Jump to content

probleme ambreiaj


sabinescu
 Share

Postare recomandată

am un pasat din 90 motor 1.8 benzina monopunkt,problema este ca de la un timp daca tin mai mult de 20 de secunde piciorul pe pedala de la ambreiaj ramane la fund, am schimbat pompa am crezut ca ea este de vina,dar nu ea a fost cauza,mentionez ca daca trag de pedala ea isi revine la loc si merge normal doar daca apas scurt!ce sa fie oare ,a mai patit careva??sa fie de la placa sau discul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aerisit bine pompa?

da am aerisito!am schimbat si lichidu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in aceiasi situatie , eu am schimbat pompa de ambreiaj

la autopsia cadavrului, am gasit garniturile uzate, dar mai rau a fost cu uzura de pe interiorul corpului...

mai bine pompa noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in aceiasi situatie , eu am schimbat pompa de ambreiaj

la autopsia cadavrului, am gasit garniturile uzate, dar mai rau a fost cu uzura de pe interiorul corpului...

mai bine pompa noua

la care te referi ?la cea de pe cutie sau la cea de la picior????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pompa de ambreiaj e cea de la picior . Cel de la cutie este cilindrul receptor.Cred ca la tine problema e de la acel cilindru receptor din moment ce pompa e schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am si eu o problema de genul acesteia. Imi tot scade nivelul lichidului de frana (cel care este necesar si la functionarea ambreiajului din cate am inteles). Cand scade sub nivelul unde se afla furtunasul pt ambreiaj, atunci cade ambreiajul (nu mai am deloc pedala).

Mentionez ca atunci cand am luat masina lichidul scadea mult mai incet. Am ramas cu masina in pana din cauza ca nu mai aveam lichid, asta dupa 2 luni in care habar n-aveam unde se pune, si am facut prostia sa pun dot3 in loc de dot4 dupa cum scrie si pe vasul de lichid, si asta pt ca nu am avut de unde sa iau (era o singura benzinarie prin zona, eram in afara bucurestiului).

Am pus cam 300ml, am facut pedala, si a revenit ambreiajul. Cum am ajuns la Bucuresti am cumparat dot4 am completat si am aerisit ambreiajul. De atunci imi scade nivelul la lichid din ce in ce mai repede, acum imi mananca cam 200ml la 1h-2 de mers/zi. Inca ceva, am observat ca in locul unde se afla montat la cutie cilindrul receptor (sau sper ca e cilindrul receptor), unde se imbina cutia de viteze cu motorul ar fi trebuit sa am un dop (se vede volant), iar pana la incident acolo totul era "uscat", iar dupa ce a inceput sa pape lichid, se vede un lichid pe pinioanele de la volant, si pe langa locul unde ar fi trebuit sa fie dopul ala. Ma gandesc sa nu fie lichidul meu lipsa :D.

Mi s-a spus ca s-ar putea sa fie de la garnituri ( asta doar din cauza celor 300ml de dot3 care i-am pus peste dot4? ), sau sa imi curga lichid pe la vreo roata, cel mai probabil din spate.

Sunt deschis la orice sugestii, si apreciez orice ajutor.

Costin V. din Bucuresti

Multumesc anticipat

Modificat de Costin V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ....faza cu pedala care ramane jos ....sau pierderea lichidului e sigur din pompa ....e exista 2 pompe : 1 pe cutie si una exact la pedala....costin ..uite-te la pedala ta de ambreiaj si vezi daca e lichid pe acolo ....asa am patit si eu ..dar o data a fost de la pedala si o data de la cutie ...pierdea lichid ..gandeste-te ca au si ele o vechime ...tie sigur iti pierde pe undeva si nu vezi ....

cu respect , Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ....faza cu pedala care ramane jos ....sau pierderea lichidului e sigur din pompa ....e exista 2 pompe : 1 pe cutie si una exact la pedala....costin ..uite-te la pedala ta de ambreiaj si vezi daca e lichid pe acolo ....asa am patit si eu ..dar o data a fost de la pedala si o data de la cutie ...pierdea lichid ..gandeste-te ca au si ele o vechime ...tie sigur iti pierde pe undeva si nu vezi ....

