Jump to content

Intercooler crapat


calingurghiu
 Share

Postare recomandată

Fiind din aluminiu NU se pot lipi cu fludor si pistol de lipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Laurentiu_LWR

    20

  • AdCrys

    9

  • F l o r i n

    8

  • FVM

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fiind din aluminiu NU se pot lipi cu fludor si pistol de lipit.

Dap confuzie totala. Exista metoda de a carpi acele gaurele in tevile intercoolerului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

eu am folosit silicon rosu pentru temperaturi foarte inalte...al meu la fel era taiat de acel plastic de directionare al aerului si am dat cu silicon rosu pe o portiune de 0.5cm de la baza in sus, pe toata lungimea lui...tine foarte bine si nu am probleme in conditiile in care lucreaza din plin(cam forjez masina)

eu unu recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot suntem la intercooler , as mai avea o intrebare , daca este putin ulei in intercooler are ceva , afecteaza cu ceva . Intreb deoarece masina de pe care l-am luat avea un defect si ii baga ulei in intercooler , eu cand l-am montat am cam stors uleiul din el dar sigur a mai ramas ceva pe acolo . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate au ulei in intercooler. Sunt vapori de ulei care condenseaza pe admisie si ajung in intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat... cred ca si eu am ceva probleme pe traseul de intercooler pt. ca si la relanti se aude un usor fluierat de turbina mai bine zis un fasait. Rolele nu au cum sa fie intrucat sunt noi si pe distributie si pe alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

poti verifica cu apa si sapun...exact ca la gaze :rolleyes: dai cu o pensula pe la imbinarile de pe traseu si asa vezi daca ai neetasitati...dar daca nu sunt urme de vapori de ulei cred ca fasaitul poate nu este fasait,o fi alt zgomot care seamana cu fasaitul

referitor la colegul FVM cred ca are grila de benzinar,care parca nu este decupata

pentru Ace2 uite poze cum am rezolvat-o cu porii produsi de acel plastic

http://img178.imageshack.us/img178/7752/imag011j.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/8912/imag015n.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/5091/imag013h.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/8223/imag016a.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/2208/imag010.jpg

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

se pare ca tot eu am scris ultimul pe acest topic:)intr-un final am renuntat la carpeala si mi-am luat intercooler...

intrebarea este...din moment ce am umblat vreo10000km cu acela fisurat..ce ar trebui sa-i mai fac?

sa-i curat turbina,EGR-ul si admisia?

va salut cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

astept si eu rapuns pt laurentiu.Am crapat intercolerul in urma cu 5000 km,caut unul sh cu care sa-l schimb si intrebarea:trebuie curatata turbina?Inca ceva:stie cineva piese sh de vw in timisoara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.

Astazi am dat bara jos, pentru a umbla la farul drept si cand am desfacut surubul de langa intercooler am observat ceva.

Intercooler-ul, mai exact toata partea dreapta (de sus pana jos) este blocat de mizerie + ulei. Am incercat cu mana ba cu o surubelnita sa iau usor murdariile de acolo insa se deformeaza acel fagure si m-am oprit.

1. De unde as putea avea ulei acolo? (masina nu imi mananca ulei ... il schimb la 15k)

2. Exista cumva posibilitatea sa-l curat sau cel mai bine m-as duce la un service pentru a vedea cineva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

cel mai bine...fa o poza sa vedem exact despre ce este vorba...

ori il ai fisurat...ori iti scapa pe la imbinarea de sus...nu stiu ce motorizare ai dar banuiesc ca ai colier la imbinarea dintre intercooler si tubulatura si s-ar putea sa se fi slabit...asta ar fi varianta frumoasa...

tiam zis fa o poza;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa spun ca asa arata acum ... dupa ce am curatat cat am putut de bine si finut. Dar am strans 2 pumni de mizerie.

Precizez ca nu gasesc ulei sub masina dimineata.

Motorul 1.9 TDI ALH 110 CP

P.S. Imi cer iertare, dar este putin cam tarziu pentru poze ... :rolleyes:

post-21768-1269198397_thumb.jpg

post-21768-1269198411_thumb.jpg

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ma insel si sa nu-ti dau vesti proaste dar arata a intercooler fisurat. Din cate stiu eu, prin intercooler circula vapori de ulei iar daca fisura e fina, s-ar depune mult prea putin ca sa-l vezi dimineata. Auzi cumva vre-un fasait la acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Toate au ulei in intercooler. Sunt vapori de ulei care condenseaza pe admisie si ajung in intercooler.

verificarea radiatorului de racire a aerului care intra in turbine se face prin demontare.

referitor la demontarea ornamentului din fata e recomandat sa il scoti vara la mers de autostrada cand e foarte cald afara, pentru ca in oras, in ambuteiaj, efectul e 0.eu fac acest lucru frecvent plus curatare intercoolerului cu jet de apa la spalatorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am bagat de seama, dar nu aud nimic suspect ... doar ca nu mai aud turbina :( ... masina are 330k, o am de noua, si nu am umblat nici la intercooler, nici la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

la fel si eu cred inspre intercooler fisurat...mai exact ros de catre deflectorul de aer...partea buna este ca il gasesti cam la 300ron si daca vii l bucuresti ti-l schimb eu...doar ca esti coleg de forum:)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intercooler 300 ron?

si zici ca mi-l schimbi gratis ca sunt coleg de forum? :lol: :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

cam asa sunt preturile...eu am vazut unul pe ocazii dar gaseti si auci pe forum,la dezmembrari....

si daca vii la bucuresti til schimb ca nu e mare inginerie...

OT :ALH nu era de 90 de cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ALH-ul e de 90 de cai, probabil e resoftat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 90 ... un mic chip. Cand zic motorul ... trebuie sa-l pun original sau .. ? :D

Am fost astazi aici in Buzau la niste prieteni, si ... este crapat. Adevarul este ca astazi chiar mi-a facut nervi ... am avut un drum pana la Brasov si in depasiri nu prea ma mai ajuta. ( nici nu vreau sa-mi amintesc de fumul negru care-l vedeam in retrovizoare! ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam, imi pare rau ca ti-am dat o veste proasta, dar sa vezi acum, dupa ce-l schimbi cum o sa traga masina, cine stie de cand e spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

ce o fi gandit neamtul cand l-a montat intercoolerul dreapta jos nu stiu, fata de focus care e frontal si sus.O bila neagra vw, fata de ford.

sa fac o poza la al meu ca e ceva ulei la imbinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf V s-au trezit si l-au montat central.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate cunosc ... daca imi va umbla la intercooler ar trebui sa-mi curete si turbina nu? Asa retin, ca ar fi in aceeasi zona ( scuzati-mi notiunile de mecanica ... dar nu prea m-au invatat la facultatea de constructii asa ceva :icon_thumright: )

Mentionez ca la turbina nu s-a umblat niciodata, iar masina are 330k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

nu este obligatoriu...dar in conditiile tale,ar fi indicat o verificare,un log in mers macar(dar dupa ce schimbi intercoolerul)...cat despre intercoolerul frontal...parca s-au desteptat si ai nostri dar la ARL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!