Jump to content

Probleme alimentare diesel JP


capone26
 Share

Postare recomandată

socul tii bun?

Socul nu lucreaza, merge in gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • capone26

    15

  • nik87

    9

  • Archanghel

    5

  • zib3r

    5

scuze ca ma bag ... am si eu cam aceeasi problema

am observat ca curge pe la un injector (daca bine stiu este pe primul piston) se poate sa traga aer si asta sa fie o problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca ma bag ... am si eu cam aceeasi problema

am observat ca curge pe la un injector (daca bine stiu este pe primul piston) se poate sa traga aer si asta sa fie o problema??

Eu zic ca nu are legatura... parerea mea umila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socul nu lucreaza, merge in gol

ovi daca ai cumva avansul reglat mai moale si nu tragi socul , ca din cauza asta l-au pus nemtii , atunci clar nu porneste,

iar cind o ia dupa chei lungi , scoate un fum alb de motorina nearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovi , decat sa repari pompa,sau alte "minunatii",mai bine schimbi motorul.Daca tot vrei diesel,eu iti recomand un 1.6 Td. Nu de alta,dar astea 1.6 sunt "pacatoase" rau .. si cu td mai scapi de trepidatii.Iar daca nu ai unde,te poti baza pe mine.Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovi , decat sa repari pompa,sau alte "minunatii",mai bine schimbi motorul.Daca tot vrei diesel,eu iti recomand un 1.6 Td. Nu de alta,dar astea 1.6 sunt "pacatoase" rau .. si cu td mai scapi de trepidatii.Iar daca nu ai unde,te poti baza pe mine.Salut.

Mersi de idei baieti,alex chiar nu e cazu sal schimb doar pt un ,,nimic,, din asta, inca sti ceva, porneste tot mai ok cu vremea asta buna.

Modificat de capone26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti merge "socul" (compensare avans)( lucru pe care trebuia sa-l specifici de la inceput) ...vorbim discutii. Adica ...avansul tau e oricum numai in parametri NU. In manulalul masini scrie negru pe alb : acel "soc" se trage la ORICE pornire a motorului , fie cald fie rece , fie a fost oprit 1 luna sau numai 5 minute.

P.S. In ultima instanta...vezi ce zice Xanu ( ca stie el ce zice).

Modificat de aurex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti merge "socul" (compensare avans)( lucru pe care trebuia sa-l specifici de la inceput) ...vorbim discutii. Adica ...avansul tau e oricum numai in parametri NU. In manulalul masini scrie negru pe alb : acel "soc" se trage la ORICE pornire a motorului , fie cald fie rece , fie a fost oprit 1 luna sau numai 5 minute.

P.S. In ultima instanta...vezi ce zice Xanu ( ca stie el ce zice).

Scuze daca nu am mentionat nu am crezut ca are atata imp, desi cum imi explici ca pana sa inceapa sa-mi faca problema asta, a pornit perfect si la -18 grade, zile la rand.....timp de 2 ierni a pornit perfect si ,,socu,, na functionat in timpu asta deloc, de cand am masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca apar multe uzuri,mai mici sau mai mari,care adunate duc la o problema mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Ieri am schimbat sonda de pe pompa de motorina,pentru ca cealalta (schimbata acum 2 luni) facea figuri,nu se mai oprea din cheie,astazi ma confrunt cu aceeasi problema...

 

Are cine ideea care ar fi cauza?

Daca o demontez si o pun la loc functioneaza (asa am  facut la cealalta)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat sonda de pe pompa de motorina,pentru ca cealalta (schimbata acum 2 luni) facea figuri,nu se mai oprea din cheie,astazi ma confrunt cu aceeasi problema...

 

Are cine ideea care ar fi cauza?

Daca o demontez si o pun la loc functioneaza (asa am  facut la cealalta)!

Si eu ma confrunt la golful 2 cu aceeasi problema,ori sunt sondele cele noi foarte proaste (depinde ce producator ai pus) ori ....

 

Ne poate elucida un specialist in asa ceva sau vreun coleg care s-a mai confruntat cu problema asta si i-a gasit rezolvare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ieri am schimbat sonda de pe pompa de motorina,pentru ca cealalta (schimbata acum 2 luni) facea figuri,nu se mai oprea din cheie,astazi ma confrunt cu aceeasi problema...

 

Are cine ideea care ar fi cauza?

Daca o demontez si o pun la loc functioneaza (asa am  facut la cealalta)!

Si eu ma confrunt la golful 2 cu aceeasi problema,ori sunt sondele cele noi foarte proaste (depinde ce producator ai pus) ori ....

 

Ne poate elucida un specialist in asa ceva sau vreun coleg care s-a mai confruntat cu problema asta si i-a gasit rezolvare!

