Jump to content

Turbo pe 2.8 v6 4 motion


TeKa
 Share

Postare recomandată

As vrea sa cunosc si eu toate modificarile ce implica instalarea unei turbine pe un astfel de motor.Cam pe la ce putere il putem duce doar cu un kit turbo fara a modifica internele?Sau daca trebuie modificate,care ar fi alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

costurile nu sunt mici dar plusul de putere este de peste 120CP la toti tuneri. Preturi intre 10.000 si 20.000euro

Incearca sa citesti siturile urmatoare

http://www.hgp-turbo.de/vw/v6.html

http://www.slstuning.de

http://www.rothe-motorsport.de

Ar mai fi cativa dar astia sunt cam cei mai buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si evita sa faci chestia asta in RO, stiu ca incercase cineva si a avut multe probleme. eu inca nu stiu un loc unde as avea incredere pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow cati bani...inseamna ca sunt baliverne vorbele unora cum ca gasesc ei sa puna turbo cu 3000 de euro,nu?Am vazut acolo ca-ti schimba multe interne...ceva mai low budget nu ar exista?ceva gen 50 de cai doar prin instalarea unui kit turbo (fara schimbarea chiuloasei,etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea merge asa :blah_:

da, exista turbo si mai ieftine, pe ebay, dar nu ai nicio garantie vor functiona..de obicei..ce e ieftin e si prost.

plus ca pe langa turbo mai trebuie altele. intercooler, tevi, soft (care nu e asa simplu de facut)...etc

nu mai zic de frane mai mari, suspensie...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate! :blah_: Cu topicul asta am spulberat multe vise,inclusiv mie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si rennsport fabrica pt v6 pe la 5-6 mii costa kitul si iti da cam 200 de cai daca ai pistoane biele forjate.Dar nu uita ca ai nevoie si de alte frane suspensii e mai ieftin sa faci bora arl de 300 de cai decat sa pui turbo pe v6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar bora e FWD :)) nu prea se compara...si-asa..am 190 de caluti si treapta intai e ca si cum n-ar mai fi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stii sa pleci, poti pleca frumos cu oricate sute de cai ai avea..

dar hai sa incheiem OTul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa faci o masina turbo din aspirata mai bine iti iei una direct turbo nu conteaza ce e benzina sau diesel costurile sunt mult mai mici . Iar ceea ce ziceai ca ai auzit ca si au pus turbo pe masina cu 3000 E nu au facut ca la carte cum e un turbo din fabrica ala este un turbo pe genunchi vorba lu fratemiu :) si cu asta ma opresc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@teka se invata...si la mine treapta 1 e useless dar se poate pleca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!