Jump to content

Problema ciudata frana


GTI_85
 Share

Postare recomandată

A zis ca nu are abs,mai este necesara aerisirea cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    17

  • nik87

    9

  • mihai_mihai

    8

  • GTI_85

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vazusem scris ceva de Abs, acum vad ca nu are. Nu, nu mai este nevoie.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers franeaza la prima pedala?  ca asa si la mine daca apas pedala cu motorul pornit, pedala se duce la fund incet, insa in mers franeaza foarte bine.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de regula cand se duce pedala la fund e un "inceput de sfarsit" al pompei (asta daca esti sigur ca nu mai ai aer in instalatie ) .

banuiesc ca deja ai facut un pic de rodaj la placute , macar vreo 100km ;si ca sunt montate corect placutele si arcurile de fixare al etrierului (daca are) ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai pus placute noi , trebuie sa astepti ceva pana se rodeaza ( stii deja asta) dar acuma in functie de ce placute ai pus se pot roda mai usor sau mai greu. Initial cand am schimbat prima data placutele am mers vreo 3 patru zile cu pedala moarta , iar apoi si-a revenit incet incet si acuma e frana instant. Posibil la tine sa fie totusi pompa ,daca ai mers mult cu masina si tot nu isi revine. Cauta in dezmembrari si fa un test cu alta daca poti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna tuturor. Am si eu o problema cu servofrana. Deci daca merg si apas prima data pe pedala merge usor pedala (adica merge normal), daca pas imediat pe pedala se intareste pedala si trebuie sa apas mai tare pe pedala ca sa tina frana, adica daca fac 3 4 pedale scurte si apar frana, ultima pedala are cursa de 5% din cursa si trebuie sa apas foarte tare ca si cum nu mai am servo, in schimb prima pedala e k normala. Ce credeti ca are, am si ABS daca conteaza? Ce rol are supapa de unisens, o fi deacolo? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, era devina furtunasul imbracat in textil care pleaca din supapa de unisens pentru pompa de servodirectie care trece peste motor si duce intrun senzor, din cauza ca era copt furtunasul se rupsese din apropierea supapei. Ca rezolvare am schimbat furtunasul si totul este k acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ...tuturor..!

Am un G3 benzina , cu ABS ...si am uneori senzatia , chiar la drumuri scurte prin oras , ca jantele fata se incalzesc exagerat , ca nu poti tine degetul pe ele. Acum , termenul exagerat e cumva subiectiv fiecare dintre noi avand o alta perspectiva relativ la acest cuvant . Am dar jos etrierii si am curatat , chiar am introdus sub garnitura de etansare a pistonaselor niste lichid de frana , dar rezultataul e acelasi . Nici nu se incalzesc in mod egal , cateodata dreapta mai tare ca stg sau invers . Frana e buna , nu se aud zgomote , poate fi de la ABS? Poate fi la franare presiunea mult mai mare a licghidului de frana pe fata , si nu echilibrat ...?! Tot am pus frana brusc , si asteptam o reactie a ABS ului in pedala , dar nu se intampla nimic , si intradevar nu au existat scartieli de roti . 

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică glisierele şi vezi dacă nu este rugină pe acolo, apoi bagă vaselină în ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai mare greseala o faci daca bagi vaselina in glise.Sa fie curatate foarte foarte bine si pui pasta siliconica(atentie nu silicon) in genul pozei atasate,daca nu ai nu pui nimic.Aeriseste bine instalatia,schimba lichidul de frana,aeriseste pompa abs si nu trebuie sa fie probleme.Vezi si daca pe etrier placutele stau cat de cat liber,sa aiba un foarte mic joc,eventual cureti cu peria de sarma locul unde stau placutele si pe ele in capetele lor.

post-95513-0-43724900-1373098229_thumb.j

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze, am vrut să zic vaselină siliconică. Atunci când le-am schimbat în kit a venit şi un fel de vaselină. Ideea este ca vaselina respectivă să nu atace cauciucul.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, insa nu sint sigur ca stiu care sint gliserele..?! Tijele alea in prelungirea suruburilor care tin etrierele pe fuzeta? Si mi-am tot batut capul , ..cu urmatoarea intrebare : Cum se retrage pistonasul dupa o franare , ca sa nu ramana placutele lipite de disc...?! Nu am vazut nici un arc , sau ceva...!!

