Jump to content

Golf V 2.0 TDI BMM Sportline Vortex Tour (Work in Progres)


MihaiV

Postare recomandată

Buna ziua si bine v-am gasit dragii mei!

Golful il am din septembrie 2008, insa timpul de a strange cateva poze si de a incepe un topic mi-a cam lipsit, ma scuz eu stiind ca nu este adevarat :rolleyes:

De cand caralii mi-au inmanat, cu sovaire, permisul am indragit cele 4 roti de sub si mai ales cea mare din fata mea. Am inceput cu o dacie 1310, regulamentara pentru un novice pus pe poluat Pamantul. Dotari: gaura in scaun, ce ma facea la 1.83m inaltime, abia sa privesc printre volan si bord, cutie de viteze cu pierderi de memorie, ce nu reusea sa stea in viteza, oricare ar fi ea, mancata de rugina si cu faruri si electronica ce cateodata mergeau. Numa buna. A urmat o fiesta diesel, in al carei talon scria mare si tare, motor "peugeot", insa o masina foarte buna, am mers multi km fara probleme, pana cand cineva mi-a dat o lectie de fizica: Daca un obiect solid, autoturism 1.2t, ce circula cu 80km/h+ intra in coliziune cu alt obiect, al tau, 1t, 20km/h, rezulta o oprire brusca a primului mobil si o proiectarea celui de-al 2-lea intr-un imobil invecinat. Apoi a urmat Scoda Octavia 1, unde nu insist pentru ca sunt destul de dezamagit, un logan, masina de serviciu si acum noua mea dragoste VW.

Impresii: Suspensia, scaunele si calutii sportivi fac toti banii si te baga in belele dandu-ti impresia ca ai siguranta in curbe. Nu-i adevarat, Golful are o mununata tendinta supraviratorie (nu vb de 4motion) care mi-a adancit un pic chelia. 140 de caluti iti dau o senzatie unica atunci cand depasesti masinile bizonilor pe gaz (Porche, Bmw, Mercedes) in panta, insa consuma mult pentru unul dintre cele mai bine cotate motoare, la vremea lui. Pe autostrada sta teapana la 180 mai bine ca loganu la 80 km/h. Gumele cu care a venit, good year, allseason, sunt absolut penibile si sincer, fac de ras masina. Pilotul automat e f util, permitandu-mi un drum de 1400km fara oprire ( just pipi/eatin'/kk stop :D ).

Ador: fata bizonilor cand ii depasesc, pentru ca nu mi-am luat Q7 sa merg la consum sau X5 sa-mi pun GPL. ;)

kitul Vortex.

sunetul si performantele unui diesel.

trapa.

tinuta de drum.

satena din dreapta :rolleyes:

Urasc: RNS 300: prost, degeaba, inutil, din nou prost si dimensiunea.

faptul ca se murdareste dupa 12h de stat in parcare in buc.

senzorul de greutate din scaun.

meseriasii de la reprezentanta.

consumul in buc si la 180km/h pe autostrada.

Dotari: Kit Vortex, kit sportline, trapa, tapiserie albastra, cusaturi albastre, geamuri electrice, senzori parcare, torpedou refrigerat, navigatie, pilot automat, folie albastru inchis, clima bizona, proiectoare, roata rezerva mica, 12 airbaguri s. a. pe care nu mi le mai amintesc.

Modificari pana acum: Insonorizare Dinamat si pasta insonorizanta in portiere, inele MDF, difuzoare Helix Competition, Tweetere DLS IR1 cu carcasa custom din fibra de sticla, mostenire de la FUSCOBAL, pe care il elogiez acum :D

Urmeaza: Player, Amplificatoare, Subwoofer custom.

Modificarile sunt facute de BRAX Team, baieti cu adevarat profesionisti, de toata isprava si pe care ii recomand mai departe si cu care voi colabora in continuare.

