Jump to content

Suport joja


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Am schimbat uleiul si din lipsa de cheie potrivita pentru capacul de la filtru, am reusit sa rup suportul de la joja.

Stie cineva cum se schimba partea de plastic si partea metalica? Am vazut ca tubul de metal se mai tine in ceva si la filtrul de ulei, dar nu vad nimic acolo.

Merita cumparata si pe producator sau doar pe original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si eu aceasta performanta....Capatul de plastic ramas pe partea metalica se scoate relativ usor dupa ce-ti confectionezi o unealta.Partea de plastic e mai groasa decat partea metalica si trebuie trasa pe cat posibil din doua parti.Am facut practic doua carlige si am tras-o afara de pe partea metalica.Problema a venit abia dupa.....Prima piesa am reusit sa o rup cand am impins-o la loc.am mai luat una si am impins-o tot din doua parti.Practic la mine s-a rupt din cauza ca piesa de plastic, practic prelungirea tevii, la motorul meu nu e dreapta si daca nu o impingi suficient nu face..clic'' si iese afara de cate ori verifici uleiul.Cu putina rabdare reusesti. piesa cred ca in jur de 12 lei dar nu de la reprezentata.Aproape de 1 an si nu a mai plesnit.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la motorul meu nu e dreapta. E usor curbata.

Deci tre sa faca un "click"? Se rasuceste sau doar se impinge inauntru? As fi vrut sa scot si tubul de plastic, pt. ca dupa ce l-am rupt, l-am lipit cu un adeziv foarte puternic, iar cand l-am rupt a 2-a oara, a ramas o bucata din plastic in tubul de metal si o s-o scot cam greu.

Am mai vazut la cineva care l-a schimbat pe producator si se misca, nu sta fix. Nu l-o fi bagat destul?

O alta economie proasta facuta de Grupul VAG. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine partea metalica are un guler care trebuie sa intre in partea de plastic deci ele sunt perechi.In partea de plastic este o crapatura mica ce permite dilatare in momentul imbinari.de aceea intra si iese greu.mai usor se rupe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Deci e ceva de genul asta: suportjoja.th.gif

In suportul de la filtrul de ulei nu se tine in nimic? Ca mi se pare tare bine fixat acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cam asa ceva doar ca mai are un ghidaj metalic care intra in piesa de plastic,el fiind sudat de partea metalica,cam ca o mica platbanda care te incurca de minune la montaj ca nu-ti permite rasucirea piesei de plastic care este si foarte casanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat-o. 30 ron pe original. Nu e chiar asa o avere. Vad eu cum o bag la loc, ca nici nu se putea un loc mai inghesuit pe langa ea.

Se vede si umarul de care ziceai:

hpim0946.th.jpg hpim0947.th.jpg hpim0948.th.jpg

Codul pentru ATJ/AJM este 038 103 663.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu bucata de sus a jojei.La tine e mai simpla joja dar tot greu e bagat la loc din cauza spatiului

post-24975-1235639272_thumb.jpg

post-24975-1235639287_thumb.jpg

post-24975-1235639311_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce n-or fi facut din metal toata teava aia de la joja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta explicatie mai buna nu gasesc decat: DE PROSTI.

Am schimbat-o si eu acuma. E floare la ureche de bagat la loc. Poate pentru ca era originala. Dar zici ca acolo s-a nascut. Nu misca deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Am un VW passat din 1998 1.6 benzina 74kw 101 CP serie motor AHL. Din cauza manerului din plastic prost i s-a distrus joja. Am fost la un magazin de piese auto si mi-au adus 3 feluri de joje diferite si niciuna nu se potrivea. Rugamintea mea este : Daca mai este cineva cu aceasta serie de motor sa imi trimita un cod de pe joja sa o pot gasi. Mentionez ca joja intra printre Conductele de la galeria de admisie ( cele de culoare argintie). Va multumesc si astept raspunsul vostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macristian1

pipe 02

Te duci frumos la reprezentanta cu talonul masinii sau cu bucata de joja daca o mai ai (acolo este trecut un cod) si costa

fix 31,76 lei. La fel am patit si eu la Passatul care il am si are aceeasi serie de motor AHL 1.6 benzina.

Codul este 06B 115 611 pentru joja care intra in tubul de plastic portocaliu.

