Jump to content

vibreaza masina


boond
 Share

Postare recomandată

am si eu o mica problema la care nu i-am gasit rezolvarea pe forum.masina la relanti vibreaza cam tare aici ma refer nu la o mica vibratie ci la una mai pronuntata.nu este foarte grav dar as rezolva-o.precizez ca relantiul verificat pe tester sta undeva la 830 - 850 rot/min.prima data am crezut ca vibreaza toba si i-am schimbat acele bucse care o tin.nu a fost acolo.ma gandesc la avansul masinii ca de acolo sa porneasca problema.mai precizez ca doar la relanti vibreaza masina.daca o accelerez putin nu mai vibreaza.este foarte ciudata chestia.astept niste pareri ca nu prea m-as apuca sa fac tot soiul de tampenii la ea.

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, masina vibreaza si cand apas ambreiajul.si eu m-am gandit la volant dar nu e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceasi problema,nu chiar vibreaza dar scutura cam asa cum ar scutura daca nu ar fi prinsa bine toba sau ceva de genu.Si cand o accelerez nu mai scutura,si in rest relantiul imi sta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva o fi un suport de motor dus? sau de cutie? ca de la gropile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu , chiar un prieten mai in gluma mai in serios m`a intrebat daca e Diesel :Driver: La mine imi atinge carcasa de la filtrul de aer de caroserie ( cand puneti carcasa la loc este o bucata care intra undeva aproape de aripa) ei bucata aia atinge acolo. Deocamdata la cat de frig e afara am pus o bucata de carpa acolo si am terminat cu zgomotul dar acusi cand se mai incalzeste trbuie rezolvata intr`un fel. poate sunteti voi mai rapizi.

Sper ca m`am facut ineles, ca abia m`am trezit si nu vad prea bine :beer:

am vazut mai sus de ambreiaj , nu are legatura ,cand accelerezi putin gata cu zgomotul , deci ceva atinge la vobratii, totusi verificati ce v`am spus.

Modificat de BogdanBlaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, faza cu vibratul masinei...

sunt perioade cand masina merge ideal, da` sunt si din alea cand pierzi o multime de nervi la cativa km parcursi...

mi`au spus la un service ca e problema cu catalizatorul si tre sa`l "tai" din masina... stie cineva ceva despre asta ?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am filtrul de aer prins de caroserie si furtunele spre motor sunt flexibile. Catalizatorul e golit ceea ce inseamna ca e doar o teava si masina tot vibreaza la ralanti. Parerea mea e ca trebuie schimbate tampoanele, ceea ce o sa si fac mai in primavara. Pana atunci :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Vectra din semnatura a vibrat pana s-au rupt 3 suruburi din bloc care au fost extraordinar de dificil de scos. Interesant este ca tampoanele hidraulice de sute de roni n-au avut nimic, am schimbat doar suporti de 30-40 roni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la mine vibreaza din cand in cand. vibreaza de parca nu`i ajunge putere sau benzina... nush cum sa explic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca e destul de populara problema si nimeni nu i-a dat de cap.de aceea ma intreb daca nu ar fi din avansul masinii.are si alcineva parerea asta.poate un avans putin marit ar rezolva aceasta problema.ideea este ca reglarea avansului nu o prea stiu.

banuiesc avansul deoarece la o simpla si usoara accelerare dispare vibratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chaos si la mine pot spune ca e prinsa cutia de la filtru de caroserie, cu niste cercuri de cauciuc, dar dupa cum am scris si in postul de mai sus , are o particica din capac ce intra sub aripa si atinge de tabla. Acum la fiecare model nu stiu cum si unde e asezat filtrul de aer dar asa e la mine la ABD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca filtrul de aer ar putea fii cauza, avansul nici atat deoarece l-am reglat cu stroboscopul, iar daca era sa bage putina benzina fluctua turometrul care la mine e batut in cuie la 800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la topicul asta imi spun si eu parerea . Masina mergea ca unsa si dintr-o data a inceput sa vibreze cand era la relanti si am inceput sa cercetez...ce am patit eu. Am dat cred ca peste ceva si mi sa miscat treger-ul de la loc si atingea pe suportul central de la motor (cel din fata) si transmitea trepidatiile mai departe la caroserie si asa ajungea si pana la scaunul meu....

Eu cred ca poate sa fie un suport de motor sau vreo piesa sa faca legatura intre trepidatiile motorului si caroserie....cred ca numai asa se explica daca spui ca relantiul zici ca sta la 800 si.

Asta mi sa intamplat mie si e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
mircea munteanu

La o masina din familie, Audi A4 1,9 Motor AJM (parca) s-a intamplat urmatorul fenomen:

Masina vibra in mers incepand dintr-a 3-a intre 2300 si 3000 de ture. La un dealer autorizat Skoda mi s-a spus ca trebuie schimbat ambreiajul si volant. Zis si facut, dus masina in service si schimbat tot. Ambreiajul era intr-adevar prajit. La probe vibratiile persista. Mecanicul constata acest lucru si ia o decizie sigur pe el: "noua volant are defect de fabricatie". Monteaza alta volant dar problema persista. Nu mai sunt volante pe stoc : "veniti saptamana viitoare sa o inlocuim si pe asta ca altceva nu are ce sa fie". :( Povestea e mult mai lunga....

Atept sfaturile voastre. Ce poate fi ?

- masina nu vibreaza la relanti

- nu vibreaza la plecarea de pe loc

- nu vibreaza la a I-a si a II-a indiferent de regimul de turatii

- nu vibreaza la acceleratii line ci numai la blana

- vibratiile nu provin de la roti

- vibratiile incep de pe la 2300 dintr-a 3-a si parca se domolesc dupa 3000. Acelasi lucru si in treptele superioare.