Echipamentele sunt luate de la Alex Banu, caruia ii multumesc inca o data si imi pare rau ca l-am suparat. :(

So.. Dis Iz Mai Drim Cam Tru:

post-27128-1235141852_thumb.jpg

post-27128-1235141895_thumb.jpg

post-27128-1235141912_thumb.jpg

post-27128-1235141939_thumb.jpg

post-27128-1235141955_thumb.jpg

post-27128-1235141976_thumb.jpg

Pozele inceputului de audio tuning, making of:

post-27128-1235142266_thumb.jpg

post-27128-1235142281_thumb.jpg

post-27128-1235142294_thumb.jpg

post-27128-1235142306_thumb.jpg

post-27128-1235142333_thumb.jpg

Astept cu curiozitate intrebari si sugestii din partea voastra!

Modificat de MihaiV
Link către comentariu
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MihaiV

    20

  • rex

    3

  • 4abc

    3

  • liviuxp2000

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari pentru prezentare foarte bine punctate lucruriele care nu le agreezi .....

Legat de masina se pare ca aintrat pe mana unui fan al decibelilor si probabil vor mai fi modificari pe partea aceasta ...

Oricum drive safe si asteptam poze si cu interiorul montat :)

Ps.. nu am inteles pana la urma e 4m sau nu?

Link către comentariu

Frumoasa masina, iar prezentarea mi se pare foarte buna. Asteptam poze si cu interiorul

:) safe

Link către comentariu

pe cat de amuzanta pe atat de complexa descrierea ta.Se vede ca esti un om cu un IQ mult mai mare decat al bizonilor amintiti de tine mai sus :D Bafta la modificari in continuare!

Link către comentariu

ai de gand sa-i pui si un soft? ar creste mult placerea care ti-o ofera cand o conduci ;) ti-o spun si din experienta, masina lui batranu meu fiind un golf 5 1.9 tdi, incredibil de puturoasa, nu imi venea sa o conduc deloc, apoi i-am pus un soft de la superchips ( la insistentele lui) si s-au schimbat treburile, masina fiind extrem de placut de condus.

Link către comentariu

@johnbenz78

multumesc!

nu este 4m, vroiam sa punctez ca tendinta supravir. ar fi fost cu mult diminuata in cazul unei tractiuni integrale.

poze cu interiorul, cat de curand, de cateva zile ploua in Constanta. Cum iese soarele va arat si posteriorul :) si interiorul.

@ciprianD @TeKa

Multzam! :)

@rex

Pun, pun si poze din spate, stai sa se arate bila aia mare si alba pe cer si ii articulez cateva cadre.

Jante mai mari, nu, suspensia rigida imi hurducaie si asa creierii pe drumurile basesciene. Am mers cu un G5 TSI 140cp care mi-a placut mult de tot, pana cand am vazut consumul :vaidecapulmeu: care avea jante pe 17" si nu mi-a placut deloc senzatia.

In schimb ma bate gandul sa ii iau niste galosi tot pe 16", dar cat mai lati posibil, pastrand totodata talonul. Ceva idei ? Eu am vazut ceva de la BBS insa grosimea teancului de bistari era considerabil.

@vlad_pvs

La inceput eram total impotriva chip-arii masinii, odata datorita neincrederii in cei care furnizau chip-uri, imaginandu-mi un chinez la lumina lampii butonand un laptop si fabricand un chip, modificand doar pe cel initial fara sa faca teste practice si din cauza a 2 prieteni care si-au chip-at masinile, iar rezultatul pe termen lung a fost cateva salarii lasate la service :(

Am inceput sa ma documentez, sa citesc, ce, cum, cine face chipuri si am inceput sa-mi schimb parerea, am vazut cu adevarat ce inseamna un chip-tuning, si cat de benefic poate fi, un "smoothing", daca pot spune asa, al curbei de functionare a motorului, generand un randament si un management mai bun al motorului si al parametrilor de functionare. Si sa nu uitam ca Golful este una din cele mai chip-ate masini din lume.

