Jump to content

Probleme alimentare diesel JP


capone26
 Share

Postare recomandată

Cum zice titlu prinde aer. am schimbat filtru motorina odata cu schimbu de ulei, si in aceeasi zi am desfacut si furtunele dela rezervor pt a curata rezervoru, si a inceput sa prinda aer grav de tot. Am avut furtune transparente initial si se vedea aeru, am tot schimbat coliere, apoi furtunele transparente care erau tari ca piatra cu unele negre imbracate intro plasa din material textil, am schimbat racordu acela dela tur dela pompa....de disperare am pus si supapa de sens, prima data intre filtru si pompa, apoi intre filtru si rezervor... degeaba tot face figuri la prima cheie din zi.

Oare daca prinde aer pe retur afecteaza in vreun fel? supapa aia depe retur nu poate fi problema? astept niste sugestii de la cei patiti sau in cunostinta de cauza. MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • capone26

    15

  • nik87

    9

  • Archanghel

    5

  • zib3r

    5

de tras aer poate sa traga la toate imbinarile furtunelor..

daca ai cumva pompa de amorsare pe tur.. pune pe cineva sa faca "amorsari" la ea ..iar tu ciuleste urechea si ochii la imbinarile furtunelor pe care le-ai schimbat recent..

eu cam asa am facut si mereu a dat roade...si sa sti ca am avut de 3 ori mini-problema asta: la sonda rezervor, furtunul care alimenteaza pompa de injectie si un altul de la injectoare..

legat de furtunele acoperite de stratul de material textil la exterior...eu le-am schimbat pe toate cu altele, dar cu materialul textil in interiorul furtunului...e ceva diferenta intre cele 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am pompa de amorsare, si in privinta furtunelor cred ca sunt ok si astea ce le-am luat fata de ce era pe masina care erau intarite rau de tot....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general unde apare problema de etansare pe circuit apare si supuratie de motorina.

Daca ai undeva o problema de genul asta, circuitul se dezamorseaza si de pe o zi pe alta, nu mai spun la citeva zile. Chiar si cu motorul oprit, motorina o ia usurel inapoi catre rezervor. Asa ca la prima pornire din ziua urmatoare, dai la cheie pina ajunge din nou motorina "proaspata" din rezervor. Si asta dureaza, asa ca poti omori electromotorul (asta daca nu moare prima bateria)...

As verifica pe segmente, rezervor - filtru si filtru - pompa, in special colierele care fac mereu probleme (se ovalizeaza si nu-si mai fac treaba, doar simuleaza, sau sint prea slabe si nu au putere sa stringa ferm).

Pacat ca n-ai pus in locul portiunii transparente tot ceva transparent. E de mare ajutor in astfel de situatii.

Eu zic ca returul n-ar trebui sa aibe treaba cu dezamorsarea. Cind zic asta ma gindesc ca pe pompa exista o valva electromagnetica care in momentul opriirii motorului taie alimentarea. De fapt ea comanda oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai pus furtune transparente pt ca cica nu sunt durabile, ele intarindu-se in timp , si adevaru e ca cele ce leam dat jos erau piatra.... o sa verific in continuare, am inceput sa inlocuiesc colierele cu unele de firma ( nu mai stiu firma) si care au alt mecanism ... poate pana la urma o sa pun si furtune transparente, doar ca o sa trebuiasca sa le schimb mai des daca e adevarat ca nu tin ...

L.E spuneai ca atunci cand apar probleme de etansare ar trebui sa apara supuratii de motorina.... esti sigur? eu ma gandesc ca daca nu exista o pompa electrica in rezervor nu exista presiune si atunci nu e musai sa piarda si motorina .... parerea mea

Modificat de capone26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu in ce masura motorul de la passat 1,6 d din 86 este asemanator cu cel al tau, dar am avut si eu probleme cu pornirea, am deschis un topic, la passat b4 si mai vechi... titlul era ... ce sa ii mai fac.... am povestit acolo ce am patit si cum am reparat-o eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Nu este obligatoriu, din cauza asta am zis in general. Am patit chestia asta la un furtun pleznit si cind l-am indoit sa vad mai bine, a crapat de tot. Era copt saracul.

