Jump to content

Daca scot din functiune EGR dauneaza cu ceva?


dado77
 Share

Postare recomandată

golful meu a inceput brusc sa consume 11 % in oras, e drept pe distante scurte. :shock: unii spun ca e o pb. cu egr. am desfiintat senzorul egr si a scazut consumul la 8 % in oras. are 28.000 km si il am de la zero.

aveti idei? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nu este senzor este valva (nu furnizeaza semnal ci deschide un circuit in functie de comanda care o primeste). Ai deconectat circuitul electric de la valva neagra sau ai desfacut furtunul de vacuum ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nu este senzor este valva (nu furnizeaza semnal ci deschide un circuit in functie de comanda care o primeste). Ai deconectat circuitul electric de la valva neagra sau ai desfacut furtunul de vacuum ??

am deconectat circuitul electric. consumul a scazut. mecanicul spune ca s-ar putea sa fie "blocata" valva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce ai deconectat circuitul electric, ECU a depistat lipsa valvei EGR si a modificat cantitatea de motorina injectata la anumite regimuri de functionare.

O valva EGR blocata inchis poate sa creasca consumul, nu trebuie inlocuita, se demonteaza si se curata.

P.S. Incearca sa stai "departe"de mecanicii care merg pe principiul deconectam, desfiintam, nu este nevoie...., nu foloseste la nimic..., etc.

Ciclul de lucru al EGR este monitorizat odata pe circuitul electric si in al doilea rand de variatiile informatiei furnizate de MAF (debitmetru de aer) la diferite comenzi ale valvei (la ralanti, EGR deschis trebuie sa scada cantitatea de aer admisa si invers). Scaneaza cu VAG COM-ul codurile de eroare si ai sa te convingi ca "ingineria"a fost depistata de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% de acord cu Andi. Exista inca din pacate mecanici care cred ca toate masinile se repara eliminand piese "inutile" sau legand cu sarma.

Cat despre problema ta, dado77, iti recomand sa cureti valva EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

OFFTOPIC: Deoarece impushcatul in cap nu e permis de lege si crestinism trebuie totusi sa gasim o solutie pentru mecanicii tip "nu trebuie senzorul ala" si cea mai probabila ar fi sa ii notam si sa ii mentionam macar aici daca nu direct la sefii lor, macar sa se fereasca altii de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Din prea mult timp avut la dispozitie, m-a palit o idee: ce ar fi daca am decupla sistemul de recirculare a gazelor? in afara de faptul ca poluarea creste, banuiesc ca efectul pozitiv este diminuarea depunerilor prin admisia de aer, poate eventual si o crestere a puterii motorului?

Intrebarea era de fapt daca o astfel de actiune este fezabila, tehnic posibila, si cam ce alte modificari ar trebui facute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu umblu de cateva saptamani cu mufa de la EGR scoasa si masina merge muuuult mai bine. Cred ca ori e infundat ori defect, o sa aflu curand.

Ideal e sa se obtureze inauntru cu o placuta metalica, si asa eviti depunerile din motor, etc

Evident, e ilegal, cel putin pe afara :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana in seara asta am avut valva EGR oprita (am pus-o la loc ca trebuie sa fac testul de noxe dar o opresc dupa) ... mi se pare ca merge mai bine masina cu EGR-ul oprit...si parca in ture mari trage ceva mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blocarea EGR-ului are influenta asupra consumului?

teoretic cred ca ar trebui sa creasca, un pic, ne mai existand recircularea gazelor.

astept si impresii practice.

danke

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cu siguranta motorul schimba sunetul daca blochezi EGR. Va tzacani putin altfel.

Legat de raspuns nu cred ca are influenta deloc (repet nu cred). Eu am mers cu el on/off perioade lungi si chiar nu am observat diferenta la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana in seara asta am avut valva EGR oprita (am pus-o la loc ca trebuie sa fac testul de noxe dar o opresc dupa) ... mi se pare ca merge mai bine masina cu EGR-ul oprit...si parca in ture mari trage ceva mai bine...

<{POST_SNAPBACK}>

Este doar o parere. EGR-ul este OFF in sarcina mare si bineinteles la WOT. El lucreaza doar atunci cind mergem constant sau cind acceleram usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi!

Acum daca ma gandesc bine, era pe undeva pe forum un how-to pentu dezactivarea(partiala sau totala) EGR cu VAG-COM da nu mai gasesc. ma poate ajuta careva in sensul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ender : normal ca e doar o parere :lol: eu nu ma pricep la treburile avansate cum te pricepi tu si andi si inca cativa si nu pot sa dau o explicatie buna/relevanta...am scris si eu ce mi s-a parut :) ... legat de consum n-am simtit diferenta...in mod teoretic ar trebui sa creasca dar probabil insesizabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Northman: Engine -> Login 12233 -> adaptation -> canal 04 -> 33768

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea merge foarte rau cu EGR conectat, nu merge peste 120 (si ala f greu), dar fara el, merge muuuult mai usor, consum mic, probabil e defect. Dar ideal este sa se obtureze, nu sa se deconecteze, ca poate ramane partial deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Masina mea merge foarte rau cu EGR conectat, nu merge peste 120 (si ala f greu), dar fara el, merge muuuult mai usor, consum mic, probabil e defect. Dar ideal este sa se obtureze, nu sa se deconecteze, ca poate ramane partial deschis.

<{POST_SNAPBACK}>

Obturat mecanic dar mufa trebuie sa ramana ca altfel se aprinde martorul EPC din ceasurile de bord. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ! La mine e aprins, deja m-am obisnuit cu el :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

VREAU SA CUNOSC MAI MULTE PARERI DE LA CUNOSCATORI

DECI :PE UN AUDI A4 -2004 MOTOR PD- 131 CP AM AVUT CEVA PROBLEME LA EGR SI L-AM ANULAT

(AM INFUNDAT FURTUNUL CARE VINE DE LA POMPA DE VACCUM SUS LA VALVA EGR,BANUIESC CA IN SITUATIA ACTUALA NU MAI PERMITE CIRCULAREA GAZELOR )

ESTE FOARTE IMPORTANT PENTRU MINE SA STIU DACA POT STRICA CEVA LA MOTOR

DACA CONSUMUL DE MOTORINA CRESTE -MOTIV EXPLICATIE

DACA CONSUMUL DE ULEI CRESTE -MOTIV EXPLICATIE

VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce ai facut tu se putea face electronic,cu ajutorul vag-com-lui si era mai...nealcos :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul VAG-COM-lui reusesti doar sa inchizi partial EGR-ul. Ceea ce ai facut tu la masina nu dauneaza, doar ca incalzirea catalizatorului va avea loc muuult mai lent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce imi \dauneaza ca, catalizatorul se incalzeste mai lent -afecteaza ceva

Doresc explicatii detaliate eu nu sant un cunoscator dar citesc si incerc sa invat cate ceva ,fenomenul defunctionare al egr ,etc orice specificati sant bine venite

Multumiri celor ce vor scrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa consume masina mult mai mult in oras. Pana cand ajunge CAT la temp de functionare motorul consuma foarte mult. Asta din ce am observat eu. Daca CAT se incalzeste greu o sa ai mereu consum mare prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa consume masina mult mai mult in oras. Pana cand ajunge CAT la temp de functionare motorul consuma foarte mult. Asta din ce am observat eu. Daca CAT se incalzeste greu o sa ai mereu consum mare prin oras.

Care este legatura dintre temperatura catalizatorului si consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!