Jump to content

Golf V 2.0 TDI BMM Sportline Vortex Tour (Work in Progres)


MihaiV

Postare recomandată

Ca sa nu fiu total off-topic, atasez imaginea cu explicatiile aferente : pe cand era in configurator golful 5, era prevazut cu 6 airbag-uri. Al meu era de genul asta, punctele cu emblema fiind toate mai putin cele de pe stalpul din spate. Singurele airbag-uri optionale se numeau : airbag protectie pasageri spate (si-a comandat istef pe gt-ul lui) si costau undeva la 230 de euro fara tva. Sunt cortinele din stalpii spate, pungi separate de cele de pe fata. Concluzia e ca tu ai 8 airbag-uri, precum in imagine, sau 10 daca au pus nemtii ceva in plus fata de ceea ce fabricau pentru Romania, dar nu se regasesc in imagine (cele de genunchi parca ziceai).

Perfecta dreptate si multumesc de poza.

Eu vad in plan apropiat, ca sunt 2 airbag-uri deschise in dreptul portierei soferului. De asemenea ma pot insela si totul sa fie o mare punga. De asemenea am punctat ca nu sunt sigur de ce mi-a zis dealerul de aibagurile de la genunchi.

Consider ca ideea a fost dezbatuta de ajuns, concluzia fiind, nu stiu sigur cate sunt si nu vreau sa aflu niciodata cate. :D

Oricum, chiar daca ar fi 8, ca in poza atasata, arata ca un balon cu toate umflate, deci e SAFE ENOUGH FOR ME. :(

Sper sa nu ajunga niciodata masina mea/noastre un "monster marshmelow" .

Link către comentariu
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MihaiV

    20

  • rex

    3

  • 4abc

    3

  • liviuxp2000

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa masina :D

Imi place buza fata :> / ii da un aspect unic la un Golf :Driver:... poate ne vedem la o intalnire sapt viitoare sau peste 2 sapt :blah_:

Drive safe !! :(

Link către comentariu
Frumoasa masina :biggrin:

Imi place buza fata :> / ii da un aspect unic la un Golf :P... poate ne vedem la o intalnire sapt viitoare sau peste 2 sapt :P

Drive safe !! :)

Cu cea mai mare placere.

Deocamdata sunt p-acasa cu picioru in revizie, dar peste 2 sapt, daca totul merge bine, vin cu siguranta la intalnire ;)

Vreau sa vad neaprat kitul tau exterior, arata bine de tot din poze ;)

Link către comentariu

Salutare de weekend!

Dupa cum ramasesem dator, vin cu poze noi, cu interiorul si posteriorul :D

post-27128-1235742010_thumb.jpg

post-27128-1235742054_thumb.jpg

post-27128-1235753398_thumb.jpg

post-27128-1235753420_thumb.jpg

post-27128-1235753556_thumb.jpg

post-27128-1235753566_thumb.jpg

post-27128-1235753574_thumb.jpg

post-27128-1235753581_thumb.jpg

post-27128-1235753591_thumb.jpg

post-27128-1235753600_thumb.jpg

post-27128-1235753610_thumb.jpg

Modificat de MihaiV
Link către comentariu

Da domnu! Asta vroiam sa vad :). Ai pachet Individual, care ii da masinii un look aparte! :D

Sanatate!

P.S. Poate sunt subiectiv, dar acest pachet schimba cu mult look-ul unui golf 5.

Link către comentariu

portierele, asa cum arata ele azi, dupa insonorizare si tweeterele.

In portiere urla momentan cate un difuzor Helix RS 806 Competition Putere RMS / Putere Maxima - 100 / 130 Watts Frecventa - 47 Hz - 5 kHz si cate un tweeter DLS Iridium IR1 .

Am spus urla deoarece unitatea care le alimenteza e minunatul HU RNS300 arde-l-ar focu', ce produce (asa sustine producatoru, dar eu am indoieli) o putere de 2x20W si cele mai mari distorsionari pe care le-am vazut vreodata.

Habar n-am de ce e atat de scump HU asta in pretul de lista, probabil le asambleaza un chinez mai gras (a se citi doctor inginer electronist), care mananca mai mult decat trebuie (a se citi cu leafa conform meritelor), sau vaporul parcurge ori o ruta foarte sinuasa, urmarind doar zonele fara taxe, ori mari agitate si au multe rebuturi :D (a se citi linia de productie).