Pe mine bucata de furtun transparent m-a scos de citeva ori de la ginduri negre si m-a ajutat sa localizez mai exact o problema la un moment dat cind motorul nu mai mergea decit cu socul tras. Problema era la filtru, unde surubul de purjare (cel mare din plastic de dedesubt) nu mai etansa.

A propos daca ai acelasi model, cu purjare, verifica si etansarea suruburilor (cel metalic de pe si cel de plastic de sub filtru).

In patru ani cit am avut Golful eu nu am avut probleme cu acea bucata de conducta transparenta.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu in ce masura motorul de la passat 1,6 d din 86 este asemanator cu cel al tau, dar am avut si eu probleme cu pornirea, am deschis un topic, la passat b4 si mai vechi... titlul era ... ce sa ii mai fac.... am povestit acolo ce am patit si cum am reparat-o eu.

salut, e la fel motoru, o sa caut topicu mersi de pont

Asa e. Nu este obligatoriu, din cauza asta am zis in general. Am patit chestia asta la un furtun pleznit si cind l-am indoit sa vad mai bine, a crapat de tot. Era copt saracul.

Pe mine bucata de furtun transparent m-a scos de citeva ori de la ginduri negre si m-a ajutat sa localizez mai exact o problema la un moment dat cind motorul nu mai mergea decit cu socul tras. Problema era la filtru, unde surubul de purjare (cel mare din plastic de dedesubt) nu mai etansa.

A propos daca ai acelasi model, cu purjare, verifica si etansarea suruburilor (cel metalic de pe si cel de plastic de sub filtru).

In patru ani cit am avut Golful eu nu am avut probleme cu acea bucata de conducta transparenta.

Bafta

Da la fel am si eu filtru, o sa verific mai bine, cel metalic de deasupra lam strans, cel de plastic de dedesupt nu iam stiut rostu, nu i-am dat prea mare atentie, da o sama uit mai atent, mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva care sunt presiunile de pe diferitele segmente? (rezervor-filtru respectiv filtru-motor)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@capone26- poti sa pui o supapa de sens ca sa ai tot timpul motorina pe tur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@capone26- poti sa pui o supapa de sens ca sa ai tot timpul motorina pe tur.

e pusa de saptamani bune, interesant e ca si inainte a avut, desi probleme cu aeru nu aveam, erau inainte furtune transparente si vedeam, oricum supapa veche nusi mai facea treaba, acum am pus noua, am si puso in diferite segmente , si tot asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu observ vreo diferenta ... ori cu ea .. ori fara supapa... e tot una.

pai e normal sa fie asa, atat timp cat nu iti prinde aer pe instalatie, nici nu isi are rostu in cazu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine pui o supapa inainte de pompa de injectie , mai bine zis dupa filtru ,macar asa ramine

motorina in pompa si te ajuta la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine pui o supapa inainte de pompa de injectie , mai bine zis dupa filtru ,macar asa ramine

motorina in pompa si te ajuta la pornire.

nenea marian am si supapa acolo... da ce observ ieri si azi a fost mai cald, si porneste mult mai bine, aproape perfect, nu e logic deloc....bujiile leam schimbat inainte de revelion :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a facut fite iarna asta. Nu stiu ce a fost cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a facut fite iarna asta. Nu stiu ce a fost cu ea.

eu pana sa umblu la filtre si la rezervor, nam avut probleme cu ea, de revelion la cabana 5 zile a pornit la temperaturi de -18 grade f bine, aveam amici cu benzinare la care le-au dat emotii grele pana sa plecam :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum raspund si eu ca cel nestiutor.......la celalalt golf care l-am avut intampinam si eu problema asta; la rece nu pornea deloc sau foarte greu ,dar cum era putin mai cald afara o lua foarte frumos.

actualul proprietar a incercat tote variantele posibile; pompa probata pe stand - buna

compresie - buna

bujii - bune

intr-un final sa ajuns la concluzia ca erau duse diuzele de la injectoare . Acum individul e foarte multumit cum porneste la temp extreme......