 

Nimeni nu-mi poate explica de ce exista aceasta problema? sau macar care ar fi rezolvarea ei.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cere cuiva o sonda din dezmembrare, si verifica cu ea, si mai verifica si daca etanseaza garnitura aia mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cere cuiva o sonda din dezmembrare, si verifica cu ea, si mai verifica si daca etanseaza garnitura aia mica

Doua sonde noi sa fie defecte?Mi-e greu sa cred,dar nu e imposibil cei drept o sa am in vedere daca nu gasesc rezolvarea sa incerc o alta sonda,iar garnitura aia mica ce treaba sa aiba,aia din cunostintele mele minime de mecanica dobandite in cei peste 20 ani de soferie are rol strict sa etanseze sa nu-ti arunce motorina inapoi (peste sonda,sonda nu etanseaza pe con)

 

In fine revenind azi s-a blocat pe invers,adica nu mai deschidea si implicit nu mai pornea  :tuktuk:  ,binenteles am demontat-o si am pus-o si a pornit fara probleme si se oprea , dar asta a durat doar 3 opriri dupa care a revenit nu se mai oprea,la asta i-am gasit rezolvare temporara,trebuie sa-i dau 12V si isi revine!

 

In continuare fac apel catre colegii cu mk2 diesel si nu numai sa ma indrume  ce sa fac! 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cere cuiva o sonda din dezmembrare, si verifica cu ea, si mai verifica si daca etanseaza garnitura aia mica

@archanghel ,daca poti da sfaturi,scriele public,doar suntem pe un forum unde probabil sunt multi colegi care s-au/se vor lovi de neplacuta problema,nu cred ca e necesar sa vorbim pe mess sau telefonic,daca vrei sa ajuti fa-o pentru toata lumea!

Multumesc

 

In alta ordine de idei astazi am demontat-o si remontat nenorocirea de sonda si a functionat 2 porniri/opriri,dupa care iar nu s-a mai oprit,am lasat-o un pic si si-a revenit,dar pentru ca ma dispera problema si nu i-am gasit rezolvare v-a ramane in curte  :dry:  pana mai fac ceva sapaturi poate totusi ma v-a ajuta cineva cu suflet mare!

 

O seara excelenta la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu zici ca nu se mai oreste masina, adica ii vine motorina tot timpul, deci implicit nu inchide electrovalva.

cand demontezi electrovalva, este mizerie acolo unde inchide conul?

de ce intreb, ca se poate intampla, sa fi sarit un arc micut din pompa, si sa il faca ferfenite, si sa ajunga la electrovalva, deaia sa nu mai poata sa inchida pe con,

sau poti sa mai incerci sa mai tragi de arcu din electrovalva, dupa ce o demontezi, ca atunci cand iei alimentarea de pe electrovalva, sa coboare pistonasul si sa inchida alimentarea la capul hidraulic

inca o chestie

poti sa ai problema electrica, si ca sa verifici asta, alimenteaza electrovalva direct si numa de pe baterie, si o opresti pornesti de acolo, ca sa stii sigur ca e de la pompa electrovalva sau de la instalatia electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In particular te ajutam pe tine, pentru ca vad ca nu o rezolvi, si nu cred ca mi-e asa usor sa tin minte in fiecare zi care-s roblemele fiecaruia. Daca ti se pare ok, sa scriu eu azi, si tu sa scrii maine, si iar peste 2 zile, si iar asa, si sa ma uit iar si iar in urma la ce am vorbit te inseli.........

Scriu functie de cat imi permite timpul, si daca ma sunai care erea problema ca incercam impreuna sa-ti rezolvi problema............dupa care ne puteam intoarce si sa scriem la altii care a fost problema.

Daca e asa complicat un telefon, si daca ti sa parut ca ofensez pe cineva, .,... asta e raspunsul obisnuit la foarte multi pe care-i ajuti pe aici.

Si cand mi se zice sa nu o mai fac................... poate si de asta-mi zice lumea, si eu iar, si iar si iar, MA CEARTA OAMENII CA FAC UN BINE.

Spor la rezolvare man.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum zicea si Seby, verifica intai sa nu fie o problema electrica. E posibil sa fie defect contactul, sa nu mai intrerupa circuitul. Cu contactul luat (si cand motorul inca merge) masoara tensiunea intre borna sondei si sasiu, sau pune un bec si vezi daca mai ai tensiune. Alta idee - compara dimensiunile sondei noi cu una originala daca ai, poate are alt diametru supapa sau tija alta lungime, si se blocheaza pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic update, acea supapa este identica LA TOATE POMPELE DE MOTORINA de la golf 1,2,3 si la 4 la SDI.

Deci sigur nu e acolo problema.

Dupa cum bine a zis si tzoka, o idee foarte buna, verifica si tensiunea de pe sonda (eventual verifica si la mana cablul.... poate undeva face contact imperfect).

Ca sa fii sigur ca e din supapa aceea mai poti face ceva :

Scoate supapa, si pune-o la loc FARA MUSTIUCUL ACELA +ARCUL, dar lasa garnitura, si pune-o la loc.

In felul acesta acolo nu mai opune nimic rezistenta;

Problema va fi ca nu mai ai cum opri masina, dar, poti baga in a 5-a, tragand frana de mana si coborand ambreajul usor o sa se opreasca.

