Jump to content

Problema ciudata frana


GTI_85
 Share

Postare recomandată

Salut, zgomotul poate fi de la acele sigurante. Eu le-am schimbat destul de usor, cat despre pret.... 12lei 4 bucati.

Am insa o alta problema, poate are cineva pareri:

la apasare continua, padala de frana merge la fund

-am aerisit intalatia

-am golit(o parte) lichidul de frana completand totodata cu DOT4

Intrebari:

1.aerisesc din nou sau caut alceva?

2.cat da complicata e schimbarea garniturilor din cilindrul central(pompa)?merita?

3.e necesara si schimbarea garniturilor din cilindrul erierelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    17

  • nik87

    9

  • mihai_mihai

    8

  • GTI_85

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

1. daca ai dubii legat de aerisire atunci fa-l din nou.

2. tind sa cred ca acolo e problema, nu mai face presiune - mai corect il scapa. Nu e foarte complicat.

3. nu m-as aventura sa le schimb daca nu curg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .daca tii apasata continua pedala si se duce incet incet la fund sunt de vina supapele din pompa centrala de frina.cind are aer in instalatie pedala este mai elasticasi nu se duce la fund iar garniturile de la cilindri nu are rost sa le schimbi daca nu curg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de pareri. o sa incerc aerisirea din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

frana de mana pe discuri are legatura cu frana de picior pt ca m-a lasat pompa de frana si mi s-a parut ca si frana de mana e mai slaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut toti posesorii de golf 3 si ii rog sa-mi raspunda la urmatoarea intrebare ( daca pot bineinteles)

Problema sta in felul urmator :

Am un coleg posesor al unui g3 break cu ABS ...cand calca incet frana masina franeaza violent, dupa doua trei incercari ale franei martorul ABS ramane aprins si frana functioneaza normal dar fara ABS .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu problema mea visavis de frane: scartie ingrozitor cand franez. Am verificat placutele si sabotii si au carne, par ok. Discurile is roase uniform fara santuri in ele.

Imi poate da cineva vreun sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat demult placutele?problema este la placuta, in sensul ca are prea mult fier in ferodo si de aceea scartaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat niciodata placutele intr-un an de zile de cand o am. Si la inceput facea un scartatit dar nu chiar ca acum. Mai am si scartait cand ridic piciorul de pe pedala de frana(asta cand is stationat) - dar ot asta am gasit raspuns mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi si prea mult metal (nu stiu ce aliaj) in materialul placutzelor, dar poate fi si de la "sigurante" daca ai frane de 239mm, iar daca ai de 256 sau chiar 280...nu prea ai ce schimba, numai complet tot cu placutze.

Bafta.

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am observat si eu un fenomen ciudat de cand a dat timpu rece.Dimineata sau cand masina este pornita dupa mai multe ore abia ating frana si ma arunca in cap.Dupa ce incepe sa se incalzeasca motorul frana prinde putin mai jos.Franele merg ok, nu am probleme cu ele.Dar ma intereseaza de ce acest fenomen, pentru ca nu este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

revin cu niste observatii pe care nu le pot considera probleme.Cand discurile de frana sunt reci frana prinde ,dar putin mai greu.Dupa ce se incalzesc frana prinde foarte bine.Am discuri brembo max.Aceasta diferenta de franare poate fi data de temperatura de afara si de disc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sunt discuri stock si cand sunt reci parca nu prind la fel de bine ca si cand sunt relativ calde.....in special cele de pe spate "freaca" putin....se aude un zgomot de frictiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am mai incercat sa vad cum este cu acest fenomen.Daca apas frana mai tare masina incetineste, dar dupa ce se invarte discu printre placute de cateva ori si se incalzeste putin , ma arunca in fata, parca ma trage cineva de spate.In timpul franarii este un soc, dupa incalzirea discului.

Stiam ca daca discurile sunt reci prind bine, dar se pare ca nu este chiar asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca o paranteza legata de importanta incalzirii discurilor si placutelor in eficienta franarii.

in Formula 1 se tot vorbeste de un termen "temperature in the plates" adica temperatura discurilor/placutelor. daca iesi pe pista cu temperaturi reduse nu o sa aiba eficienta maxima si bineinteles apare fenomenul de lock-up adica blocarea rotilor (se stie ca in 1993 daca nu ma insel ABS-ul a fost interzis in Formula 1)

@vasy in Formula 1 tot Brembo furnizeaza materialul de concurs .ar putea avea o legatura :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in formula 1 doscurile sunt facute sa iaba functionarea optima la o anumita temperatura, care se atinge invitabil pe pista, pe cand discurile si placutele de strada vor functiona in mod singur optim la temperaturi mult mai mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate . intr-o oarecare masura (fie ea cat de mica) se pastreaza aceasta diferenta de temperatura si eficacitate si la masinile noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte am avut vreo 2 perechi de discuri si acestea functionau bine, cu deosebirea ca, daca coboram o panta cu frana apasata, dupa ce ajungeam pe sosea orizontala si trebuia sa pun frana, apasam pedala mai mult si oprea mai greu.La brembo este chiar invers, trebuie incalzite putin ca sa prinda bine.ciudata chestie.Interesant este faptul, dupa cum am scris mai sus, ca daca franezi, frana prinde,dar dupa ce se invarte discul de cateva ori si se incalzeste ai un soc, se opreste brusc.