Precizez ca trepidatiile sunt puternice si se simt si in pedala de acceleratie.

Orice parere e binevenita, dar de volant sa n-aud ca nu-i sigur volant. Sa fie din tampoane, un injector :) ?

Modificat de mircea munteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

am aceeasi masina ...(semnatura) .. si la mine trepideaza,se scutura,la relantii dar relantiul nu se misca deloc pe bord sta la 700 fix.ma intreb oare sa fie injectoare ca si la colegul de mai sus ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai la tine s-ar putea sa vibreze masina din cauza ca nu e turata masina la relanti...normal ar trebui sa aibe cam 950

insa nu stiu cum se face reglaju... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

aceeasi problema si la mine. vibreaza la relanti si parca nu ii ajunge puterea. cand o accelerez nu mai face nicicum. de stat in turatii la relanti cred ca sta pe la 850-900 de turatii. din tobe nu e pentru ca le-am verificar si stau la locul lor dintr-un cap pana in altul, de lovit nu loveste nimic la motor( filtrul de aer)

se poate sa fie din tampoane? eu am si suspensie sport si toate gropile le simt rau de tot sa nu mai zic, mp3ul sare intr-o veselie . ma gandesc ca din cauza asta s-ar putea sa se fi dus tampaonele :-?

poate ii da cineva de cap pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mn cand sta la relanti se aude un sunet gros, si sa zicem si o trepidatie din cauza sunetului, cat timp motorul este rece. Sunetul este din cauza catalizatorului care are ceramica sparta si se aude de parca as avea toba sport.

Verificati si voi. Poate sa fie si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt mai nou aici pe forum.

Aceiasi problema am avut-o si eu. Vibra masina de numa si la accelerare nu mai vibra, dar nici motoru nu mai tragea asa de bine. Dupa ceva reglari pe la motor am gasit buba, o bujie nu dadea scanteie cum trebuie si mergea in 3 bujii. S-ar putea si la voi sa fie tot din aceasta cauza vibratiile. Sper k am fost de ajutor cuiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inscriu si eu cu aceeasi problema, inainte cu vreo 10000 km am schimbat tampoanele de la motor cu unele facute "sub licenta". Am crezut ca e de la esapament, apoi de la alimentarea cu benzina, nu e. Bujiile sunt noi de la Bosch dinalea cu 3 electrozi. O sa verific si treaba cu filtru de aer si cu tregerul.

PS LA mine pe langa ca scutura la relanti mai are si un tacanit destul de greu de perceput. Eu tot am impresia ca e un surub destrans pe undeva... si parca se aude mai mult in partea dreapta a masinii (zona filtrului de aer)

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o masina din familie, Audi A4 1,9 Motor AJM (parca) s-a intamplat urmatorul fenomen:

Masina vibra in mers incepand dintr-a 3-a intre 2300 si 3000 de ture. La un dealer autorizat Skoda mi s-a spus ca trebuie schimbat ambreiajul si volant. Zis si facut, dus masina in service si schimbat tot. Ambreiajul era intr-adevar prajit. La probe vibratiile persista. Mecanicul constata acest lucru si ia o decizie sigur pe el: "noua volant are defect de fabricatie". Monteaza alta volant dar problema persista. Nu mai sunt volante pe stoc : "veniti saptamana viitoare sa o inlocuim si pe asta ca altceva nu are ce sa fie". :lol: Povestea e mult mai lunga....

Atept sfaturile voastre. Ce poate fi ?

- masina nu vibreaza la relanti

- nu vibreaza la plecarea de pe loc

- nu vibreaza la a I-a si a II-a indiferent de regimul de turatii

- nu vibreaza la acceleratii line ci numai la blana

- vibratiile nu provin de la roti

- vibratiile incep de pe la 2300 dintr-a 3-a si parca se domolesc dupa 3000. Acelasi lucru si in treptele superioare.

Precizez ca trepidatiile sunt puternice si se simt si in pedala de acceleratie.

Orice parere e binevenita, dar de volant sa n-aud ca nu-i sigur volant. Sa fie din tampoane, un injector :angry: ?

Am un prieten care a avut o problema de genu dar la relanti....are injectoare cu pompe duze si doua nu functionau in parametri reali, a schimbat toata puntea cu injectoare (toate 4) iar acum este OK, dar consuma prea putin. Are un golf 4 din 2002 cu 1.9TDI 101CP cu consum in carte de 6,2 minim iar el a facut aproape 1400 de km cu un plin, deci in jur de 4,8-5 %, :) , masina merge acum super dar...poate iti va fi de folos. Eu zic sa ii faci o expertiza cu un OBD sau VAG COM dar mai detaliata, eu cred ca este defectiune din partea electrica (fisele bujiilor, un senzor de pe la cutie da impulsuri gresite, vreun releu sau cel mai grav senzorul din ECU care calculeaza norma de combustibil si aer pentru fiecare injector) multa bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti, si eu am o problema cu vibratiile :) initial masina batea cand plecam de pe loc,am fost la service am schimbat 2 tampoane(unul dus unul pe duca) acum masina nu mai bate dar vibreaza cand plec de pe loc..plec ft usor nu se simte,plec normal sa nu tin lumea in fundu'meu vibreaza ca si cum nu as tura motorul(si vibreaza chiar daca turez mai mult motorul), vibratul tine pana cupleaza ambreiajul complet..ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry pt off-topic am vazut titlul vibreaza masina si m-am gandit ca e singurul legat de problema mea..am gasit topicul rog moderatorii sa stearga mesajele mele daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!