Jump to content

Probleme la Jeta 1.8i '92


Serhio24
 Share

Postare recomandată

tampenia e ca am spalat motorul ! Totul ok , am acoperit delcoul , fisele .....de pornit porneste dar face urmatoarele :

- fum negru

- cand il turez (mai ales pe motor rece , dar si la cald ) duduie

- il trec pe gaz , pica in bot (adica turatia scade de la 3-4000 la 700 fara a incetini , asa cum e normal pe la 1500 ) .

Ce am facut : am suflat cu un compresor mufele de la : regulatorul de ralanti , senzorii de apa de pe conducta (unul rosu si unul alb ) , ceva mufa care merge la injector . Am suflat bujiile (capul ) si delcoul (cu toate ca nu avea nici macar condens ) .

Nici una din problemele de mai sus nu o aveam inainte cu exceptia uneia . dimineata la rece , iarna in special , motorul pornea dar daca incercam sa plec repede de pe loc , pica in bot , fara a se opri si la primele 3 pedale tot duduia , dupa care isi dadea drumul ok .

Masina e o Jetta din 92 ,RP , injectie monopunct (cred ) , 1.8i , cu gaz .

Daca stiti mecanici in cluj care STIU CE FAC cand se uita la motor , as aprecia sa imi ziceti .

Orice sfaturi pareri sunt binevenite

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am patit la fel anu trecut dupa ce am spalat motorul, dar si-a revenit singura dupa vreo 3-4 zile ... probabil ca e apa undeva si pana se evapora complet o sa mai ai prob, sau in cel mai rau caz, s-a busit ceva pe la electronica ... asta e cel mai nasol ...cred. .. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[adevarat...........dar asteptarea nu e intotdeauna cea mai buna solutie. Nici nu vreau sa arunc banii pt niste piese care nu sunt defecte. Oricum era in plan sa schimb bujiile....din acelea cu 3 picioare trebuie la motorul meu ?capacul de delcou si pipa din interior influenteaza TOT TIMPUL functionarea motorului ?sau acel duduit poate fi e ex de la o bujie mai naspa....ar trebui sa faca si la motor cald acelasi lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am avut si eu...numai ca s-a dovedit a fi de la distribuitor + capac delcou (tocite amandoua la greu), combinat cu fise de proasta calitate si bujii ancrasate.

Am schimbat capac, distribuitor (luleaua), fise si bujii => no more problems.

Iti recomand sa le iei pe rand:

- fisele, vezi sa nu fie intrerupte (le masori cu un tester) si sa aiba rezistenta specificata pe ele (5-6Kohmi);

- bujiile, pentru masina ta ar trebui unele cu un electrod (Beru, NGK dar nu Bosch), desi cele cu trei electrozi dau o aprindere mai "uniforma" si mai puternica;

- capacul de la distribuitor sa nu prezinte pinii tociti, arsi sau corodati;

- distribuitorul, sa nu fie tocit sau sa aiba fisuri.

P.S: pentru mai multa siguranta schimba si fisa de la delcou la bobina de inductie (mai mult de 100.000lei nu costa, NOUA).

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[de acord cu ce spui tu (capac , fise , bujii , etc ....) dar revin la problema mea : DE CE ? brusc si dintr-o data, de la spalat ...? oricum , mai astept sfaturi ...o sa le iau pe rand incet sa vad ce se rezolva .

PS : de ce nu bujii Bosch ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioelectric

mai nou boschul il fac toti cel mai mult spania apoi duze turcia si lista continua...la problema ta eu fac urmatoarele: dem capac + distribuitor si le incalzesc la aragaz pana aproape se topesc (deabia atunci vezi cat abur iese de acolo :banghead: ) ,ar trebui sa mearga %. sau se mai poate daca la spalat cu presiune sa fi intrat in ecu apa (la tine ar trebui sa fie langa motorasul de stergator) asa ca atunci tre sal desfaci frumos si sa il usuci cu uscatorul de par :D ,bafta si zine ce ai mai facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc si asta........sa vedem ce iese ...va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si Vioelectric, bujiile BOSCH nu mai sunt ce au fost.....sunt in proportie de 95% contrafacute..mai rar gasesti originale. (poate la PORSCHE Romania).

Capacul si distribuitorul poti sa le pui la soare in weekend sa se usuce bine de tot....ca sa nu le supraincalzesti la foc....iar dupa aia luate la smirghel (fin) ca sa scoti toate impuritatile si resturile de la corodare de pe contacte.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioelectric

intentiile sunt bune ... dar sa gandim logic :) ,daca curatati cu smirghel in capac de delcou cred ca stiti ca acolo sunt aprox 24000 de volti deci orice zgarietura provocata de smirghel va conduce curentul exact unde nu trebuie :D ( de aceea se fac gauri uneori cu burghiul pt ca sa se intrerupa astfel de trasee bine zgariate' ). deci la astfel de tensiune (puteti proba) poate sa fie pe contactii respectivi calamina de 3 mm si masina tot o sa mearga(arcul electric este mare :) ) desi acolo e putin oxid :( care e exact ca ingectia la omul mort :angry: deci mai exact acei oxizi nu incurca absolut si sigur deloc :) bafta pe mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate Vio...eu ma refeream doar la corodarea propriu-zisa a celor patru contacte, care se deformeaza in timp datorita curentilor mari si a "scanteilor" date de distribuitor. Oricum, problema e sa scape de acele probleme pe care le are....luand totul de la zero. (parerea mea). capac nou, bujii, fise, etc

Chiar daca asta implica o investitie financiara destul de importanta. Merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina incet , incet isi revine fara interventii........oricum maine planuiesc sa scimb bujiile ........dar ma reintorc la radacina problemei : :angry:

