Jump to content

Airbox Smoothing


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Buuun, dupa ce m-am documentat destul de mult pe forumuri pe afara, am decis sa fac si eu treaba asta.

a mai facut-o careva? ideea e...se potriveste admisia de la R32 DSG, sau pur si simplu punem furtun? de care furtun? si de unde sa traga aer? de dupa far?

in caz de ploaie sau praf in exces, pot aparea probleme?

stiu ca nautilus facuse asa ceva...

http://uk-mkivs.net/forums/t/144856.aspx?PageIndex=1

http://www.seatcupra.net/forums/showthread...smoothing+guide

http://uk-mkivs.net/forums/p/249643/1623210.aspx

http://www.seatcupra.net/forums/showthread...highlight=guide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, m-am documentat si eu un pic cu ceva vreme in urma dar nicaieri nu am gasit explicit rolul compartimentarii "cutiei" filtrului in patratele, dreptunghiuri s.a.m.d de catre producator- cred ca de aici trebuie pornita discutia. Intr-adevar eliminarea acestor compartimentari creaza un avantaj evident...

Dar despre dezavantaje stim ceva? (mi-e greu sa cred ca singurul rol al patratelelor este depunerea prafului)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la traseul de admisie sau la gaurirea cutiei stock a filtrului? Traseul de admisie ar fi o idee buna daca diferenta intre ele este atat de mare ca in poze.

Dar gaurirea cutiei... mi se pare inutila... De ce nu un kit de admisie dedicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gaurirea cutiei se face doar pentru zgomot. restul de modificari aduse cutiei, presupun tot pentru usurarea fluxului de aer, zic ei...

eu vorbesc de marirea traseului din fata pana la cutia filtrului...eu asta intentionez.

ravemstr, cei de pe seatcupra, au spus ca si pe dyno au observat ca un BMC CDA de exemplu e mai restrictiv decat asta. da, poate o admisie completa ar fi o solutie, dar si aia...de multe ori trage aer de dupa baterie, sau nu are heatshield corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt unele care facute cum trebuie trag aer de unde trebuie chiar daca sunt in spatele bateriei. In ceea ce priveste traseul de R32... e o idee foarte buna. Se potriveste si la TDI? Ca m-ar interesa...

P.S. Exista Golf 4 R32 DSG ??? Nu stiam! :)

Modificat de RaveMsTr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era chiar si pe forum la noi un mk4 DSG r32 ;)

nu stiu cum vine traseul la TDI, dar te poti uita...

eu tot zic ca un furtun adus dupa far, sau chiar langa, va ajuta mai mult decat o admisie adusa dupa baterie, asta normal, daca si traseul dupa aia e bun (sa fie izolat termic corespunzator si destul de scurt...)

ideea e...praful..apa de la ploaie vor fi un pericol mai mare sau nu? si unde ar fi ideal sa fie capatul furtunului?

aici

http://www.seatcupra.net/forums/showthread...8039&page=7

vad ca e tras exact in spatele farului...

ce furtun stiti ca ar fi izolat termic si detsul de rezistent/dur sa intre acolo? ca dimensiune am inteles intre 75 si 80 mm... ar fi maximul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aici traseul de DSG e tras pe langa batrie in spatele farului, daca nu ma insel.

in stanga e cutia filtrului, cea neagra de jos e bateria si in partea dreapta a pozei e zona din spatele farului.

Ce alt furtun mai trebuie?

post-12783-1235397980_thumb.jpg

Modificat de RaveMsTr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man, eu ziceam ca sunt 2 chestii...fie furtun, fie traseu de DSG, pt ca daca citetsi tot topicul ala, daca pui traseu de DSG, mai trebuie prinderile (http://img.photobucket.com/albums/v358/gtifly/DSC00064.jpg), si eu nu sunt 100% convins ca la mine, de exemplu merge traseul ala.

codurile, ar fi astea

1J0 805 965 EB 41 - adjuster

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este DSG-ul asta de care discutati? Ca banuiesc ca nu e cutia de viteze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles! Scuze! Pentru 50 de euro(apx) cred ca o sa fac pe cobaiul cat de curand ;)

Ce este DSG-ul asta de care discutati? Ca banuiesc ca nu e cutia de viteze...

Nici eu nu stiam! ;)

post-12783-1235399279_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, e fix DSG...

uite si masina de care ziceam ca e pe forum.

http://vwforum.ro/index.php?showto...0735&hl=r32

nu stiu care e legatura, dar R32 DSG are altfel se pare admisia....asa inteleg eu din topicurile alea...

dar acum hai sa revenim...

nu tre sa faci pe cobaiul, facem toti :icon_thumright:

ideea e...cum vine la tine si cum vine la restul..si ce furtun am putea pune..daca nu vine direct piesa de R32

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum vine la mine dar nu vad de ce nu s-ar potrivi. M-as mira sa fi modificat VW tot proiectul masinii ca sa nu se potriveasca de la una la alta. Sa ma uit ce traseu de admisie am si daca am loc de asa ceva si va spun.

Si ca furtun cred ca merge orice furtun. In orice magazin de piese au furtune de plastic... si poti sa-l imbraci in folie de protectie daca vrei.

