de la el si a fost foarte multumit legat de calitate/pret.

Serios ? deci una noua nu atinge 1000 euro? Si unde dau eu de acest domn cipos?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici dai de acest domn Cipos:)

si daca tot ai vazut ca deflectorul de aer este problema..incearca sa tai din el 0.5 cm...sa nu mai atinga...si eventual pune ceva pe marginea aia...sa nu mai fie taioasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici dai de acest domn Cipos:)

http://vwforum.vwfor...actuatoare-noi/

si daca tot ai vazut ca deflectorul de aer este problema..incearca sa tai din el 0.5 cm...sa nu mai atinga...si eventual pune ceva pe marginea aia...sa nu mai fie taioasa...

Mersi pentru link.

Am aruncat deflectorul ala ca era facut ca o floare . :) ma gandesc sa fac eu unul din metal . Unul mai interesant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa te cam chinui...si parerea mea ca nu isi are rostul sa te chinui...gandeste-te si la forma...si ca e umezeala acolo cand ploua...si cand speli masina...o sa rufineasca ala...plus ca daca nu il prinzi bine...se infige in intercooler la o viteza mai mare...

oricum...succes cu proiectul...sa pui si o poza sa vedem si noi inventia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!