De ce se manifesta asa "violent " motorul dupa o spalare de motor ? o sa mai curat , suflu mufe ....etc ...sa vedem daca se mai imbunatateste mersul . Mai am cateva intrebari : bobina ----- poate sa faca fitze numai la motor rece ? aceeasi intrebare pt bujii , fise . Manifestarile sunt la motor rece in proportie de 80 % .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina incet , incet isi revine fara interventii........oricum maine planuiesc sa scimb bujiile ........dar ma reintorc la radacina problemei :  :angry:

De ce se manifesta asa "violent " motorul dupa o spalare de motor ? o sa mai curat , suflu mufe ....etc ...sa vedem daca se mai imbunatateste mersul . Mai am cateva intrebari : bobina ----- poate sa faca fitze numai la motor rece ? aceeasi intrebare pt bujii , fise . Manifestarile sunt la motor rece in proportie de 80 % .

<{POST_SNAPBACK}>

Din cate stiu eu bobina face probleme doar cand e motorul cald. Cand e rece ar trebui sa mearga perfect. Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu, si eu am probleme cu pornirea cand masina este calda....dau la automat de imi vine rau....o sa vad care e problema. Pana acum am schimbat cam tot ce se putea in afara de bobina....sper ca asta e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu, si eu am probleme cu pornirea cand masina este calda....dau la automat de imi vine rau....o sa vad care e problema. Pana acum am schimbat cam tot ce se putea in afara de bobina....sper ca asta e buba.

<{POST_SNAPBACK}>

pt. angel dust, off-topic :

pornirea grea la cald :

http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/eva2/FU01/ch3.2.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de tot....e clar ca o sa am treaba saptamana asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[1 . sa lamurim : nu am avut probleme cu pornirea , ci cu functionarea

2 . motorul si-a revenit la functionarea de dinaintea spalatului in proportie de 95 % , dar ca sa fiu sigur si sa elimin niste posibile cauze de proasta functionare a motorului am scimbat bujiile (NGK 3 picioare ,250.000 lei / buc ) capac delco (500000 lei si pipa 250.000 . Orium erau in plan de a fi schimbate . Deci ...problema nu a avut o rezolvare concreta . Nu stiu ce s-a udat sau ce s-a dereglat . Cert este ca merge bine acum si sunt multumit ...daca mai am necazuri ulterioare va tin la curent ! Va multmesc pentru sfaturi si ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-ma zis io ca trece de la sine ! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si din nou necazuri !

Motorul se opreste sau scade truatia pana la 2-300 rotatii.....cant il accelerez pica in bot inainte sa il accelerez ...iar siguranta de 7.5A de la instalatia de gaz s-a carbonizat complet ! absolut ciudat si enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Aceleasi probleme imposibile revin !

Masina se manifesta prin : functionare neregulata dimineata cand o turez , nu trage ca lumea timp de 2-3 minute , adica daca accelerez incet merge , daca o calc tare , nu are putere si arunca pe toba ceva puncte negre ,semi lichide .Pornirea e usoara la sfert de cheie , relantiul e normal 1200 de ture la rece 900 la cald . Masina e cu injectie monopunct . Bujii noi , ulei relativ nou (dar e inca curat si nivelul e normal ) , capac delco nou , pipa noua , filtru benzina e nou , filtrul de aer e nou .

Aveti vreo idee ? E ceva mecanic ? electronic ? Exista ceva piesa care regleaza socul ? am impresia ca amestecul e prea bogat , aruncand benzina semi arsa pe toba . Solutia la care m-am gandit e sa cumpar un corp injector cu tot ce e pe el din dezmembrari . Merita ? Rezolv ceva ?

Dupa ce s incalzeste motorul nu mai scuipa asa tare (iar pe gaz , aproape deloc ) . Doar cand il turez face asta , la relanti merge ok .

deci ? idei ?

Modificat de Serhio24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic, eu am ke-jetronic, si dimineatza la rece sta la 900 si cald la 1000-1100, si iara nu stiu ce sa-i fac, am tot reglat la ea, si cateva minute trage greu dupa care merge suuuper :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea majora e ca scoate negreala pe toba ! aveam in plan sa o vand in primavara.dar nu o dau pana nu o rezolv ! Deci fum negru e echivalent cu amestec bogat ? se poate regla ceva la injectorul monopunct ? sau e o piesa standard , fara reglaje ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum negru stiam ca e de la ulei ars ( nu ma prea pricep aici ), daca mirosul este foarte acrisor atunci amestecul este bogat, verifica cu lampa stroboscopica si iti vei da seama daca ai amestec bogat sau nu si daca esti in limite , vezi la masina ta cam intre ce nr se incadreaza :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau are sonda lambda si asta e esentiala in reglarea amestecului. Verifica daca e in regula sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau are sonda lambda si asta e esentiala in reglarea amestecului. Verifica daca e in regula sonda.

corect are sonda labda .......Dar cum o verific ? scot mufa ? nu sesizez nici o modificare , nici in bine nici in rau ..... dar expertii au zis ca aia merge (cel putin ultima data cand am testat-o ) .

@izotope : fumul de ulei ars e albastru ..al meu e relativ ok ....si ulei nu consuma , ca are 5000 cu uleiul asta si nivelul e tot acolo la max .

Modificat de Serhio24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa e cu uleiul, sorry eu nu prea stiu care ce culoare :emthup: .

vezi restul de sonde si senzori la masina, s-ar putea sa nu fie una buna , sau eventual contactele lor sa fie oxidate, incearca sa le cureti si vezi rezultatul,daca nici atunci nu merge dupa asteptarile tale, incearca si testeaza fiecare sonda in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!