Jump to content

Airbox Smoothing


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

eu cred ca acea crestere va fi prea mica sa fie compensata din soft...e doar o imbuntatire a traseului si eventual o crestere a fluxului... exact ca montarea unui CAI.

adica sa nu privim "cu lupa" cresterea....

disuctia asta e valabila in cazul oricarui filtru de aer...nu creste puterea cu asa mult.

john, acel senzor poate avea o alta plaja de citire, desi el poate fi la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@john33exe da senzorul este acelasi dar din soft il citeste diferit la alh si la arl.Am incercat eu sa pun doar carcasa de 76 pe senzorul meu si imi incarca turbina la 3000 de ture pana atunci e sdi.

pai daca vreti sa faceti o chestie buna schimbati si sensorul cu unul de la 2.5 tdi 180 de cai sau de golf3 vr6 pt ca citeste valori mai mari decat poate debitmetrul de 1.9 .Dar sincer chiar nu debitmetrul este problema...cu debitmetrul stoc scoti peste 200 de cai fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, nu debitmetrul este problema.

e vorba de mici ajustari, nici nu se pune problema de cresteri semnificative de putere doar cu un filtru mai bun sau o admisie marita.

5TORM >>> apropo de ce zici tu: o chestie asemanatoare am patiti cand am fost in urma cu vreo doi ani si ceva sa fac o diagnoza pentru ca dadea semne ca s-a dus debitmetrul.

pentru proba am inlocuit debitmetrul cu unul de pe o octavia. masina se comporta asemanator cu ceea ce spui tu: pana pe la 2500 tragea mai "lenes" apoi izbucnea dintr-odata.

am mers si cu octavia tdi de 131 cp care avea acelasi comportament.

ma surprinde oarecum acest aspect avand in vedere ca la mine si in varianta stock si acum trage liniar, nu "simt" turbina sa intre deodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai turbina originala e evident ca nu ai lag aproape deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putem sa revenim la airbox modding? :)) multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trage aer de dupa far, eu merg mult cu ele aprinse, atunci nu va trage aer cam cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp, pt airbox smoothing, a gasit mecanicul meu, o solutie ideala pentru conducta de la far catre filtru de aer. o conducta putin mai larga (masor maine diametru) de la o instalatie de climatizare, si care are 3 straturi, primu de aluminiu, urmeaza o pasla si dupa aia cauciuc, fiind si larg, si flexibil si termoizolant. acum sa vedem cat de in fata i trag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si de la filtru la turbo ce faci?Daca faci intr-o parte si in cealalta nu este egal cu 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui macar un furtun siliconic pana la turbo,ca intrarea in turbo oricum e mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe :blink: pai furtun siliconic de la filtru catre turbo am de jumatate de an...de ce las semnatura aia? ;)

oricum, cel stock se stranguleaza la turatii mari, dupa cip.

dar ideea e....daca il trag din spatele farului, nu trage aer cald daca merg mult cu ele aprinse?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de mult poate incalzi farul aerul care trece pe langa el la viteza de... sa zicem 60Km/h??? Daca poti incearca sa tragi furtunul in bara sub far. Si pentru izolatie poti sa cumperi banda de izolare a serpisorilor. Se gaseste cam la orice magazin de tuning. Nu stiu daca pot sa pun un link asa ca mai bine nu :icon_thumright:(s nu se considere reclama)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai furtunul ala e deja izolat. are 3 straturi, dupa cum ziceam mai sus, fiind de la o instalatie de climatizare, de la un megane, parca...

conteaza fiecare grad care se adauga la aerul ala, asa ca voi incerca sa-l trag sub far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci poate sa ramana ca sfat pentru cine nu poate sa faca rost de furtune termoizolate... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, exact, pai tot ca sfat am zis si eu de furtunul ala.

reactii si poze, maine cand e gata montajul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: RaveMsTr@ zim si mie de la ce model este interiorul asta de lai postat tu

post-17496-1236248705_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se incalzeste chiar asa tare farul incat sa influenteze temperatura aerului.Cel mai bine ar fi sa-l tragi jos in bara,numai ca de acolo poate trage apa,mizerii...etc.Eu am un BMC CDA si l-am lasat sa traga aer din compartimentul motor,nu i-am mai tras si acel racord flexibil in bara,si merge destul de bine.

@dsf interiorul este de Bora sau golf 4,dar mai degraba de bora din cauza aerisirilor ca la passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta din poza, e de r32 mk 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: RaveMsTr@ zim si mie de la ce model este interiorul asta de lai postat tu

:beerchug: Golf 4 R32 DSG!

http://car.kak.net/2002/11/28/volkswagen-d...production-car/

Nu mai tin minte unde exact am gasit poza aia! Google oricum...

Modificat de RaveMsTr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca la mine nu e nevoie de modificarea asta.

m-am uitat aseara cu mecanicul atent si se pare ca din cutia filtrului pleaca o conducta care iese prin contra-aripa si de acolo trage aer. conducta e mica (vreo 15-20 cm), destul de groasa si daca as vrea ceva mai larg ar trebui sa gauresc contra-aripa. asa ca o las asa :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!