NU este o problema doar un fenomen ciudat.Faptul ca le am din varam pe timpul acela nu s-a simtit pentru ca era mai cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Am o problema ciudata cu frana,imi huruie ceva la roata din spate stanga cand franez.Mentionez ca am frana pe tambur si sabotii i-am schimbat acu cateva luni.Cred ca odata cuhuruiala s-a dezactivat si abs-ul,nu sunt sigur daca in acelasi timp.E posibil sa aiba vreo legatura?Si de parca nu ar fi de ajuns nici franele nu imi tin cum trebuie,pedala e tare si tine sus dar apas degeaba in ea ca nu se opreste cum trebuie.De fiecare data cand ma cobor din golf si ma urc in cealalta masina dau cu nasu de volan la prima frana,e diferenta mare intre ele.Am verificat nivelul lichidului si e la minim,nu stiu de cand e pentru ca nu l-am schimbat niciodata de cand am masina,e posibil sa tina slab din cauza la lichid?

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba lichidul de frana. E prea vechi si a tras apa; de aceea pedala de frana e prea tare.

Referitor la zgomotul de la tambur nu stiu ce sa iti spun daca zici ca ai schimbat sabotii de curand. Desfa si tu tamburul si poate vezi ceva in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o problema ciudata cu frana,imi huruie ceva la roata din spate stanga cand franez.Mentionez ca am frana pe tambur si sabotii i-am schimbat acu cateva luni.Cred ca odata cuhuruiala s-a dezactivat si abs-ul,nu sunt sigur daca in acelasi timp.E posibil sa aiba vreo legatura?Si de parca nu ar fi de ajuns nici franele nu imi tin cum trebuie,pedala e tare si tine sus dar apas degeaba in ea ca nu se opreste cum trebuie.De fiecare data cand ma cobor din golf si ma urc in cealalta masina dau cu nasu de volan la prima frana,e diferenta mare intre ele.Am verificat nivelul lichidului si e la minim,nu stiu de cand e pentru ca nu l-am schimbat niciodata de cand am masina,e posibil sa tina slab din cauza la lichid?

Zgomotul respectiv poate aparea din cauza ca poate nu ai franele echilibrate pe spate, daca atunci cand pui frana un tambur se blocheza si celalalt continua sa se invarta se freaca de sabot si ies tot felul de zgomote.

Uita-te putin si pe aici

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1161041

Si sa verifici si aerisirea instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

Salut....un prieten care are un g3,1.9 tdi,90 cai,combi,fara ABS...nu ii prinde frana,a aerisit franele fata-spate,a inlocuit placute fata,ferodourile spate sunt destul de bune.Problema e ca dupa toate astea schimbate am mers eu cu masina si frana ii prindea la prima pedala dar nu-i blocheaza toate rotiile si anume rotiile de spate nu-i prind,la a doua-treia pedala se intareste pedala si nu mai prinde frana nici pe fata ...deci frana slaba de tot si merge mult fara sa se opreasca!!!...Daca siti si voi cazuri de astea si puteti sa ma ajutati .....v-as fii recunoscator.....Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o problema ciudata cu frana,imi huruie ceva la roata din spate stanga cand franez.Mentionez ca am frana pe tambur si sabotii i-am schimbat acu cateva luni.Cred ca odata cuhuruiala s-a dezactivat si abs-ul,nu sunt sigur daca in acelasi timp.E posibil sa aiba vreo legatura?Si de parca nu ar fi de ajuns nici franele nu imi tin cum trebuie,pedala e tare si tine sus dar apas degeaba in ea ca nu se opreste cum trebuie.De fiecare data cand ma cobor din golf si ma urc in cealalta masina dau cu nasu de volan la prima frana,e diferenta mare intre ele.Am verificat nivelul lichidului si e la minim,nu stiu de cand e pentru ca nu l-am schimbat niciodata de cand am masina,e posibil sa tina slab din cauza la lichid?

La roata cu huruiala se produce un efect de "autofranare" datorat unui arc de fixare/revenire a sabotului rupt/sarit.La o apasare usora a pedalei roata se blocheaza si ABS-ul comanda inchiderea circuitului de presiune pe spate.Pedala se opreste in acea pozitie si devine tare.In acelasi timp pe circuitul de fata nu s-a atins presiunea de blocare pentru ca ABS-ul a intrat in serviciu(oprind cresterea de pres de la pompa)la o presiune mai mica decat cea de blocare.Deci si fata devine ineficace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!