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
acum raspund si eu ca cel nestiutor.......la celalalt golf care l-am avut intampinam si eu problema asta; la rece nu pornea deloc sau foarte greu ,dar cum era putin mai cald afara o lua foarte frumos.

actualul proprietar a incercat tote variantele posibile; pompa probata pe stand - buna

compresie - buna

bujii - bune

intr-un final sa ajuns la concluzia ca erau duse diuzele de la injectoare . Acum individul e foarte multumit cum porneste la temp extreme......

Problema e ca la mine si la temperaturi cu plus tot nu porneste perfect, porneste dar invarte motoru inainte de a se aprinde motorina....am verificat si bujiile si nu sunt de vina... cineva imi spunea ca e posibil problema sa fie si dela baterie (bateria mea fiind obosita rau) cica daca nu are destula tensiune de pornire, o sa incerc si varianta asta da nu cred ca e.... cred ca urmeaza o vizita la reprezentanta Bosch pt verificat presiune pompa, verificat injectoarele si sa vedem ceo iesi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tii minte cand ti-am zis de golfu meu ca nu porneste? :icon_thumleft: well , bateria a fost de vina. Cat am fost la munte , am tinut bateria la cazan (caldura :))).Si sa vezi fete mirate dimineata la plecare.Golfu din 1984 toamna porneste si opel astra 1.7 nu .

Prima data as incerca bateria.Nu de alta , dar platesti gros la Bosch ! :Driver: Si oricum,cred ca e mai simplu sa ceri o baterie imprumut de la un prieten.Sau poti sa faci ceea ce am facut si eu.Seara , inainte de culcare , duci bateria la caldura , sa nu stea in frig , si dimineata cand mergi sa pornesti masina ... duci bateria calda si dai la automat.Daca nici asa nu invarte , inseamna ca bateria e moarta rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica asa cum ti-a spus cineva mai devreme ...si surubul de plastic de purjare de la filtru.Eu am avut aceleasi probleme si greu le-am dat de cap...cu acel surub.Cat despre baterie.....din moment ce invarte oK , ar trebui sa porneasca ( ce tensiune de pornire...in afara de electromotor si bujii , sigurul consumator la pornire e electrovalva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica asa cum ti-a spus cineva mai devreme ...si surubul de plastic de purjare de la filtru.Eu am avut aceleasi probleme si greu le-am dat de cap...cu acel surub.Cat despre baterie.....din moment ce invarte oK , ar trebui sa porneasca ( ce tensiune de pornire...in afara de electromotor si bujii , sigurul consumator la pornire e electrovalva).

In legatura cu surubu de purjare, nu stiu daca mai are rost sa verific, pt ca intro dimineata am dus o sticla cu motorina, am pus un furtun transparent de 50 de cm din sticla pe tur la pompa, deci aer clar nu am avut pe ,,instalatie,, si la pornire chiar naspa a luato :icon_thumright:((.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu surubu de purjare, nu stiu daca mai are rost sa verific, pt ca intro dimineata am dus o sticla cu motorina, am pus un furtun transparent de 50 de cm din sticla pe tur la pompa, deci aer clar nu am avut pe ,,instalatie,, si la pornire chiar naspa a luato :icon_thumright:((.

de ce nu vrei sa incerci ce ti-am zis eu.daca tot asa am patit si eu?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu vrei sa incerci ce ti-am zis eu.daca tot asa am patit si eu?!

Nu cred ca e aia problema alex...invarte motoru bateria...si dupa un drum de 100 de km, daca as pornio dupa ce motoru e rece, tot asa ar face... aseara cu motoru rece am pornito, a luato perfect, azi dimineata la fel... deci pe vreme calda nu o deranjeaza nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!