Sunt rau, stiu :) , dar ma asteptam la un cu totul alt sunet atunci cand am luat masina.

post-27128-1235753698_thumb.jpg

post-27128-1235753706_thumb.jpg

post-27128-1235753714_thumb.jpg

post-27128-1235753722_thumb.jpg

Modificat de MihaiV
Link către comentariu

Buba mare!

Am pornit masina, am mers...2 km si martorul de la instalatia de preincalzire a inceput sa clipeasca. N-am putut sa opresc imediat, am mai mers cca 1km, am oprit, am oprit si motorul. Am stat cca 2 min. dupa care am repornit motorul. Martorul nu s-a mai aprins in bord.

A mai avut cineva problema asta ?

Please Help! :lol:

Link către comentariu

Salutare.Frumoasa masina ti-ai tras.Felicitari,nici interiorul nu e mai pre jos cit despre acel martor ma gindesc ca ar putea fi eventual contactul de la bujiile incandescente,poate s-a miscat cumva,zic eu, sau poate alceva.Bafta la ce ti-ai propus si km. fara probleme.

Link către comentariu

@bubes1600 Multam frumos.

@4abc

Am vazut azi, la service la cardinal motors un audi A5, din pacate lovit puternic, care avea declansate airbagurile laterale. M-am uitat cu atentie, era declansat din fiecare stal pate un airbag, adica fata/latereal/spate. Concluzia este, cate inscriptionari Airbag, atatea airbaguri sunt si in masina.

Peace out!

Link către comentariu

superba masina...imi plac foarte mult trapa si kitul individual. la felul cum iti expui ideile cred ca ai fi un scriitor ilustru :D

legat de problema cu senzorul de presiune nu stiu cum sa te ajut. din cate am inteles si eu, in scaunul soferului nu ar fi niciun senzor, ci se merge pe premisa ca daca se porneste masina, nu are cum sa plece fara cineva in spatele volanului :)

sa te poarte cat mai multi km :angry:

Link către comentariu

Haha...mama ta mi-a fost profesoara de chimie in liceu :P. Foarte frumoasa masina si sa o stapanesti sanatos :Driver:

Link către comentariu

Sal,

Frumoasa masina .

Km cat mai multi fara incidente .

As vrea sa te intreb daca ai insonorizat doar portierele sau toata masina ?

Si de asemenea un pret si date de contact a celor care ti-au facut lucrarea ?

Link către comentariu

@arboby Multumesc frumos ;), tocmai de aceea am facut Politehnica :icon_cool:

Legat de senzor, pp ca ai dreptate, de ce mi se aprinde totusi cate o data martorul de centura in bord cand nu am centura pusa ? Si am gasit niste fire care intra sub scaun si eu nu am reglaje electrice. It's all manual baby :D

P.S.: Cand am ales masina am stat in cumpana intre a mea si un TSI ca al tau, grazava masina ai, am condus-o si te felicit pentru alegerea facuta!

@Circoloco ... si ai supravituit? :lol:

Pote ne vedem la o intalnire, sambata viitoare de exemplu ;) sa va cunosc si eu.

@@DRI@N Multzam frumos, lafel si tie!

Deocamdata am insonorizat doar portierele fata, nu consider ca e nevoie de mai mult, eventual haionul, odata ce voi avea si un subwoofer, dar in functie de cum se va comporta si daca va vibra tabla.

VW face masini tzapene, tabla e destul de groasa si nu vibreaza perceptibil, eu iti recomand sa insonorizezi doar portierele fata si vezi cum se aude, apoi daca "auzi" ceva ce nu iti place sa continui.

Cel responsabil de inceputul meu de audio tuning este AlexBanu. Il gasesti pe forum, e foarte de treaba si tot ceea ce face, face din placere, o sa te ia si o sa-ti "spele creierul" :) si te va pune in legatura cu baietii de la Brax Team. de asemenea in functie de nivelul la care vrei sa ajungi cu sistemul audio iti va propune ce ar trebui sa faci si cum.

Spor la modificari si abia astept sa vad ce proiect vei adopta :icon_thumright:

Spor la condus la toata lumea! :Driver:

Peace out!

