Jump to content

electromotor


flopem
 Share

Postare recomandată

buna la toti.

am un carait ciudat de la electromotor care se aude cateva fractiuni de secunda dupa ce a pornit motorul...

e de la electromotor,si anul trecut a fost desfacut de un mester insa acum iarasi suna.

as vrea sa desfac electromotorul eu si sa ma bag in el sa il mesteresc putin sa vad ce e pe acolo,pentru asta ma intereseaza:

-odata dat jos e greu de decapsulat?...e vorba de alea dpua prezoane lungi?nu?

-sunt chestii,smecherii,chichitzuri care ar fi bine sa le stiu inainte sa ma bag in electromotor? (ca sa evit riscul de-a ramane cu el demontat fara sa-l mai pot pune la loc)

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul vine de la bucsele uzate ,nu le poti schimba tu daca esti din bucuresti dute la nicu 0721 258 636

are un service numai de electrica auto in spatele garii obor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,am inteles,totul imi este clar....montarea si demontarea e relativ usoara.

intrebare:

de unde pot cumpara bucsele?

unde se gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am găsit codurile, dacă interesează pe cineva. Pentru toate 3 - trei sunt pana la urmă, scuze de greşală, nu două. Codul este 083 776 056 - este codul Bosch, şi cuprinde bucşa mare de la bendix, cea mică din spate de la platoul cu cărbuni şi a treia nu am idee şi nu am stat să caut de unde e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curios intreb,pe fabia,cum poti scoate primul surub de sus,fara sa dai jos selectorul de viteze de pe cutie?ca,cam agata in el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul ca sa ajung la el să pot lucra liniştit, am dat jos capacul motorului, bateria, suportul bateriei, filtrul de aer şi racordul ăla flexibil care duce la filtrul de aer. Pe al doilea l-am abordat pe dedesupt. Asta la 1.9 care ocupă tot compartimentul, cred ca la cele cu motoare de 1.2 sau 1.4 e ceva mai mult spatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@calin... nu prea potzi! Eu am facut o smecherie cu o freza proxxon cu disc dintrala mic de flex am taiat din saiba incorporata pe surub pana la nivelulu hexagonului. exact cat sa treaca pe langa selectorul de viteza :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie nici o smecherie, doar un prelungitor la tubulară. Fără prelungitor, dai cu cheia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut si scuze de offtopic. Cred ca am si eu o problema cu electromotorul la o fabia 1.4 motorina din 2005. Astazi cand am incercat sa pornesc, electromotorul face o singura tura si se opreste (si se stinge tot bordul, inclusiv partea care afiseaza km parcursi). Nu cred ca este de la baterie pentru ca alarma, claxonul si casetofonul merg inca. Aveti idee ce pot sa incerc? As duce-o la service dar...nu porneste :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune mana si da-i curent si mergi undeva sa iti testeze starea bateriei si incarcarea alternatorului. Faptul ca ti se sting toate prin bord este semn clar ca bateria este slabita.

Personal nu cred ca este o problema de demaror la tine.

Succes!

P.S. ai grija la polaritate cand montezi cablurile de curent. Sa nu inversezi ca-i bai mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Mersi, o sa-i dau curent si revin cu ce-am observat.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit cu un prieten cu clestisori si a pornit imediat. Am verificat bateria si scotea +12 V cu motorul oprint, 14+ cu motorul pornit. N-am avut timp sa ma duc pe la service inca dar n-am mai avut probleme cu ea aseara si azi dimineata (a pornit fara niciun stres). O sa ajung saptamana viitoare sa vad ce e cu bateria si va spun

Multumesc pentru ajutor.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla ca bateria sa aiba tensiunea necesara, adica 12V iar in mers sa aiba 14V. In momentul in care o pui la treaba sa nu poata furniza curentul necesar. Pentru consumatori mici merge, sarcina mare nu o poate sustine. Daca ai posibilitatea de pune bateria pe un stand de teste daca nu eu iti recomand sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Masurarea voltajului la borne cu un multimetru practic nu este relevanta. Testarea efectiva a bateriei se face in sarcina maxima, si atunci nu o sa mai scoata nici 6 Volti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service si mi-au spus ca nu e de la baterie, ca e de la electromotor care fura curent (orice-ar insemna asta... :blah_: ) Omul a masurat tot cu un voltmetru asa ca nu stiu cat de relevant este. Un service skoda imi puteti recomanda?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a masurat tot cu un voltmetru asa ca nu stiu cat de relevant este.

Este chiar irelevant. De unde poate el sti cat curent livreaza acumulatorul cand dai la automat, mai ales masurand doar cu un voltmetru?

N-am fost eu acolo sa-l fac de kkt si sa-i explic diferenta dintre curent si tensiune. Electricianu' lu' peste...

Ador asemnea meseriasi. :)

Din moment ce luand curent de la alta masina, iti porneste bine, e clar ca e bateria de vina. Nu ai nevoie de alte masuratori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu diferenta dintre curent si tensiune :) doar ca...na...eram acolo cu " specialistu' ", m-am gandit ca stie el mai bine (sau poate s-a gandit ca daca-i dau voie sa-mi desfaca electromotorul, ii dau mai multi bani...nu stiu ce sa zic). N-as da totusi 3 milioane pe o baterie ca sa dau pe urma alti bani pe electromotor. Mi-am facut programare la aia de la avia motors (abia joi din pacate). La telefon mi-au spus ca aproape sigur e bateria, revin joi cu update-uri.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si tu schimb de acumulator cu un amic pentru cateva zile. Si sigur se face lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si tu schimb de acumulator cu un amic pentru cateva zile. Si sigur se face lumina.

Trebuie sa stiu ceva despre cum se schimba bateria? Adica ce trebuie sa desfac si chestii? Sau e straight forward: desfac suruburile evidente si iese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat starea de contact a bornelor,sa nu fie foarte oxidate pe interior.

Nu poate fi de la electromotor,deoarece tu mentionezi ca,dupa ce dai la automat,dispare curentul de la bord,este ori acumulatorul,ori contact imperfect.

Pentru inlocuire baterie,in afara de demontarea bornelor mai esista si o brida de fixare.

La cuplarea bateriei,nu uita cheile in contact,stiu mai multe cazuri,in care centralizata sa armat singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Computerul de bord nu se reseteaza sau ceva daca scot bateria, nu?

Avertisment

Te rog sa folosesti butoanele FAST REPLY sau ADD REPLY pentru postare. Nu mai folosi citat din mesajul anterior. Multumesc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se reseateaza doar kilometrajul mic (trip-ul) impreuna cu consumurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si radio-ul... :icon_thumright: si trebuie sa ai codul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!