Jump to content

Replica RNS 510


Florin1up
 Share

Postare recomandată

nu vreau sa o sting si aprind din buton. :rolleyes: imi place sa porneasca/opreasca automat. Si oricum stinsa din buton sau nu, tot consuma aprox 1 A (ramane activa partea de PNA si modulul GPS), motiv pentru care, cum a fost precizat si mai sus, nu recomand legarea celor 2 fire la + continuu; dupa max o saptamana de stat in garaj, bateria e papata toata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai doua metode:

1. conectezi firul ACC la firul gasit in bord si o sa ai pornirea navigatiei la descuierea masinii.

2. Conectezi firul gasit in bord la bobina releului din postul nr 10 si aparatul va porni la punerea contactului, se va opri cand incui masina (sau dupa 15 min de stat cu motorul oprit).

Scuze am lipsit 1 saptamana din tara. Sa inteleg ca va porni cu acest plus la deschiderea usilor dar de oprit nu se va opri decat de la buton sau se opreste tot la inchiderea usilor? Daca intrebarile mele sunt stupide scuze, sunt incepator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sus am zis ca ai doua metode. la care te referi? in ambele cazuri, se va opri la incuierea usilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin1up: vezi ca iti mananca curent chiar daca nu e legata pe direct ... iti mananca orice i-ai face. Mie dupa o saptamana nu mi-a mai pornit masina.

putin offtopic: Si terminati cu resetatul de la borne ca numai bine nu faci. Multe module nu patesc nimic (teoretic), erorile iar nu fac nimic rau (teoretic) dar ce stiu sigur e ca se duce dracu clapeta de acceleratie si trebuie resetata si readaptata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am inteles care este diferenta intrea a lega + indentificat ca se pierde la inchiderea usilor de firul de accesorii si metoda de a intercala in circuit si un releu. Deci ce face si ce nu face intr-un caz sau altul.Eu unul as prefera sa leg firul de accesorii direct la firul de + fara sa mai pun releul. Ar fi o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu pornesti masina max 4-5 zile o sa fi placut surprins...si o sa vezi ca nu mai porneste masina.

Cititi de 2 ori inainte. Releul nu are nici o treaba intre firul de acc si plusul permanent. Ala e o mica improvizatie pentru a taia curentul aparatului cand se incuie masina ca sa nu mai stai sa-l stingi si sa-l aprinzi din buton.

Acum fara suparare....ca "nu vreau sa`l sting din buton" ca "nu vreau sa-l aprind din buton" ca "nu vreau sa se aprinda cand descui masina" .... incep sa cred ca nu sunt decat niste mofturi.

REPET: fara suparare.

Eu unul zic ca pentru banii care este este f ok. Nu o zic pentru ca o aduc sau mai stiu eu ce. MOtivul pentru care nu face ce face oemu, l-am mai spus: e codat dupa canul chinezesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place tare aparatul, spuneam doar ca ma chinui sa pricep ce si cum trebuie facut sa mearga fara sa tin contactul pus. Ideea este ca nu sunt un mare specialist si imi este frica sa nu fac vreo prostie. De aceea incerc sa adun cat mai multe informatii si pe urma sa ma apuc de treaba. Nu intelegeam care este diferenta intre un montaj cu releu si cea fara releu cu + care se pierde la inchiderea masinii conectat la firul rosuu de accesorii.

Modificat de maie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"e codat pentru canul chinezesc" -> asta-i pentru copii de clasa a 4-a ... ei stiu foarte bine incotro se duc unitatile, daca erau in stare, o faceau

asta-i vrajeala ..

pur si simplu nu au reusit sa o faca 100% compatibila, punct. (nu inca, nu spun ca nu vor reusi niciodata)

intradevar, la banii astia e ok. Iar faptul ca vrem sa se aprinda ca cea OEM nu e deloc un moft, e o necesitate. Ca te duci sa iei pe cineva si astepti sa vina si opresti motorul, pauza muzica ... ce faci ? stai cu motorul pornit sau cheia in contact si martorii aprinsi ? (apropo nici asa nu-i bine)

@calin: sa nu crezi ca fac reclama negativa, ba chiar te recomand de fiecare data cand sunt intrebat ce navigatie am si dau toate detaliile despre ea, si partile bune si partile rele, asa mi se pare corect.