Modificat de RaveMsTr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg, care e totusi legatura intre DSG si admisia aia marita? Ce treaba are cutia de viteze???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny, nici eu in mod direct si se pare ca nici englezii...daca citesti topicul de acolo...dar se pare ca asa e..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, m-am documentat si eu un pic cu ceva vreme in urma dar nicaieri nu am gasit explicit rolul compartimentarii "cutiei" filtrului in patratele, dreptunghiuri s.a.m.d de catre producator- cred ca de aici trebuie pornita discutia. Intr-adevar eliminarea acestor compartimentari creaza un avantaj evident...

Dar despre dezavantaje stim ceva? (mi-e greu sa cred ca singurul rol al patratelelor este depunerea prafului)..

....se pare ca nu exista dezavantaje din moment ce nimeni nu a raspuns. Asta este bine.... :P

Modificat de WRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba cred ca patratelele au rol de rigidizare a cutiei. Sunt destule bucati de plastic care au ceva in genul asta fara nici un scop aparent.

Cat despre admisia mai mare nu vad ce probleme ar putea aparea. Admisia curenta este trasa oricum in bara. La 2.0 TFSI admisia este in bara. Banuiesc ca si la 1.8T este la fel... La fel cum orice CAI, chiar daca are filtrul in spatele bateriei are traseu pana in bara de unde isi ia aerul... Singura problema ar fi ca mai mult aer inseamna mai mult praf si mai multe gaze :) Eu cel putin scot o groaza de muste si alte gaze din filtru cand il spal.

post-12783-1235469079_thumb.jpg

Modificat de RaveMsTr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat orice CAI trage aer din bara:

http://img165.imageshack.us/img165/227/a2cl.jpg

http://vwfixx.com/forums/up/monthly_03_200...-1204921441.jpg

si eu banuiesc ca patratele au rog de rigidizare...

ideea e ca caut un furtun de 75-80mm diametru care are si protectie termica...zilele astea ma ocup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Dar daca vrei mai mult decat un filtru care..."arata bine" si "suna frumos"... ii faci un heat-shield si tragi un traseu...

Cum a incercat si aici...

post-12783-1235471385_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am asa ceva pe masina...trebuie cumparate toate piesele de la r32 dsg incepand cu furtunul de plastic prin care trage aer din spatele farului,aparatorile de la baterie ale cutiei totul pana la debitmetru(exclusiv) .

Stiu ca pe mine m-a costat acum vreo 2 ani 7-800 de ron se poate aduce doar pe comanda la porsche.

Atentie...este nevoie de si de alt debitmetru de preferabil cel de r32 sau de vr6 ...pentru ca iesirea cutiei inspre debitmetru este pe 76 de mm iar voi aveti acum iesirea pe 63 si debitmetrul este pe 63....daca puneti debitmetrul vostru pe noua cutie va citi eronat si nu va merge masina cum trebuie...mi se pare ca se poate face din soft sa citeasca cum trebuie.

Cateva poze:

shroud1.th.jpg

img3585.th.jpg

img3582.th.jpg

img3579.th.jpg

comparison.th.jpg

existingsnorkle.th.jpg

headlightview2.th.jpg

newsnorkle.th.jpg

r32airboxbatterytray.th.jpg

rivetlocation1.th.jpg

rivetlocation2.th.jpg

Sincer nu stiu daca merita sa dati atatia bani ...puteti face si voi la cutia originala o gaura mai mare de unde trage aer si in cealalta parte la debitmetru la fel.Dar daca vreti ceva oem da e foarte ok zici ca asa vine din fabrica:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e clar ca daca e asa greu, pun un furtun negru, cum au pus altii..rezistent termic..si gata..asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar stim ca se poate. :D In alta ordine de ide cu tine trebuie sa vorbesc mai multe despre ASV-ul meu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de marirea debitului de aer...ma gandeam si eu zilele trecute la schimbarea traseului de admisie cu unul mai mare.

in urma cu ceva timp am comandat debitmetru de aer pentru motorul ARL cu tot cu acel suport (tub de plastic) in care vine introdus.

ulterior cand am inlocuit doar senzorul am observat ca acelasi tip de senzor se foloseste atat pe ALH - 90 cp cat si pe ARL - 150 cp, specificatiile erau trecute pe cutie.

diferenta era la diametrul tubului din plastic care la modelul pentru ARL este mai mare decat pentru ALH. avand in vedere ca se foloseste acelasi senzor ma gandesc ca nu ar fi necesare alte reglaje pentru ca acesta sa citeasca corect.

prin cresterea cavitatii prin care circula aerul se reduce debitul acestuia astfel ca racirea senzorului se face mai greu ceea ce ar trebui sa conduca la o compensare din partea turbinei care ar trebui sa aspire mai mult aer. gresesc?

daca rationamentul pare corect din punct de vedere logic ar trebui sa rezulte o crestere de putere in urma acestei modificari. nu cunosc detaliile tehnice legate de modul in care sunt procesate de ecu datele citite de diversi senzori dar presupun ca intrucatva asa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce ar trebui sa conduca la o compensare din partea turbinei care ar trebui sa aspire mai mult ae

Dar nici prea mult aer nu e bine si trebuie compensat din soft cu mai multa benzina/motorina nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal. la mine cu duze de injectoare mai mari debitul de motorina este oricum mai mare. in acest sens, o admisie marita ar mai compensa ceva-ceva. solutia optima ar fi upgrade la turbina, dar pana acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!