Pasta siliconica e ceva genul care se da pe procesoare pt transfer  termic..?!Cum se aeriseste ABS ul...?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da tijele alea sunt,cele care au un burduf de cauciuc pe ele.Placutele se retrag cu ajutorul pompei de frana(principiul seringa).Forta de retragere a pistonului este foarte mica,mult mai mica decat cea a franarii,de aceea ti-am zis ca placutele sa stea libere in portetrier.Ca o idee cand dai jos etrierul placutele sa poti sa le scoti cu mana sau cel putin sa nu fie asa de fixe incat sa nu poti sa le misti.Sa nu iei din material,doar din rugina/praf.Pasta siliconica nu este cea pentru transfer termic,este vaselina siliconica care nu este pe baza de petrol care ataca cauciucul burdufelor.ABS se aeriseste cu vag-com ,asta daca ai golit instalatia cand ai umblat la frane.

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golful 3 pe care l-am avut am intalnit aceiasi problema cu supra incalzirea jantelor pe fata.La mine erau devina placutele de frana care erau dintr-un material foarte dur in comparatie cu cel al discurilor.Am inlocuit placutele si discurile...am cumparat ATE si am simtit o diferenta considerabila.Jantele nu se mai incalzeau,iar frana era mai eficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ce i-am zis eu sa faca e o lucrare de mentenanta a sistemului de franare care la un golf 3 merita facuta tinand cont de varsta masinii.Sa incerce asa si dupa aia sa bage bani in piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da...eu i-am spus doar cum am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , tovarasi,.....!!!  Totusi raman cu o nelamurire....oare sistemul meu ABS functioneaza..?! Cum pot verifica asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

 

Cand ploua afara,gaseste o parcare goala.Iti iei viteza 60-70km/h si franezi tare.Daca iti blocheaza rotile,nu merge absu.Daca nu iti blocheaza si simti in pedala de frana niste "respingeri"(nu stiu cum sa explic mai bine)atunci merge absu.

 

Trebuie sa fie si ud pe jos.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul ABS lucreaza si pe asfalt uscat, daca apesi pedala de frana frana brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Da de acord,da asa nu sta sa rupa masina in doua cand pune frane pe asfalt ud.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Sau pui frana brusca intr-un loc unde este si nisip pe jos daca nu gasesti ud ca sa vezi daca intra ABS-ul.

    Oricum rotile fata se incalzesc mai tare decat cele din spate din cauza ca forta de franare este mai mare pe fata din cauza ca la frana masina vine in bot si din cauza ca greutatea este mai mare in fata. Daca o roata este mai desumflata, se incalzeste la rulare si daca nu pui frana.

   Ca sa vezi daca ai o roata infranata, cel mai bine este daca ridici masina pe cric si fara sa fie bagata in viteza trebuie sa poti invarti de roata. Sau incerci sa o impingi sau daca este o panta usoara vezi daca merge singura la vale. La franele cu disc, nu este arc ca si la tambure, asa ca putin tot freaca placutele de discuri si fara frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sistemul de franare pe spate este pe tambur, trebuie sa verifici daca lucreaza cilindrii de frana. O explicatie ar fi ca acestia sa nu functioneze si atunci sarcina de a frana autoturismul revine in intregime sistemului de franare din fata si de aici problema cu temperatura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.eu am avut pe aceeasi problema la un logan. cauza placutele erau fixe in suport si nu culisau. rezolvarea: am dat placutele jos si le-am dat un pic la polizor urechile alea laterale de prindere. e chestia de 1mm pe fiecare parte si se rezolva. sper ca iti va fi de folos sfatul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

încă un sfat în cazul încălzirii excesive a jantelor: din cauza neschimbarii la timp a lichidului de frana, dar şi a îmbătrînirii, furtunele de cauciuc formează pe interior reziduuri (sau exfolieri partiale ale pereţilor interiori) care împiedică circulaţia lichidului de frână. când apasam pedala de frână forţa este destul de mare că să acţioneze pistonul etrierului dar nu mai revine în poziţia iniţială. astfel plăcuţele de frână vor freca continuu pe disc ducând la încălzirea excesivă a acestora iar în timp decalirea lor şi ovalizarea. nu sunt scumpe aceste furtune aşa ca dacă aveţi astfel de problema cu încălzirea excesivă şi nu îi daţi de cap luaţi în calcul schimbarea lor o dată cu lichidul de frână (operaţie făcută musai în service sau de un experimentat)

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!