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mofturi sau nu, eu am spus doar cum mi-ar fi placut sa mearga de nou (si cum mi l-am facut pana la urma). e enervant sa se reseteze GPS , sa se opreasca muzica, la fiecare oprire de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am zis de moft m-am referit strict la partea cu releul. Si ce face el.

Cezar...crezi sau nu faza cu can`ul... asta este. Du-te si intreaba unde si pe cine vrei sa vezi ca, codarea canului difera inclusiv de la o masina la alta.

Tu crezi ca sta chinezu sa se gandeasca: dom`le astea le trimitem in europa....codam altfel canu.

Tu nu ai vazut ca ei au scos mai intai pe piata produsul...si abia dupa au inceput sa`l imbunatateasca din ce a inceput lumea sa zica?

Chiar nu vreau sa se supere nimeni pe mine sau sa creada ca le tin alora partea. Eu unu zic ca am fost destul de deschis cu fiecare chichita a aparatului, ba chiar am incercat sa ajut pe oricine mi-a cerut ajutorul.

PS: Cezar, cand ma gandeam la fabrica, aveam aceeasi impresie care o ai si tu despre o "fabrica". Loc de ambalat, stand de proba....etc.... Ai vazut cum se asambleaza lucruri in china? I`a uita`te putin la filmuletu asta :)

REPET: nu-mi sariti in cap :P !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'pare rau, dar am explicat de cel putin 2 ori ca releul in cazul meu leaga P-con de ACC si navigatia porneste NUMAI cand pun contactul, iau contactul si ramane ON si se opreste dupa 15 min sau cand incui masina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa explici de 10 ori ca tot o prostie este, ia manualul si vezi ce inseamna P-CON (iesire 12V) si ACC (intrare 12V)

"legat P-Con la ACC" = "bagi si scoti curent din navi, sursa si consumatorul fiind acelasi obiect de discutie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de pornire, cred ca devine clar ca replica are limitele ei pe care trebuie sa le acceptam ca atare. Faptul ca exista totusi optiunea modificata a deschiderii prin releu (sau prin contact portiera) este un plus adaugat (multumim celor care au gasit cele doua solutii tehnice :) ).

Trebuie sa recunoastem ca pe ansamblu, prin comparatie cu RNS-ul sunt multe plusuri (si nu vorbesc in primul rand de pret). Am confirmarea familiei ca sunetul (cel putin in Touran) este mai bun decat al RCD-ului. Optiunea de conectare a IPodului si USB-ul duc optiunile media mult mai departe de cele ale RNS-ului.

Cei din alte tari, cu resurse financiare peste ale noastre, gasesc optiunea replicii extrem de atragatoare (vezi forumurile vw de afara).

Ramanem insa deschisi oricarui upgrade ...romanesc (nu este nicio ironie) ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF T

simt nevoia sa fac anumite precizari, fara intentia de a supara pe nimeni.

draga Dread...

Sa lamurim un lucru: sunt 2 fire pe care acest aparat primeste tensiune, da? adica: B+ care sta conectat la + continuu pentru mentinerea posturilor radio in memorie, etc.. si ACC care porneste navigatia atunci cand este conectat si el la 12v. Bun!

Ti-am explicat si prv ca atunci cand pornesti NAVI (prin comanda CAN, punand contactul) pe firul p-con apare o tensiune de 12 V, corect? Acest fir daca il conectezi la ACC mentine navigatia ON si dupa luarea contactului. Este logic, pentru ca tensiunea la P-con nu dispare. Se poate numi auto-mentinere. Firul de ACC este un fir de comanda, reprezinta "informatia" de pornire ce i-o trimiti aparatului, a nu se confunda cu B+ care reprezinta sursa de alimentare a tuturor componentelor din aparat. Curentul absorbit de aparat pe firul de ACC este de cativa mA.

pot sa iau manualul sa citesc ce este p-con desi nu am nevoie. Nu lucrez cu electronicele de cateva luni. bafta!

Modificat de Florin1up
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor, haideti sa sintetizam pornirea fara sa fie contactul pus. Eu unul astazi am desfacut masina am incercat sa identific releu cu pricina si nu am reusit nimic, fara nici un succes. Am incercat si dupa desenul lui Calin si nu a mers nici asa pentru ca am cred altfel pozitionate releele. am sa atasez doua poze un cu releele si alta cu firele care merg la volan. Rog pe cineva care are bunavointa sa imi explice ca la prosti exact ceea ce am de facut. Multumesc anticipat.

