Jump to content

Pompa de apa la diesel


Asterix
 Share

Postare recomandată

Salut baieti,

Maine ma duc sa imi schimb pompa de apa, termostatul si cureaua de accesorii.

Am auzit de la un amic, cum ca pt a demonta pompa de apa, trebuie data jos si pompa de injectie. Voi ce stiti? A demontat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu in manualul ala, doar ca manualu e pt motoare pe benzina :icon_thumright:. Sunt niste suruburi la pompa de apa care mi-e teama ca is sub pompa de injectie.

L.E. desi nu cred ca nemtzii au fost asa batuti in cap... pana la urma nu e dacie.

Modificat de Asterix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi numai capacul de la pompa de apa nu trebuie demontata pompa de injectie, desfaci numai cureaua de distributie. In caz ca va trebui sa demontezi si corpul pompei de apa, trebuie demontata pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 SDI pe Golf III , daca e varianta cu pompa de apa actionata de cureaua de distributie se schimba usor, bineintreles trebuie demontata distributia, la varianta cu pompa de apa actionata de cureaua de accesori nu trebuie neaparat schimbata toata pompa ci numai capacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am priceput. Mersi mult!

Este actionata de cureaua de accesorii, si o sa schimb doar capacul pompei de apa, ca acolo e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, s-a rezolvat. Pompa de injectie nu a trebuit data jos, pt ca nu am schimbat decat capacul pompei de apa, insa a tebuit desfacuta distributia, pt ca avea o fulie care era fix deasupra unui surub de la pompa. Asa ca a trebuit sa-i schimb si cureaua de distributie :).

Daca sunteti interesat de preturi:

Capac pompa de apa : 120 ron

Curea distributie : 90 ron

Curea accesorii : 40 ron

Termostat : 30 ron

injuraturi si blesteme : priceless

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai schimbat pompa de apa? S-a stricat? (Cum s-a manifestat? zgomote, motor supraincalzit?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se auzea un huruit in plus pe langa rontaitul motorului. Initial banuiam pompa de servo, dar le-am luat prin eliminare. Zgomotul se auzea si cu servo decuplat.

Cand am desfacut cureaua de accesorii pompa avea si un pic de joc. Am zis ca nu are rost sa astept pana sa inceapa sa curga...

Motorul chiar nu era supraincalzit, era rece din cauza termostatului, dar asta e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-am intrebat pt. ca si la mine se aude un huruit din zona aceea, huruit pe care nu-l pot localiza , dar care se aude doar cand se incalzeste motorul - si se aude cu intreruperi (nu huruie continuu)

La tine se auzea tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mereu. Desfa-i cureaua de servo (daca ai) si porneste motorul. Vezi daca se mai aude. Daca tot se aude, desfa-i si cureaua de accesorii, si porneste iara motorul (nu-l tine prea mult pornit), vezi daca se mai aude :) . Daca nu iti mai face zgomotul problema e din pompa de apa sau din alternator.

Zgomotul ala la mine nu era foarte constant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Se auzea un huruit in plus pe langa rontaitul motorului. Initial banuiam pompa de servo, dar le-am luat prin eliminare. Zgomotul se auzea si cu servo decuplat.

Cand am desfacut cureaua de accesorii pompa avea si un pic de joc. Am zis ca nu are rost sa astept pana sa inceapa sa curga...

Motorul chiar nu era supraincalzit, era rece din cauza termostatului, dar asta e alta poveste.

salut, de cand au inceput caldurile recente (1-2 saptamani) am si eu o problema similara, daca nu chiar aceeasi problema,

dupa un pornit normal, si un drum relativ scurt, incepe sa se auda un huruit destul de puternic din ce am citit in manualul de service si aici in acest topic, tind sa cred ca e o problema cu pompa de lichid de racire (pompa de apa cum ii ziceti voi)... la fel si la mine huruitul nu este constant, mai exact am observat ca in momentul in care accelerez (motorul turat la cel putin 2000 r/min) se opreste sunetul, si reapare imediat la turatii mai mici... de asemenea, dupa ce fac cam 5-10 km, sunetul dispare complet.

** mentionez ca nu se intampla de fiecare data, cum am spus, fenomenul a aparut acum 2 saptamani prima data intro zi foarte calda, apoi dupa cateva zile din nou, si incet incet a aparut tot mai des...), si a doua mentiune, masina mea e benzina, 1.6, 55kw

am si eu servo dar mi-e greu sa cred ca servodirectia e legata in vreun fel de acceleratie, sau ca ar putea porni huruitul de la servo doar dupa un timp de mers..

asadar... pot sa trag concluzia ca e problema cu pompa de racire? sau capacul ei? sau sunt si alte variante care ar putea cauza zgomotul?

si inca o intrebare... ce se intampla daca nu o schimb chiar acum? pot cauza defecte mai mari? sau tot ce se poate intampla este sa se strice pompa de tot?

Modificat de the1myth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

M-am trezit cu balta mare de antigel sub masina !

Am constatat ca e pompa de apa , exact intre motor si pompa pe acolo curge . Am comandat pompa apa febii , am dat jos pompa servo .
Poate cineva sa ma ajute cu niste sfaturi de care ar trebuii sa tin cont cand dau pompa de apa jos ?

Cam care ar fi procedura ?

Motorizarea din semnatura , 19td aaz , pompa de apa nu este pe distributie ! Trebuie sa dau cureaua de distributie jos , sau mai auzisem ceva de pompa de injectie !

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa umbli la distributie la pompa de injectie nici atat. Trebuie sa dai jos alternatorul si suportul lui ca sa ai acces mai usor. Cand o schimbi sa-i schimbi si garnitura, dar banuiesc ca fiind febi a venit cu garnitura la pachet.

 

Daca schimbi doar pompa fara carcasa cred ca se poate si fara sa dai jos alternatorul.


Uite aici ceva mai detaliat un pic.

 

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=4876524

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms frumos , inca nu mi-a ajuns pompa , am uitat sa intreb daca vine si cu garnitura dar ar fi culmea sa nu vina , la mine cred ca doar garnitura este de curge .. !


eu nu am intinzator dala pe alternator nu cred ca ma der ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot febi am pe masina deja merge pe al 5 lea an de cand e, a venit cu garnitura cu tot in cutie.

Daca nu ai intinzator cu atat mai bine mi se pare ca doar cureaua trebuie data jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu e de dat jos pompa cu tot cu corpul ei (trebuie dat alternatorul si suportul lui jos).

Ca sa dai doar pompa jos trebuie umblat si la distributie pentru ca nu ai acces la suruburile din stanga care tin pompa de corpul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!