Modificarile pe care vreau sa le fac se rezuma momentan la linia audio unde mai am de investit mult, cam de 3 ori cat am bagat pana acum, dupa care voi trece si la motor.

Va multumesc mult pentru comment-uri si va urez cat mai multi km fara probleme.

Please help!

O problema care a venit odata cu masina. Senzorul de prezenta in scaunul soferului nu functioneaza cum trebuie, adica 80% din timp "nu stie" ca sunt acolo, neaprinzandu-se martorul de centura din bord.

Aveti idee ce trebuie sa fac? Am incercat sa gasesc firul care intra in scaun, banuind un contact imperfect, insa nu am gasit nimic. E cineva care stie sa-mi spuna pe unde sa caut? Sau cum imi pot da seama unde-i buba?

A 2-a nelamurire... dupa ce am citit toate forumurile legate de pb. asta, stau si ma intreb ce fac eu diferit fata de toata lumea. Am 12000km parcursi pana in momentul de fata cu ea (am luat-o la 26000) si nu mi-a mancat deloc ulei. Nu merg aproape deloc cu ea subturata, o mai biciui pe autostrada si nu fumega decat cand e f. rece si trebuie sa depasesc un ciumpalac care-si atribuie toata strada. E ciudat?

Link către comentariu

Foarte frumoasa descriere si masina.

In privinta uleiului si eu stau tot la fel,adica,nu mi-a mincatnimic pina acum avind in vedere ca este PD.

Link către comentariu

Frumoasa masina.... ;)

Se pare ca avem acelasi kit exterior insa din ce stiu eu se numeste pachet ''Individual''!

mi-ar placea sa avem si aceleasi motoare! :)

Iti doresc multi km fara probleme! :)!

Link către comentariu
Frumoasa masina.... ;)

Se pare ca avem acelasi kit exterior insa din ce stiu eu se numeste pachet ''Individual''!

mi-ar placea sa avem si aceleasi motoare! :D

Iti doresc multi km fara probleme! :)!

Posibil, nu am avut curiozitatea cum se numeste la noi, masina fiind sh, din Germanica, asta scrie in acte :D

Mie imi place, suna mai "aerian" :D

Eh...cu putin "voinea" performatele ar putea fi asemanatoare :)

Stiti pe cineva cu vag-com din Constanta?

Multumesc de urari! Lafel va doresc si voua;)

Mi-a crescut inima azi!

Masina sta pe bara de 3 saptamani.

Vinovatul: eu

Motivul: Rupere "punte stanga" cu deplasare de "ax". Am fost in service, mi-au zis ca trebuie s-o tin imobilizata 1 luna sa se sudeze singura.

Masina unui vecin, Hyunday Coupe, ultima fita, semicocalar-semipitiponc, nou nout, sta pe bara de 1 sapt. Tot el de vina, a cazut mort de beat in club peste un plexiglass si are o minunata fanta in palma.

Ma suna sa ma intrebe daca pot sa-l ajut cu cabluri sa-si porneasca masina.

Cobor cu firele, imi spune ca sta de o sapt masina si ca e normal sa ramana fara baterie :)

Ma duc la a mea, si :) o ia la prima cheie, la sfert.

Porneste minunata sa masina si ii spun gesticuland din carje, pe un aer de cocalar sublim ca a mea vegeteaza de 22 da zile si dupa cum vede e brici :)

Nu ma crede, il provoc la un duel logic, incercand sa fac legatura intre gipsu meu si ambreiaj, nu prea tine, ii arat noile mele discuri de frana, de un rosu-vanat tipator. Maraie ca un pudel la propria-i imagine.

Ranjeste ca raspuns la zambetul meu invingator si pieptul meu umflat de...scuza-ti-mi expresia, si pleca mormaind.

