Jump to content

Problema ciudata frana


GTI_85
 Share

Postare recomandată

in cazul unui piston blocat dupa ce il curat pot sa il gresez cu ceva fara a exista riscul de a ajunge pe discuri si sa raman fara frane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    17

  • nik87

    9

  • b-66-six

    8

  • mihai_mihai

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu are cum pentru ca tu nu o sa pui o tona de vaselina si pentru ca o sa stergi excesul dupa ce termini si o sa mai dai si cu un spray de frane dupa daca ai dubii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,am o problema un pic mai ciudata adica:

-Cand se incalzeste motorul (nu stiu exact daca e doar simpla coincidenta dar...) incepe sa se infraneze masina pana in momentul in care in este infranata aproape de tot incat iese fum din roti si pedala de frana foarte foarte tare,nu mai are cursa nici 5% din cat are initial (asta dupa ce parcurg prin oras 15-25 km) ,ce ar putea fii...

In rest in primi km frana e normala...

Astept sfaturi daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema.

Masina fiind un Golf 3 1.6 turbo diesel(motor schimbat din 1.4 benzina) fara abs!

Modificat de nik87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 1.6 turbo diesel nu exista (decat daca ai pus motorul de pe golf 2) problema pare sa fie de la servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 1.6 turbo diesel nu exista (decat daca ai pus motorul de pe golf 2) problema pare sa fie de la servofrana.

Este pus de Golf 2 un SB de 81cp...

Oare servo frana sau pompa de frana? Ptr ca se si infraneaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti scapa vacuum pe la servofrana si iti actioneaza pompa de frana. Incearca sa mergi cu furtunul de vacuum scos si astupat si vezi daca mai sunt probleme. Nu as recomanda sa incerci faza prin trafic pentru ca fara servofrana nu prea ai frane :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are altcineva alta idee, oricum din ce simptome spui ca are, cam de la servofrana e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,multumesc...Dar totusi ce poate avea servofrana? Membrana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_redface: hmm...tot nu reusesc sa aflu ce are?

Astazi puteam face pana omleta pe jante cand am ajuns la munca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba lichidul de frana.Toata instalatia

Multumesc,ala a fost primul lucru la care m-am gandit,l-am schimbat acum 2 saptamani,dar tot asa face din pacate! HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul dintre tija de actionare si pistonul pompei centrale de frana este prea mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul dintre tija de actionare si pistonul pompei centrale de frana este prea mic

Adica?

Tija care iese din servo? Dar de ce oare face numai cand se incalzeste :))? Adica dupa ce rulez un pic cu ea?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot din cauza lichidului.E prost si se dilata.Lasa-i un pic de joc din tija si vezi cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot din cauza lichidului.E prost si se dilata.Lasa-i un pic de joc din tija si vezi cum merge.

E lichid FERODO ,acelasi lichid l-am pus si in T4 si nu am nici o problema cu el...

O fii de la servo frana/sau pompa???

Eu as schimba dar nu stiu ce sa schimb...iar sa o iau prin eliminare nu ma tine,plus ca servo sa iau noua e scumpa,deci sh,pompa daca e nevoie pun noua (FERODO)...dar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptomul e de lichid dilatat din cauza temperaturii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,si recomanzi sa-i schimb din nou lichidul?

Ce sa pun in cazul asta?

Daca nu te superi da-mi un p.m cu nr tau! Multumesc

Modificat de nik87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva daca sabotii de frana de la golf 2 sunt compatibili la golf 3?

Nu de alta dar am primit un set de saboti noi de la un prieten si ma gandeam ca poate ii si folosesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca sabotii de frana de la golf 2 sunt compatibili la golf 3?

Nu de alta dar am primit un set de saboti noi de la un prieten si ma gandeam ca poate ii si folosesc :D

Nu se potrivesc,domnule!Eu stiu ca cei de G2 au diametrul interior de 180mm iar cei de G3 de 200mm!Daca gresesc,rog pe cineva sa lamureasca cu exactitate! Bafta!

Modificat de avenue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avenue multumesc de informatie ... auzisem de pe undeva ca nu sar potrivi dar nu eram 100% sigur si am zis ca mai bine intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,vreau sa stiu se gaseste conducta noua pentru a se schimba toata instalatia de frana?Nu-mi place cum arata sub masina in zonele unde sta prinsa in clipsurile de plastic a prins prea multa rugina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,vreau sa stiu se gaseste conducta noua pentru a se schimba toata instalatia de frana?Nu-mi place cum arata sub masina in zonele unde sta prinsa in clipsurile de plastic a prins prea multa rugina.

Conducta OEM noua pentru Golf nu vei gasi parerea mea.Insa te poti orienta spre magazine/depozite/cunostinte etc. care se ocupa cu tevi.Asigura-te ca va fi de cupru,cunosti lungimea si are cine sa ti le mufeze.Diametrul tevii e de 7mm si....aaaaaaaa.....se potrivesc cele de Dacia.Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

 

Am tot cautat pe forum un raspuns la o problema asemanatoare cu a mea, dar fara succes. Asa ca am decis sa deschid un nou topic. Daca totusi exista vreo referire la o problema asemanatoare, rog administratorii sa ma indrume la acel post.

 

Acum vreo 2 luni am schimbat toate placutele de frana (fata-spate). La unul din etriere a trebuit sa scot pistonul afara ca sa schimb garnitura. Am montat totul la loc, am aerisit de 3 ori personal, plus de vreo 3 ori la service. La ultimul service am schimbat tot lichidul de frana + aerisit din nou la toate rotile. Cu motorul oprit, am pedala tare ca piatra si sus de tot. Dupa ce pornesc motorul, prima pedala se duce jos de tot, iar a doua tine pe la mijloc. Daca continui sa apas frana, pedala se duce usor pana jos de tot (cu motorul pornit).

Mentionez ca discurile sunt in stare buna, furtunele bune, etrierul cu pricina lucreaza bine, nu pierde pe nicaieri, nivelul din vas nu scade, nu are ABS.  Pe la cate service-uri am fost atatea pareri am primit (pompa de frana, servo, etrier, etc...)

 

Astept parerile voastre si va multumesc anticipat!

Modificat de v@sy
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut aerisirea avs cu vcds ? Bleeding brakes ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!