Jump to content

Probleme alimentare diesel JP


capone26
 Share

Postare recomandată

Multumesc tuturor de sfaturi , am verificat ieri si ajunge curent la

sonda ,sonda cat este scoasa functioneaza...

In momentul da fata (ieri) pornea si se oprea , dar stiu ca este o

chestie temporara.

Mizerie in locasul sondei nu era,ce e in pompa nu stiu,iar referitor la

ce zicea @seby legat de acel arculet din pompa nu stiu unde se afla (sau

daca pentru a ajunge la acel arculet trebuie demontata pompa?) cu toate

ca sper sa nu ajung pana acolo.

Asa cum v-au zis si colegii mai sus , in momentul in care nu vrea sa se

mai opreasca incercati sa alimentati cu 12V , binenteles cu contactul

luat ,daca se opreste este partea electrica de la contactul cu cheie

,care nu se schimba deloc usor , trebuie demontat axul volanului

(mitraliera),oricum din puntul meu de vedere e foarte prost conceput ...

Atentie: Tija este telescopica (cel putin la mine care am si servo),dar

banuiesc ca asa este la toate,spun asta pentru ca la montaj sa nu

intampinati greutati.

Bafta multa,presimt ca de la contact este toata problema!

Va multumesc mult @alex_87,asadar azi am scos masina si binenteles ca in

momentul in care am vrut sa o opresc nu s-a oprit,pe borna aveam

curent,nu 12 V dar pe acolo,in momentul in care am alimentat sonda de pe

baterie s-a oprit...

Deci asa cum au zis colegii partea electrica a contactului nu-si mai

face serviciu,e probabil are peste 25 ani,sigur o fii originala.

@alex_87 am incercat sa demontez carcasa de la volan dar s-a

innoptat,imi poti explica pas cu pas cu e mai simplu sa demomtez in timp

util sa-l schimb,oricum initial trebuie sa comand contactul,recomandati

ceva producator anume? Ati schimbat contactul de curand,ce producator

ati pus?sunteti multumit?

Va multumesc mult dle si stimati colegi ca m-ati ajutat sa depistez

problema,acum ajutati-ma sa o remediez si promit ca nu va mai stresez

eu,nu stiu daca masina e de acord cu mine... :lol: dar vedem.

Cu mare placere oricand imi vor permite cunostintele...

Pe scurt:

Se demonteaza volanul,manetele,surubul cu imbus de 6 care tine carcasa contactului,se desface axul volanului din prima cruce cardanica,de deasupra pedalelor si se scoate axul.

Contactul este prins cu un surub destul de greu accesibil cu cap in cruce,dar merge pana urma cu o surubelnita subtire. Am pus contact Meyle,ieftin si calitativ ok...acum ca stiu il pot schimba mult mai usor.

La remontare se comprima arcul dintre ax si cruce cu cativa soricei,dupa care cu o surubelnita lunga,un fier ceva se scoate tija axului care e telescopica pana aproape de capat,oricum are o siguranta si se monteaza inapoi in crucea cardanica,are o singura pozitie in care intra,trece surubul prin ax,dupa care se remonteaza restul,iar la final se impinge in volan ca tija sa ajunga la pozitia initiala.

Scuze daca am omis ceva,nu sunt la p.c.

Ma puteti suna maine la orice ora sa va ajut dc intampinati greutati (cu sfaturi).

Bafta si spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • capone26

    15

  • nik87

    9

  • Archanghel

    5

  • zib3r

    5

Bun, deci eu unu is in ceata rau.

Sonda aia, de care zici este o electrovalva, daca vorbim de cea de pe fundul pompei deasupra, unde vine atasat un fir.

Fir care este un + de contact, si care, cat timp e alimentata cu 12V este stransa si permite trecerea motorinei, cand nu mai e alimentata, inchide trecerea motorinei.

Daca tu zici ca alimentata SA OPRIT MASINA?!?!?! EU NU MAI INTELEG NIMIC.

Dar ma rog, electrovalva aia se poate desuruba, si in ea mai sunt 2 piese, un cilindru si un arc care se pot scoate, si astfel elimina inchisul si deschisul electric de acolo (nu mai poti opri masina, dar bagi in a 5-a si cu frana de mana trasa se opreste), dar macar vezi daca e de acolo sau nu.

 

@archanghel e vorba despre partea electrica a contactului cu cheie,care probabil nu mai inchide circuitul...

 

 

 

Multumesc tuturor de sfaturi , am verificat ieri si ajunge curent la

sonda ,sonda cat este scoasa functioneaza...

In momentul da fata (ieri) pornea si se oprea , dar stiu ca este o

chestie temporara.

Mizerie in locasul sondei nu era,ce e in pompa nu stiu,iar referitor la

ce zicea @seby legat de acel arculet din pompa nu stiu unde se afla (sau

daca pentru a ajunge la acel arculet trebuie demontata pompa?) cu toate

ca sper sa nu ajung pana acolo.

Asa cum v-au zis si colegii mai sus , in momentul in care nu vrea sa se

mai opreasca incercati sa alimentati cu 12V , binenteles cu contactul

luat ,daca se opreste este partea electrica de la contactul cu cheie

,care nu se schimba deloc usor , trebuie demontat axul volanului

(mitraliera),oricum din puntul meu de vedere e foarte prost conceput ...