Link către comentariu

multumesc :icon_thumright: . si eu sunt foarte multumit de motor. una la mana, performante mari si consum bun pentru un motor supraalimentat (tinand cont ca e si junior), iar a doua sunetul :rolleyes: . parca iti da un plus de senzatie. nici al tau nu e de neglijat. trage foarte bine. cred ca il alegeam si eu daca nu eram asa de inversunat sa am un benzinar.

si eu am acele fire care intra sub scaun, dar eu raman la opinia ca nu sunt de la senzor, ci probabil o pregatire pentru incalzire in scaune(este doar o parere). am si testat odata. am pornit masina si am coborat din ea, iar martorul statea cocotat frumos in bord :D

Modificat de arboby
Link către comentariu
si eu am acele fire care intra sub scaun, dar eu raman la opinia ca nu sunt de la senzor, ci probabil o pregatire pentru incalzire in scaune(este doar o parere). am si testat odata. am pornit masina si am coborat din ea, iar martorul statea cocotat frumos in bord :blink:

Am inteles, numai ca la a mea nu se aprinde martorul decat arareori. :)

Link către comentariu

Airbagul cortina (cel din stalpi) este doar 1 desi are 2 inscriptii "Air-Bag" Am vazut personal golf V lovit lateral si avea iesite 2 airbaguri (cel cortina si cel din scaun) :blink: Dar, mai bine sa nu fie nevoie de asa ceva.

Oricum, interiorul e superb :vwrullz:

Link către comentariu

frumos golfu'

personal,as renunta la ''golf'' si ''tdi'' pt ca ar arata mult mai bine

succes la modificari :icon_thumright: si cat mai multi km fara incidente

p.s. daca-mi permiti un sfat: uita ca exista cocalari si pitipoance la volan!

Link către comentariu
frumos golfu'

personal,as renunta la ''golf'' si ''tdi'' pt ca ar arata mult mai bine

succes la modificari :) si cat mai multi km fara incidente

p.s. daca-mi permiti un sfat: uita ca exista cocalari si pitipoance la volan!

Da, il voi face badgeless, insa mai intai sa dea caldura, vreau sa-i aplic si o ceara si un polish odaca cu dez-denumirea.

Am auzit ca ceara, detergentul si polishul de la amway ar fi excelente pret/calitate. aveti idee? Eu nu prea am incredere in produsele astea gen "Herbalife" rebranduite si vandute cu mult bullshit, dar avand in vedere ca HP-u face aceeasi treaba (neproducand nimic)...it makes me wonder...

Link către comentariu

Picture update :icon_cool: Constanta & Petrosani

img1694.th.jpg

img1696.th.jpg

post-27128-1236980515_thumb.jpg

post-27128-1236980540_thumb.jpg

post-27128-1236980548_thumb.jpg

post-27128-1236980683_thumb.jpg

post-27128-1236980837_thumb.jpg

post-27128-1236980916_thumb.jpg

post-27128-1236981110_thumb.jpg

post-27128-1236981199_thumb.jpg

Modificat de MihaiV
Link către comentariu
  • 1 year later...

A trecut f mult timp decand nu am postat nimic. Motivele sunt subiective.

Golfuletul merge f bine, probleme majore nu am avut, doar ca prin muntii Bulgariei mi s-a aprins bordul ca un pom de craciun din cuaza motorinei. Am schimbat niste bucse la bara stabilizatoare si reviziile la fiecare 15 mii de km.

Dupa o vizita la o spalatorie mai... dubioasa, am ramas cu tapiseria patata. Acum caut o solutie de curatat "do it yourself". Sa vedem ce gasim.

Se pare ca bateria ma lasa, ori am un consumator bagabont, nu pot afla... dar sper sa o rezolv.

Un vecin invidios mi-a lasat semnatura pe masina... astia suntem, cu astia defilam.

Si prelungirea de bara mi s-a spart cand am dat intr-o groapa plina cu apa, noaptea. Si costa 23 mil nevopsita. Orice fudulie se plateste, nu?

Am doar 76 mii de km in bord, insa m-am bucurat de toti la maxim! :Driver:

Link către comentariu

Naspa cu kit-ul asta Individual. Mi-am montat si eu pe masina prelungirile Individual, dar le-am achizitionat second-hand.

M-au costat 500 ron/bucata+vopsit si mi le-am trecut pe Casco. Dau 30euro/an prima suplimentara de asigurare si crede-ma ca MERITA

Link către comentariu

frumoasa masina ai ... sa ai mare grija de ea ... cum ai zis si tu fuduliile costa !!! ... si eu ma gandeam la o fusta spate ca a ta dar m-am lasat pagubas ... c.c.a 1800 ron doar achizitionarea ei !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!