Jump to content

comanda cold-start-valve


cristip
 Share

Postare recomandată

Am o prob de cand am luat masina (a se vedea in fig atasata), si anume injectorul 5 (CSV) nu e legat electric la nimic, adica am un cablu tras de vreun taran ce a avut masina inaintea mea, si care ajunge in habitaclu, si eu iarna tre sa fac contact manual ca sa ii ea mai multa bezina.

Vreo idee untre trebuie legat ala ?

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu, tb. sa fie legat la termo-time switch,

care porneste injectorul #5 (cold start valve) pt. 3 secunde daca temperatura e < 30 grade.

uite harta cu senzorii 16v-ului unde vezi thermo-time switch-ul

16v_senzori.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul din fire(mai exact masa) se duce la termo-time switch, iar celalalt se duce la un papuc de pe bobina electromotorului.

In mod normal bobina pt contactul de pornire are 2 papuci: unul pt firul de la cheie si altul pt plusul de la al 5-lea injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vad ca termo-time switch are 2 contacte ... si tu zici ca numa un fir merge acolo si celalalt la electromotor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudata poza aia cu senzorii... :flower:

Io nu am pe a mea decat senzori cu un singur papuc.

Te-ai uitat pe a ta si ai la thermoswitch cu 2 papuci?

Sau te-ai referit la poza?

Modificat de Alex DUB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudata poza aia cu senzorii... :flower:

Io nu am pe a mea decat senzori cu un singur papuc.

Te-ai uitat pe a ta si ai la thermoswitch cu 2 papuci?

Sau te-ai referit la poza?

<{POST_SNAPBACK}>

m-am uitat in poza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pey d-aia. Io am poza aceea de ceva timp si tot timpul ma uit stramb la ea :flower:

Cred ca e de PL, nu de KR ca nu are nici regulatorul de presiune!!! Acu m-am prins!

PL-u e CIS-E, sonda lambda... si regulatorul e in taler!

Asezarea aia e, in schimb, sondele la noi sunt cu 1 papuc (masa) si tot masa isi ia din chiulasa.

Uita-te la tine si vezi cum e , dar sigur ai cu 1 papuc.

Numai bine!

Modificat de Alex DUB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termo-time switch are doua contacte (am uitat eu sa-l mentionez pe unul :banghead: ). Deci dupa cum spuneam unul da masa la al 5-lea injector iar celalt e fir de la contactul de la cheie. Al doilea fir primeste + cand dai la demaror si are rolul de a limita timpul cat actioneaza injectorul.

termo-time switch are o mufa maro cu doua contacte si este situat undeva sub delcou(cam cum e si in poza cred). La rece daca masori rezistenta un papuc al lui trebuie sa dea rezistenta 0 si celalalt in jur de 30 ohmi. Primul e masa de la injector si al doilea firul de la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!