Va rog sa mai bifati o stachie trasa de VAG peste ceafa concurentei ! :)

Am vrut sa fac un "victory dance" dar nu merge in 3 puncte de sprijin si fara maini, am constatat eu, promit ca peste 1 saptamana ma achit de datorie :rolleyes:

Modificat de MihaiV
Link către comentariu

sal frumoasa masina.dar totusi nu stiu ce bizoni cum ai zis u ca porche mercees si bmw depasesti u cu 140cp;))

Link către comentariu
sal frumoasa masina.dar totusi nu stiu ce bizoni cum ai zis u ca porche mercees si bmw depasesti u cu 140cp;))

M-am referit doar la cei care merg la consum cu masini puternice si cei care se incadreaza in descrierea de mai jos.

Nu am sustinut ca gasca mea de ponei se masoara cu hergheliile altora, ii respect si te respect pentru ce ai sub capota si voi fi intotdeauna un admirator, si iti multumesc ca mi-ai aratat faptul ca nu am fost clar in exprimare. :P

Ce am scris mai jos are o tinta impersonala si nu are nici o legatura cu nici un coleg forumist. E un "pamflet", ca tot e cuvantu asta la moda.

:) , cum am scris mai sus, bizonii ce-si iau bmw 316 ca e eftine si cei ce-si pun GPL pe jeepane. Pentru ca "consuma mult domne! Ce, ea nu este masina, masinile nu merge si cu GPL ?". Ma refer aici strict la genu de oameni ce inchid luminile la stop, sau trec pe pozitii noaptea ca consuma. Genu de oameni care isi iau masini, in general sh, de fita, oamenii care-si vand apartamentele si stau la periferie in gasoniera sau cu chirie ca sa-si ia masina, genu de oamni pe care-i vezi opriti pe avarii sa manance sandvisul cu shalam in Cayenne, shavermarii, cei care pun benzina de 20 ron la un S-Klasse, cat sa-l ajunga pana la birtul din colt si inapoi, sau o tura pe Magheru, cei care-si cumpara masini sh cu 300k km, cei care merg cu stopurile de ceata in oras sau afara cand nu e ceata, cei care-si spala X5-u cu galeata in spatele blocului, personajele lui Caragiale, actualizate.

Normal ca consuma, are 4t si 300 cai, e normal sa conume cand te plimbi cu apartamentul dupa tine, e normal. Ce e dureros e ca inginerul care si-a stors creierii sa-l inventeze si-ar face sepuku daca ar vedea instalatie GPL pe motorul lui. Este crima impotriva tehnologiei si ar trebui sa existe o organizatie care sa-i stropeasca cu GPL pe haine (vezi PETA) si sa le dea foc. Da, imi poti demonstra fizic ca lumina aprinsa la masina influenteaza consumul de carburant (faza lunga+proiectoare+instalatie audio de peste 400W+dezaburire=1-1.5 cp). Da, poti manca cancer in masina. Da poti sa alimentezi cu pipeta si cu toate nenorocirile de feluri de benzina (benzina mai putina=masina mai usoara=consum mai mic). Da, poti sa cumperi o cazatura si nr de proprietari sa fie intrecut doar de nr. de km parcursi. Da, poti sa-i orbesti pe ceilalti participanti la trafic. Da, ai tot dreptul sa fii imbecil.

Dar fi imbecil in lumea ta, imaginea ta de taran coclit ma scarbeste, incultura ta ma deprima, valorile tale le las in WC si trag dupa ele apa. Toti ne nastem egali si fiecare are dreptul de a-si alege calea, valorile si tintele in viata. Problema e ca nu mai traim in paduri. Facem parte dintr-o societate, fie ca tu sau eu o vrem sau nu. Si daca tu esti prost atunci sufar, ma tragi in jos, imi ocupi timp din viata, trebuie sa stau si sa ma enervez cand te vad. In loc sa invat de la tine, simt ca regresez, simt ca ma intorc in copac, cand te vad, parca imi creste din nou coada si par pe spate. Reprezinti o sinucidere a culturii, a moralitatii si tinerii care si-au dat viata acum 20 de ani te-ar lua langa ei daca te-ar vedea. Tu esti raul impotriva caruia ei au luptat, indobitocirea.

