Jump to content

Problema ciudata frana


GTI_85
 Share

Postare recomandată

Ok,mersi,dar am gasit pana la urma servo frana cu 90 lei.E ok zic eu.Problema e ca nu stiu daca o pot schimba singur sau trebuie s-o duc neaparat la mecanic?Ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    17

  • nik87

    9

  • mihai_mihai

    8

  • GTI_85

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca te descurci si singur daca ai un pic de indemanare si ceva scule. Mare atentie cand desfaci conductele sa nu rotunjesti piulitele de pe conducte ca e nasol. O sa trebuiasca sa ai si un prieten cu tine ca dupa ce schimbi trebuie sa faci aerisire completa la frane. Nu stiu exact cat lichid iti trebuie dar sa ai macar doua sticle de dot4. Procedura de aerisire o gasesti pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu frana,cand calc prima datya pedala de frana oste ok,tine bine,masina se opreste normal dar daca calc frana,ridic piciorul si apoi calc iar pedala se intareste si masina nu se mai opreste f repede,nu mai are eficienta ca la prima apasare.A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paundanielmihai

salut.am si eu o problema care se manifesta doar dimineata:pornesc masina,o las 2-3 minute,iar cand plec primele 2-3 pedale nu tin mai deloc,masina se opreste foarte greu.dupa aceste pedale frana isi revine la normal si nu o ia razna decat a doua zi dimineata.i s-a mai intamplat cuiva asa ceva?ma gandesc ca ar trebui schimbat lichidul de frana dat fiind faptul ca in 3 ani nu a fost schimbat niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

at trebui sa arunci o privire la furtunele de vacuum posibil crapat si la valva unisens, poate scapa aerul inapoi.

De ce dimineata sau cand motorul este rece(1100rpm), frana este sensibila,trebuie sa apas doar putin pedala, iar dupa ce se incalzeste trebuie apasata mai tare?este normal? mie unu nu mi se pare.

M-am uitat si am verificat furtunul de vacuum(original) care era spart/crapat si l-am inlocuit cu un altul.Cand fac pedale la cald, trepideaza motorul, pierde vacuum, dar problma este ca nu stiu pe unde.Furtunul de la frana l-am scos si verificat de n ori.Pe unde as putea sa pierd vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu frana .La prima pedala este moale dabia la a 2-a ,3-a pedala intepeneste.Este chiar infricosator.Am aerisit franele de 2 ori cu alte 2 persoane si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este moale tine frana?da mai multe detalii, altfel nu o sa poata colegii sa te ajute.Verifica furtunul de la servofrana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichid intra ~ 2l. mi l.am schimbat eu recent cand mi.am schimbat si repartitorul de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea tine din aceasta cauza am spus ca este infricosator.O sa verific furtunul acela ,insa unde vine?Alte detalii cu cea mai mare placere ,ce ar trebuii sa spun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se intareste dupa ce faci pedala atunci are aer pe instalatie. Pierde pe undeva, iti scade nivelul in borcan? Poate nu s-a facut aerisirea cum trebuie. Sa nu ai probleme si la repartitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dr love Nu am o poza sa iti arat,dar iti spun.Este un furtun negru care merge din tulumba de vacuum intr-o oarecare directie(nu stiu cum este la diesel).Urmareste furtunul si o sa vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ieri am schimbat discuri + placute frana pe fata la un golf 3 1,9 tdi .azi am observat ca din partea stanga de la roata ( dupa ce am facut vreo 10 km fara franari bruste) iese putin fum .este normal sa faca asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este normal decat daca cei care au montat discul au uitat sa stearga stratul(protector) de vaselina.Acel strat s-a incins si a iesit fum.N-ar trebui sa fie probleme decat daca problema persista si dupa rodajul franelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice ii posibil .astept sa treaca rodaju si o sa vad daca mai face figuri . multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut ! De o saptamana incerc sa imi repar franele dar nu reusesc si nimeni nu ii da de cap. Masina asta parca e blestemata.

Totul a inceput sambata cand mi s-a spart o conducta de frana. Am inlocuit-o insa cand a incercat mecanicul sa o aeriseasca nu tinea frana decat pe o roata. Am schimbat pompa de frana cu una noua de la Cifam. Am aerisit si frana tinea doar pe 2 roti pe partea dreapta, stanga (partea unde s-a spart conducta) nu tine nici o roata. Deci 2 roti (fata+spate) pe partea dreapta tin perfect insa stanga deloc.