S-ar putea ca joja OEM sa aiba putin joc adica sa fie prea ingusta. Nu-i problema, pui un o-ring de injectoare (sau orice

o-ring cu un diametru mai mic ca sa stea putin intins pe joja) in partea superioara a jojei si va intra la fix in tubul

portocaliu.

Bafta si o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat joja pentru ca s-a rupt. A costat 14 lei (swag sau febi, ambele la acelasi pret...daca vrei iti dau pe pm magazinul on-line de unde am cumparat-o). Se monteaza destul de usor in sensul ca trebuie doar sa o fixezi (impingi) in lacasul sau. Totusi, daca cea de dinainte s-a rupt atentie la felul in care scoti restul care a ramas acolo, sa nu scapi vreo bucata de plastic in interior. Am atasat si o poza cu cea pe care am cumparat-o eu

post-14980-1273853629_thumb.jpg

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc mult de ajutor macristian1.

O seara buna iti doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

l-am ajutat astazi pe colegul fabyan sa schimbam teava de la joja de ulei.cu motorul cald e relativ usor. am incercat in prima faza sa trag de bucata ramasa pe teava de metal cu un patent cu cioc.se rupeau bucatele mici si nu am reusit mai nimic.am bagat o carpa pe teava de metal sa nu riscam sa cada fragmente in baie, si apoi, avand in vedere ca trusa de pescuit o am in permanenta in masina, am scos o montura de crap cu fir textil si carlig nr.6 de la Korda(conteaza mult sa fie carligul bun :icon_thumright: ), am bagat carligul pe partea interioara a bucatii rupte, si am tras.a iesit fara prea mult efort. deci daca aveti aceasta problema, sa stiti ca un carlig de pescuit cu fir textil face minuni :) :biggrin: :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, carpa e foarte importanta. Si eu am bagat inainte de a scoate bucata rupta. Si cum a iesit bucati, mergeau direct in baie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Kelu si da cu o montura faci multe :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mda si la mine sa rupt din senin dar nu oricum...

la mine sa rupt teava in doua fix la capat jos si sa crapat si acolo unde se prinde jos...

am lipit o cu ceva leucoplast de ala si e intreaga dar nu sta fix acolo jos in motor si cand scot joja sa vad nivelul iese cu totul :(

ma duc acuma la reprezentanta sa vad daca gasesc asa ceva !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma am venit de la reprezentanta si piesa costa 18 lei asa mi ai zis tipu de acolo de la reprezentanta ba mai mult mi a aratat o pe calculator (nu o avea pe stock si ma duc maine sa fac comanda si doar poimaine ajunge)

teava e rupta exact la fel ca in pozele facute de Cosmin !

va atasez din nou poza !

acuma e lipita doar eu stiu cum :( si sta doar de forma acolo !

post-11596-1283869891_thumb.jpg

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu teaca jojei.....am cumparat-o de la un magazin de piese auto din zona vatra luminoasa......10 lei....si acum este super ok

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare grija cand scoti bucata care a ramas acolo sa nu iti cada bucatele in baia de ulei pentru ca este un material foarte casant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mare atentie la ce piese cumparati. Am vazut suport joja aftermarket care juca in locas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am luat si eu o dracie de asta (am gasit la primul magazin de piese la care am intrat cu 10 lei si pe stock)

acum imi poate spune cineva cum o fixez acolo jos ca nu prea inteleg...are o pozitie anume? cum trebuie sa stea?

multumesc anticipat!

post-11596-1283937854_thumb.jpg

post-11596-1283937863_thumb.jpg

post-11596-1283937868_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin apasare - click...si atat. Vezi sa fie curat acolo...banuiesc ca ai scos resturile celei vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu tubul acela, evident spart in timpul operatiei de schimbare a filtrului de ulei. Problema e ca nu l-am atins mai deloc dar cred ca in timp partea aceea care se prinde pe motor a devenit mai casanta - s-a copt sau a imbatranit plasticul acela de la vibratii si la cea mai mica atingere a cedat. La Loganul dci (masina low cost) e din metal. Am luat piesa de la reprezentanta cu 19 lei. Nu e complicat de scos resturile, doar partea aceea dinauntru tevii in care se infige e mai greu de extras in totalitate pentru ca are tendinta de a se faramita. Trebuie apasata destul de binisor pentru a intra piesa noua, dar nu exista dubii cand e fixata corespunzator.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!