In alta ordine de idei, are cineva o idee in ceea ce priveste senzorul meu de greutate din scaun?

Link către comentariu

foarte frumoasa masina cat si prezentarea... :)

:blink:

Cat despre ultimul post recunosc multe lucruri a fi adevarate, dar sa stii ca sunt multe, dar multe persoane, chiar si membrii ai forumului care au masini cu multi CP si care sunt mult mai interesati de aspecte tehnice si practice ale modelului detinut decat de economia de combustibili, etc.

In concluzie, a generaliza in cazul de fata inseamna a gresi si de ce nu a ofensa.

Sa stapanesti sanatos masinuta, multi km fara probleme! :icon_thumright:

Link către comentariu
foarte frumoasa masina cat si prezentarea... :)

:offtopic:

Cat despre ultimul post recunosc multe lucruri a fi adevarate, dar sa stii ca sunt multe, dar multe persoane, chiar si membrii ai forumului care au masini cu multi CP si care sunt mult mai interesati de aspecte tehnice si practice ale modelului detinut decat de economia de combustibili, etc.

In concluzie, a generaliza in cazul de fata inseamna a gresi si de ce nu a ofensa.

Sa stapanesti sanatos masinuta, multi km fara probleme! :icon_thumright:

Ai perfecta dreptate si sper ca intr-o zi sa am suficienti dineros sa-mi pot permite un "ultimate driving machine".

Cu atat mai mult cu cat, de 4 zile vad un RS4 nou nout, in fiecare zi, negru mat, ale carui discuri de frana ruginesc...

Back to topic,

Pe 14 ianuarie am plecat cu titicarul in vacanta la ski. Si daca va amintiti a fost vreme urata in vestul tarii, polei, accidente s.a. . Pentru a evita o coada de 5-6km am ocolit cam 25 km in jurul orasului Deva, unde am nimerit un drum acoperit complet de polei, era neted ca sticla. Nu am reusit sa avansez decat cu 2 roti pe drum si alte 2 pe caldaram pana cand a trebuit sa depasesc pe cei care asteptau....nu stiu ce, o izbavire probabil, ca masinile de curatat erau pe drumurile europene si chiar faceau treaba. Atunci, dragii mei cititori, am vazut ce inseamna cu adevarat o anvelopa allseason, era ca si cum aveam papuci de bazar si ma dadeam pe gheata. ESP-ul saracu mai avea putin si imi dadea pumni in gura si eu transpiram la -4gr C.

Va spun cu mana pe inima, cu cat aveti anvelope mai bune, cu atat sunteti mai in siguranta, veti avea o experienta la volan mai placuta si puteti testa limitele adevarate ale masinii voastre.

Combustibilul de afara e mult mai bun, daca anul trecut am fost cu o masina pe benzina, iar diferentele nu au fost decat pe latura acustica, de data asta, la TDI-ul meu, diferenta a fost majora. Atat din punct de vedere al performantei, raspunsul acceleratiei mi s-a parut mai rapid, cat si al consumului, randament mai bun.

Nemultumiri: zdrangane. Cand am adus-o hamsterii dormeau, insa nu le-a trebuit decat 2 curse de victoriei-herastrau si minune, am noi colegi in ambient.

Noii mei colegi au inceput sa-mi vorbeasca din portiere si din bord.

Portierele le-am rezolvat, am omorat o parte din chitaitori, insa in bord, minunatul meu RNS-300, canta alta partitura decat cea de pe cd/radio, una plina de scratch-uri. Mi s-a spus ca e oarecum "normal" sa scartaie datorita scaderii de temperatura afara, piesele de imbinare contractandu-se si astfel, aparand distante unde este permisa miscarea. O fi asa? Raspunsul nu l-am primit de la reprezentanta ci de la o persoana de incredere.