Am schimbat astazi repatitorul si am inlocuit toate conductele de pe spate cu unele originale. Am schimbat si pompa de vacuum insa acelasi lucru, masina mea nu are frane. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Ce sa ii mai schimb ca am cheltuit foarte multi bani si de luni incerc sa o fac. 6 zile in care nu am reusit sa ii fac nimic.

Am consumat 6 litri de lichid de frana in tot acest timp.

Cum se face aerisirea corect ? Poate mecanicul isi bate joc de mine. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succesiunea etapelor procesului de aerisire: 1. frana rotii

lin dreapta spate /2. frana rotii din stanga spate / 3. frana

ro!ii din dreapta fata / 4. frana rotii din stanga fata.

La vehiculele cu dispozitiv de reglare a fortei de franare

I

ia puntea din spate, trebuie actionata parghia dispozitivului

de reglare a fortei de franare In timpul procesului de aerisire

a sistemului de franare pentru rotile din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un service care are o pompa de vacum pt aerisit frana.Masina are ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are abs insa nu am mai avut astfel de probleme inainte. AM mai schimbat pompa de frana si in trecut si nu mi-a facut asa ceva. O sa incerc un service auto insa sunt foarte putine si cu meseriasi prosti. O sa incerc luni :(.

Ma poate ajuta cineva cu o schema a conductelor. Poate nu sunt bine puse. La fel si pentru repatitor. Care este ordinea conductelor ?

Daca nici cei de la servici nu o repara o sa fiti martorii :D celui mai amuzant clip de pe internet :D. How to burn a VW Golf 3 in 1 minute :D. Cred ca o sa fie singurul filmulet din Romania de acest fel.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni pozitia conductelor de frana la pompa ? Cum merg ? in crucis ? Poate am conductele inversate. Va rog sa ma ajutati macar cu o poza ceva. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici capitolul despre frane din manual, poate te ajuta sa faci clip-ul ala :) . Despre pozitionarea conductelor nici prin Elsa nu am vazut sa scrie, dar din ce stiu la toate masinile merg in crucis.

http://www.postaonline.ro/51wl6jn8ahco/14_-_Sistemul_de_franare.pdf.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa de fana nu prea ai cum sa inversezi conductele,ele sunt pozitionate in asa fel incat ele sa vina fiecare la locul ei si nu prea poti sa le inversezi,am sa ma uit un pic mai tarziu si o sa postez cum is la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu doua poze sper sa te ajute

in ptima poza la pompa de frana ordinea este urmatoarea

1-dreapta fata

2-stanga fata

3,4-spate repartitor

In a doua poza este repartitorul

primele doua conducte cele din partea de jos vin de la pompa(3 si 4 din poza anterioara) iar cele de sus pleaca la roti.

post-24154-0-60009300-1303027729_thumb.j

post-24154-0-30926600-1303027864_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai daca sti poti sa imi zici si mie ce rol au la pompa de frana pozitile 3&4 bucatile alea de teava mai groase care pleaca din pompa dupa care la tevile mai subtirele spre frana spate?

La pompa mea de frana nu am asa ceva, am mai vazut la alte golfuri... difera de tipul de motor, an, diesel /benzina?

scuze daca e :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca sunt doar niste reductii,si nu cred ca un rol anume si nici cu motorizarea nu are de aface.

Poate ne spune cineva care-i documentat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult de tot. Raman dator cu o bere poate vin si eu pe la o intalnire vwforum.

Din ce am vazut in poze am pozitionat corect toate conductele. Nu reusesc sa ii dau de cap, cred ca este pompa de frana, chiar si astazi ca este sarbatoare am verificat putin masina si concluzia a fost ca pompa de frana chiar daca este noua, nu face presiune. O sa o schimb maine impreuna cu toate conductele pentru ca sunt rotunjite de atata desfacut.

Reductiile respective le-am vazut pe foarte multe golfuri si cred ca au un singur rol, acela de a desface mai usor conductele si cum se vede si in poza, doar cele din spate au reductii.

Si inca o intrebare. Difera pompa de vacuum in functie de motorizare ? Ma refer la tulumba aia rotunda de vine prinsa pompa de frana pe ea. Am pus una de pe 1.9 TD.

Inca odata va multumesc !

O seara buna !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!