Atentie: Tija este telescopica (cel putin la mine care am si servo),dar

banuiesc ca asa este la toate,spun asta pentru ca la montaj sa nu

intampinati greutati.

Bafta multa,presimt ca de la contact este toata problema!

Va multumesc mult @alex_87,asadar azi am scos masina si binenteles ca in

momentul in care am vrut sa o opresc nu s-a oprit,pe borna aveam

curent,nu 12 V dar pe acolo,in momentul in care am alimentat sonda de pe

baterie s-a oprit...

Deci asa cum au zis colegii partea electrica a contactului nu-si mai

face serviciu,e probabil are peste 25 ani,sigur o fii originala.

@alex_87 am incercat sa demontez carcasa de la volan dar s-a

innoptat,imi poti explica pas cu pas cu e mai simplu sa demomtez in timp

util sa-l schimb,oricum initial trebuie sa comand contactul,recomandati

ceva producator anume? Ati schimbat contactul de curand,ce producator

ati pus?sunteti multumit?

Va multumesc mult dle si stimati colegi ca m-ati ajutat sa depistez

problema,acum ajutati-ma sa o remediez si promit ca nu va mai stresez

eu,nu stiu daca masina e de acord cu mine... :lol: dar vedem.

Cu mare placere oricand imi vor permite cunostintele...

Pe scurt:

Se demonteaza volanul,manetele,surubul cu imbus de 6 care tine carcasa contactului,se desface axul volanului din prima cruce cardanica,de deasupra pedalelor si se scoate axul.

Contactul este prins cu un surub destul de greu accesibil cu cap in cruce,dar merge pana urma cu o surubelnita subtire. Am pus contact Meyle,ieftin si calitativ ok...acum ca stiu il pot schimba mult mai usor.

La remontare se comprima arcul dintre ax si cruce cu cativa soricei,dupa care cu o surubelnita lunga,un fier ceva se scoate tija axului care e telescopica pana aproape de capat,oricum are o siguranta si se monteaza inapoi in crucea cardanica,are o singura pozitie in care intra,trece surubul prin ax,dupa care se remonteaza restul,iar la final se impinge in volan ca tija sa ajunga la pozitia initiala.

Scuze daca am omis ceva,nu sunt la p.c.

Ma puteti suna maine la orice ora sa va ajut dc intampinati greutati (cu sfaturi).

Bafta si spor la treaba.

 

 

Multumesc mult,mai detaliat nici nu se putea...poate doar sa veniti personal sa-l schimbati.

 

Acum ies sa-l demontez si pe urma de ora 9 cand deschid magazinele sa iau contactul si sa-l montez.

@alex_87 te sun daca intampin dificultati , de fapt oricum te sun ca poate iti permite programul sa reusim sa ne vedem!

 

Multumesc tuturor pentru sfaturile bune sau mai putin,oricum e de apreciat!

 

O zi buna pentru toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a mai intamplat sa fie bun partea de contact, dar sa fie in instalatia electrica problema,cum ar fi de exemplu la mine

cand porneam masina, nu o mai puteam opri decat daca aprindeam farurile, ca nu stiu ce circuit alimenta, si in acelasi timp alimenta si plusul pe contact

doar spun sa nu lucrezi degeaba, si sa nu fie de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a mai intamplat sa fie bun partea de contact, dar sa fie in instalatia electrica problema,cum ar fi de exemplu la mine

cand porneam masina, nu o mai puteam opri decat daca aprindeam farurile, ca nu stiu ce circuit alimenta, si in acelasi timp alimenta si plusul pe contact

doar spun sa nu lucrezi degeaba, si sa nu fie de acolo

Tocmai de asta am zis si eu sa inceapa cu testarea electrovalvei, si cum sa o faca am explicat, si mai apoi sa o ia pe fir spre panoul de sigurante, si spre contactul de cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru sfaturi,problema am rezolvat-o ieri schimband partea electrica a contactului cu cheie , a fost ceva de munca dar asta e...

 

Inca odata va multumesc tuturor pentru sfaturi...Bafta la proiecte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru sfaturi,problema am rezolvat-o ieri schimband partea electrica a contactului cu cheie , a fost ceva de munca dar asta e...

 

Inca odata va multumesc tuturor pentru sfaturi...Bafta la proiecte!

 

Sa inteleg ca e totul in regula ? Aia a fost toata buba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi,problema am rezolvat-o ieri schimband partea electrica a contactului cu cheie , a fost ceva de munca dar asta e...

 

Inca odata va multumesc tuturor pentru sfaturi...Bafta la proiecte!

 

Sa inteleg ca e totul in regula ? Aia a fost toata buba?

 

 

Tocmai m-am intors dintr-un mic concediu , in care cu orice risc asumat am plecat cu Golful 2 care in aproximativ 1200 km nu a facut nici macar o problema,in alta ordine de idei @alex_87 partea electrica a contactului a fost cea care mi-a cauzat problemele,multumesc pentru sfat si poate ca din aceasta cauza i-am aratat o parte din tara golfuletului!

 

O seara excelenta la toti si bafta cu buburuzele voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!