Asta ma duce cu gandul la un prieten care si-a cumparat acu 3 luni un passat, brand new. Acum 3 saptamani a inceput sa aiba si el insotitori in bord, o intreaga familie, care mai de care mai vociferanti. Dusa la reprezentanta, cei de acolo, foarte serviabili, ii spun sa lase masina si in 3 ore e rezolvata pb. . Se intoarce dupa 3 ore, ia masina, o testeaza, nu mai scartaia nimic. Foarte fericit omu, ma ia si pe mine sa-mi arate ce profesionisti avem la reprezentanta. Dupa 30 de min. observ un mic fir alb ce iesea din bord, trag de el, iese un pic si se rupe. Era o bucatica de hartie, mai ma uit un pic, scot alta bucatica de hartie din bor. De 4 zile omu a strans deja de o voaie A4 din bordul noului sau Passat.

Sa fie Hartia vechea sarma de la dacie ce si-a croit drumul in era moderna metamorfozandu-se?

O fi hartia in bord un optional ce nu se gaseste in oferta in romania ?

Sa fi dat aiurea banii pe insonorizare in loc sa sacrific niste vrafuri de cursuri trase la xerox de prin studentie ?

Cred ca adevarul e dincolo de noi.

Sa ne fereasca Dumnezeu de service, ca de accidente (incercam) ne ferim noi.

Modificat de MihaiV
Link către comentariu

mihai, desi imi place la nebunie inversunarea ta impotriva bizonilor din trafic, nu ma pot abtine sa te intreb: unde ai tu 12 airbaguri? exista masini cu mai mult de 9 airbaguri?

Link către comentariu
mihai, desi imi place la nebunie inversunarea ta impotriva bizonilor din trafic, nu ma pot abtine sa te intreb: unde ai tu 12 airbaguri? exista masini cu mai mult de 9 airbaguri?

Desi sper sa nu aflu nici o data unde sunt amplasate exact, am inscriptia airbag pe volan, bord dreapta, 2 stalpi fata, 2 stalpi laterali, 2 stalpi spate, 2 in scaune si dealerul din germania mi-a spus ca sunt inca doua pentru genunchi in fata. Sincer si eu ma intreb daca nu m-a mintit in leg. cu ultimele 2, dar sper sa nu aflu nici o data si il cred pe cuvant.

In descrierea masinii de la handler scrie 12 airaguri.

Link către comentariu

foarte tare prezentarea:P si ai dreptate .. si eu tot 12 airbaguri am ...

multi km fara incidente

Link către comentariu

frumoasa masina. imi place si motorizarea. ai 12 airbaguri cel mai probabil. eu am doar 10, nu am alea de la genunchi, dar masina mea e din 2004;)). bafta

Link către comentariu

frumoasa descriere a masinii tale :icon_cool:

nu mai zic ca foarte frumos iti expui ideiile/nemultumirile/nedumeririle in fiecare post incat iti face o mare placere sa citesti ;)

sunt de-acord cu tine legat de bizoni din trafic, dar imi pare nespus de rau pt ca ai inceput sa-ti "trezesti colegi" din masina :P

s-o stapanesti sanatos in continuare, cu cati mai multi km fara incidente si cu anvelope adecvate fiecarui sezon :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu

Cei cu 10 airbaguri aveti 6 la fel ca si mine iar tau daca ai numarat 12 insemne de airbag rezulta ca ai doar 8.

Ca idee maxim sunt 8 pe Golf 5!

PS:Sa nu ai nevoie de ele...asta e ideea! :icon_cool:!

Link către comentariu

:icon_cool: ;) :P

Nu ma pot abtine, foarte tare frate :D , esti fenomenal in descrierile tale!

Mda, despre masina, condu-o sanatos si nu-i mai da ocazia sa le dea flit la semicocalaro-pitiponci :) . In ceea ce priveste bizonii, pe mine nu ma mai enerveaza, am gasit solutia, ma comport precum in copilarie, scotand limba si razand ca idiotul de ceea ce numesc ei "comportament" in trafic. De ce m-as stresa eu si mi-as exila neuronii?