Specific ca sa nu sara lumea pe mine, ca poti incerca metoda asta pt 1-2 zile sa vezi cum porneste, si daca mai face figuri cu pornirea.

 

Asteptam update

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arhanghel, din cate scrie el, si din cate am inteles eu, problema e ca nu se opreste masina, nu ca nu porneste.

nu cred ca rezolva nimica daca face simptomu permanent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor de sfaturi , am verificat ieri si ajunge curent la sonda ,sonda cat este scoasa functioneaza...

 

In momentul da fata (ieri) pornea si se oprea , dar stiu ca este o chestie temporara.

 

Mizerie in locasul sondei nu era,ce e in pompa nu stiu,iar referitor la ce zicea @seby legat de acel arculet din pompa nu stiu unde se afla (sau daca pentru a ajunge la acel arculet trebuie demontata pompa?) cu toate ca sper sa nu ajung pana acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor de sfaturi , am verificat ieri si ajunge curent la sonda ,sonda cat este scoasa functioneaza...

 

In momentul da fata (ieri) pornea si se oprea , dar stiu ca este o chestie temporara.

 

Mizerie in locasul sondei nu era,ce e in pompa nu stiu,iar referitor la ce zicea @seby legat de acel arculet din pompa nu stiu unde se afla (sau daca pentru a ajunge la acel arculet trebuie demontata pompa?) cu toate ca sper sa nu ajung pana acolo.

Asa cum v-au zis si colegii mai sus , in momentul in care nu vrea sa se mai opreasca incercati sa alimentati cu 12V , binenteles cu contactul luat ,daca se opreste este partea electrica de la contactul cu cheie ,care nu se schimba deloc usor , trebuie  demontat axul volanului (mitraliera),oricum din puntul meu de vedere e foarte prost conceput ...

 

Atentie: Tija este telescopica (cel putin la mine care am si servo),dar banuiesc ca asa este la toate,spun asta pentru ca la montaj sa nu intampinati greutati.

 

Bafta multa,presimt ca de la contact este toata problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc tuturor de sfaturi , am verificat ieri si ajunge curent la sonda ,sonda cat este scoasa functioneaza...

 

In momentul da fata (ieri) pornea si se oprea , dar stiu ca este o chestie temporara.

 

Mizerie in locasul sondei nu era,ce e in pompa nu stiu,iar referitor la ce zicea @seby legat de acel arculet din pompa nu stiu unde se afla (sau daca pentru a ajunge la acel arculet trebuie demontata pompa?) cu toate ca sper sa nu ajung pana acolo.

Asa cum v-au zis si colegii mai sus , in momentul in care nu vrea sa se mai opreasca incercati sa alimentati cu 12V , binenteles cu contactul luat ,daca se opreste este partea electrica de la contactul cu cheie ,care nu se schimba deloc usor , trebuie  demontat axul volanului (mitraliera),oricum din puntul meu de vedere e foarte prost conceput ...

 

Atentie: Tija este telescopica (cel putin la mine care am si servo),dar banuiesc ca asa este la toate,spun asta pentru ca la montaj sa nu intampinati greutati.

 

Bafta multa,presimt ca de la contact este toata problema!

 

 

Va multumesc mult @alex_87,asadar azi am scos masina si binenteles ca in momentul in care am vrut sa o opresc nu s-a oprit,pe borna aveam curent,nu 12 V dar pe acolo,in momentul in care am alimentat sonda de pe baterie s-a oprit...

 

Deci asa cum au zis colegii partea electrica a contactului nu-si mai face serviciu,e probabil are peste 25 ani,sigur o fii originala.

 

@alex_87 am incercat sa demontez carcasa de la volan dar s-a innoptat,imi poti explica pas cu pas cu e mai simplu sa demomtez in timp util sa-l schimb,oricum initial trebuie sa comand contactul,recomandati ceva producator anume?  Ati schimbat contactul de curand,ce producator ati pus?sunteti multumit?

 

Va multumesc mult dle si stimati colegi ca m-ati ajutat sa depistez problema,acum ajutati-ma sa o remediez si promit ca nu va mai stresez eu,nu stiu daca masina e de acord cu mine... :lol: dar vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, deci eu unu is in ceata rau.

Sonda aia, de care zici este o electrovalva, daca vorbim de cea de pe fundul pompei deasupra, unde vine atasat un fir.

Fir care este un + de contact, si care, cat timp e alimentata cu 12V este stransa si permite trecerea motorinei, cand nu mai e alimentata, inchide trecerea motorinei.

Daca tu zici ca alimentata SA OPRIT MASINA?!?!?! EU NU MAI INTELEG NIMIC.

Dar ma rog, electrovalva aia se poate desuruba, si in ea mai sunt 2 piese, un cilindru si un arc care se pot scoate, si astfel elimina inchisul si deschisul electric de acolo (nu mai poti opri masina, dar bagi in a 5-a si cu frana de mana trasa se opreste), dar macar vezi daca e de acolo sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!