Scuze pentru calitate sunt facute cu telefonul mobil.

post-10034-1253390167_thumb.jpg

post-10034-1253390398_thumb.jpg

Modificat de maie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maie - tu nu ai inchidere centralizata?

releul este in prima poza. trebuia sa fie deasupra celui alb din stanga pus orizontal. D-aia intreb daca ai inchidere.

Sau poate e alt model si-l ai altfel pozitionat...desi...ma cam indoi :)

Daca ai inchidere, il gasesti altfel: inchde toate usile, inchide si usa de la sofer si cand in apesi pe telecomanda sa incui masina, o sa auzi un mic clanc in releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Calin, am inchidere cu alarma din fabrica, modelul este cu nivelul de echipare elegance. Dar nu stiam cum sa fac si care este exact releu si pinii de la acesta pe care trebuie sa ma leg. Si asa am reusit sa obtin o eroare de airbag pe care am reusit sa o sters-o pana la urma cu ajutorul unui prieten cu vag-com-ul.

Modificat de maie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de parere ca scoaterea releelor pentru depistarea acelui plus, nu prea e buna. pot aparea si alte erori (care ar trebui sa dispara de la sine in ceva timp). Varianta folosirii unui aparat de masura ar fi mai buna. Mufele din spatele releelor permit introducerea sondei de test a aparatului de masura, fara a deconecta nimic. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o nu v-am spus, dar am reusit sa le rezolv, am incercat si cu aparatul de masura dar la multe rele am avut acces greu. Eroarea de ESP si de la senzorul unghiular le-am rezolvat dupa cateva minute de rulat dar cea de airbag doar cu ajutorul unui prieten cu vag-com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugaminte mea e daca poate cineva dintre voi sa puna o imagine cu conectorul pe care l-ati primit odata cu replica, poate la mine sunt firele dispuse altfel..Desi inainte a functionat ok, poate reusesc cumva sa-mi dau seama care ar fi problema care duce la iluminarea constanta a butoanelor

Isi face cineva timp sa faca o poza cu conectorul navigatiei desfacut, va rog? Ma intereseaza sa vad cum sunt dispuse firele si ce culoare au pe conectorul ce intra in mufa originala a masinii..

Multumesc frumos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate astea sunt singurele poze care le am eu. Firul de illuminare (ILL) ar trebui sa fie cel roz. Trebuie lasat in aer daca ai legatura CAN. Ai incercat sa-l deconectezi de la baterie?tot aprinsa sta lumina?

PS: Nu lua in seama insemnarile pe poza a 2-a cu schema conectorului.

post-29088-1253520787_thumb.jpg

post-29088-1253520807_thumb.jpg

Modificat de Florin1up
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe el il intereseaza mufa patrata care intra in mufa masinii. o sa incerc sa fac eu rost de unu dar... cred ca maine :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, multumesc pt. ajutor. Calin are dreptate, am nevoie de imaginea mufei care intra in conectorul original al masinii.

Firul roz (ILL) nu e legat la nimic si n-a fost legat niciodata. Chestia cu bateria nu am incercat-o, ins o sa incerc.

Momentan navigatia nu e pe masina, pt. ca , dupa cum spuneam, sta mereu aprinsa. Si consuma bateria in cateva zile.

Iluminarea a functionat perfect pana acum 3 sapatamani, de cand pur si simplu sta mereu aprinsa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie iti sta aprinsa din alt motiv.

Pe placa de baza ai un tranzistor care se arde, intra in scurt. Alimenteaza aparatul, adica conecteaza-l normal cum o faceai pana acum, si ai sa vezi ca dupa ce o montezi, pe firul ACC, pe care ar trebui sa intre curent, o sa vezi ca ai tensiune de 12V pe el.

Asta se intampla cand sta tot timpu aparatul pornit, fara firul ACC conectat. Problema cunoscuta de fabricant la modelul asta

Poza cu tranzistorul respectiv, si cu cupla...cu pinii care sunt in scurt, cele cu bulina galbena (rosu si galben pe partea cu firele)

post-13747-1253545041_thumb.jpg

Modificat de Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. imagine si explicatii..

Si problema asta cu tranzistorul care se arde..are vreo rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!