cu respect , Marius

Salut Marius, am rezolvat problema cam acum 2 sapt, era din cauza cilindrului receptor de la cutie , mersi oricum pt sfat. :D

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut aceeasi problema cu pedala care ramanea la fund , am schimbat pompa de ambreiaj , si acum merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pentru cei care mai au probleme la ambreiaj (hidraulic), si eu am avut tot problema asta, imi ramanea pedela in "fund", o trageam cu mana si trebuia sa ii dau vo 10 pedale ca sa isi revina presiunea!

1. Prima chestie e sa aerisiti bine (nu ca am dat 5 minute la pedala, a iesit putin lichid si gata), chestia dureaza intre jumate de ora si doua ore, pana va murdatiri din cap pana in picioare de DOT4 :icon_thumright:

Sunt doua pompe de ambreiaj: Pompa de ambreiaj (care e jos) si pompa centrala de ambreiaj (care e sus, in spatele pedalei) incepeti mai intai cu pompa de ambreiaj, aerisiti bine si apoi treceti la cealalta

2. Daca inca mai apar probleme, dati jos vasul de expansiune, si o fixa de 10, desfaceti pompa centrala, verificati garniturile (lumea vorbeste porcarii cand zice ca e capsulata, ca nu e ;) )... un set de reparatie pentru astfel de pompa, e in jur de 25 de lei, nu mai tre sa platiti 350RON cat e una noua!

3. Verificati vascozitatea lichidului (daca bate spre verzui, la arici cu el, bagati unu bun, de preferat DOT4, il am la 13RON, 430 ml)

4. Daca nici cum nu merge, apelati la un mecanic, trebuie schimbata una din pompe, sau vasul de lichid de frana...

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si eu am avut cam aceeasi belea asta iarna, pe la -20 grade garniturie de la cilindrul hidraulic care actioneaza ambreiajul fiind vechi scapau lichid pe langa ele. Alta problema ar mai fi garniturile de pe vasul cu lichid de frana care la temperaturi dastea extreme se contracta si curgea lichidul din el. Problema s-a rezolvat astfel:

1. Am cumparat un kit de reparatie (22 RON) pt cilindru (care costa 2-4 mil nou) la care mi-au adus garnitura care se monteaza pe piston (se trage cu hotarare de ea ca sa iasa si aia noua se unge un pic ca sa intre usor), si inca niste maruntisuri care nu le-am folosit pentru ca erau mai bune alea care erau deja pe cilindru. Am curatat bine cilindrul inauntru cu breake cleaner, l-am uns cu vaselina, am dat si pe garnitura ca sa nu o ciupesc cand am bagat-o inapoi, l-am montat, si gata. Atentie mare la orientarea garniturii pe tija.

2. Am scos vasul din pompa de frana (are 2 cleme si apoi se trage de el calumea in sus ca trebuie sa iasa) si peste garniturile lui i-am montat cate 2 O-ringuri pe fiecare parte si cand l-am presat la loc a etansat perfect.

In circuitul hidraulic la mine (1,9 TDI) a intrat cam 100ml de lichid de frana.

Total reparatie 30 RON, si cam 2 ore de stat pe langa masina la -15 grade. (si inca 10 RON daca mai punem la socoteala si aspirina pt raceala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut dragii mei .In urma cu 1 luna mi-a aparut un sunet metalic(tacanit) cand apas TOTAL pedala de ambreiaj. Mentionez ca daca apas pe pedala doar 75% din cursa pedalei de ambreiaj,nu se mai aude acel tacanit si pot schimba si vitezele.Al meu mecanic zice ca trebuie sa-mi schimb tot chitul de ambreiaj?! M-ai vreu sa mentionez ca am tractiune si nu mi se pare ca abreajul ar patina. VA ROG DATI-MI UN SFAT CE AR TREBUI SA FAC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!