Link către comentariu

Va multumesc mult pentru aprecieri si va dorec cat mai putine neplaceri.

@4abc ai putea sa dezvolti e rog un pic ceea ce ai spus legat de nr aibag-urilor? Nu am inteles ce ai vrut sa spui.

Multumesc

@liviuXP2000 asta inseamna sa te cobori :P , sa incerci sa ajungi la nivelul lor pentru a putea comunica/relationa. Eu cred ca, chiar daca ii ignori, tot iti consumi timpul, adica energia ta vitala sa nu il bagi in seama. Indirect prin desconsiderarea ta il consideri.

Revin la beleaua mea cu senzorul din scaun. Aveti vreo idee?

Aveti vreo propunere de jante pe 16" cat mai late, dar in acelas timp sa "incalte" frumos un golf ?

Link către comentariu

Cand numeri airbagurile nu numara insemnele din masina.Spre exemplu nu ai 6 airbaguri cortina...ai doar 2 cu toate ca ai cate 3 insemne pe fiecare parte!

Link către comentariu
Cand numeri airbagurile nu numara insemnele din masina.Spre exemplu nu ai 6 airbaguri cortina...ai doar 2 cu toate ca ai cate 3 insemne pe fiecare parte!

ok... imi cer scuze pentru nepricepere, insa daca nu te supara as mai avea o nelamurire.

Am vazut ca nu la toate golfurile, octaviile, ibitz-ele au indicatia de airbag si pe stalpul din spate sau/si pe stalpul din fata. Intr-adevar, pe stalpul din mijloc mai toate au (bineinteles cele ce au cortina). In descrierea airbag-urilor se specifica ca airbag-ul din stalpul din fata se deschide in cazul unei lovituri ce afecteaza structura stalpului respeciv, lafel in cazul stalpului din mijloc, iar in cazul airbag-ului din spate, el s-ar declansa odata cu deformarea portierei spate. In cazul celor din scune, ele se deschid in cazul deformarii portierei fata.

Ce inteleg eu de la tine este ca, fiind inscriptia prezenta pe toti stalpii, ar implica o supradimensionare a celor obisnuite pentru a acoperi zonele de protectie indicate de inscriptii. E corect? Altfel nu justific lipsa inscriptiilor la golfuri V cu mai putine pungi in dotare.

Intentia mea nu este de a te contrazice, ci doar de a intelege.

Multumesc

Link către comentariu

Mihai, ii consider intr-adevar pentru ca vrem, nu vrem, traim intre/cu ei. Ignorandu-i sau raspunzand pe aceeasi limba n-am avut niciodata rezultate pozitive, pe cand zambetele si gesturile infantile am observat ca dau roade. Bizoni, nesimtiti, "smecheri" si tot alaiul, ii civilizezi cu parul (nu-s eu adeptul) sau pe alta cale decat cea a clasicului razboi de claxoane si gesticulari diverse.

Ca sa nu fiu total off-topic, atasez imaginea cu explicatiile aferente : pe cand era in configurator golful 5, era prevazut cu 6 airbag-uri. Al meu era de genul asta, punctele cu emblema fiind toate mai putin cele de pe stalpul din spate. Singurele airbag-uri optionale se numeau : airbag protectie pasageri spate (si-a comandat istef pe gt-ul lui) si costau undeva la 230 de euro fara tva. Sunt cortinele din stalpii spate, pungi separate de cele de pe fata. Concluzia e ca tu ai 8 airbag-uri, precum in imagine, sau 10 daca au pus nemtii ceva in plus fata de ceea ce fabricau pentru Romania, dar nu se regasesc in imagine (cele de genunchi parca ziceai).

post-4489-1235420126_thumb.jpg

Modificat de liviuxp2000
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!